En als ze verliezen ook. Juiste instelling. I'm lovin it.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:21 schreef Armageddon het volgende:
Als Nederland zaterdag wint en dat doen ze dan breek ik de hele tent af. Politie of geen politie.
Jammer dat je je eigen taal niet eens fatsoenlijk beheerst.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:31 schreef Revolution-NL het volgende:
Eens met TS.
Nederland is eigenvolk laatst
Justitie en Politie is in deze echt ongelovelijk laf
Dan wil ik wel eens een foto zien van een vrachtwagentje met de laadbak vol feestvierende (beschonken) Turken, die door een Nederlandse agent vriendelijk lachend niet staande wordt gehouden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Feit is wel dat er over de viering van de Turken wel werd gemeld dat er, "op een paar incidenten na" weinig gebeurd was.
Dit lijkt me dan ook zo'n incident, dan stop je de mensen die fout zitten en laat de rest doorgaan met feesten, dat werkte bij de Turken toch ook?
Ik heb met beide feestjes geen problemen hoor, moet kunnen. Maar waarom er bij ons niet even iets door de vingers gezien kon worden en bij hun wel snap ik ook niet echt. Zal allemaal wel weer "ja maar dit en dat en zus en zo" komen nu, maar ik wil gewoon weten hoe het zit dan.
Bij mij achter hoorde ik vuurwerk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:56 schreef Overlast het volgende:
Gisteren hier voor het eerst ook na een Nederlandse overwinning heb ik auto's horen toeteren. Slecht voorbeeld doet volgen.
Stomme zak, niet iedereen woont in zo'n kutdorp als jij. Was het lekker warm onder je steen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:22 schreef saban het volgende:
[..]
[..]
Heb jji de Turken dit zien doen?
Van wie mogen de Oranjefans niet feesten?
Huilie
[ afbeelding ]
Anders rot jij ff op naar Denemarkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:31 schreef Revolution-NL het volgende:
Eens met TS.
Nederland is eigenvolk laatst
Justitie en Politie is in deze echt ongelovelijk laf
Jij bent vast zo iemand die, als de politie het had toegestaan en het wél mis was gegaan, vooraan had staan roepen "Hier moet Den Haag eens iets tegen doen!!!!1111".quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:25 schreef Robin__ het volgende:
Kansloos dat het gelijk weer afgezet moet worden tegen de turken.. gewoon kansloze mierenneukerij van de nederlandse staat (in de vorm van de politie) dat je niet een rondje mag rijden met wat mensen achterop je bakwagen'straks vallen jullie nog'
Niet de turken!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:13 schreef Crack_david het volgende:
Gelukkig worden wij europees kampioen en liggen de turken er de volgende ronde uit, kijken wie er dan gaat feestvieren!
"Jawel, want dan zijn hun natuurlijk allemaal opeens voor Oranje!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:14 schreef Devlinsect het volgende:
Niet de turken!
En dat verklaart alles. Want turken (en trouwens ook marokkanen, eigenlijk al dat zandbakvolk) zien nooit een probleem, tenzij het niet in hun straatje past.quote:
Hebben ze weer een reden om dingen te vernielen en oude vrouwjtes te moslesterenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Jawel, want dan zijn hun natuurlijk allemaal opeens voor Oranje!!
!
!"
En onze blanke, reine dochters te loverboyen en bezwangeren met hun bastaardkinderen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze weer een reden om dingen te vernielen en oude vrouwjtes te moslesteren
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En onze blanke, reine dochters te loverboyen en bezwangeren met hun bastaardkinderen!.
Amenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat verklaart alles. Want turken (en trouwens ook marokkanen, eigenlijk al dat zandbakvolk) zien nooit een probleem, tenzij het niet in hun straatje past.
Onaangepast kutvolk noem ik dat.
had je hun zandkoekjes dan ook maar niet moeten opeten he.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat verklaart alles. Want turken (en trouwens ook marokkanen, eigenlijk al dat zandbakvolk) zien nooit een probleem, tenzij het niet in hun straatje past.
Onaangepast kutvolk noem ik dat.
Jij bent er ook zo ene die gelooft dat we 1 kunnen zijn met de natuur.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
had je hun zandkoekjes dan ook maar niet moeten opeten he.
wat een gebral weer allemaal..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |