Tsja, ik gooide m dicht hèquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef Bjoro het volgende:
open ik een keer een HOOLS...is er weer iemand sneller
[HOOLS] De VBL-place to be # 1784: Wat Basel je nou ?
Sorryquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:24 schreef Bjoro het volgende:
die andere gaat overigens wel sneller (al issie op slot !)
Speelde hij dan? Heb hem zien scoren, maar spelen.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:30 schreef SCH het volgende:
Er zijn toch altijd weer mensen die vinden dat Huntelaar goed speelde![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:38 schreef SCH het volgende:
Kan die TT van Bjoro hier niet bij, is wel erg leuk
Ik heb de helft al opquote:
Ga jij lekker weer je grot inquote:
Nieuwe baan?quote:
Hee,quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:06 schreef Messenga het volgende:
Hoi!
Ja, vrijwel vakantie. Nog 2 Assesments, waarvan morgen de eerste, en dan is mn P binnen, dus dat zou relaxt zijnquote:
Nicenice. Veel bier gehad?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef dndiek het volgende:
Met mij gaat het prima-de-luxe
Gisteren geen druppel.quote:
Ja echt hèquote:
De schoonmaakster is erquote:
Ik zag het net in het journaal. Werd tijd na een maand.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:37 schreef borisz het volgende:
Tong als het goed is rijden de bussen morgen en anders overmorgen weer normaal.
iddquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag het net in het journaal. Werd tijd na een maand.
Dat ie de volgende wedstrijd maar mag verliezenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:18 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Donadoni.
ik bedoelde dat natuurlijk over de bussenquote:
Ja maar ook weer niet.quote:
In mijn geval gewoon werkervaring op doen om meer kans te hebben op een vaste baan. Het is in ieder geval beter dan thuis zitten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:49 schreef RayMania het volgende:
Wat moet ik me bij een werkervaringsplek voorstellen? Ja, voor de ervaring, dat snap ik. Maar verder? Bepaalde doelen, bepaalde vooruitzichten, etc?
Ik doe ook zoiets. Maar noem het een cursus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In mijn geval gewoon werkervaring op doen om meer kans te hebben op een vaste baan. Het is in ieder geval beter dan thuis zitten.
Ik denk toch dat er een groot verschil zit tussen wat ik doe en wat jij doet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe ook zoiets. Maar noem het een cursus.
Denk het ook.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat er een groot verschil zit tussen wat ik doe en wat jij doet.
tong2 in de maak?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat er een groot verschil zit tussen wat ik doe en wat jij doet.
Shit hoe weet jij nu weer dat tong mij bezwangerd heeft. Dat moest geheim blijvenquote:
Hoeft ook niet als je de hele dag sloffen draagt, lijkt mequote:Op woensdag 18 juni 2008 18:23 schreef Bos81 het volgende:
Nee, serieus. Natuurlijk niet. Ik mag Tongs schoenen niet eens dichtmaken.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:36 schreef SCH het volgende:
Genieten jullie ook zo van de soap 'Rita en het sinkende schip'
Hey lekker dingquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Op een slof en een oude voetbalschoen.
We kennen je voorkeur voor lelijke mannen, geeft niksquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:04 schreef Bluezz het volgende:
En ik ben een beetje fliefd geworden op Robben
Hij lijkt anders verdomd veel op jouquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:30 schreef SCH het volgende:
We kennen je voorkeur voor lelijke mannen, geeft niks
Bluezz houdt van bijna kale mannen met inhammen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:30 schreef SCH het volgende:
[..]
We kennen je voorkeur voor lelijke mannen, geeft niks
Je bent inderdaad net zo dom als Volkan wanneer je geprovoceerd wordt jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij lijkt echt sprekend op mijn broertje. Ik lijkt op de keeper van Turkije![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent inderdaad net zo dom als Volkan wanneer je geprovoceerd wordt ja
Die voor Ajax en Feijenoord heeft gespeeldquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:57 schreef Againzender het volgende:
Twee telefoontjes vanavond van mijn moeder. Enige wat ik hoorde was Bruce, denk dat haar telefoon niet helemaal goed gelocked was
ik ook.....quote:
Of er nog een derde gesprek komt. Kortom: of ik de baan hebquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of er nog een derde gesprek komt. Kortom: of ik de baan heb
ik heb er ook niet al teveel over gemeld, collega's zitten ook op FOK!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke... ik heb ff wat gemist de laatste tijd
Opzoek naar een nieuwe baan dus... was daar nog een speciale reden voor?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb er ook niet al teveel over gemeld, collega's zitten ook op FOK!
Oja daar dient een pm voorquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Een echte nieuwsgierigerd vraagt dan om een PM Sientje.
Dammmquote:
Zeker maar op zich doet dat er niet toe natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dammm![]()
Dat zal wel invloed hebben op 't rest van het team..
Ik vind het een beetje smakeloos om het daar over te hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:19 schreef dndiek het volgende:
Misschien heeft het juist wel een positieve invloed....
Wat erg!quote:
Ja nogalquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje smakeloos om het daar over te hebben eigenlijk.
Okay, ik heb dat zelf niet zo eigenlijk maar ik ben dan ook een heiligequote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach smakeloos, je gedachten gaan eerst naar familie Bouhlarouz en niet snel daarna naar het team. Zo werkt het nou eenmaal...
Dat dacht ik al welquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, ik heb dat zelf niet zo eigenlijk maar ik ben dan ook een heilige
Wellicht.quote:
Wat een mooie zinquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wellicht.
Echter naast de algemene voetbaldouchevergelijkingen ben ik niet echt geschoold in de expliciete verhoudingen in het woud der penissen.
Fietsendief?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:48 schreef VoreG het volgende:
Mag je Boulahrouz nu nog bij z'n bijnaam noemen of is dat ongepast?
Kannibaal!quote:
Als we de finale halen ga ik wel naar Wenen toe, hoe weet ik nog niet, maar er zal vast wel een mogelijkheid zijnquote:Mijn broer had trouwens al kaarten voor elke wedstrijd van Oranje in de poule en gaat zaterdag ook alweer. Waarschijnlijk ook nog de halve finale in Basel en dan sowieso naar Wenen, misschien met een kaart
.
En ik zit maar wat tentamens te leren [ afbeelding ]
Zeker!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was het maar in Zwitserland, dat is tenminste goed te doen met de auto. Wenen is weer net te ver weg. Trein is wel een optie.
Leuk hè, broersquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fietsendief?![]()
Mijn broer had trouwens al kaarten voor elke wedstrijd van Oranje in de poule en gaat zaterdag ook alweer. Waarschijnlijk ook nog de halve finale in Basel en dan sowieso naar Wenen, misschien met een kaart
.
En ik zit maar wat tentamens te leren [ afbeelding ]
Van horen zeggen.quote:
en die tellen nog niet eens mee...quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:08 schreef tong80 het volgende:
Ik las net dat ik al meer dan 9000 topics heb geopend
Als ik er per dag 4 open kom je op 4 keer 350 per jaar. Dat geeft ongeveer 1200 keer 7 is idd 9000quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:13 schreef Ole het volgende:
[..]
en die tellen nog niet eens mee...
Je opent er dan ook een stuk of 10 per dag
Spaghetti voor Tongquote:
Ik zie hem toch liever in een overhemdquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:19 schreef Bjoro het volgende:
Laat die Löw maar in z'n hempie staan !
en u bent ?quote:
Ja, ik vergeet mijn nachtmerries nooit dus....quote:
ik gaf hem mooi voor, je kopt hem netjes inquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en u bent ?
Goh, wat een vre-se-lijk slechte grap weer zeg !
Nog iets nieuws te vertellen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:20 schreef Ole het volgende:
Stil hier..
Neuh nu even nietquote:
Die duitsers gaan de finale weer halenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:40 schreef Ole het volgende:
eerst de portugezen, dan de duitsers
Ik merk het dusquote:
quote:Warsteiner dan maar ?
Warfteinerquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:45 schreef borisz het volgende:
EK is nog erger dan VBL
Warsteiner dan maar ?
ik kan ook gelijk m'n handtekening zetten, maar ga toch even kritisch naar het aanbod kijken. Maar we gaan er vrijwel zeker uit komenquote:
Naar welke kant moet ik nu zwaaien ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kan ook gelijk m'n handtekening zetten, maar ga toch even kritisch naar het aanbod kijken. Maar we gaan er vrijwel zeker uit komen
Duitsland
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef Ole het volgende:
Ik zwaai maar richting oosten
beetje gefeliciteerd dan alvastquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kan ook gelijk m'n handtekening zetten, maar ga toch even kritisch naar het aanbod kijken. Maar we gaan er vrijwel zeker uit komen
Duitsland
Dubbel gevoelquote:
lekker uitzweten in het Beursgebouwquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:22 schreef appelsientje het volgende:
Kut Duitsers.. maar goed ze gaan wel door... en dat moet ook wel voor de finale Nederland - Duitsland(wat ik ook in de poule heb
)
Oi Rubber
Ik wil best met je meeten, maar niet bij een concertquote:
als die portugezen er vandaag nou volle bak tegenaan gegaan waren...... nu vind ik het wel terecht, al zat ik erg op de 3-3 te hopen !quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:38 schreef SCH het volgende:
Waarom zijn er mensen blij dat Duitsland door gaan??? Snap ik niks van.
Ik heb niets tegen Portugezen, zoals veel hier op het forum wel hebben. Maar die coach van hun,quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:38 schreef SCH het volgende:
Omdat wij ze dan tegen zouden kunnen komen, is het enige voordeel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:38 schreef SCH het volgende:
Dan gaan we er anquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Omdat wij ze dan tegen zouden kunnen komen, is het enige voordeel.
Nederland wint nooit van Portugal en het zijn onze nieuwe vijanden omdat ze alleen maar janken en gaan liggen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:38 schreef SCH het volgende:
Misschien wel, maar kan wel een mooie wedstrijd worden, toch?quote:
Okee. Die foto is wel al oud hoor. Al meer dan 10 jaar geleden genomen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:57 schreef tong80 het volgende:
Het ging me om je foto dat je bier inschenkt.
Post eens een nieuwe.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Die foto is wel al oud hoor. Al meer dan 10 jaar geleden genomen.
Heb je ook Nederlandse vrienden?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:59 schreef Ole het volgende:
vriend uit Duitsland belde net. Helemaal aan het feesten![]()
Bijna niet te verstaan, want ook daar gaat iedereen kennelijk toeterend de straat op
ehmm...quote:
ik heb ook vrij weinig tegen Duitsers, heb meer tegen Fransen en Portugezenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:46 schreef Bos81 het volgende:
en ja ik heb wel iets met de Duitsers, komt misschien doordat ik vroeger al vaak naar de Bundesliga keek enzo.
Ik post wel eens in US.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post eens een nieuwe.
Ik ben wel benieuwd
*zingt: "Zoveel Turken in Kreuzberg, die amper kunnen bestaan......... "quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:59 schreef Ole het volgende:
vriend uit Duitsland belde net. Helemaal aan het feesten![]()
Bijna niet te verstaan, want ook daar gaat iedereen kennelijk toeterend de straat op
spreek de Marokaan van de hoek eens aanquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb ook vrij weinig tegen Duitsers, heb meer tegen Fransen en Portugezen
Of de junk in de gootquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
spreek de Marokaan van de hoek eens aan
die Oostenrijker had weinig te toeteren dit toernooiquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:05 schreef Ole het volgende:
[..]
ehmm...
ff denken hoor, een Portugees, een Italiaan, een Turk, een Venezolaan...
De rest is NL geloof ik.
O nee, ook nog een Oostenrijker
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb mijn fobo weer geupdate dus je kan weer reageren
Okeequote:Op donderdag 19 juni 2008 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]straks doe ik weer een rondje fobo
Ik ookquote:
niet in beeldquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:26 schreef dndiek het volgende:
GoedenavondDuitsland
Ooooh wie ist das schön
Heeft C. Ronaldo nu wel of niet gehuild?
Ik doe meequote:
Zo erg?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker uitzweten in het Beursgebouw
fietsafstand blijft hetzelfde zo ongeveer, dus ik zie nog geen reden om te verhuizenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Naar welke kant moet ik nu zwaaien ?
het schijnt er nogal warm te kunnen wordenquote:
Wir sind Helden, ook leukquote:
Ik ookquote:
Ik kan niet zonder koffie (of thee) zo vroeg op de dag.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:50 schreef sjimz het volgende:
Riep er iemand koffie?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder koffie (of thee) zo vroeg op de dag.
Dus ja ik riep
Homoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:11 schreef DaMart het volgende:
Ik drink helemaal geen koffie... thee daarentegen.
JIJ BENT NIET LEUK TEGEN MIJquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |