Tsja, ik gooide m dicht hèquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef Bjoro het volgende:
open ik een keer een HOOLS...is er weer iemand sneller
[HOOLS] De VBL-place to be # 1784: Wat Basel je nou ?
Sorryquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:24 schreef Bjoro het volgende:
die andere gaat overigens wel sneller (al issie op slot !)
Speelde hij dan? Heb hem zien scoren, maar spelen.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:30 schreef SCH het volgende:
Er zijn toch altijd weer mensen die vinden dat Huntelaar goed speelde![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:38 schreef SCH het volgende:
Kan die TT van Bjoro hier niet bij, is wel erg leuk
Ik heb de helft al opquote:
Ga jij lekker weer je grot inquote:
Nieuwe baan?quote:
Hee,quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:06 schreef Messenga het volgende:
Hoi!
Ja, vrijwel vakantie. Nog 2 Assesments, waarvan morgen de eerste, en dan is mn P binnen, dus dat zou relaxt zijnquote:
Nicenice. Veel bier gehad?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:27 schreef dndiek het volgende:
Met mij gaat het prima-de-luxe
Gisteren geen druppel.quote:
Ja echt hèquote:
De schoonmaakster is erquote:
Ik zag het net in het journaal. Werd tijd na een maand.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:37 schreef borisz het volgende:
Tong als het goed is rijden de bussen morgen en anders overmorgen weer normaal.
iddquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag het net in het journaal. Werd tijd na een maand.
Dat ie de volgende wedstrijd maar mag verliezenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:18 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Donadoni.
ik bedoelde dat natuurlijk over de bussenquote:
Ja maar ook weer niet.quote:
In mijn geval gewoon werkervaring op doen om meer kans te hebben op een vaste baan. Het is in ieder geval beter dan thuis zitten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:49 schreef RayMania het volgende:
Wat moet ik me bij een werkervaringsplek voorstellen? Ja, voor de ervaring, dat snap ik. Maar verder? Bepaalde doelen, bepaalde vooruitzichten, etc?
Ik doe ook zoiets. Maar noem het een cursus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In mijn geval gewoon werkervaring op doen om meer kans te hebben op een vaste baan. Het is in ieder geval beter dan thuis zitten.
Ik denk toch dat er een groot verschil zit tussen wat ik doe en wat jij doet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe ook zoiets. Maar noem het een cursus.
Denk het ook.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat er een groot verschil zit tussen wat ik doe en wat jij doet.
tong2 in de maak?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat er een groot verschil zit tussen wat ik doe en wat jij doet.
Shit hoe weet jij nu weer dat tong mij bezwangerd heeft. Dat moest geheim blijvenquote:
Hoeft ook niet als je de hele dag sloffen draagt, lijkt mequote:Op woensdag 18 juni 2008 18:23 schreef Bos81 het volgende:
Nee, serieus. Natuurlijk niet. Ik mag Tongs schoenen niet eens dichtmaken.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:36 schreef SCH het volgende:
Genieten jullie ook zo van de soap 'Rita en het sinkende schip'
Hey lekker dingquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Op een slof en een oude voetbalschoen.
We kennen je voorkeur voor lelijke mannen, geeft niksquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:04 schreef Bluezz het volgende:
En ik ben een beetje fliefd geworden op Robben
Hij lijkt anders verdomd veel op jouquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:30 schreef SCH het volgende:
We kennen je voorkeur voor lelijke mannen, geeft niks
Bluezz houdt van bijna kale mannen met inhammen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:30 schreef SCH het volgende:
[..]
We kennen je voorkeur voor lelijke mannen, geeft niks
Je bent inderdaad net zo dom als Volkan wanneer je geprovoceerd wordt jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij lijkt echt sprekend op mijn broertje. Ik lijkt op de keeper van Turkije![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent inderdaad net zo dom als Volkan wanneer je geprovoceerd wordt ja
Die voor Ajax en Feijenoord heeft gespeeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |