Als we jou toch niet haddenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee gewoon oprotten.![]()
Ik laat even zien hoe hypocriet het volk hiero is trouwens.
Turken in Nederland die toeteren waardoor Nederlanders boos worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee gewoon oprotten.![]()
Ik laat even zien hoe hypocriet het volk hiero is trouwens.
Ten eerste ben ik niet echt boos om het getoeter, als je ook maar een beetje verstand had had je dat wel door, maar dat ontbreekt blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:09 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Turken in Nederland die toeteren waardoor Nederlanders boos worden.
Nederlanders in Nederland die toeteren waardoor Turken boos worden.
Ik zie nu niet echt in wie er nu hypocrieter is.
Niet dat mij het uitmaakt verder, ik heb nog geen één toeter gehoord en verder lig ik er niet wakker van.
Hapquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet echt boos om het getoeter, als je ook maar een beetje verstand had had je dat wel door, maar dat ontbreekt blijkbaar.
Ten tweede, hebben mensen van Nederlandse komaf het alleenrecht om te feesten in Nederland?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:11 schreef Antisociaal het volgende:
Irritante dronken hooligans bij elkaar na de wedstrijd ja.
Vrijdag ging ik vlak na de wedstrijd met de auto ergens heen. Allemaal mensen die midden op de weg liepen te lallen en naar me gingen schreeuwen toen ik gewoon doorreed (ze hadden genoeg tijd om opzij te springen)
En vervolgens een paar toeterende idioten, waarvan er 1 half uit het raam hing. Die me dan ook nog op die manier gingen inhalen (lees: bijna aanrijden en vervolgens snijden om daarna bijna tegen de achterkant van de auto voor me te rijden)
Voetbalhooligans
Eens, maar daar gaat het niet over.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:15 schreef wolferl het volgende:
Ik ben het helemaal eens met TS, je bent toch een grote mongool als je loopt te toeteren.
De eerste is binnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:16 schreef Erasmo het volgende:
Kaskoppen? Tomatenplukkers en zulks volk?
Ja en ze feesten ook voor Nederland. Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef whiteninja het volgende:
Men zeurt over het toeteren voor Turkije terwijl ze hier wonen.
Maar dit begreep je denk ik al. Hoop ik iig.
Een toeterende kaaskop of ander volk is voor mij een grote mongool.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef whiteninja het volgende:
[..]
Eens, maar daar gaat het niet over.
Precies.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:20 schreef whiteninja het volgende:
Oh, ik heb er ook totaal geen problemen mee. Leuk voor ze. Zolang ze maar niemand proberen te provoceren oid.
Hier ook inderdaadquote:
Mwoah, deze wedstrijd boeit me vrij weinig.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:47 schreef Susi het volgende:
TS, moet je niet meedoen ? Je hebt ook een oranje kleurtje
Eigen land mijn land jouw land. Back to the 30's.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:59 schreef Renesite het volgende:
boeiend? Laat ze lekker in hun eigen land! Dit is potverdikkeme hun eigen land...
ten eerste, nee dat hebben ze niet. ten slot...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:11 schreef IHVK het volgende:
Ten tweede, hebben mensen van Nederlandse komaf het alleenrecht om te feesten in Nederland?
Jij ook al.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:00 schreef Viking84 het volgende:
Kaaskoppen mogen toeteren, want Nederland is hun land.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:00 schreef Viking84 het volgende:
Kaaskoppen mogen toeteren, want Nederland is hun land.
Heehee, eindelijk iemand die in jouw niet te herkennen 'val' trapt waarna je hoopt de discussie aan te gaan he? Gelukkig, toch iemand.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eigen land mijn land jouw land. Back to the 30's.![]()
Laat mensen inderdaad in hun waarde. Laat ze lekker feesten.![]()
Blijkbaar te moeilijk.
Waar was je toen al die topics over de toeterturken werden geopend?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heehee, eindelijk iemand die in jouw niet te herkennen 'val' trapt waarna je hoopt de discussie aan te gaan he? Gelukkig, toch iemand.
*beeeeeeeeep* dat is de zoemer... Fout antwoord, volgende vraag:
Heb JIJ niets beters te doen dan dit onnozele topic te openen?
We geven de kandidaten 10 minuten de tijd. De tijd gaat Nuuuuuuuu in.
Omdat ik aan het SOGgen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar was je toen al die topics over de toeterturken werden geopend?
Met je wijzende vingertje.![]()
Nee ik heb momenteel niks beters te doen, dan sommigen op hun hypocrisie te wijzen dat klopt. En waarom ben je zo bang om de discussie aan te gaan vraag ik me dan af?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef Viking84 het volgende:
Nee, maar srsly, van mij mogen zowel Turken als allochtonen de hele nacht doortoeteren. Ik hoor het toch niet.
Ik hoop dat ik hiermee de ogen van sommigen kan openen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat ik aan het SOGgen?
En als je kijkt in mijn topic geschiedenis dan heb ik wel degelijk een turken topic geopend.
Waarom schop jij tegen de gevestigde orde aan als je het antwoord al weet? Is dat niet het wiel opnieuw uitvinden?
Volgens mij neem je het allemaal te zwaar opquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hiermee de ogen van sommigen kan openen.
door een verkeerde wat-u-niet-wilt-dat-u-geschiedt, doe-dat-ook-een-ander-niet tactiek? niet zo slim.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja misschien is dat het wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij neem je het allemaal te zwaar op.
Ik kan me niet voorstellen dat er serieus mensen zijn die zich ergeren aan toeterende Turken en niet aan toeterende Nederlanders.
(pm gelezen trouwens, thx)
Op Fok????quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik sta open voor nieuwe tactieken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
door een verkeerde wat-u-niet-wilt-dat-u-geschiedt, doe-dat-ook-een-ander-niet tactiek? niet zo slim.
Ik moet nog ff een gesprek houden met een docent over een stageopdracht. Praat ik dr een beetje onder de stoel dan ben ik zo klaar en mag ik volgende week mijn papiertje in de handen nemenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:12 schreef IHVK het volgende:
Oja Renesite ik SOG ook ontzettend. Eigenlijk moet ik leren voor mijn herkansing. Misschien ligt het daaraan.
Niet dat ik niet geslaagd ben.
Charmes inzetten, densnoods mag ze je een blowjob geven.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet nog ff een gesprek houden met een docent over een stageopdracht. Praat ik dr een beetje onder de stoel dan ben ik zo klaar en mag ik volgende week mijn papiertje in de handen nemen!
En dan ben je 'afgestudeerd' MBO'er.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet nog ff een gesprek houden met een docent over een stageopdracht. Praat ik dr een beetje onder de stoel dan ben ik zo klaar en mag ik volgende week mijn papiertje in de handen nemen!
Ik denk dat ze een befbeurt meer op prijs steltquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Charmes inzetten, densnoods mag ze je een blowjob geven.
Ze vroeg me al wat ik er voor over had. Ik swaffel niet 50 jarigen. Mijn portemonnee had ik al wel gepakt. Nah, dat druiste toch wel enigszins tegen haar principes in.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Charmes inzetten, densnoods mag ze je een blowjob geven.
En dat is minder omdat...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan ben je 'afgestudeerd' MBO'er.
* Viking84 schouderklopje uitdeelt.
Ik mag mezelf over een paar weken Master of Arts noemen![]()
![]()
.
Cool, wat heb je gestudeerd?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan ben je 'afgestudeerd' MBO'er.
* Viking84 schouderklopje uitdeelt.
Ik mag mezelf over een paar weken Master of Arts noemen![]()
![]()
.
nieuwe tactiek. trek je niet teveel aan van mensen die anderen het licht in de ogen niet gunnen. doe er vooral zelf niet aan mee als het je stoort.quote:
Arme jongen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een befbeurt meer op prijs stelt.
Voor een blowjob moet ze moeite doen.
Gewoon lekker laten schelden wie er schelden wilt.quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nieuwe tactiek. trek je niet teveel aan van mensen die anderen het licht in de ogen niet gunnen. doe er vooral zelf niet aan mee als het je stoort.
Hap hapquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:18 schreef Renesite het volgende:
En dat is minder omdat...
WTF wil jij met kunst doen...! Ik help op mijn stage universitair afgestudeerde studenten van de kunstacademie die niet kunnen rondkomen met een WIK uitkering. Dat is pas grappig als je 4, of zo niet nog meer jaar, volop hebt geleend van de IB-Groep en moet rondkomen op uitkeringsniveau.
Ik studeer overigens door.
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten schelden wie er schelden wilt.
Je kunt je niet overal druk over maken.
Interessant.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hap hap.
Ik word geen meester in de kunsten. Geen idee waarom dat zo heet, maar iedereen die afstudeert bij letteren (Nederlandse taal en cultuur, IHVK) krijgt die titel mee. Oh, en kunst kan heel boeiend en nuttig zijn, hoor
.
Hm.. Waardeloze titel dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hap hap.
Ik word geen meester in de kunsten. Geen idee waarom dat zo heet, maar iedereen die afstudeert bij letteren (Nederlandse taal en cultuur, IHVK) krijgt die titel mee. Oh, en kunst kan heel boeiend en nuttig zijn, hoor
.
Als je Klassieke Talen gaat doen mag je je professioneel met Seneca bezig houdenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Interessant.
Ik heb altijd toch een zwak voor dat soort alfa studies, maar ik ga me toch helemaal geven voor Geneeskunde niet, als ik niet door de loting kom zie ik nog wel.
Gewoon neerlandica.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hm.. Waardeloze titel dus.
Eigenlijk ben je Meester in de Nederlandse Taalkunde ofzo
Mijn buurman pronkt daar nog altijd mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon neerlandica.
Waar is de tijd gebleven dat elke afgestudeerde aan het WO zo mooi 'doctorandus' heette?.
Dat is een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je Klassieke Talen gaat doen mag je je professioneel met Seneca bezig houden.
Doctorandus zijn is niets bijzonders meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn buurman pronkt daar nog altijd mee.
"Ik ben doctorandus"
Mijn buurmeisje: "Dus u bent dokter in het ziekenhuis?"
Buurman ""
Dit is een veel leuker onderwerp zo!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:28 schreef IHVK het volgende:
leuke wending trouwens
Ach, geen idee wat ik straks ben als ik over 3 jaar mijn studie 'Sociaal Juridische Dienstverlening" heb afgerond... Het interesseert me niet, als ik maar tof werk vind waarmee ik mijn maanden leuk rond kan komen met leuke werktijden en secundaire voorwaarden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doctorandus zijn is niets bijzonders meer tegenwoordig.
Pas als je doctor bent stel je wat voor.
* Viking84 ooit ook nog wel eens een poging tot het schrijven van een proefschrift wagen gaat.
Jij bent gewoon een bachelor volgens mij, net als ik nu nogquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit is een veel leuker onderwerp zo!
[..]
Ach, geen idee wat ik straks ben als ik over 3 jaar mijn studie 'Sociaal Juridische Dienstverlening" heb afgerond... Het interesseert me niet, als ik maar tof werk vind waarmee ik mijn maanden leuk rond kan komen met leuke werktijden en secundaire voorwaarden.
Uiteindelijk gaat overal het geld aan het einde van de maand wel op... wees maar niet bang!
Meh... halverwege de sociale bevolkingsladder... Het kon minder!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een bachelor volgens mij, net als ik nu nog.
Doeiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:35 schreef Viking84 het volgende:
Enfin. Het was leuk met u, maar ik ga mij ter sponde begeven![]()
.
Welterusten jongedame.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:35 schreef Viking84 het volgende:
Enfin. Het was leuk met u, maar ik ga mij ter sponde begeven![]()
.
siel voes plat!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Welterusten jongedame.
Mag dit topic op slot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |