Eens, maar daar gaat het niet over.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:15 schreef wolferl het volgende:
Ik ben het helemaal eens met TS, je bent toch een grote mongool als je loopt te toeteren.
De eerste is binnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:16 schreef Erasmo het volgende:
Kaskoppen? Tomatenplukkers en zulks volk?
Ja en ze feesten ook voor Nederland. Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef whiteninja het volgende:
Men zeurt over het toeteren voor Turkije terwijl ze hier wonen.
Maar dit begreep je denk ik al. Hoop ik iig.
Een toeterende kaaskop of ander volk is voor mij een grote mongool.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef whiteninja het volgende:
[..]
Eens, maar daar gaat het niet over.
Precies.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:20 schreef whiteninja het volgende:
Oh, ik heb er ook totaal geen problemen mee. Leuk voor ze. Zolang ze maar niemand proberen te provoceren oid.
Hier ook inderdaadquote:
Mwoah, deze wedstrijd boeit me vrij weinig.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:47 schreef Susi het volgende:
TS, moet je niet meedoen ? Je hebt ook een oranje kleurtje
Eigen land mijn land jouw land. Back to the 30's.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:59 schreef Renesite het volgende:
boeiend? Laat ze lekker in hun eigen land! Dit is potverdikkeme hun eigen land...
ten eerste, nee dat hebben ze niet. ten slot...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:11 schreef IHVK het volgende:
Ten tweede, hebben mensen van Nederlandse komaf het alleenrecht om te feesten in Nederland?
Jij ook al.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:00 schreef Viking84 het volgende:
Kaaskoppen mogen toeteren, want Nederland is hun land.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:00 schreef Viking84 het volgende:
Kaaskoppen mogen toeteren, want Nederland is hun land.
Heehee, eindelijk iemand die in jouw niet te herkennen 'val' trapt waarna je hoopt de discussie aan te gaan he? Gelukkig, toch iemand.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eigen land mijn land jouw land. Back to the 30's.![]()
Laat mensen inderdaad in hun waarde. Laat ze lekker feesten.![]()
Blijkbaar te moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |