Gewoon lekker laten schelden wie er schelden wilt.quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nieuwe tactiek. trek je niet teveel aan van mensen die anderen het licht in de ogen niet gunnen. doe er vooral zelf niet aan mee als het je stoort.
Hap hapquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:18 schreef Renesite het volgende:
En dat is minder omdat...
WTF wil jij met kunst doen...! Ik help op mijn stage universitair afgestudeerde studenten van de kunstacademie die niet kunnen rondkomen met een WIK uitkering. Dat is pas grappig als je 4, of zo niet nog meer jaar, volop hebt geleend van de IB-Groep en moet rondkomen op uitkeringsniveau.
Ik studeer overigens door.
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten schelden wie er schelden wilt.
Je kunt je niet overal druk over maken.
Interessant.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hap hap.
Ik word geen meester in de kunsten. Geen idee waarom dat zo heet, maar iedereen die afstudeert bij letteren (Nederlandse taal en cultuur, IHVK) krijgt die titel mee. Oh, en kunst kan heel boeiend en nuttig zijn, hoor
.
Hm.. Waardeloze titel dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hap hap.
Ik word geen meester in de kunsten. Geen idee waarom dat zo heet, maar iedereen die afstudeert bij letteren (Nederlandse taal en cultuur, IHVK) krijgt die titel mee. Oh, en kunst kan heel boeiend en nuttig zijn, hoor
.
Als je Klassieke Talen gaat doen mag je je professioneel met Seneca bezig houdenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Interessant.
Ik heb altijd toch een zwak voor dat soort alfa studies, maar ik ga me toch helemaal geven voor Geneeskunde niet, als ik niet door de loting kom zie ik nog wel.
Gewoon neerlandica.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hm.. Waardeloze titel dus.
Eigenlijk ben je Meester in de Nederlandse Taalkunde ofzo
Mijn buurman pronkt daar nog altijd mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon neerlandica.
Waar is de tijd gebleven dat elke afgestudeerde aan het WO zo mooi 'doctorandus' heette?.
Dat is een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je Klassieke Talen gaat doen mag je je professioneel met Seneca bezig houden.
Doctorandus zijn is niets bijzonders meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn buurman pronkt daar nog altijd mee.
"Ik ben doctorandus"
Mijn buurmeisje: "Dus u bent dokter in het ziekenhuis?"
Buurman ""
Dit is een veel leuker onderwerp zo!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:28 schreef IHVK het volgende:
leuke wending trouwens
Ach, geen idee wat ik straks ben als ik over 3 jaar mijn studie 'Sociaal Juridische Dienstverlening" heb afgerond... Het interesseert me niet, als ik maar tof werk vind waarmee ik mijn maanden leuk rond kan komen met leuke werktijden en secundaire voorwaarden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doctorandus zijn is niets bijzonders meer tegenwoordig.
Pas als je doctor bent stel je wat voor.
* Viking84 ooit ook nog wel eens een poging tot het schrijven van een proefschrift wagen gaat.
Jij bent gewoon een bachelor volgens mij, net als ik nu nogquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit is een veel leuker onderwerp zo!
[..]
Ach, geen idee wat ik straks ben als ik over 3 jaar mijn studie 'Sociaal Juridische Dienstverlening" heb afgerond... Het interesseert me niet, als ik maar tof werk vind waarmee ik mijn maanden leuk rond kan komen met leuke werktijden en secundaire voorwaarden.
Uiteindelijk gaat overal het geld aan het einde van de maand wel op... wees maar niet bang!
Meh... halverwege de sociale bevolkingsladder... Het kon minder!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een bachelor volgens mij, net als ik nu nog.
Doeiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:35 schreef Viking84 het volgende:
Enfin. Het was leuk met u, maar ik ga mij ter sponde begeven![]()
.
Welterusten jongedame.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:35 schreef Viking84 het volgende:
Enfin. Het was leuk met u, maar ik ga mij ter sponde begeven![]()
.
siel voes plat!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Welterusten jongedame.
Mag dit topic op slot?
Graag. Als je een modje was zoals vroeger kon je een gastslotje zetten.quote:
Doegquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Graag. Als je een modje was zoals vroeger kon je een gastslotje zetten.![]()
Maar ik ga me ook "ter sponde" begeven zoals Vikin84 dat zo mooi zegt.
Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |