Ik voel me ooki weer helemaal thuisquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is weer het ouderwetse Oranje waar ik me zo aan erger.
Poehoe, ze moeten wel helemaal kapot zijn van de 75 minuten die ze in dit toernooi gespeeld hebben. Ze verdienen 90.000 euro per week. Als ze daarvoor niet eens 75 minuten per week kunnen werken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:31 schreef venomsnake het volgende:
Zo. 2e helft Robben en Persie rust geven aub.
MAG JE NIET ZEGGENquote:
stel je niet aan. Ze hadden gewoon voor moeten staan, en de Roemenen spelen gewoon te negatief om er een leuke wedstrijd van te maken, dat was met de A ploeg ook niet gelukt.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:32 schreef Timmai het volgende:
Robben -> Kuijt. Misschien wordt het dan nog wat.
1 troost, ze zullen wel MOETEN de 2e helft.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
stel je niet aan. Ze hadden gewoon voor moeten staan, en de Roemenen spelen gewoon te negatief om er een leuke wedstrijd van te maken, dat was met de A ploeg ook niet gelukt.
True.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:34 schreef BB-King het volgende:
Damn... we moeten deze pot expres verliezen joh!!
Die Roemenen zijn schijterds... die rollen we met ons A-team zeker weten op.
Dit in tegenstelling tot die Italianen die ons waarschijnlijk in de halve finale naar huis sturen.
Is een stuk leuker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:34 schreef flugeltje het volgende:
M'n aandacht is compleet verslapt, misschien straks maar zappen naar Frankrijk - Italië ofzo, misschien dat het daar wat spannender is...
Ik vind dat het ze het nog best goed doen voor een team dat niet de eerste 2 wedstrijden heeft gespeelt.(grotendeels)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:35 schreef Rotterdammert het volgende:
Kan het niet gewoon aan Roemenie liggen dat NL het moeilijk heeft? In de kwalificatie lukte het ook al niet om tegen hun te scoren.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Basten heeft weer de oude taktiek van stal gehaald van bagger spelen.
ja, dan kan het nog best aardig worden...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef Solidius het volgende:
[..]
1 troost, ze zullen met MOETEN de 2e helft.
ja toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Hier verder?
Maar ehm![]()
Hoe zat het nou? Als Roemenië verliest met 1 tegendoelpuntje en FRA-ITA wordt gelijkspel?
Is Roemenië dan alsnog niet door?
Daarom zeg ik ook dat die andere het wss niet veel beter zouden doenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er waren toch al aardig wat kansjes gecreëerd. Het moment van De Zeeuw in de 16 vond ik erg opmerkelijk: hij had vrije doorgang en kon zelf op doel schieten, maar gaf 'm breed buiten de 16 op Afellay.
FR toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef Cahir het volgende:
Wie heeft de rooie kaart nou, ITA toch?
daar gaat het straks situatie nederland portugal worden, ze schoppen elkaar compleet lensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:34 schreef flugeltje het volgende:
M'n aandacht is compleet verslapt, misschien straks maar zappen naar Frankrijk - Italië ofzo, misschien dat het daar wat spannender is...
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Hier verder?
Maar ehm![]()
Hoe zat het nou? Als Roemenië verliest met 1 tegendoelpuntje en FRA-ITA wordt gelijkspel?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef Cahir het volgende:
Wie heeft de rooie kaart nou, ITA toch?
Had je van tevoren ingelezen, mensch.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
Maar ehm
Er zwerven verschillende topics daarover rond.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Hier verder?
Maar ehm![]()
Je hoort mequote:
Frankrijk - Italie moet je kijken Rellenquote:
Onzin natuurlijk. Als je al geplaatst ben en ook nog als zekere 1e, ontbreekt de echte motivatie. Er staat gewoon een aardig elftal. Bovendien speelt Roemenie vreselijk voetbal.quote:
Wij hebben geen B teamquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je hoort me
't Zijn gewoon de sukkeltjes die ook een keer van stal worden gehaald omdat verlies toch niet uitmaakt
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Had je van tevoren ingelezen, mensch.
Of gebruik Google.
http://soccer4u.nl/nieuws/6712/Groep-C-Alle-scenarios-op-een-rij
http://www.parool.nl/paro(...)oule-des-Doods.dhtml
Idd. Wat een kenners hierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een jankerds allemaal zeg.
We spelen totaal niet slecht, we hebben twee 100% kansen gecreëerd en een of twee echte mogelijkheden weggegeven. En dat in een wedstrijd waarin Oranje totaal niet moet of hoeft en met spelers speelt die al een tijdje geen echte wedstrijd hebben gespeeld.
En laten we bovendien niet vergeten dat Roemenie heel erg defensief speelt en met datzelfde blok ook Italie en Frankrijk op 0-0 en 1-1 hield.
Maar goed, nu is de middelmatige standaard weer die wedstrijden van maandag en vrijdag, dus moet alles minimaal beter.
Er is slechte motivatie en er is -------------------------------------------------> kutvoetbal.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Als je al geplaatst ben en ook nog als zekere 1e, ontbreekt de echte motivatie. Er staat gewoon een aardig elftal. Bovendien speelt Roemenie vreselijk voetbal.
Contra.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Laatste keer: Weet iemand met welke Roemeen Davids nou die 'matpartij' ooit had???
Huntelaar had moeten scoren, maar 2x ongelukkig hands kun je hem niet aanrekenen. Robben ook ongelukkig... en sinds wanneer neemt hij vrije trappen? dacht juist dat hij de laatste tijd zoveel scoorde met z'n hoofd uit vrije trappenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:38 schreef DANILXL het volgende:
ik vind van persie en huntelaar dramatisch slecht
Bullshit, omdat KJH die kans mist? Volgens mij miste van Nistelrooij ook zulke kansen..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:38 schreef DANILXL het volgende:
ik vind van persie en huntelaar dramatisch slecht
Ik ook. En ik ben Nederlands.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar Mutu is lekker, is er toch nog iets leuks aan deze wedstrijd
Contraquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Laatste keer: Weet iemand met welke Roemeen Davids nou die 'matpartij' ooit had???
Wáár heb je het over?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:41 schreef Timmai het volgende:
FRA scoort iig niet meer.
Volgens mij zijn ze daar ook mee bezigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:41 schreef cultheld het volgende:
Als Van Basten slim is, dan verliest ie gewoon van Roemenië. Laat de buitenwereld en media er maar kwaad van spreken: liever Spanje of Roemenië in de halve finale treffen dan de gluiperige Italianen.
Jou topfavoriet speelt voortreffelijk wil je zeggen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Basten heeft weer de oude taktiek van stal gehaald van bagger spelen.
What else is new?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:39 schreef Susi het volgende:
Ribery ziet er idd niet goed uit
Je hebt het tegen mensen die nooit voetbal kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een jankerds allemaal zeg.
We spelen totaal niet slecht, we hebben twee 100% kansen gecreëerd en een of twee echte mogelijkheden weggegeven. En dat in een wedstrijd waarin Oranje totaal niet moet of hoeft en met spelers speelt die al een tijdje geen echte wedstrijd hebben gespeeld.
En laten we bovendien niet vergeten dat Roemenie heel erg defensief speelt en met datzelfde blok ook Italie en Frankrijk op 0-0 en 1-1 hield.
Maar goed, nu is de middelmatige standaard weer die wedstrijden van maandag en vrijdag, dus moet alles minimaal beter.
Haaaaaaaahahahhahaha, keigrappig.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:42 schreef klipper het volgende:
Het is geen Huntelaar, maar Stuntelaar.
quote:
Helemaal mee eens. Fair Play prijs hebben we geen zak aan, we willen de cup!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:41 schreef cultheld het volgende:
Als Van Basten slim is, dan verliest ie gewoon van Roemenië. Laat de buitenwereld en media er maar kwaad van spreken: liever Spanje of Roemenië in de halve finale treffen dan de gluiperige Italianen.
Ze zijn gevelt door de buikgriepquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:43 schreef Timmai het volgende:
Waarom spelen Sneijder, Vaart, Nistelrooy, Kuijt en vd Sar eigenlijk niet?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:43 schreef Timmai het volgende:
Inderdaad. Italie gewoon een VEEL betere ploeg dan dit Roemenie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:41 schreef cultheld het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
mensen die klagen over een saaie wedstrijd... wat had je dan verwacht
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Beweer jij knapper te zijn dan Mutu?
krijgen rust enzoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:43 schreef Timmai het volgende:
nou mijn pool minimaal 3-1quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
ik heb slechts 1 fatsoenlijke kans voor de Fransen kunnen ontdekken..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wáár heb je het over?
Kijk je de wedstrijd überhaupt wel?
Frankrijk slaat nog hard terug
Bij het WK een apart filter in VBL, voor de niet-dagjesmensen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt het tegen mensen die nooit voetbal kijken.
In de eerste helft was hij gewoon drama.quote:
hebben met italie allemaal een rode kaart gekregenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:43 schreef Timmai het volgende:
oh echtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
krijgen rust enzo
ik ben niet kapot van dit niet-B-elftal hoor
Was dat een poging grappig te zijn?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:44 schreef Pek het volgende:
Nog steeds teveel wijven hier. Ga toch koken, stelletje druipgrotten
En jahoor daar is ie de nieuwe Nederlandse Bondscoachquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:44 schreef Pek het volgende:
Nog steeds teveel wijven hier. Ga toch koken, stelletje druipgrotten
Dan moet je beter kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik heb slechts 1 fatsoenlijke kans voor de Fransen kunnen ontdekken..
Laat ze! Wij staan daarbovenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Was dat een poging grappig te zijn?
Is de 2e helft al gespeeld dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:44 schreef Skwish het volgende:
[..]
In de eerste helft was hij gewoon drama.
Valt wel mee, maar goed. Je trolls zijn aandoenlijk.quote:Veel knullig balverlies, kansen missen, totaal niet sterk aan de bal.
Nee, dat was een poging om duidelijk te maken dat je andere taken hebt te verrichten. Doe eens bier halen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Was dat een poging grappig te zijn?
gezien de wedstrijd niets is gaan we lesje als/dan gevenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:44 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Nederland voetbald beter als roemenië. Ze scoren nog wel in de tweede helft.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezien de wedstrijd niets is gaan we lesje als/dan geven
Nederland voetbald beter dan Roemenie
Sja, zo is voetbal over het algemeen nou eenmaal. De gemiddelde CL wedstrijd is echt niet van hoger niveau dan dit hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:45 schreef wdn het volgende:
Inderdaad Kut voetbal.
BliksemSchigt: kom op zeg. Het STIKT van de verkeerde passes, slechte aannames en terugspeelballen die in de voeten van een tegenstander worden gespeeld. Dat heeft niets te maken met een defensief Roemenie.
Als we nu eens een partijtje rond gaan spelen rond de middenstip MOETEN ze eruit komen en komt er voor Robben, Van Persie en Huntelaar genoeg ruimte.
Nee, ik moest koken toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat was een poging om duidelijk te maken dat je andere taken hebt te verrichten. Doe eens bier halen.
Allemaal geblesseerdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:43 schreef Timmai het volgende:
Ze verwachten dat Nederland gewoon met het sterkste elftal Roemenie van de mat veegt met 6-0 waardoor ze iets te zeiken hebben wanneer een vermoeid Nederland tegenover een fit Zweden wordt weggespeeldquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Je vergeet de kwartfinales? Wie zegt dat NL en Italie doorgaan ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:46 schreef popolon het volgende:
Wat een scenario zeg.
Italie komt Nederland dus weer tegen in de halve finale. En dat gaat dan helemaal fout.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat was een poging om duidelijk te maken dat je andere taken hebt te verrichten. Doe eens bier halen.
En jij een lesje D/T.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezien de wedstrijd niets is gaan we lesje als/dan geven
Nederland voetbald beter dan Roemenie
Ja daar ben ik ook wel een beetje op voorbereid eigenlijk.... Zou typisch Italiaans zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:46 schreef popolon het volgende:
Wat een scenario zeg.
Italie komt Nederland dus weer tegen in de halve finale. En dat gaat dan helemaal fout.
Laat je me wel één keer per dag uit?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Okay, dan eigen ik je bij deze toe.
Da's duidelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:47 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Je vergeet de kwartfinales? Wie zegt dat NL en Italie doorgaan ?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sja, zo is voetbal over het algemeen nou eenmaal. De gemiddelde CL wedstrijd is echt niet van hoger niveau dan dit hoor.
Als je het EK wilt winnen moet je ook nog een keer van Italië kunnen winnen. Period.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:46 schreef popolon het volgende:
Wat een scenario zeg.
Inderdaad. Het is beter als Roemenië deze wedstrijd wint.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:46 schreef popolon het volgende:
Wat een scenario zeg.
mijn god, ik vind het bizar dat zo'n man überhaupt nog mag voetballen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
Een schorsing van 22 wedstrijden omdat 'ie een grens wurgde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |