Ik voel me ooki weer helemaal thuisquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is weer het ouderwetse Oranje waar ik me zo aan erger.
Poehoe, ze moeten wel helemaal kapot zijn van de 75 minuten die ze in dit toernooi gespeeld hebben. Ze verdienen 90.000 euro per week. Als ze daarvoor niet eens 75 minuten per week kunnen werken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:31 schreef venomsnake het volgende:
Zo. 2e helft Robben en Persie rust geven aub.
MAG JE NIET ZEGGENquote:
stel je niet aan. Ze hadden gewoon voor moeten staan, en de Roemenen spelen gewoon te negatief om er een leuke wedstrijd van te maken, dat was met de A ploeg ook niet gelukt.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:32 schreef Timmai het volgende:
Robben -> Kuijt. Misschien wordt het dan nog wat.
1 troost, ze zullen wel MOETEN de 2e helft.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
stel je niet aan. Ze hadden gewoon voor moeten staan, en de Roemenen spelen gewoon te negatief om er een leuke wedstrijd van te maken, dat was met de A ploeg ook niet gelukt.
True.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:34 schreef BB-King het volgende:
Damn... we moeten deze pot expres verliezen joh!!
Die Roemenen zijn schijterds... die rollen we met ons A-team zeker weten op.
Dit in tegenstelling tot die Italianen die ons waarschijnlijk in de halve finale naar huis sturen.
Is een stuk leuker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:34 schreef flugeltje het volgende:
M'n aandacht is compleet verslapt, misschien straks maar zappen naar Frankrijk - Italië ofzo, misschien dat het daar wat spannender is...
Ik vind dat het ze het nog best goed doen voor een team dat niet de eerste 2 wedstrijden heeft gespeelt.(grotendeels)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:35 schreef Rotterdammert het volgende:
Kan het niet gewoon aan Roemenie liggen dat NL het moeilijk heeft? In de kwalificatie lukte het ook al niet om tegen hun te scoren.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Basten heeft weer de oude taktiek van stal gehaald van bagger spelen.
ja, dan kan het nog best aardig worden...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef Solidius het volgende:
[..]
1 troost, ze zullen met MOETEN de 2e helft.
ja toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Hier verder?
Maar ehm![]()
Hoe zat het nou? Als Roemenië verliest met 1 tegendoelpuntje en FRA-ITA wordt gelijkspel?
Is Roemenië dan alsnog niet door?
Daarom zeg ik ook dat die andere het wss niet veel beter zouden doenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er waren toch al aardig wat kansjes gecreëerd. Het moment van De Zeeuw in de 16 vond ik erg opmerkelijk: hij had vrije doorgang en kon zelf op doel schieten, maar gaf 'm breed buiten de 16 op Afellay.
FR toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef Cahir het volgende:
Wie heeft de rooie kaart nou, ITA toch?
daar gaat het straks situatie nederland portugal worden, ze schoppen elkaar compleet lensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:34 schreef flugeltje het volgende:
M'n aandacht is compleet verslapt, misschien straks maar zappen naar Frankrijk - Italië ofzo, misschien dat het daar wat spannender is...
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Hier verder?
Maar ehm![]()
Hoe zat het nou? Als Roemenië verliest met 1 tegendoelpuntje en FRA-ITA wordt gelijkspel?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef Cahir het volgende:
Wie heeft de rooie kaart nou, ITA toch?
Had je van tevoren ingelezen, mensch.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
Maar ehm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |