abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:07:24 #251
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59509716
Mefke ik lees het nu pas! Wat verschrikkelijk voor je meid! Ik kan me niet eens voorstellen hoe enorm rot je je nu moet voelen. Ik wens je heel veel sterkte toe voor de komende tijd, en hoop, dat als je er weer klaar voor bent, je hier snel maar weer mag posten.
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:08:40 #252
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_59509735
Pfff valt niet mee om bij te lezen, jullie gaan veels te snel.
Papa is gister nog met Lotte naar de ha gegaan, ze heeft iets vand e 5e of 6e ziekte. Niet schadelijk voor mijn kleintje in de buik. Gelukkig maar ik maakte me er wel een beetje ongersut om.

KD ik hoop voor je dat het nu een beetje gaat doorzetten, ben je nog niet gestript?
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:36:14 #253
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59510308
hoi

hier zalig geslapen vannacht, ook al om de 2 uur er uit gemoeten...
denk dat het dipje van afgelopen dagen kwam van de volle maan

spijtig dat het geen invloed heeft gehad op kd en mrien.. meiden nu wordt het tijd dat er verse beebjes komen hé

lovely ook zoveel last van vanalles dat je er zenuwachtig van wordt.. zoals ik al schreef heb dit afgelopen dagen ook gehad.. maar vandaag is die last precies weggevallen en zit er in mijn hoofd na 8 maanden te hebben gedacht dat beebje eerder zou komen... denk ik nu dus dat ik overtijd ga gaan... dus dat ik maar gewoon moet wachten... geeft wel wat rust.. enkel die harde buiken, lichtte weeën en steken vanonder doen me soms weer de hoop krijgen maar zoals ik al zei we wachten af
pi_59510407
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 22:01 schreef DJMO het volgende:
geppie: vroeger rookte ik een half pakje shag ofzo per dag, is inmiddels wel algemeen bekend, ben geminderd tot 6 sigaretten per dag, maar als ik echt helemaal in de stress zit, kan het nog wel eens voorkomen dat ik naar een peuk grijp.. verslaafd zijn =
Wat een dikke onzin. Ik rookte ook voordat ik zwanger was, en de dag dat we erachter kwamen hebben we een fles champagne open getrokken en heb ik nog 4 sigaretten gerookt. Daarna vond ik van mezelf dat ik nog 1 sigaret per week mocht, wat na 3 weken ook over was. Het is zo slecht voor je baby (en voor jezelf!!!) dat een beetje doorzettingsvermogen niet te veel gevraagd is. En ja, soms heb ik ook zin in een sigaret, zoals vorige week, toen ik hoorde dat mijn oma met een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis ligt. Maar ik doe het niet en ik rook ook al flink sinds mn 13e!!!
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:43:08 #255
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59510492
Maf idee trouwens, gisteren had Yade pas officieel geboren moeten worden en vorige week was ze al gehaald. Maar we hebben haar nu al ruim 4 weken.

LLM's succes en hopelijk gaat het nu snel!
pi_59510516
Zo is het Luna... we wachten gewoon maar af.... wel lekker dat je lekker geslapen hebt. Ik zou er een moord voor doen zolangzamerhand

ik80 wat fijn dat het geen rode hond is. 5e of 6e ziekte blijft evengoed vervelend, maar vlekjes trekken als het goed is snel weg. Sterkte met je meissie, hopelijk ondervindt ze er geen last van. (als het goed is heeft ze de ergste koorts al gehad toch?)
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:47:57 #257
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59510626
zo, biw, was gewoon heel snel, ze heeft gestript en heb nu was krampen maar ben toch bang dat het niet doorzet, we zien wel.
Bij Demi heeft het toen namenlijk niet geolpen.
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:49:03 #258
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59510661
ik ga voor je duimen KD!!! heel hard.

t dametje mag wel eens buiten komen kijken!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_59510676
KD, fijn dat je iig gestript bent, ik hoop dat het deze keer wel helpt!
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:50:24 #260
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59510690
KD, ik hoop dat je dat idee een beetje los kan laten. Probeer lekker te ontspannen, mocht dat uberhaupt nog gaan.
Dikke kus, ik hoop dat ze er snel is!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:50:40 #261
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59510696
hopelijk heeft het toch effect KD
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:51:26 #262
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59510719
KD, zoals mijn moeder eens wijs zei: 'Er is er nog nooit eentje blijven zitten'.
Vandaag is wel een mooie dag om geboren te worden. Succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59510880
KD ik hoop dat het nu wel helpt meis, het wordt toch tijd dat die kleine eigenwijs eens komt.
En wij kunnen meegenieten natuurlijk
pi_59510959
KD ik hoop dat het deze keer wel iets doet!

en Mrien, dit vond ik op internet over je vraag
quote:
Latente fase
Tijdens het grootste deel van je zwangerschap is je baarmoederhals (cervix) ongeveer 3 cm lang. Tevens is de baarmoedermond aan het begin van de bevalling meestal gesloten. Het kan echter zijn dat je tijdens de laatste weken van de zwangerschap al wat ontsluiting hebt. Dit is vaker het geval als je al eerder zwanger bent geweest. De weeën tijdens deze fase zorgen ervoor dat de baarmoederhals inkort, gaat ‘verstrijken’ of dunner wordt en de baarmoedermond begint te ontsluiten.
Hier vanacht heerlijk geslapen en voel me super
nu is het de kunst om dat niet om zeep te helpen door te veel te gaan doen in t huishouden hihi
we zullen zien in hoeverre dat dat lukt;)

Owja ik stond trouwens gister voor de spiegel naar mijn buik te kijken, en bedacht me dat ik dat zo ga missen straks als de kleine er is natuurlijk krijg je er iets veel mooiers voor terug, i know...maar toch....heeft niemand van jullie dat gevoel en ben ik de enige rare?
pi_59510978
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef RockabeIIa het volgende:
KD, zoals mijn moeder eens wijs zei: 'Er is er nog nooit eentje blijven zitten'.
echt, als ik dat nog 1 x hoor ga ik gillen
vind dat zo'n standaard opmerking....ook bij de gyn in de wachtkamer zowat elk gesprek tussen de xzwangere vrouwen onderling lijkt met die zin te eindigen
pi_59511381
Ik heb zo mijn 2e afspraak bij de VK, en ik ben toch weer een beetje zenuwachtig. Zou alles nog wel goed zijn?! Ik word er zelf een beetje moe van.

Gelukkig gaat mijn mama mee!
pi_59511481
Blabla... ik zal mijn buik echt van geen kant missen hoor... hij is me even iets te zwaar op het moment. Ze schatten die kleine niet voor niets al ruim 3500 gram! Misschien achteraf wel
En ja, er is nog nooit 1 blijven zitten of de laatste loodjes wegen.... om gek van te worden. Kreeg gister zelfs nog een kaartje van me schoonmoeder met de tekst de laatste loodjes...
Wel heel lief bedoeld maar soms wordt je er wel gek van

Ik zit maar in die stoel en zou eens wat nuttigs moeten gaan doen, maar lopen/bewegen.
Soms voel ik me wel een beetje slecht want zoontje zit nu lekker voor de tv en vermaakt zich ondertussen met de nieuwe gouden gids en zijn autootjes.....
pi_59511596
Vind dat hier wel een beetje respect voor anderen mag worden opgebracht .
Niemand is perfect al doen sommige van jullie wel zo. De een heeft het met bepaalde dingen moeilijker dan een ander. Het is fijn voor jullie dat jullie hebben kunnen stoppen en ja het is slecht voor het kindje maar er zijn veeeel meer mensen die niet kunnen stoppen dan die wat wel kunnen stoppen.

Begrip is iets wat hier ver te zoeken is, je weet haar situatie niet maar vooral wel oordelen .Ja misschien had ze beter haar mond kunnen houden erover maar om dan zo over haar heen te vallen kom op zeg.
Ze is ook maar een mens net als jullie alsof jullie nooit iets doen wat niet goed is.

btw ik rook niet nooit gedaan vind het vies en inderdaad ongezond maar heb wel nog begrip voor mijn medemens vooral als ik de rest van de situatie waarin ze verkeert niet weet.
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:27:08 #269
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59511653
Ik vond zulke 'doorsnee' opmerkingen juist altijd heel grappig, relativerend en opbeurend. Er waren er altijd wel vrouwen die het zwaarder hadden als ik (terwijl ik vrijwel de trap niet meer op kon komen ) Ik had ook een erg grote buik. Achteraf bleek ik enorm veel vruchtwater te hebben. Nooit gemist ook, dat ding (de helft is ook blijven zitten )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59511785
Volgens mij zou ik het getrappel in mijn buik gaan missen. Soms voel ik niet eens meer het verschil tussen normaal en schopjes, alsof die plofjes en knalletjes daar altijd al gezeten hebben
Eigenlijk is 9 maanden ook wel erg lang Je bent gewoon driekwart jaar zwanger!
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:35:44 #271
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_59511840
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:47 schreef KD-fotografie het volgende:
zo, biw, was gewoon heel snel, ze heeft gestript en heb nu was krampen maar ben toch bang dat het niet doorzet, we zien wel.
Bij Demi heeft het toen namenlijk niet geolpen.
K, ik kom je even heel veel succes en een droombevalling toewensen, het wordt wel tijd nu hoor meis

Ik ga duimen dat het strippen heeft geholpen.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:37:35 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59511882
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:33 schreef freecell het volgende:
Volgens mij zou ik het getrappel in mijn buik gaan missen. Soms voel ik niet eens meer het verschil tussen normaal en schopjes, alsof die plofjes en knalletjes daar altijd al gezeten hebben
Eigenlijk is 9 maanden ook wel erg lang Je bent gewoon driekwart jaar zwanger!
Ik zei toevallig van de week nog tegen 'neetochzeker', dat ik nu, na bijna een half jaar, me al niet meer voor de geest kan halen hoe het was, dat gevoel van een kindje in je buik. Echt bizar is dat, en vooral jammer.
pi_59512007
Ja mischien scheelt het idd dat mijn buik niet echt heel groot is lovely...zal morgen nog eens een foto van 39 weken maken

En ik heb ook zo'n kaartje van mijn schoonmoeder en schoonzus gekregen idd heel lief, maar weer zo'n tekst erop he whehe

En Rocka relativeren is goed, maar liever zonder die doorsnee opmerkingen

9 maanden klinkt idd lang, maar voor mijn gevoel zijn ze echt voorbij gevlogen!

Reinhilde succes bij de vk
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:50:55 #274
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59512215
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:24 schreef 2h2h het volgende:
verhaaltje
Erg leuk, maar waarom moet het minstens 1x per dag wel gemeld worden op Fok! dat ze rookt tijdens de zwangerschap.
Dat is toch vragen om reacties?

En nee, ik heb er geen respect voor, sorry, ze kan een aardige meid zijn, ken haar verders niet maar voor roken tijdens de zwangerschap heb ik geen respect.
En ja ik ben ook 2x gestopt en weet hoe zwaar het is!

Rockabella, heel cliché maar ik zeg het zelf idd ook, van mijn moeder gehoord ( die wijze moeders altijd. )
De rest ook bedankt!
pi_59512329
Ik sluit me aan bij KD. En heel veel succes gewenst bij de bevalling, ik hoop voor je dat het snel mag gebeuren. Mijn ukkies waren beiden 11 dagen ''te laat''. En zo te horen ben je er aan toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')