Wat een dikke onzin. Ik rookte ook voordat ik zwanger was, en de dag dat we erachter kwamen hebben we een fles champagne open getrokken en heb ik nog 4 sigaretten gerookt. Daarna vond ik van mezelf dat ik nog 1 sigaret per week mocht, wat na 3 weken ook over was. Het is zo slecht voor je baby (en voor jezelf!!!) dat een beetje doorzettingsvermogen niet te veel gevraagd is. En ja, soms heb ik ook zin in een sigaret, zoals vorige week, toen ik hoorde dat mijn oma met een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis ligt. Maar ik doe het niet en ik rook ook al flink sinds mn 13e!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:01 schreef DJMO het volgende:
geppie: vroeger rookte ik een half pakje shag ofzo per dag, is inmiddels wel algemeen bekend, ben geminderd tot 6 sigaretten per dag, maar als ik echt helemaal in de stress zit, kan het nog wel eens voorkomen dat ik naar een peuk grijp.. verslaafd zijn =
Hier vanacht heerlijk geslapen en voel me superquote:Latente fase
Tijdens het grootste deel van je zwangerschap is je baarmoederhals (cervix) ongeveer 3 cm lang. Tevens is de baarmoedermond aan het begin van de bevalling meestal gesloten. Het kan echter zijn dat je tijdens de laatste weken van de zwangerschap al wat ontsluiting hebt. Dit is vaker het geval als je al eerder zwanger bent geweest. De weeën tijdens deze fase zorgen ervoor dat de baarmoederhals inkort, gaat ‘verstrijken’ of dunner wordt en de baarmoedermond begint te ontsluiten.
echt, als ik dat nog 1 x hoor ga ik gillenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef RockabeIIa het volgende:
KD, zoals mijn moeder eens wijs zei: 'Er is er nog nooit eentje blijven zitten'.
K, ik kom je even heel veel succes en een droombevalling toewensen, het wordt wel tijd nu hoor meisquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:47 schreef KD-fotografie het volgende:
zo, biw, was gewoon heel snel, ze heeft gestript en heb nu was krampen maar ben toch bang dat het niet doorzet, we zien wel.
Bij Demi heeft het toen namenlijk niet geolpen.
Ik zei toevallig van de week nog tegen 'neetochzeker', dat ik nu, na bijna een half jaar, me al niet meer voor de geest kan halen hoe het was, dat gevoel van een kindje in je buik. Echt bizar is dat, en vooral jammer.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:33 schreef freecell het volgende:
Volgens mij zou ik het getrappel in mijn buik gaan missen. Soms voel ik niet eens meer het verschil tussen normaal en schopjes, alsof die plofjes en knalletjes daar altijd al gezeten hebben
Eigenlijk is 9 maanden ook wel erg langJe bent gewoon driekwart jaar zwanger!
Erg leuk, maar waarom moet het minstens 1x per dag wel gemeld worden op Fok! dat ze rookt tijdens de zwangerschap.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:24 schreef 2h2h het volgende:
verhaaltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |