Juist. Ik zou het heel zwak vinden om je problemen af te schuiven op je vriendin en haar zusje. Verzwijg het gewoon en deal with it. Dit is JOUW probleem en daar moet je zelf maar mee om weten te gaan. Maak het niet het probleem van je vriendin of haar zusje. Of ga een pakje sigaretten halen en kom vervolgens nooit meer terug. Dan heb je er ook geen last meer van.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat gaat lukken als jij het zusje van je vriendin de liefde verklaart?
Het enige wat je doet is jouw stress en slapeloze nachten proberen af te wentelen op anderen.
Dat is volgens mij juist zoiets waar vrouwen meteen bij gaan nadenken, want "waarom zou een jongen vragen hoe het bij mij in de liefde is, vast uit eigenbelang..."quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:19 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Nee, dat lijkt me iets te doorzichtig. Ik dacht meer aan vragen als: 'waarom heb jij eigenlijk nog geen vriend?' en 'op wat voor mannen val je dan?'
Ik heb al wel een dusdanig contact met haar dat zo'n vraag niet 'raar' is, dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij juist zoiets waar vrouwen meteen bij gaan nadenken, want "waarom zou een jongen vragen hoe het bij mij in de liefde is, vast uit eigenbelang..."
Naja volgens mij "trigger" je haar daar wel mee. Tenzij je een dusdanig contact met haar hebt dat dat niet "raar" is om te vragen aan het zusje.
1+1+1 = 0 in dit geval.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Dat zusje loopt je gewoon te fokken en je trapt er met open ogen in.
Het jongere zusje van mijn vriendin ettert me ook wel eens (gelukkig echt met een knipoog) en die doet dat ook puur om mij en dr zus te treiteren. Zo werkt het nou eenmaal.
Als je hapt ben je dus gewoon dubbel de lul, je vriendin dumpt je sowieso en het zusje lacht een beetje schaapachtig en zegt iets van "ja maar het was maar een grapje hoor".
You do the math.
Wat je zelf al aangeeft...wat bereik je ermee?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:31 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Ik heb al wel een dusdanig contact met haar dat zo'n vraag niet 'raar' is, dus daar zal het niet aan liggen.
De relatie tussen mijn vriendin en mij is gewoon top, daar ligt het niet aan dat ik verliefd ben. We hebben veel lol met elkaar, doen leuke dingen samen, de seks is goed en we kunnen overal super goed over praten (op één ding na dus.....), dus het is ook echt niet zo dat ik mijn vriendin kwijt wil. Daarvoor hebben we het veel te leuk met elkaarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef RM-rf het volgende:
los van de vraag hoe met dat zusje om te gaan... zou volgens mij de belangrijkste vraag moeten zijn hoe je nu precies tegenover je huiidge vriendin en de relatie met haar staat.
Ik kan niet anders dan vermoeden dat het verliefd worden op iemand anders, terwijl je momenteel een relatie hebt veelal een uiting is van bepaalde dingen die je in je huidige relatie mist....
los dàt op, en het probleem van een verliefdheid op een ander zal gelijk ook verdwijnen.
óf, maak je huidige relatie uit als die niet te redden is, en het 'probleem' van verliefdheid op een ander is an sich geen probleem meer (hooguit of je die ander kunt krijgen, wat bij een 'zus-van' onwaarschijnlijk zal zijn)
Haha nu ik dit lees moet ik meteen terugdenken aan zo'n filmpje waarin zo'n schoonfamilie de vriend van de dochter uit wil testen of ie betrouwbaar is voordat ze gaan trouwen en dan sturen ze het zusje erop af etc... iemand toevallig de link hiervan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Dat zusje loopt je gewoon te fokken en je trapt er met open ogen in.
Dat er mensen gekwetst worden in deze situatie is denk ik onvermijdelijk. Ik denk dat alle mogelijke oplossingen die jij en de rest hier kunnen verzinnen toch niet gaan werken. Jij zult de gebeten hond zijn en met lege handen achterblijven. De enige mogelijkheid om niemand te kwetsen en met iets achter te blijven is je mond houden en verder gaan met je leven zoals het nu is. Je zegt dat het al een half jaar zo gaat, uiteindelijk stap je er wel over heen denk ik. Het is een kwestie van lang genoeg niet ingaan op je gevoelens.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Stel dat ik erachter kom dat zei mij ook leuk vindt dan helpt me dat natuurlijk ook geen steek verder. Ik wil mijn vriendin niet kwetsen, zei wil haar zus niet kwetsen. Dan zitten we dus allebei met een gigantisch dilemma.
Maar misschien kunnen we het dan op dat moment wel uitpraten zodat er niemand gekwetst hoeft te worden.
dan moet je vanaf NU!! DIT MOMENT!! alle contacten met der zusje gaan mijden, niet bellen, niet praten, niet zien en ook geen eventuele fotos oid op internet of wat dan ook bekijken en helemaal voor je relatie gaan. Verder ook niet meer vertellen of op terugkomen dat dit ooit gebeurd is...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:35 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
De relatie tussen mijn vriendin en mij is gewoon top, daar ligt het niet aan dat ik verliefd ben. We hebben veel lol met elkaar, doen leuke dingen samen, de seks is goed en we kunnen overal super goed over praten (op één ding na dus.....), dus het is ook echt niet zo dat ik mijn vriendin kwijt wil. Daarvoor hebben we het veel te leuk met elkaar
Ik woon al een tijdje samen met mijn vriendin (zie openingspost), maar haar zusje zie ik iedere week eigenlijk wel en ik zou het ook jammer vinden om het goede contact wat we nu hebben stop te zetten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:33 schreef duffet1 het volgende:
Waar woon je? nog thuis? em je vriendin ook? Als je nog veel bij je vriendin over de vloer komt, kan ik me voorstellen dat je dat zusje ook nog vaak ziet. Ik samenwonen met je vriending geen goed idee? Op die manier zie je dat zusje misshcien nog 1x per maand ofzo.. (maximaal).. Op die manier kun je alleen maar hopen dat je verliefdheid overgaat..
Succes ermee. lijkt me enorm kut!
ps kweet niet of je dit thuis typt, maar vergeet niet je geschiedenis te wissenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:38 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Ik woon al een tijdje samen met mijn vriendin (zie openingspost), maar haar zusje zie ik iedere week eigenlijk wel en ik zou het ook jammer vinden om het goede contact wat we nu hebben stop te zetten.
Hij woont samen met zn vriendinquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:33 schreef duffet1 het volgende:
Waar woon je? nog thuis? em je vriendin ook? Als je nog veel bij je vriendin over de vloer komt, kan ik me voorstellen dat je dat zusje ook nog vaak ziet. Ik samenwonen met je vriending geen goed idee? Op die manier zie je dat zusje misshcien nog 1x per maand ofzo.. (maximaal).. Op die manier kun je alleen maar hopen dat je verliefdheid overgaat..
Succes ermee. lijkt me enorm kut!
@TS: lastige situatie, maar ik kan me niet voorstellen dat dat zusje wat met jou begint, dat kan ze gewoon niet maken tegenover haar zus. Dus ik zou gewoon bij je vriendin blijven en het contact met haar zusje voorlopig zoveel mogelijk proberen te vermijden, dan zakt die verliefdheid vanzelf wel weer af.quote:Mijn vriendin is een schat van een meid, we zijn 4 jaar bij elkaar en we wonen ook al een tijdje samen
Ja het is kiezen of delen.. Je kan ook gewoon tijdelijk het contact stopzetten.. Zeg gewoon dat je andere dingen te doen hebt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:38 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Ik woon al een tijdje samen met mijn vriendin (zie openingspost), maar haar zusje zie ik iedere week eigenlijk wel en ik zou het ook jammer vinden om het goede contact wat we nu hebben stop te zetten.
Heel verstandig, succes ermee.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Nou, oké dan. Als ik de gemiddelde reactie hier bekijk kan ik dus beter m'n mond houden en maar hopen dat de verliefheid snel over gaat. Dat zal ik dan maar gaan proberen.
rtja, dat is ongeveer zo overtuigend als iemand die beweert zich altijd heel vrolijk te voelen, maar zich toch beklaagd over depressieve buien die hij soms heeft als hij toebvalliug opeens _niet_ zo vrolijk is ....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:35 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
De relatie tussen mijn vriendin en mij is gewoon top, daar ligt het niet aan dat ik verliefd ben. We hebben veel lol met elkaar, doen leuke dingen samen, de seks is goed en we kunnen overal super goed over praten (op één ding na dus.....), dus het is ook echt niet zo dat ik mijn vriendin kwijt wil. Daarvoor hebben we het veel te leuk met elkaar
Verstandig idd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Nou, oké dan. Als ik de gemiddelde reactie hier bekijk kan ik dus beter m'n mond houden en maar hopen dat de verliefheid snel over gaat. Dat zal ik dan maar gaan proberen.
Natuurlijk kan dit niet, want natuurlijk worden er mensen gekwetst. Jij hebt een probleem en dat moet je zelf oplossen. Maak een keuze en accepteer de consequenties.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Maar misschien kunnen we het dan op dat moment wel uitpraten zodat er niemand gekwetst hoeft te worden.
Wat een gouden tips!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:56 schreef RSie het volgende:
mond houden!
Probeer al het lelijke in dat zusje eens in te zien.
dus zowel uiterlijk als innerlijk.
ga letten op stopwoordjes, ga je je geheid aan irriteren als je dat doet. ruik aan haar adem, stinkt ze uit d'r straatje dan heb je weer iets om je aan te irriteren.
Doe dit in plaats van iedere keer als die meid binnen komt lopen gaan zitten denken over hoe leuk ze wel niet is!
langzaamaan zal je merken dat de verliefdheid verdwijnt!
Als ik dat hier ga melden denk ik dat een hoop mensen die ik ken én die ook op Fok! zitten meteen weten wie ik ben en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Het is in ieder geval niets raars ofzo hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:52 schreef skadhd het volgende:
Ik wil graag weten waarom je dat zusje zo vaak ziet. En dan ook nog in private als ik het goed begrijp.
En toch ben je verliefd op haar, het is dus wel iets raars!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:01 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Als ik dat hier ga melden denk ik dat een hoop mensen die ik ken én die ook op Fok! zitten meteen weten wie ik ben en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Het is in ieder geval niets raars ofzo hoor
Deze post, roooosje?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:01 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Als ik dat hier ga melden denk ik dat een hoop mensen die ik ken én die ook op Fok! zitten meteen weten wie ik ben en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Het is in ieder geval niets raars ofzo hoor
Precies. Verliefdheid is een keuze, in ieder geval het voeden ervan. TS laat het uitgebreid toe en brengt zichzelf daarmee doelbewust in een moeilijk parket.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:56 schreef RSie het volgende:
mond houden!
Probeer al het lelijke in dat zusje eens in te zien.
dus zowel uiterlijk als innerlijk.
ga letten op stopwoordjes, ga je je geheid aan irriteren als je dat doet. ruik aan haar adem, stinkt ze uit d'r straatje dan heb je weer iets om je aan te irriteren.
Doe dit in plaats van iedere keer als die meid binnen komt lopen gaan zitten denken over hoe leuk ze wel niet is!
langzaamaan zal je merken dat de verliefdheid verdwijnt!
roosje is het zusje?!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:03 schreef roooosje het volgende:
Als ik jou was, zou ik je post even editten, want mensen gaan nu raden en ik heb na 10 seconde al een idee.
Je snapt toch wel dat ik voor dit topic een kloon heb aangemaakt he, zoiets ga ik niet onder m'n eigen naam posten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:03 schreef roooosje het volgende:
Als ik jou was, zou ik je post even editten, want mensen gaan nu raden en ik heb na 10 seconde al een idee.
Gelukkig is de OP hetzelfde lot beschoren en heeft TS er geen baat bij mee te doen met de 'Weet je wat, ik haal de OP leeg!' trend.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:06 schreef roooosje het volgende:. Die post die nu door menigeen al gequote is.
I failed.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig is de OP hetzelfde lot beschoren en heeft TS er geen baat bij mee te doen met de 'Weet je wat, ik haal de OP leeg!' trend.
Oe!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:10 schreef dawg het volgende:
Ik weet al wie hij is. Hij heeft hier gepost en toen zijn post weggehaald. Kutcookies.
Nu is het afwachten wie het ook weet en wie zijn username hier even postquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:10 schreef dawg het volgende:
Ik weet al wie hij is. Hij heeft hier gepost en toen zijn post weggehaald. Kutcookies.
Simpelweg antwoorden met: "Ik heb je veel liever een nachtje als vriendin". Succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:59 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Dat zou ook heel goed kunnen inderdaad, maar als ze dan dit zegt: 'kun jij niet een dagje mijn vriend spelen', dan weet ik echt totaal niet meer waar ik kijken moet of hoe ik me moet gedragen.
Jij bent toch die kleuter met dat waterpistool ? Wat weet jij er nou van, de enige kut die jij van dichtbij gezien hebt is die van je moeder.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Simpelweg antwoorden met: "Ik heb je veel liever een nachtje als vriendin". Succes gegarandeerd.
Misschien niet eens zo slecht als iemand zijn username post. Als zijn vriending het dan leest weet ze in ieder geval dat hij haar wil ipv het zusje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nu is het afwachten wie het ook weet en wie zijn username hier even post
Ach, dan haalt ie die quotes ook gewoon even weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig is de OP hetzelfde lot beschoren en heeft TS er geen baat bij mee te doen met de 'Weet je wat, ik haal de OP leeg!' trend.
Laten we er geen raadspelletje van maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, dan haalt ie die quotes ook gewoon even weg.
Nee, (nog) niet ...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef dawg het volgende:
Jij niet dan?
Ik was het dus NIET ondanks mijn "ik ken het" postsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:24 schreef roooosje het volgende:
[..]
Laten we er geen raadspelletje van maken.
we moeten het dus in de mod-hoek zoeken
Dubbel oe!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:22 schreef dawg het volgende:
Het is een moderator?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |