abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59459286
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:50 schreef Oh_nee_toch het volgende:

[..]

Aan de hand van haar opmerkingen, zoals: 'wat zie je er leuk uit', 'wil jij me de trap op dragen, ik ben moe' etc. en haar lichaamstaal, zou ik kunnen concluderen dat ze mij ook leuk vind....

Verder ben ik ook nog steeds gek op m'n vriendin! Natuurlijk ben ik niet meer verliefd (dat zou wel raar zijn na 4 jaar), maar ik houd wel erg veel van haar. Ik durf dit dus ook niet te bespreken met haar aangezien ik denk dat ze dat echt niet gaat trekken (wat ik me ook wel voor kan stellen).
Dat hoeft in mijn ogen nieteens zoveel te zeggen, kan dat ze gewoon met je aan het dollen is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:53:16 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59459290
quote:

Aan de hand van haar opmerkingen, zoals: 'wat zie je er leuk uit', 'wil jij me de trap op dragen, ik ben moe' etc. en haar lichaamstaal, zou ik kunnen concluderen dat ze mij ook leuk vind....
Dat zou je kunnen concluderen, maar dat zou ik niet zo snel doen. Waarschijnlijker is dat ze je gewoon als veilig ziet omdat je de vriend van haar zus bent.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59459302
quote:

[..]

Verder ben ik ook nog steeds gek op m'n vriendin! Natuurlijk ben ik niet meer verliefd (dat zou wel raar zijn na 4 jaar), maar ik houd wel erg veel van haar. Ik durf dit dus ook niet te bespreken met haar aangezien ik denk dat ze dat echt niet gaat trekken (wat ik me ook wel voor kan stellen).
sowieso als je het je vriendin verteld ben je alles kwijt. Een relatie met der zusje zal toch nooit gaan werken. En hoe zullen je schoonouders erop reageren? Die zullen het vast ook niet accepteren.
Dus je bent het beste af met je huidige vriendin en der zusje op wat voor manier dan ook vergeten.
pi_59459304
quote:

[..]

Niet echt netjes als je je zo gedraagt tegen de vriend van je zus.
pi_59459307
Ik zou trouwens later pas overstappen als het kan. Mannen worden knapper naarmate ze ouder worden. Bij vrouwen is het andersom.
pi_59459316
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat hoeft in mijn ogen nieteens zoveel te zeggen, kan dat ze gewoon met je aan het dollen is.
Idd. Ze ziet je denk ik gewoon als grote broer TS.
pi_59459324
Ruil ze gewoon om. Kleren van vriendin eruit, kleren van zusje erin.
Vriendin eruit, zusje erin.

PS: dat worden leuke familiebijeenkomsten. Kerst is dan nog nooit zo gezellig geweest
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_59459341
ja zonder foto's kunnen we moeilijk opmaken voor wie je moet gaan
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  FOK!Babe dinsdag 17 juni 2008 @ 13:55:11 #34
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_59459347
quote:

[..]

Ja, dat helpt jou ook niet echt verder natuurlijk.
pi_59459355
Ik denk dat je je sowieso moet realiseren dat als je het je je vriendin vertelt, je je vriendin en het zusje van je vriendin kwijt bent, beetje afhankelijk van de relatie tussen de twee zussen.
Top 5 China producten
pi_59459357
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:49 schreef Karammel het volgende:
Niet vertellen. Absoluut niet vertellen, want dan ben je je vriendin kwijt en waarschijnlijk ook haar zusje. Of het zal een ruzie worden tussen je vriendin en haar zusje als jij met haa zusje aan de haal gaat.

Dat je iemand anders ook leuk vind terwijl je zelf in een relatie zit zal vaker voor gaan komen. Het probleem in deze is is dat je het contact moeilijk kan verbreken met haar zusje. Je zal haar nog altijd tegen komen, want het blijft familie van je vriendin. Toch zou ik proberen die leuke gesprekken met haar zusje zoveel mogelijk te vermijden. Probeer iemand anders ook bij het gesprek te betrekken als dat mogelijk is. Dat maakt het al wat afstandelijker. Of ga met iemand anders praten in plaats van met haar zusje. Hou het wat korter. Als je steeds weer in situaties terecht komt waar je het heel leuk hebt met haar zusje zal het gevoel aan blijven of sterker worden. Daarmee maak je het jezelf erg moeilijk.
dit zou ik ook doen. En ja, is het gevoel nog even sterk of sterker na ongeveer een jaar ofzo, ja, dan weet je dat je toch stappen zult moeten ondernemen (en dat je sowieso je vriendin verliest en hoogstwaarschijnlijk ook dat zusje, dus dan sta je letterlijk met lege handen)
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:57:18 #37
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59459417
TTIWWP
zzz
pi_59459478
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Idd. Ze ziet je denk ik gewoon als grote broer TS.
Dat zou ook heel goed kunnen inderdaad, maar als ze dan dit zegt: 'kun jij niet een dagje mijn vriend spelen', dan weet ik echt totaal niet meer waar ik kijken moet of hoe ik me moet gedragen.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:59:41 #39
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_59459487
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:57 schreef L.Denninger het volgende:
TTIWWP
Tot zover de kwaliteitspost
  FOK!Babe dinsdag 17 juni 2008 @ 13:59:59 #40
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_59459493
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:59 schreef Oh_nee_toch het volgende:

[..]

Dat zou ook heel goed kunnen inderdaad, maar als ze dan dit zegt: 'kun jij niet een dagje mijn vriend spelen', dan weet ik echt totaal niet meer waar ik kijken moet of hoe ik me moet gedragen.
Quelle schlampe!
pi_59459550
quote:

[..]

Ow. Dat hoor ik ook redelijk vaak Vooral bij uitgaan en mijn eigen vriendin niet mee is, dan zeggen al mijn vrouwelijke vrienden dat ik hun vriend maar even moet spelen om lastige mannen van hun af te houden

Niet teveel van aan trekken.
pi_59459571
quote:

[..]

Tja, tussen zussen onderling is vaak een hoop haat en nijd, misschien wil ze uitproberen of ze je van haar af kan pakken.

Wat voor type is ze? Heeft ze wel eens een relatie of hopt ze van de een naar de ander?
pi_59459607
Dat de reactie:
"Leg het uit aan je vriendin en begin een trio!" nog niet is langsgekomen valt me dan nog mee.

Maar tja, "wat wil je zelf" is eigenlijk de vraag die je moet beantwoorden.
Top 5 China producten
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:05:41 #44
54408 Parzival
Where it happens
pi_59459633
is het niet de 4 jaar dip van je relatie.. dat je gaat kijken waar het gras groener is.. gewoon even doorheen slaan.. en dan lukt t vast wel.. tenzij je van je vriendin af wilt en dan moet je gewoon nokken met de hele zooi en de hele familie.. meestal gaan dat soort wisselingen niet zo goed..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_59459638
Je wilt natuurlijk ook geen vete tussen de zusjes ontketenen.

Mijn inziens zul je zelf moeten vertrekken.
pi_59459654
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:04 schreef rene90 het volgende:
Dat de reactie:
"Leg het uit aan je vriendin en begin een trio!" nog niet is langsgekomen valt me dan nog mee.
Heb het woord trio al wel voorbij zien komen hoor.
pi_59459684
quote:
Simpel toch?
Flink hard neuken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_59459696
Binnenkort zie ik haar weer, zonder dat er andere mensen bij zijn, en dan zal ik tussen neus en lippen door haar wat tactische vragen stellen. Want echt, ik trek het zo langzamerhand niet meer en op een gegeven moment moet je je verhaal toch kwijt....
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:07:38 #49
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_59459705
quote:

[..]

Dan zeg je tuurlijk, en ruk je de kleren van haar lichaam Want ja, zoals is het om jou als vriendje te hebben...
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:08:01 #50
141994 Dickies
Since 1922
pi_59459714
Geil!
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties