Bats dat zusje terwijl je vriendin binnenkomt. Dan lijkt me het wel duidelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:38 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik deze situatie kan oplossen?
Ik ben 24, mijn vriendin 23 en haar zusje is 20.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:40 schreef rene90 het volgende:
Oplossen wordt lastig, gevoel is vaak niet te sturen.
Maar je het 4 jaar wat met je vriendin, en een half jaar verliefd op het zusje van je vriendin. Hoe oud is het zusje hoe oud ben jij en hoe oud is je vriendin, ben ik even benieuwd naar.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:40 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Bats dat zusje terwijl je vriendin binnenkomt. Dan lijkt me het wel duidelijk.
en wat vind dat zusje van jou? weet je dat wel?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:42 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Ik ben 24, mijn vriendin 23 en haar zusje is 20.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik zeg wel altijd; eerlijkheid duurt het langst. Uiteindelijk zal je toch dit moeten vertellen denk ik.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:40 schreef Poogie het volgende:
jij hebt inderdaad een gigantisch probleem
"Twins, Basil. Twins!"quote:
Aan de hand van haar opmerkingen, zoals: 'wat zie je er leuk uit', 'wil jij me de trap op dragen, ik ben moe' etc. en haar lichaamstaal, zou ik kunnen concluderen dat ze mij ook leuk vind....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:44 schreef Poogie het volgende:
[..]
en wat vind dat zusje van jou? weet je dat wel?
Dat hoeft in mijn ogen nieteens zoveel te zeggen, kan dat ze gewoon met je aan het dollen is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:50 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Aan de hand van haar opmerkingen, zoals: 'wat zie je er leuk uit', 'wil jij me de trap op dragen, ik ben moe' etc. en haar lichaamstaal, zou ik kunnen concluderen dat ze mij ook leuk vind....
Verder ben ik ook nog steeds gek op m'n vriendin! Natuurlijk ben ik niet meer verliefd (dat zou wel raar zijn na 4 jaar), maar ik houd wel erg veel van haar. Ik durf dit dus ook niet te bespreken met haar aangezien ik denk dat ze dat echt niet gaat trekken (wat ik me ook wel voor kan stellen).
Dat zou je kunnen concluderen, maar dat zou ik niet zo snel doen. Waarschijnlijker is dat ze je gewoon als veilig ziet omdat je de vriend van haar zus bent.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:50 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Aan de hand van haar opmerkingen, zoals: 'wat zie je er leuk uit', 'wil jij me de trap op dragen, ik ben moe' etc. en haar lichaamstaal, zou ik kunnen concluderen dat ze mij ook leuk vind....
sowieso als je het je vriendin verteld ben je alles kwijt. Een relatie met der zusje zal toch nooit gaan werken. En hoe zullen je schoonouders erop reageren? Die zullen het vast ook niet accepteren.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:50 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Verder ben ik ook nog steeds gek op m'n vriendin! Natuurlijk ben ik niet meer verliefd (dat zou wel raar zijn na 4 jaar), maar ik houd wel erg veel van haar. Ik durf dit dus ook niet te bespreken met haar aangezien ik denk dat ze dat echt niet gaat trekken (wat ik me ook wel voor kan stellen).
Niet echt netjes als je je zo gedraagt tegen de vriend van je zus.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:50 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Idd. Ze ziet je denk ik gewoon als grote broer TS.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat hoeft in mijn ogen nieteens zoveel te zeggen, kan dat ze gewoon met je aan het dollen is.
Ja, dat helpt jou ook niet echt verder natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:50 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
dit zou ik ook doen. En ja, is het gevoel nog even sterk of sterker na ongeveer een jaar ofzo, ja, dan weet je dat je toch stappen zult moeten ondernemen (en dat je sowieso je vriendin verliest en hoogstwaarschijnlijk ook dat zusje, dus dan sta je letterlijk met lege handen)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:49 schreef Karammel het volgende:
Niet vertellen. Absoluut niet vertellen, want dan ben je je vriendin kwijt en waarschijnlijk ook haar zusje. Of het zal een ruzie worden tussen je vriendin en haar zusje als jij met haa zusje aan de haal gaat.
Dat je iemand anders ook leuk vind terwijl je zelf in een relatie zit zal vaker voor gaan komen. Het probleem in deze is is dat je het contact moeilijk kan verbreken met haar zusje. Je zal haar nog altijd tegen komen, want het blijft familie van je vriendin. Toch zou ik proberen die leuke gesprekken met haar zusje zoveel mogelijk te vermijden. Probeer iemand anders ook bij het gesprek te betrekken als dat mogelijk is. Dat maakt het al wat afstandelijker. Of ga met iemand anders praten in plaats van met haar zusje. Hou het wat korter. Als je steeds weer in situaties terecht komt waar je het heel leuk hebt met haar zusje zal het gevoel aan blijven of sterker worden. Daarmee maak je het jezelf erg moeilijk.
Dat zou ook heel goed kunnen inderdaad, maar als ze dan dit zegt: 'kun jij niet een dagje mijn vriend spelen', dan weet ik echt totaal niet meer waar ik kijken moet of hoe ik me moet gedragen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Idd. Ze ziet je denk ik gewoon als grote broer TS.
Quelle schlampe!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:59 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Dat zou ook heel goed kunnen inderdaad, maar als ze dan dit zegt: 'kun jij niet een dagje mijn vriend spelen', dan weet ik echt totaal niet meer waar ik kijken moet of hoe ik me moet gedragen.
Ow. Dat hoor ik ook redelijk vaakquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:59 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Dat zou ook heel goed kunnen inderdaad, maar als ze dan dit zegt: 'kun jij niet een dagje mijn vriend spelen', dan weet ik echt totaal niet meer waar ik kijken moet of hoe ik me moet gedragen.
Tja, tussen zussen onderling is vaak een hoop haat en nijd, misschien wil ze uitproberen of ze je van haar af kan pakken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:59 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Heb het woord trio al wel voorbij zien komen hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:04 schreef rene90 het volgende:
Dat de reactie:
"Leg het uit aan je vriendin en begin een trio!" nog niet is langsgekomen valt me dan nog mee.
Simpel toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:59 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Dan zeg je tuurlijk, en ruk je de kleren van haar lichaamquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:59 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |