I failed.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig is de OP hetzelfde lot beschoren en heeft TS er geen baat bij mee te doen met de 'Weet je wat, ik haal de OP leeg!' trend.
Oe!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:10 schreef dawg het volgende:
Ik weet al wie hij is. Hij heeft hier gepost en toen zijn post weggehaald. Kutcookies.
Nu is het afwachten wie het ook weet en wie zijn username hier even postquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:10 schreef dawg het volgende:
Ik weet al wie hij is. Hij heeft hier gepost en toen zijn post weggehaald. Kutcookies.
Simpelweg antwoorden met: "Ik heb je veel liever een nachtje als vriendin". Succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:59 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Dat zou ook heel goed kunnen inderdaad, maar als ze dan dit zegt: 'kun jij niet een dagje mijn vriend spelen', dan weet ik echt totaal niet meer waar ik kijken moet of hoe ik me moet gedragen.
Jij bent toch die kleuter met dat waterpistool ? Wat weet jij er nou van, de enige kut die jij van dichtbij gezien hebt is die van je moeder.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Simpelweg antwoorden met: "Ik heb je veel liever een nachtje als vriendin". Succes gegarandeerd.
Misschien niet eens zo slecht als iemand zijn username post. Als zijn vriending het dan leest weet ze in ieder geval dat hij haar wil ipv het zusje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nu is het afwachten wie het ook weet en wie zijn username hier even post
Ach, dan haalt ie die quotes ook gewoon even weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig is de OP hetzelfde lot beschoren en heeft TS er geen baat bij mee te doen met de 'Weet je wat, ik haal de OP leeg!' trend.
Laten we er geen raadspelletje van maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, dan haalt ie die quotes ook gewoon even weg.
Nee, (nog) niet ...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef dawg het volgende:
Jij niet dan?
Ik was het dus NIET ondanks mijn "ik ken het" postsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:24 schreef roooosje het volgende:
[..]
Laten we er geen raadspelletje van maken.
we moeten het dus in de mod-hoek zoeken
Dubbel oe!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:22 schreef dawg het volgende:
Het is een moderator?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |