abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59460707
Als ik jou was zou ik het gewoon voor me houden.

Verliefdheid waait vanzelf wel over. Vooral omdat je zegt dat een goede relatie met je vriendin hebt zou ik dat absoluut niet op het spel zetten.
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
pi_59460736
Je probeert je kansen te checken alvorens actie te ondernemen. Dat kan nooit goed aflopen. Sterker nog, de zusjes zullen hier uitkomen als zusjes, en jij als single...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:45:45 #103
37444 SMOOGY
Ja ik wel..(ook doordeweeks)
pi_59460759
Ik denk dat je het beter niet kan vertellen, wat schiet je er immers mee op?

De kans dat haar zusje een relatie met jou zou beginnen acht ik zeer klein aangezien je de vriend van haar zus bent. Voor de rest zou je vriendin nooit rustig zijn als haar zusje in de buurt is (denk aan kerst en verjaardagen). Het zal voor jezelf ook ongemakkelijk zijn als je met haar familie bijeen bent.

Als je het verteld zal je relatie onder druk komen te staan en eventueel verloren gaan, de kans op een relatie met het zusje van je vriendin acht in klein.

Beter zeg je niks
als je denk van wel..?? dan wat of.?
pi_59460812
Nou, oké dan. Als ik de gemiddelde reactie hier bekijk kan ik dus beter m'n mond houden en maar hopen dat de verliefheid snel over gaat. Dat zal ik dan maar gaan proberen.
pi_59460853
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Nou, oké dan. Als ik de gemiddelde reactie hier bekijk kan ik dus beter m'n mond houden en maar hopen dat de verliefheid snel over gaat. Dat zal ik dan maar gaan proberen.
Heel verstandig, succes ermee.
pi_59460863
Tot over een half jaar!
pi_59460900
ga er idd maar van uit dat als je zoiets verteld en je je relatie verbreekt, je dat zusje never nooit krijgt (en als je haar krijgt doe je die familie iets verschrikkelijks aan)
probeer die verleidelijke/leuke/verliefdheidsopwekkende momenten uit de weg te gaan.
Idd met 3 personen dat gesprek voeren, dr niet de trap op tillen enz. Zoiets komt zeker van 2 kanten en als jij de stekker eruit trekt zal dit zeker ophouden, alleen weet je niet hoe dat zusje erop gaat reageren.
Je kan het vertellen, maar dan moet je beseffen dat je relatie drastisch gaat veranderen want je huidige vriendin ziet dit waarschijnlijk NIET aankomen. Geloof me, dan is ze een boel van dr (zelf)vertrouwen kwijt. Dus als je het verteld hoef je er niet van uit te gaan dat je nog een relatie hebt.

succes en laat weten hoe het af is gelopen
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:49:22 #108
33189 RM-rf
1/998001
pi_59460902
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:35 schreef Oh_nee_toch het volgende:

[..]

De relatie tussen mijn vriendin en mij is gewoon top, daar ligt het niet aan dat ik verliefd ben. We hebben veel lol met elkaar, doen leuke dingen samen, de seks is goed en we kunnen overal super goed over praten (op één ding na dus.....), dus het is ook echt niet zo dat ik mijn vriendin kwijt wil. Daarvoor hebben we het veel te leuk met elkaar
rtja, dat is ongeveer zo overtuigend als iemand die beweert zich altijd heel vrolijk te voelen, maar zich toch beklaagd over depressieve buien die hij soms heeft als hij toebvalliug opeens _niet_ zo vrolijk is ....

het is onzin om te net te doen alsof je huidige relatie kennelijk prima is, als je het tevens als een 'gigantisch' probleem ervaart dat je een vorm van verliefdheid voelt voor een ander...
als die relatie dadwerkelijk zo goed is, kan, zelfs als die verliefdheidsgevoelens bestaan, er geen groot probleem zijn omdat dan kennelijk de huidige relatie voldoet...

of bedoel je te zeggen met de 'top-relatie' dat het eigenlijk een relatie is waar je je niet over kunt beklagen en niks opzichtigs 'fouts' aan je vriendin kunt ontdekken, maar los daarvan kennelijk toch een zekere 'bindings-angst' voelt, bang bent voor het 'definitief-zijn' van die relatie, wat mogelijk betekent dat je idd geen 'andere opties' qua vrouwen meer zult hebben buiten je vriendin...
Tja, dat is gewoon een bekend gevoel en mogelijk best een aanldeiding om eens met je huidige vriendin erover te praten hoe jullie je toekomst zien en hoe je verder in je relatie gaat (ik doel daarmee zeker niet dat je die relatie dan maar moet uitmaken of problemen suggereren, maar vooral dat je je bewust moet zijn van je gevoelens en in dit geval lijkt het 'probleem' eerder te liggen in je verwachtingen van je toekomst en mogelijk een gedeelte 'bindingsangst')
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:51:54 #109
37444 SMOOGY
Ja ik wel..(ook doordeweeks)
pi_59460988
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Verstandig idd.

Succes ermee!
als je denk van wel..?? dan wat of.?
pi_59461001
Ik wil graag weten waarom je dat zusje zo vaak ziet. En dan ook nog in private als ik het goed begrijp.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:52:33 #111
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_59461002
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef Oh_nee_toch het volgende:

Maar misschien kunnen we het dan op dat moment wel uitpraten zodat er niemand gekwetst hoeft te worden.
Natuurlijk kan dit niet, want natuurlijk worden er mensen gekwetst. Jij hebt een probleem en dat moet je zelf oplossen. Maak een keuze en accepteer de consequenties.
Stop the world, I want to get out.
pi_59461030
TVP
MOKUM XXX RATED
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:56:34 #113
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_59461133
mond houden!

Probeer al het lelijke in dat zusje eens in te zien.
dus zowel uiterlijk als innerlijk.
ga letten op stopwoordjes, ga je je geheid aan irriteren als je dat doet. ruik aan haar adem, stinkt ze uit d'r straatje dan heb je weer iets om je aan te irriteren.
Doe dit in plaats van iedere keer als die meid binnen komt lopen gaan zitten denken over hoe leuk ze wel niet is!

langzaamaan zal je merken dat de verliefdheid verdwijnt!
pi_59461232
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:56 schreef RSie het volgende:
mond houden!

ga letten op stopwoordjes, ga je je geheid aan irriteren als je dat doet. ruik aan haar adem, stinkt ze uit d'r straatje dan heb je weer iets om je aan te irriteren.
Doe dit in plaats van iedere keer als die meid binnen komt lopen gaan zitten denken over hoe leuk ze wel niet is!

Wat een gouden tips!
Alleen als je echt verliefd bent vind je zelfs haar stank geilzzz.
pi_59461247
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:52 schreef skadhd het volgende:
Ik wil graag weten waarom je dat zusje zo vaak ziet. En dan ook nog in private als ik het goed begrijp.
Als ik dat hier ga melden denk ik dat een hoop mensen die ik ken én die ook op Fok! zitten meteen weten wie ik ben en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Het is in ieder geval niets raars ofzo hoor
pi_59461288
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:01 schreef Oh_nee_toch het volgende:

[..]

Als ik dat hier ga melden denk ik dat een hoop mensen die ik ken én die ook op Fok! zitten meteen weten wie ik ben en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Het is in ieder geval niets raars ofzo hoor
En toch ben je verliefd op haar, het is dus wel iets raars!
pi_59461306
Als ik jou was, zou ik je post even editten, want mensen gaan nu raden en ik heb na 10 seconde al een idee .
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:03:57 #118
30361 HaagseHarrie
Wat een wil is, ben ik weg...
pi_59461310
Gewoon niets zeggen.

Ik denk dat het volgende speelt. Je krijgt met je vriendin, zusje is jong, onbezonnen en "kinderachtig".
De relatie met de vriendin neemt vastere vormen aan en de welbekende dip komt om de hoek kijken........gras lijkt groener bij de buren.
Vervolgens heb je een leuke jongedame in de buurt (Heej jij bent aardig opgeknapt ) die dicht bij je staat en vervolgens heb je die gevoelens.

Van haar kant zal, mocht ze inderdaad verliefd zijn, meer spelen van: Ow wat een lieve leuke jongen is het, had ik maar zo'n vriend etc. etc.

De opmerkingen die je schoonzusje maakt vind ik btw niet echt kunnen. Ik heb zelf ook een jonger schoonzusje die ik ook heb zien opgroeien en die waagt het echt niet dat soort dingen te zeggen hoor.
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:05:13 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59461342
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:01 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Deze post, roooosje?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:06:27 #120
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_59461379
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:56 schreef RSie het volgende:
mond houden!

Precies. Verliefdheid is een keuze, in ieder geval het voeden ervan. TS laat het uitgebreid toe en brengt zichzelf daarmee doelbewust in een moeilijk parket.

@TS: De rotzooi nu bij de zusjes dumpen, zou niet kies zijn. Vraag jezelf eens eerlijk waarom je eigenlijk op dat zusje geilt. En in hoeverre je dat misschien ook zou hebben met een willekeurige andere vrouw die extra aandacht aan jou besteedt.

Als je daar heldere antwoorden op kunt geven, kun je de situatie in een context plaatsen en van die context kun je meer leren over jezelf en je gevoelens (oa voor je huidige vriendin) dan wanneer je je als een kip zonder kop laat leiden door wat geflirt en gegiechel.
Stop the world, I want to get out.
pi_59461382
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Deze post, roooosje?
. Die post die nu door menigeen al gequote is.
Pretentieus geneuzel.
pi_59461389
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:03 schreef roooosje het volgende:
Als ik jou was, zou ik je post even editten, want mensen gaan nu raden en ik heb na 10 seconde al een idee .
roosje is het zusje?!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59461413
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:03 schreef roooosje het volgende:
Je snapt toch wel dat ik voor dit topic een kloon heb aangemaakt he, zoiets ga ik niet onder m'n eigen naam posten.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:08:13 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59461422
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:06 schreef roooosje het volgende:
. Die post die nu door menigeen al gequote is.
Gelukkig is de OP hetzelfde lot beschoren en heeft TS er geen baat bij mee te doen met de 'Weet je wat, ik haal de OP leeg!' trend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59461445
toepasselijke userkloonname trouwens...

Ik heb een voorgevoel dat dit op iets...niet zo fijns gaat uitlopen, dat we ineens het zusje / vriendin gaan terugvinden in dit topic.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')