Heel verstandig, succes ermee.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Nou, oké dan. Als ik de gemiddelde reactie hier bekijk kan ik dus beter m'n mond houden en maar hopen dat de verliefheid snel over gaat. Dat zal ik dan maar gaan proberen.
rtja, dat is ongeveer zo overtuigend als iemand die beweert zich altijd heel vrolijk te voelen, maar zich toch beklaagd over depressieve buien die hij soms heeft als hij toebvalliug opeens _niet_ zo vrolijk is ....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:35 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
De relatie tussen mijn vriendin en mij is gewoon top, daar ligt het niet aan dat ik verliefd ben. We hebben veel lol met elkaar, doen leuke dingen samen, de seks is goed en we kunnen overal super goed over praten (op één ding na dus.....), dus het is ook echt niet zo dat ik mijn vriendin kwijt wil. Daarvoor hebben we het veel te leuk met elkaar
Verstandig idd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Nou, oké dan. Als ik de gemiddelde reactie hier bekijk kan ik dus beter m'n mond houden en maar hopen dat de verliefheid snel over gaat. Dat zal ik dan maar gaan proberen.
Natuurlijk kan dit niet, want natuurlijk worden er mensen gekwetst. Jij hebt een probleem en dat moet je zelf oplossen. Maak een keuze en accepteer de consequenties.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Maar misschien kunnen we het dan op dat moment wel uitpraten zodat er niemand gekwetst hoeft te worden.
Wat een gouden tips!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:56 schreef RSie het volgende:
mond houden!
Probeer al het lelijke in dat zusje eens in te zien.
dus zowel uiterlijk als innerlijk.
ga letten op stopwoordjes, ga je je geheid aan irriteren als je dat doet. ruik aan haar adem, stinkt ze uit d'r straatje dan heb je weer iets om je aan te irriteren.
Doe dit in plaats van iedere keer als die meid binnen komt lopen gaan zitten denken over hoe leuk ze wel niet is!
langzaamaan zal je merken dat de verliefdheid verdwijnt!
Als ik dat hier ga melden denk ik dat een hoop mensen die ik ken én die ook op Fok! zitten meteen weten wie ik ben en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Het is in ieder geval niets raars ofzo hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:52 schreef skadhd het volgende:
Ik wil graag weten waarom je dat zusje zo vaak ziet. En dan ook nog in private als ik het goed begrijp.
En toch ben je verliefd op haar, het is dus wel iets raars!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:01 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Als ik dat hier ga melden denk ik dat een hoop mensen die ik ken én die ook op Fok! zitten meteen weten wie ik ben en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Het is in ieder geval niets raars ofzo hoor
Deze post, roooosje?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:01 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Als ik dat hier ga melden denk ik dat een hoop mensen die ik ken én die ook op Fok! zitten meteen weten wie ik ben en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Het is in ieder geval niets raars ofzo hoor
Precies. Verliefdheid is een keuze, in ieder geval het voeden ervan. TS laat het uitgebreid toe en brengt zichzelf daarmee doelbewust in een moeilijk parket.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:56 schreef RSie het volgende:
mond houden!
Probeer al het lelijke in dat zusje eens in te zien.
dus zowel uiterlijk als innerlijk.
ga letten op stopwoordjes, ga je je geheid aan irriteren als je dat doet. ruik aan haar adem, stinkt ze uit d'r straatje dan heb je weer iets om je aan te irriteren.
Doe dit in plaats van iedere keer als die meid binnen komt lopen gaan zitten denken over hoe leuk ze wel niet is!
langzaamaan zal je merken dat de verliefdheid verdwijnt!
roosje is het zusje?!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:03 schreef roooosje het volgende:
Als ik jou was, zou ik je post even editten, want mensen gaan nu raden en ik heb na 10 seconde al een idee.
Je snapt toch wel dat ik voor dit topic een kloon heb aangemaakt he, zoiets ga ik niet onder m'n eigen naam posten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:03 schreef roooosje het volgende:
Als ik jou was, zou ik je post even editten, want mensen gaan nu raden en ik heb na 10 seconde al een idee.
Gelukkig is de OP hetzelfde lot beschoren en heeft TS er geen baat bij mee te doen met de 'Weet je wat, ik haal de OP leeg!' trend.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:06 schreef roooosje het volgende:. Die post die nu door menigeen al gequote is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |