Met het huidige tempo ben je er zoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet er nog even 12 doormaar nu je het zo over 500 hebt, klinkt dat ook wel mooi
al moet ik dan nog 37 topics door
Dan moet je op tafel gaan zitten!quote:
Ik wil mijn 500ste topic ook niet missenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik houd het maar ff scherp in de gaten
quote:
Thx! Mijn presentatie is bijna af, en dan op naar Amsterdam. Beetje klote dat de bussen niet rijden...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
oooeee vanmiddag!
Dan wens ik je alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en laat inderdaad even weten hoe en wat en waarom enzo![]()
Vooral luchtverkeersleiding, maar vliegtuigen ook wel. Maar dan alleen de grote jets eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:04 schreef jna het volgende:
Piles, hou jij nou ook van vliegtuigen of alleen van de luchtverkeersleiding?
Ik zie het nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:03 schreef Milou__ het volgende:
Dat ei van shacha de boer zit een barstje in
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
maar dat werkt voornamelijk als je tegen iemand aan kunt lullen..
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Thx! Mijn presentatie is bijna af, en dan op naar Amsterdam. Beetje klote dat de bussen niet rijden...
Dat gaat niet lukken, maar probeer het zelf wel hahaha..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:08 schreef Jipje het volgende:
[..]Tja. Dan moet je een collega bereid vinden
http://www.q-music.nl/page/eiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Houniet het volgende:
Waar kunnen jullie de eieren van Sasja zien dan.
Hmm ik kom hier in Nederland en hoor van iedereen dat de bussen staken. Volgens mij begint het weer op gang te komen maar alleen in de spits... Mijn moeder brengt me wel even naar het stationquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen.
Ik dacht dat de bussen klaar waren met staken?
Hou het niet zo bij, duurt al zo lang en ik kan gelukkig met de fiets of auto
Ah nog beter, ben je zeker op tijdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hmm ik kom hier in Nederland en hoor van iedereen dat de bussen staken. Volgens mij begint het weer op gang te komen maar alleen in de spits... Mijn moeder brengt me wel even naar het station.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Was gewoon een presentatie op stage voor 4 mensenquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:die site van onlans die Okcupid ofzo.. ook soort van datingsite en m'n vriendin zo van: He is grappige site, zet eens wat van jezelf erop. Ik zo van: doe jij maar voor mij. Heeft ze dit gedaan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En? Heb je al bieders?Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:die site van onlans die Okcupid ofzo.. ook soort van datingsite en m'n vriendin zo van: He is grappige site, zet eens wat van jezelf erop. Ik zo van: doe jij maar voor mij. Heeft ze dit gedaan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik laat het je weten wanneer de berichten binnenstromenquote:
whehehe die gast is geweldigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, maar probeer het zelf wel hahaha..
heb Jeff dunham op de achtergrondDie buikspreker
quote:
Peanut is geweldigquote:
10 uur hadden ze het net overquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:26 schreef jna het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk voordat er echt een kuiken uit dat ei komt zodra er een scheur inzit?
Het is ook heerlijk weer om een stukje te fietsen en/of lopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Thx! Mijn presentatie is bijna af, en dan op naar Amsterdam. Beetje klote dat de bussen niet rijden...
Hot as hell!!quote:
"Im gonna kill you!!"quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:30 schreef tripack het volgende:
[..]
Hot as hell!!we're in hell
and you are his minions
Dat is rot.. en wat zeiden de eigenaars van de hond?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Godver, werd mijn hond net aangevallen door een andere hond.
Resultaat: gapend gat onder der oog.
Ik terug naar die mensen, erg boos.
Gezegd dat als ik vanavond naar de dierenarts moet de rekening voor hun is.
Zij hebben hun hond los op het erf die aan de stoep/weg ligt. Ik loop keurig op de stoep met mijn honden aangelijnd.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Godver, werd mijn hond net aangevallen door een andere hond.
Resultaat: gapend gat onder der oog.
waar kon ik bieden?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik laat het je weten wanneer de berichten binnenstromen
Ja dat hun hond daar wel los mag liggen, dat ik dan maar aan de andere kant van de straat moet gaan lopen en dat ze de rekening niet gaan betalenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is rot.. en wat zeiden de eigenaars van de hond?
Straks ff langs het politiebureau danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dat hun hond daar wel los mag liggen, dat ik dan maar aan de andere kant van de straat moet gaan lopen en dat ze de rekening niet gaan betalen
Succesquote:
Jij, in de pm schatquote:
succesquote:
Bel nu met de gemeente. Buurtbewoners zeiden dat de stadswachten er al vaker zijn geweest en dat ze ook al waarschuwingen hadden gekregen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Straks ff langs het politiebureau dan![]()
[..]
Succes
Dat maakt het al een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bel nu met de gemeente. Buurtbewoners zeiden dat de stadswachten er al vaker zijn geweest en dat ze ook al waarschuwingen hadden gekregen.
i'm jose the jallapenoquote:
Hierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:46 schreef Milou__ het volgende:
Zijn er nog mensen die de eieren volgen?
eieren ??quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:46 schreef Milou__ het volgende:
Zijn er nog mensen die de eieren volgen?
quote:
Echt wel!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:51 schreef nicomart het volgende:
Walter.. die ouwe knorpot vind ik ook geweldig
bevruchtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:49 schreef tripack het volgende:
[..]
eieren ??gebakken/gekookt/spiegel/roer?
Liefst gebakken, met kaas en spek.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:49 schreef tripack het volgende:
[..]
eieren ??gebakken/gekookt/spiegel/roer?
Ken eigenlijk alleen peanut, ahmed, walter en jose.. Die andere zo maar eens opzoeken als mijn geluid weer werktquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Echt wel!!
Vind alleen die neger niet zo leuk..
die superheld uh weet niet meer hoe die heet wel oke..
Is dat Achmed the Dead Terrorist (of hoe heet ie ookal weer)quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef jna het volgende:
Hoe wil jij je eitje morgenochtend? Gebakken of bevrucht?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat Achmed the Dead Terrorist (of hoe heet ie ookal weer)
[..]![]()
vooral die wenkbrauwen erbij vind ik geweldig.. Zijn hele buikspreken zelf is niet eens zo verschrikkelijke goed vind ik, maar het is echt de show en de grappen die het zo leuk maken.quote:
Moet je eens proberen als openingszinquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]![]()
eerst opwarmen en dan bevruchtenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef jna het volgende:
Hoe wil jij je eitje morgenochtend? Gebakken of bevrucht?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:55 schreef Milou__ het volgende:
Hij heeft toch ook iets met de albert heijn en zakje ofzo![]()
Is dat dezelfde?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ow ik vind hem eigenlijk wel goedquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
vooral die wenkbrauwen erbij vind ik geweldig.. Zijn hele buikspreken zelf is niet eens zo verschrikkelijke goed vind ik, maar het is echt de show en de grappen die het zo leuk maken.
Ohhhh, is hij datquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat zegt me wel iets.. maar weet niet wie dat was..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:57 schreef jna het volgende:
[..]
Is dat dezelfde?
PUT IT IN YOUR ZAKJEEEEEE
Over de weegschaal:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:57 schreef jna het volgende:
PUT IT IN YOUR ZAKJEEEEEE
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]![]()
Oh foutje, dat is een anderequote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zegt me wel iets.. maar weet niet wie dat was..
Ja mijn fout, ik haalde ze door elkaarquote:
Maakt niet uit, heb ik nu weer iets om te kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja mijn fout, ik haalde ze door elkaar
Ja ik vind hem ook geniaalquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal niet erg, nu heb ik dat briljante fragment weer
Heb net even op tafel gezeten en een beetje ideetjes gekregenquote:
jeeej!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb net even op tafel gezeten en een beetje ideetjes gekregen
ze zijn allebei enorm grappigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja mijn fout, ik haalde ze door elkaar
quote:
Laat wel een keer een foto zien op msnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
![]()
Maar wat voor honden heb je nou eigenlijk
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Laat wel een keer een foto zien op msn
Ik heb mijn hond meestal los lopen pils!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Loslopende honden![]()
Bij ons op de camping lag een keer een terrier netjes vast, hele kop kapot gebeten door een loslopende herderachtige![]()
Verbaas me nog dat dat beestje het overleefd heeft
Raw en Delirious zijn echt MEESTERLIJK.quote:
Maar dan ben je er bijquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb mijn hond meestal los lopen pils!
Hier lopen mensen ook zelden met aangelijnde hond. Ik heb er geen problemen mee, maar word dan ook niet aangevallen door die honden. Maar het mag volgens mij niet en er zijn rotbeesten die je niet los moet laten lopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb mijn hond meestal los lopen pils!
quote:
Gewoon tegen jezelf gaan pratenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:20 schreef Jipje het volgende:
[..]![]()
GoedzoOok als is het maar een beetje, alle beetjes helpen
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon tegen jezelf gaan pratenaltijd goed
Jah daarom
nog gezellig ook tegen jezelf pratenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon tegen jezelf gaan pratenaltijd goed
Jah daarom
Gezellig niet, maar het werkt welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
nog gezellig ook tegen jezelf praten
Hehe.. heel verstandigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:24 schreef Jipje het volgende:
Nu weer aan het werk, des te eerder kan ik weer naar huis
Tip:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik hebben. Ideaal systeem om mooi LP-hoezen aan de muur te hangen. Jammer dat je voor 3 frames 100 euro kwijt bent en dat heb ik nu net even niet op het moment.
En die zijn makkelijk te vinden op het formaat voor een LP-hoes?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tip:
Koop een paar wissellijsten, net zo mooi, net zo makkelijk, en een stuk minder duur
Wel goed geloof ik, ben erg moe, maar ik geloof dat ik aardig op de goede weg ben nuquote:
Welke maat is dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En die zijn makkelijk te vinden op het formaat voor een LP-hoes?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:27 schreef Jipje het volgende:
Wel goed geloof ik, ben erg moe, maar ik geloof dat ik aardig op de goede weg ben nu![]()
![]()
Vanavond lekker slapen...Die voetbalwedstrijd gaat toch nergens meer om
En morgen komen mn ouders weer thuis, hoef ik niet meer zelf het huishouden bij te houden![]()
Hoef ik tenminste ook niet meer te komen grasmaaienquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is natuurlijk ideaal, al heb je het huis dan niet meer voro jezel
Al sla je me dood, maar het is een standaard maar, ze zijn allemaal even groot, maar heb niks om mee te meten hier. Even google raadplegen. De plastic hoezen waarin ik ze bewaar zijn 325 x 325 mm.quote:
Ja dat is dus idd wel een heel groot nadeelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ideaal, al heb je het huis dan niet meer voro jezel
Dat hoefde je zowiezo al nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoef ik tenminste ook niet meer te komen grasmaaien
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:31 schreef Jipje het volgende:
Ja dat is dus idd wel een heel groot nadeel
Hmm bij ikea hebben ze alleen 50x50 cm. of 23x23cmquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Al sla je me dood, maar het is een standaard maar, ze zijn allemaal even groot, maar heb niks om mee te meten hier. Even google raadplegen. De plastic hoezen waarin ik ze bewaar zijn 325 x 325 mm.
Hoop het niet, ik ben niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:32 schreef Cuegirllie het volgende:
heb je hhet huis wel op stelten gehad dan.. dikke feestjes enzo?
Nee. Geen tijd voor gehadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ja..
heb je hhet huis wel op stelten gehad dan.. dikke feestjes enzo?
Dat is inderdaad het nadeel, ik wil ze wel gewoon met gemak eruit kunnen halen. Anders zou ik extra hoezen moeten kopen om het vinyl in te bewaren en een lege hoes in het frame doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:33 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hmm bij ikea hebben ze alleen 50x50 cm. of 23x23cmMaar ik denk dat je die heus kunt vinden. Je moet ze dan alleen niet heel snel moeten kunnen pakken om te draaien
![]()
Ik vroeg me al af waarom diequote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:34 schreef Jipje het volgende:
Nee. Geen tijd voor gehadMaar euhm, tis gewoon fijn, zat samen met mn vriend in huis, dus dat is gewoon heerlijk als er verder niemand is. We hebben gewoon 3 weken 'samengewoond'
Ja, dat welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[ afbeelding ]
Verwisselen is natuurlijk zo wel ideaal.
Dat is idd dan wel heerlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:34 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee. Geen tijd voor gehadMaar euhm, tis gewoon fijn, zat samen met mn vriend in huis, dus dat is gewoon heerlijk als er verder niemand is. We hebben gewoon 3 weken 'samengewoond'
klikfoutquote:
Omdat het haat en nijd was natuurlijkquote:
Ja, dat wel. Maar het is wel de mooiste kant-en-klaar oplossing die ik tot nu toe gevonden heb. Nou ja, anders maar met kerst op mijn lijstje zetten ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, dat welmaar daar betaal je dan dus ook voor
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is idd dan wel heerlijk![]()
En het beviel dus wel? iets voor de nabije toekomst?
Tja. Anders is de optie van lege hoezen inlijsten altijd nog goedkoperquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar het is wel de mooiste kant-en-klaar oplossing die ik tot nu toe gevonden heb. Nou ja, anders maar met kerst op mijn lijstje zetten ofzo.
Gaafquote:
Scheelt dan nog maar 25 euro. Dat is te overzien, dan liever voor 100 euro iets dat ervoor gemaakt is, waarbij ik ze kan wisselen wanneer ik dat wil zonder gedoe.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:38 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tja. Anders is de optie van lege hoezen inlijsten altijd nog goedkoper
Hoewel die vierkante lijsten ook 25 euro per stuk zijn...
Zijn ze ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
dacht dat mannen juist slecht waren met de juiste knopjes vinden
Nou ik kan toevallig heel goed typen. Bijna foutloos.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
dacht dat mannen juist slecht waren met de juiste knopjes vinden
quote:
whehhe ik moest ff lachenquote:
Wat een held is hetquote:
Ik nietquote:
Vanaf hoeveel personen is dat toegestaan?quote:
Als het in mijn nadeel is, nooit.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel personen is dat toegestaan?
Hmm bijna allemaal danquote:
goede vraag.. maar er zit altijd wel iemand bij de de uitzondering op de regel isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel personen is dat toegestaan?
en toevallig denkt elke kerel van zichzelf dat ie die uitzondering op de regel isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
goede vraag.. maar er zit altijd wel iemand bij de de uitzondering op de regel is
Jah dat is idd heel snuggerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben weer lekker snugger bezig, niet alleen 2 keer hetzelfde kutvirus (enkele worms, trojans en een rootkit) installeren, maar dan:
Ik haal even de netwerkkabel uit mijn pc, ik wil niet het internet vervuilen met mijn virus. Nobel als ik ben. Dan log ik in op mijn laptop, die wel internet heeft. Dan denk ik dat het handig is om met VNC in te loggen op mijn pc, zodat ik gewoon mijn bureaublad van de pc krijg en zo mijn virusscanner instructies kan geven. En daarna vraag ik me 10 minuten af waarom VNC niet werkt, terwijl de N toch echt voor Network staat en mijn pc natuurlijk momentee van geen enkel netwerk deel uitmaakt.
Tijd voor koffie.
terwijl dat juist de fout is?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en toevallig denkt elke kerel van zichzelf dat ie die uitzondering op de regel is
Ach het zal wel aan mij liggenquote:
ik had het over de fout die mannen dan altijd maken hequote:
Foutje gemaakt met tellen...ppfffffquote:Beste Maaik,
Ik heb je 5e maandstaat ontvangen en bij de telling van je dagen blijk dat je 14 dagen hebt gelopen ipv 17 dagen wat je vermeld hebt staan in je totaaloverzicht.
Dit houdt in dat je op een totaal uitkomt van 89 dagen ipv 92 dagen en dat je bij je 2e stage die ene dag moet inhalen of dat je dat nu bij je 1e stage doet.
Oeh, heeft hij gelijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:17 schreef MvdZ het volgende:
Kreeg net een mailtje:
[..]
Foutje gemaakt met tellen...ppfffff
voor watquote:
Ja, maar ik was nog 2 dagen (presentatie en eindgesprek) vergeten mee te tellen. Dus uiteindelijk heb ik nog 1 dag teveelquote:
dat vind ik aardig wat.... eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:26 schreef Jipje het volgende:
40 uur in de week, bedrag per maand
Ga krijgenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
dat vind ik aardig wat.... eigenlijk
bedrag per maand: 2002 hoeveel dagen?
Kun je zo uitrekenen wat je per uur hebt gehad
Toppertje hoor, scheelt weerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:28 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ja, maar ik was nog 2 dagen (presentatie en eindgesprek) vergeten mee te tellen. Dus uiteindelijk heb ik nog 1 dag teveel
als stage....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ga krijgen
Ik hou er volgens internet ongeveer 1500 euro netto aan over
1500/4/40 = 9,38 netto per uur
Ik krijg bij mn bijbaan 8,42 bruto per uur
2002/4/40 = 12,5 bruto per uur
Mmm. Ik vind het vies tegenvallen...
Wel goed rekenen. 2002 per maand is 24024 per jaar en dat is 462 per week, dus bruto (want daar gaan we van uit in Nederland bij het bepalen van loon) 11,55 per uur. Ik weet niet wat je ervoor moet gaan doen, en of je dan afgestudeerd bent, maar zo slecht lijkt het me niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ga krijgen
Ik hou er volgens internet ongeveer 1500 euro netto aan over
1500/4/40 = 9,38 netto per uur
Ik krijg bij mn bijbaan 8,42 bruto per uur
2002/4/40 = 12,5 bruto per uur
Mmm. Ik vind het vies tegenvallen...
Nee schat, voor gewoon werkquote:
Ik wist dat ik een rekenfout maakte. Maar die 11,55 per uur is dus bruto?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wel goed rekenen. 2002 per maand is 24024 per jaar en dat is 462 per week, dus bruto (want daar gaan we van uit in Nederland bij het bepalen van loon) 11,55 per uur. Ik weet niet wat je ervoor moet gaan doen, en of je dan afgestudeerd bent, maar zo slecht lijkt het me niet.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik wist dat ik een rekenfout maakte. Maar die 11,55 per uur is dus bruto?
Ja, en wat het netto is, dat heeft te maken met de tabellen voor loonheffing, loonheffingskorting en op basis daarvan zal de werkgever (of de salarisadministratie) bepalen wat er ingehouden wordt. En volgend jaar berekent de Belastingdienst wat er ingehouden had moeten worden en dat wordt verrekend.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik wist dat ik een rekenfout maakte. Maar die 11,55 per uur is dus bruto?
dan nog vind ik het wel aardig als startsalaris... Mja bij mij bijbaan verdien ik dan ook net 5 euro per uurquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:34 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee schat, voor gewoon werkIk ben dalijk afgestudeerd en ga dan werken. Dit is wat ik dan krijg.
Oh, ik ben niet de enige dus die weinig betaald krijgtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:38 schreef Californium het volgende:
[..]
dan nog vind ik het wel aardig als startsalaris... Mja bij mij bijbaan verdien ik dan ook net 5 euro per uur
Ik krijg bruto ruim 12 euro. Maandsalaris is wel lager dan dat van Jipje, maar ik krijg op basis van een werkweek van 36 uur naar rato uitbetaald.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:38 schreef Californium het volgende:
[..]
dan nog vind ik het wel aardig als startsalaris... Mja bij mij bijbaan verdien ik dan ook net 5 euro per uur
Ik ben nog 19 dus minimum loon is niet hoogquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet de enige dus die weinig betaald krijgt
Meer het werk is ook veel te leuk
68 in de weekquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:41 schreef jna het volgende:
Wat krijgen jullie eigenlijk voor je stage?
Ben ook nog maar 20 hèquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:41 schreef Californium het volgende:
Ik ben nog 19 dus minimum loon is niet hoogMaar heb leuke collega's he
BasPieter!quote:
NietHouquote:
in totaal 00,00 euro over de gehele periodequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:41 schreef jna het volgende:
300 per maandquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:41 schreef jna het volgende:
Tja, ik moet er 4 uur meer voor werkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik krijg bruto ruim 12 euro. Maandsalaris is wel lager dan dat van Jipje, maar ik krijg op basis van een werkweek van 36 uur naar rato uitbetaald.
oeffquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:42 schreef Californium het volgende:
[..]
in totaal 00,00 euro over de gehele periode![]()
Dat is wel een verschil, ik ben 5 jaar ouder. En doe dan ook wel werk waar ik wat opleiding voor nodig heb, jij werkt in een winkel toch? Dat heb ik ook enkele jaren met plezier gedaan en met leuke collega's is het zeker leuk. Alleen betaalt het over het algemeen niet geweldig helaas.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben nog 19 dus minimum loon is niet hoogMaar heb leuke collega's he
ik krijg 400 netto per maandquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:41 schreef jna het volgende:
Ja, maar jij doet het om in korte tijd zo veel mogelijk geld te verdienen. Dan toch liever meer geld en 4 uur extra? Voor die 4 uur ga je ook geen baantje zoeken om nog wat meer te verdienen.quote:
Ik zie net dat Piles al jouw consumpties wil betalen, Cali.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
We houden op de meet wel een 'help Cali de zomer door'-actie
Ja gaat vast lukken met mijn 200 euro per maandquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
ik weetquote:
brutoquote:
Die dames van tegenwoordig drinken toch alleen water uit een flesjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zie net dat Piles al jouw consumpties wil betalen, Cali.
Zeker....denk niet dat je gauw ergens een baan vind met de collega's en de sfeer onderling die ik nu hebquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is wel een verschil, ik ben 5 jaar ouder. En doe dan ook wel werk waar ik wat opleiding voor nodig heb, jij werkt in een winkel toch? Dat heb ik ook enkele jaren met plezier gedaan en met leuke collega's is het zeker leuk. Alleen betaalt het over het algemeen niet geweldig helaas.
Maar ja, zie maar eens een leuke bijbaan te vinden, niet overal even makkelijk.
Nee ik ga gewoon 47 uur per week werken en als het goed is ongeveer 2000 euro netto verdienenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet het om in korte tijd zo veel mogelijk geld te verdienen. Dan toch liever meer geld en 4 uur extra? Voor die 4 uur ga je ook geen baantje zoeken om nog wat meer te verdienen.
Maar je hebt volgens mij wel een erg toffe stage.quote:
En rose. Succes. Pin maar vast wat extra.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Die dames van tegenwoordig drinken toch alleen water uit een flesje
Dus dat is best te doen
Goed plan....En ook gelijk voor het volgende schooljaar? IN schotland krijgen we ook geen centquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Met Miljaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Zeker....denk niet dat je gauw ergens een baan vind met de collega's en de sfeer onderling die ik nu hebEn tis tuurlijk een bijbaan en in een winkel...zodra ik klaar ben met studeren komt het wel
Dan was ie nu rijk geweestquote:
witte wijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En rose. Succes. Pin maar vast wat extra.
Die is GODZIJDANK alweer weg...zij ruineerde de sfeer wel jahquote:
Ik wil ook met terugwerkende kracht minimaal 50 eurocent per post krijgen hier, al mijn nuttige tips die ik hier en daar geef, en dat allemaal nog onbeloond... schande!quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zie net dat Piles al jouw consumpties wil betalen, Cali.
Haha dat geloof ik wel jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Die is GODZIJDANK alweer weg...zij ruineerde de sfeer wel jah![]()
Dan krijg ik nog €4737,50 van Dannyquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wil ook met terugwerkende kracht minimaal 50 eurocent per post krijgen hier, al mijn nuttige tips die ik hier en daar geef, en dat allemaal nog onbeloond... schande!
Geen stagebeursquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed plan....En ook gelijk voor het volgende schooljaar? IN schotland krijgen we ook geen cent![]()
Ik een kleine 12.000. En dan ben ik nog schappelijk, met 50 eurocent per post.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan krijg ik nog €4737,50 van Danny
jawel...Maar niet betaald door de universiteitquote:
Dan had ik het alleen over de Stage SCquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik een kleine 12.000. En dan ben ik nog schappelijk, met 50 eurocent per post.
Ah, geen idee hoe veel posts ik daarin heb,quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan had ik het alleen over de Stage SC
Iets meer als 2300quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, geen idee hoe veel posts ik daarin heb,
Volgens de berekeningen van Piles 2307quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, geen idee hoe veel posts ik daarin heb,
quote:
Snap je je eigen database niet meer, Piles?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens de berekeningen van Piles 2307
Ik weet nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Godver, PieterBas zat zeker snel te editen? Of was ik even tijdelijk dyslectisch?
Ik dacht dat PieterBas 2037 typte. Maar het kan aan mij gelegen hebben, ik ben vandaag niet erg helder.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet
Staat idd 2307 in de stats, maar dat is niet realtime
Doe nog een kopjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik dacht dat PieterBas 2037 typte. Maar het kan aan mij gelegen hebben, ik ben vandaag niet erg helder.
Nee, ik ga maar even de stad in. En bij terugkomst mijn virusjes verwijderen. En dan eten, voetballen en voetbal kijken. Hoewel het voetballen nog niet zeker is, en terecht, word ik toch maar moe van.quote:
Was dat maar de foutquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:13 schreef tripack het volgende:
[..]
ik had het over de fout die mannen dan altijd maken he
Snel edittenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Godver, PieterBas zat zeker snel te editen? Of was ik even tijdelijk dyslectisch?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb tot nu toe echt veel gedaan vandaag
Gek hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:09 schreef jna het volgende:
Worden jullie ook zo moe als je teveel hebt gegeten bij de lunch?
Ja sowieso ga je minder doen omdat je vol zit maar ik heb echt moeite om m'n ogen open te houdenquote:
Zou je dan ook na het avondeten moeten hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ja sowieso ga je minder doen omdat je vol zit maar ik heb echt moeite om m'n ogen open te houden
Nee dan heb ik het weer nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou je dan ook na het avondeten moeten hebben
Vreemdquote:
Heb ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ja sowieso ga je minder doen omdat je vol zit maar ik heb echt moeite om m'n ogen open te houden
dat heb ik juist 's nachts... dan kan ik aan 1 stuk doorgaanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:19 schreef Piles het volgende:
Afterlunch-dip heb ik heel vaak, of ik heb 's ochtends een dip en wordt na de lunch juist actief
's Avonds ben ik het actiefst
Mja, was bij mij ook altijd. Maar dat moest wel veranderen toen ik stage ging lopenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef tripack het volgende:
[..]
dat heb ik juist 's nachts... dan kan ik aan 1 stuk doorgaan
Dat heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef tripack het volgende:
Met dippen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef tripack het volgende:
[..]
Nee, ik zal zo eens bellen met mn moeder.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog nieuws over de hond?
Heb vandaag ook wat gedaan, maar ga morgen nog veel meer doen
Idd ja! dan komen ineens de ideeen en lukt het ook nog eens om het uit te werken .quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef tripack het volgende:
[..]
Doe ik noooooit met verslagen enzoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Altijd handig als je de opdrachten waar je het meest tegen aan zit te hikken laat liggen tot het laatst.. dan komt het er helemaal niet meer van
Van uitstel.. komt afstelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Altijd handig als je de opdrachten waar je het meest tegen aan zit te hikken laat liggen tot het laatst.. dan komt het er helemaal niet meer van
wat heb jij vandaag al gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe ik noooooit met verslagen enzo
En toch doe je het elke keer weer
quote:
Waar is numa numa guyquote:
o...okequote:
Boven als in op de computer boven of boven in het halletje ofzoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:34 schreef Houniet het volgende:
Ik ben even boven voetballen, me broertje inmaken.
jahquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry
Kwam er wel een beetje gemeen uit hè![]()
Grote verdieping, zonder pc zeg maarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:37 schreef jna het volgende:
[..]
Boven als in op de computer boven of boven in het halletje ofzo
Sorry lieve Cali, zo bedoelde ik het nietquote:
Ik voetbalde vroeger ook altijd met m'n vader op de gangquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Grote verdieping, zonder pc zeg maar.
Juu.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry lieve Cali, zo bedoelde ik het niet
Fijn dat je zo geinteresseerd was in mijn bezigheden
Wat een tijden weerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dat zit er niet in helaas. Maar ik ga wat dingen afronden en dan richting huis.
![]()
![]()
Jawel, je keek.
zoals ik al heb gezegd heb ik geen zin om de hele dag met een grote weekendtas te gaan lopen.....Dus dat zou erop uit komen dat ik dus eerst nog naar Nijmegen moet voordat ik naar huis huis kan en dan wordt het wel heel erg kort...voordat ik vannuit utrecht weer in Nijmegen ben....En voordat ik me tas heb ingepakt en naar huis benquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom je nu gezellig een wijntje drinken volgende week
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:48 schreef jna het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:48 schreef jna het volgende:wel lief dat ze trappen.. en niet gewoon een doek eroverheen gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Behalve als ik met de auto kom dus?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:49 schreef Californium het volgende:
zoals ik al heb gezegd heb ik geen zin om de hele dag met een grote weekendtas te gaan lopen.....
Omdat dat sommige mensen dan met stage enzo zittenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:50 schreef Californium het volgende:
waarom meeten we eigenlijk niet op een doordeweekse dag( niet vrijdag)....komt me veul beter uit
Jij kwam toch nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:50 schreef Californium het volgende:
waarom meeten we eigenlijk niet op een doordeweekse dag( niet vrijdag)....komt me veul beter uit
het liefst in de auto opbergen....en anders niet....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Behalve als ik met de auto kom dus?
Of we ergens je tas kunnen brengen in Utrecht (toch?)
om deze reden dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij kwam toch niet
om andere reden dacht ik, maar dat kan ik verkeerd begrepen hebben.. ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |