Met het huidige tempo ben je er zoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet er nog even 12 doormaar nu je het zo over 500 hebt, klinkt dat ook wel mooi
al moet ik dan nog 37 topics door
Dan moet je op tafel gaan zitten!quote:
Ik wil mijn 500ste topic ook niet missenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik houd het maar ff scherp in de gaten
quote:
Thx! Mijn presentatie is bijna af, en dan op naar Amsterdam. Beetje klote dat de bussen niet rijden...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
oooeee vanmiddag!
Dan wens ik je alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en laat inderdaad even weten hoe en wat en waarom enzo![]()
Vooral luchtverkeersleiding, maar vliegtuigen ook wel. Maar dan alleen de grote jets eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:04 schreef jna het volgende:
Piles, hou jij nou ook van vliegtuigen of alleen van de luchtverkeersleiding?
Ik zie het nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:03 schreef Milou__ het volgende:
Dat ei van shacha de boer zit een barstje in
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
maar dat werkt voornamelijk als je tegen iemand aan kunt lullen..
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Thx! Mijn presentatie is bijna af, en dan op naar Amsterdam. Beetje klote dat de bussen niet rijden...
Dat gaat niet lukken, maar probeer het zelf wel hahaha..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:08 schreef Jipje het volgende:
[..]Tja. Dan moet je een collega bereid vinden
http://www.q-music.nl/page/eiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Houniet het volgende:
Waar kunnen jullie de eieren van Sasja zien dan.
Hmm ik kom hier in Nederland en hoor van iedereen dat de bussen staken. Volgens mij begint het weer op gang te komen maar alleen in de spits... Mijn moeder brengt me wel even naar het stationquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen.
Ik dacht dat de bussen klaar waren met staken?
Hou het niet zo bij, duurt al zo lang en ik kan gelukkig met de fiets of auto
Ah nog beter, ben je zeker op tijdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hmm ik kom hier in Nederland en hoor van iedereen dat de bussen staken. Volgens mij begint het weer op gang te komen maar alleen in de spits... Mijn moeder brengt me wel even naar het station.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Was gewoon een presentatie op stage voor 4 mensenquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:die site van onlans die Okcupid ofzo.. ook soort van datingsite en m'n vriendin zo van: He is grappige site, zet eens wat van jezelf erop. Ik zo van: doe jij maar voor mij. Heeft ze dit gedaan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En? Heb je al bieders?Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:die site van onlans die Okcupid ofzo.. ook soort van datingsite en m'n vriendin zo van: He is grappige site, zet eens wat van jezelf erop. Ik zo van: doe jij maar voor mij. Heeft ze dit gedaan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik laat het je weten wanneer de berichten binnenstromenquote:
whehehe die gast is geweldigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, maar probeer het zelf wel hahaha..
heb Jeff dunham op de achtergrondDie buikspreker
quote:
Peanut is geweldigquote:
10 uur hadden ze het net overquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:26 schreef jna het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk voordat er echt een kuiken uit dat ei komt zodra er een scheur inzit?
Het is ook heerlijk weer om een stukje te fietsen en/of lopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Thx! Mijn presentatie is bijna af, en dan op naar Amsterdam. Beetje klote dat de bussen niet rijden...
Hot as hell!!quote:
"Im gonna kill you!!"quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:30 schreef tripack het volgende:
[..]
Hot as hell!!we're in hell
and you are his minions
Dat is rot.. en wat zeiden de eigenaars van de hond?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Godver, werd mijn hond net aangevallen door een andere hond.
Resultaat: gapend gat onder der oog.
Ik terug naar die mensen, erg boos.
Gezegd dat als ik vanavond naar de dierenarts moet de rekening voor hun is.
Zij hebben hun hond los op het erf die aan de stoep/weg ligt. Ik loop keurig op de stoep met mijn honden aangelijnd.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Godver, werd mijn hond net aangevallen door een andere hond.
Resultaat: gapend gat onder der oog.
waar kon ik bieden?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik laat het je weten wanneer de berichten binnenstromen
Ja dat hun hond daar wel los mag liggen, dat ik dan maar aan de andere kant van de straat moet gaan lopen en dat ze de rekening niet gaan betalenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is rot.. en wat zeiden de eigenaars van de hond?
Straks ff langs het politiebureau danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dat hun hond daar wel los mag liggen, dat ik dan maar aan de andere kant van de straat moet gaan lopen en dat ze de rekening niet gaan betalen
Succesquote:
Jij, in de pm schatquote:
succesquote:
Bel nu met de gemeente. Buurtbewoners zeiden dat de stadswachten er al vaker zijn geweest en dat ze ook al waarschuwingen hadden gekregen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Straks ff langs het politiebureau dan![]()
[..]
Succes
Dat maakt het al een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bel nu met de gemeente. Buurtbewoners zeiden dat de stadswachten er al vaker zijn geweest en dat ze ook al waarschuwingen hadden gekregen.
i'm jose the jallapenoquote:
Hierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:46 schreef Milou__ het volgende:
Zijn er nog mensen die de eieren volgen?
eieren ??quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:46 schreef Milou__ het volgende:
Zijn er nog mensen die de eieren volgen?
quote:
Echt wel!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:51 schreef nicomart het volgende:
Walter.. die ouwe knorpot vind ik ook geweldig
bevruchtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:49 schreef tripack het volgende:
[..]
eieren ??gebakken/gekookt/spiegel/roer?
Liefst gebakken, met kaas en spek.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:49 schreef tripack het volgende:
[..]
eieren ??gebakken/gekookt/spiegel/roer?
Ken eigenlijk alleen peanut, ahmed, walter en jose.. Die andere zo maar eens opzoeken als mijn geluid weer werktquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Echt wel!!
Vind alleen die neger niet zo leuk..
die superheld uh weet niet meer hoe die heet wel oke..
Is dat Achmed the Dead Terrorist (of hoe heet ie ookal weer)quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef jna het volgende:
Hoe wil jij je eitje morgenochtend? Gebakken of bevrucht?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat Achmed the Dead Terrorist (of hoe heet ie ookal weer)
[..]![]()
vooral die wenkbrauwen erbij vind ik geweldig.. Zijn hele buikspreken zelf is niet eens zo verschrikkelijke goed vind ik, maar het is echt de show en de grappen die het zo leuk maken.quote:
Moet je eens proberen als openingszinquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]![]()
eerst opwarmen en dan bevruchtenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef jna het volgende:
Hoe wil jij je eitje morgenochtend? Gebakken of bevrucht?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:55 schreef Milou__ het volgende:
Hij heeft toch ook iets met de albert heijn en zakje ofzo![]()
Is dat dezelfde?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ow ik vind hem eigenlijk wel goedquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
vooral die wenkbrauwen erbij vind ik geweldig.. Zijn hele buikspreken zelf is niet eens zo verschrikkelijke goed vind ik, maar het is echt de show en de grappen die het zo leuk maken.
Ohhhh, is hij datquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat zegt me wel iets.. maar weet niet wie dat was..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:57 schreef jna het volgende:
[..]
Is dat dezelfde?
PUT IT IN YOUR ZAKJEEEEEE
Over de weegschaal:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:57 schreef jna het volgende:
PUT IT IN YOUR ZAKJEEEEEE
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]![]()
Oh foutje, dat is een anderequote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zegt me wel iets.. maar weet niet wie dat was..
Ja mijn fout, ik haalde ze door elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |