Slaap je altijd raar 's nachts, of alleen als je teveel gedronken hebt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:37 schreef Vork het volgende:
Goeiemorgen.
Opzich ben ik ook best een ochtendmens, al slaap ik 's nachts altijd zo raar, met als gevolg dat dat weer het een of ander aan pijnlijkheid oplevert in de ochtend.
M'n rug dus in dit geval. hopelijk trekt dat nog bij.
nee dat overkomt me wel vaker (en nee ik ben niet altijd dronken als ik ga slapenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Slaap je altijd raar 's nachts, of alleen als je teveel gedronken hebt?
Ik kwam terug van een iets te wild werk feestjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 06:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog tot 7:00 en dan vannacht ook nog van 20:30 tot 7:00
Ronald, de bewaker is weer even een rondje lopen en ik eet een appeltje. Wat doe jij zo vroeg wakker, PF?
it's like driving in britlandquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:53 schreef AKnynke het volgende:
Mn muis maar eens van de rechterkant naar de linkerkant verplaatst. Na een uur werken gaat m'n schouder echt ontzettend zeer doen. En heb al twee pijnstillers op, maar dat helpt niet.
Alleen grijp ik nu nog steeds in de lucht als ik voor de muis wil gaan.
massage was absoluut okay, maar t heeft de klachten niet verholpen. Had hem dan ook uitdrukkelijk verteld van die shcouder af te blijven, want zelfs aanraken doet/deed zeer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan jij met links muizen? Knap hoor.
Massage van je scharrel was dus niet zo heel goed?
Nou, dat is wel duidelijk getuige het nerd grapje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Liejannuh en Isa, als jullie in dat hele drukke volle schema nou plots een gat hebben (de 28ste) dan kloppen jullie wel aan hè? Isa weet wel waar mijn huis woont.
Mogge allen!
Hier lekker alle tuindeuren en balkondeuiren open, straks wat werken in de zon, maar eerst koffie en douchen.
Vannacht gedroomd dat ik in Afghanistan een verschrikkelijke oorlog meemaakte waardoor ik alles kwijtraakte en moest zwerven. En ik had een kat bij me, maar die werd gestolen, om op te vreten waarschijnlijk.Ik heb een heel gedetailleerd verhaal gedroomd tot aan de wederopbouw van het land.
Why?
amen to thatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, dat is maf!![]()
Ik heb een wat onplezierig gevoel in mijn maag van de drank gister en een plofbuikFan-bloody-tastic pastarestaurantje
Oew! Leuk! Dat gaan we inplannen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Liejannuh en Isa, als jullie in dat hele drukke volle schema nou plots een gat hebben (de 28ste) dan kloppen jullie wel aan hè? Isa weet wel waar mijn huis woont.
Dat wist iedereen, toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat lief, hoe wist je dat mijn opa vandaag jarig is?
Maar ik heb prachtige borsten! Echt waar! Ik kan er niets anders van maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, dat is wel duidelijk getuige het nerd grapje.
Je wil nieuwe borsten, maar je ziet op tegen de operatie.
Door deze analogie gedetailleerd te beleven in je droom; bereid je jezelf geestelijk voor op de ingreep.
Gezellig!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew! Leuk! Dat gaan we inplannen!
Isa, ik moet bij jou geloof ik op vrijdagavond een taart maken. Dat gaat 'm namelijk niet worden in Leek.
nee, wachten op installatiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je niets te doen op je werk, hon?
Oililyquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeujjj, net voor 5 euro een tuinbroek van Oilily gescoord voor Milou
Yepz ben een btje marktplaats verslaafd gewordenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oilily
Ben je marktplaats aan het afstruinen?
Ziek melden Nynkequote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:42 schreef AKnynke het volgende:
Gatverdarrie, m'n schouder heeft problemen met achter de computer zitten.
en dan, me thuis gaan zitten vervelen terwijl ik hier nog heel veel te doen heb?quote:
Ze gaat voor de chronische zieke schouder...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dan, me thuis gaan zitten vervelen terwijl ik hier nog heel veel te doen heb?
Ja heerlijk, kan ik altijd legitiem klagen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ze gaat voor de chronische zieke schouder...
*Microfoon onder neus frot....
Vertel eens, hoe voelt dat?
Nee joh, gewoon lekker doorwerken achter de computer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dan, me thuis gaan zitten vervelen terwijl ik hier nog heel veel te doen heb?
Ah, de rasklager....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja heerlijk, kan ik altijd legitiem klagen...
Dat is beter dan je schouder verder forceren maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hey, je bent een hollander of niet. En ik ben een rasechte hollander!quote:
nee natuurlijk niet doorgaan tot je je schouder nog meer om zeep helpt doordat je geen rust neemt... dát is okquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wacht maar jij, knekkebreudjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
Hey, je bent een hollander of niet. En ik ben een rasechte hollander!
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En speciaal voor de rasechte Hollander bestaan de WIA en de WAJONGquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Over uitkeringen etc gesproken....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:55 schreef Leintjeuh het volgende:
En speciaal voor de rasechte Hollander bestaan de WIA en de WAJONG
*trechtertje pakt, het hoofd van Bluezz achterover houdt, trechtertje in strot duwt en koffie erin schenkt.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
IK HOOR JE NIET, PINK FLOYD STAAT EEN BEETJE HARD MEVROUW
Welnee, dat is veelste oplossingsgericht. Denken in uitdagingen in de laatste trendquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:51 schreef SHE het volgende:
Denken in oplossingen he, nooit in problemen.
kloklokloklok, wel een beetje veel melk mevroiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:59 schreef Oblivion het volgende:
*trechtertje pakt, het hoofd van Bluezz achterover houdt, trechtertje in strot duwt en koffie erin schenkt.....
ZO, NU EEN BEETJE WAKKER, MEVROI?
Ja maar iedereen wil je om de tuin leiden. Vooral als je tot je nek in de schulden zitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Over uitkeringen etc gesproken....
Mijn zus die al ruim 3 jaar in de schuldsanering zit, gaat nu weer de fout in verwachten wij, en wil al die instanties een nekschot geven. De kredietbank houdt er schandalige praktijken op na, en de hulpverleners zijn erop uit om je om de tuin de leiden
Yeah right, allemaal HUN schuld dat je tot je kruin in de schulden zit![]()
Toch ben je zelfverantwoordelijk voor je eigen daden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar iedereen wil je om de tuin leiden. Vooral als je tot je nek in de schulden zitDat weet je toch!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:02 schreef Bluezz het volgende:het ziet ernaar uit dat de buren nu toch echt eindelijk in hun huis komen wonen.... de nieuwe buurman is al 3 keer komen aanrijden met zijn verhuiswagen.
Een fiat panda met elke keer 2 dozen![]()
He he, verstandigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:10 schreef AKnynke het volgende:
Ik ga nog even een artikel lezen, en dan ga ik me ziekmelden heb ik overlegd met collega's.
Goed plan Nynke!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:10 schreef AKnynke het volgende:
Ik ga nog even een artikel lezen, en dan ga ik me ziekmelden heb ik overlegd met collega's.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:15 schreef Faithy het volgende:
whiehoei![]()
hertentamen van gisteren had ik een 8!nu alleen maandag deel 4 nog herkansen en ik heb het vak zo goed als gehaald
Kan niet! Doe niks met melk...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
kloklokloklok, wel een beetje veel melk mevroi
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:10 schreef AKnynke het volgende:
Eerst halen, dan pas champagne...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:15 schreef Faithy het volgende:
whiehoei![]()
hertentamen van gisteren had ik een 8!nu alleen maandag deel 4 nog herkansen en ik heb het vak zo goed als gehaald
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:19 schreef ColdFeet het volgende:voor MB!
Pan, dit is mijn andere opa, ik heb er nog twee. Maar thanks
Nynke, ik ben trots op je. Maar niet als je dit nog leestHup, weg van de computer!
Ik ga naar het labo wandelen, tot later!
De werklocatie is Zevenaarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
Karrel, spannend... Voor wat voor soort baan ga je praten?
Oh zonde!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:44 schreef Oblivion het volgende:
Oh, chloor op een bruine broek wordt oranje...![]()
Wat fascinerend...
Hmmm, als je flink pepert is dat echt niet nodig!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Nyn en MB: goed bezog!![]()
Ik heb net (eindelijk) de Japanse nasi van SHE gemaakt. Jammie! Ik heb er overigens nog wel een dot sambal doorheen gemoeterd.Gaat morgen als lunch mee naar het werk, want ik heb een hele lange dag.
Boeie, ik heb nu een keuken en een plee, daar kan je op de grond dineren...quote:
Als de vloer naar chloor ruikt wil ik er niet graag van eten...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Boeie, ik heb nu een keuken en een plee, daar kan je op de grond dineren...![]()
![]()
I FEEL GOOD!
Ik ben dol op sambal!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm, als je flink pepert is dat echt niet nodig!
Flink veel vers gemalen peper, tintelt je tong!
*kuch...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Als de vloer naar chloor ruikt wil ik er niet graag van eten...
Uhuh!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben dol op sambal!![]()
Ik lepel het soms zo uit de pot!
Je zou het ook van jouw vloer af kunnen likken begrijp ik.
hahaquote:
Nee!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Uhuh!
Wel eens een wit boterhammetje met boter en sambal geprobeerd?![]()
Vast wel...
Ja doe!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:56 schreef DarkElf het volgende:
zo tijd om eens naar de winkel te lopen, tis zulk mooi weer...
en zal straks eens foto's maken van onze woonkamer
Lukt misschien ook wel met een bruin bammetje...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ik heb nooit witbrood in huis, maar als ik eens de kans krijg, ga ik het proberen.
Heerlijk met zijn alleen zeuren op Nynkequote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is beter dan je schouder verder forceren maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet...
D_H, ben ook wel benieuwd waarom je marketing plan een 5 waard is, vooral als iemand anders dan jijzelf je collega's het erg goed vonden...
CF, gefeli met je opa![]()
ik zie alleen maar kruisjesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:12 schreef DarkElf het volgende:
Zo wat foto's
(eetgedeelte)
[ afbeelding ]
(hang-gedeelte)
[ afbeelding ]
(de trap)
[ afbeelding ]
(deel van het terras)
[ afbeelding ]
Zo... das een preview van hoe t er hier uit ziet
Maakt niet uit welke rijst, welke je lekker vind.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
@SHE, kun je nog een keer je ontbijt nasi recept posten? en welke rijst gebruik je?
in mijn quote kon ik ze wel aanklikken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:24 schreef DarkElf het volgende:
ik zie ze gewoon? oh help en nu?
/edit: opgelost nu?
Wauw DE wat een schitterend huisquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:12 schreef DarkElf het volgende:
Zo wat foto's
(eetgedeelte)
[ afbeelding ]
(hang-gedeelte)
[ afbeelding ]
(de trap)
[ afbeelding ]
(deel van het terras)
[ afbeelding ]
Fuck.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:12 schreef DarkElf het volgende:
Zo wat foto's
(eetgedeelte)
[ afbeelding ]
(hang-gedeelte)
[ afbeelding ]
(de trap)
[ afbeelding ]
(deel van het terras)
[ afbeelding ]
En Muis is je hond of kat? Of is dat het koosnaampje voor je vriendinquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik haat duiven.
Als er een duif op straat zit zeg ik ook altijd: Pak em Muis en vret em op!
en dat is 1 maaltijd?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke rijst, welke je lekker vind.
omelet maken van 2 ei, bakken en in reepjes snijden
bosuitjes in ringetjes snijden
paprika in reepjes.
afgekoelde rijst in je wok gooien, omelet, bosui en paprika erbij. Even kort opbakken, afblussen met soja ( zoute )
Klaar is klara.
Een simpelere variant is rijst koken; in een bakje doen, meteen 1 ei eroverheen ( rauw ), doorroeren, zouten met sojasaus.
Dat je dat nog weet, is al 3.5 jaar terug.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:04 schreef Oblivion het volgende:
Ja, DE zo kan ik je huis nog herinneren van de foto's.
Bijna minimalistisch.
Muis is toch wel zo een afgezaagde naam voor een kat, dat het wel zijn kat MOET zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En Muis is je hond of kat? Of is dat het koosnaampje voor je vriendin
Die is zo cool! Zo cool!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:29 schreef DarkElf het volgende:
Oh enne Obli; k ben the tudors aan t downloaden
We hebben Muis uit het asiel en ze heette al 12 jaar zo, dus om dat nou te veranderen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
Muis is toch wel zo een afgezaagde naam voor een kat, dat het wel zijn kat MOET zijn![]()
het blijft een debiele standaardnaamquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
We hebben Muis uit het asiel en ze heette al 12 jaar zo, dus om dat nou te veranderen.
Nu wilen we graag een kat met drie poten die we Stompie kunnen noemen.
We moeten een keer even saam komen... (quote:
Moet je niet vragen of je mag helpen Steer?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*fap fap fap*
Oh nee, dat mag niet met jouw schouder.
Ben t helemaal met je eens hoor... er stond een grote yuccaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Het Elfenhuis, práchtig, die trap kon ik me nog herinneren
1 doorn in mijn oog is die plant tussen de 2 bakjesik zou er een palm tussenzetten
Ik ben voor het eerst in jááááren de Zeeman binnengelopen, mijn oog viel met langslopen op een microvezel-vloerdweil![]()
Snel betalen en er weer uit, ik vind het nog steeds een vreselijke winkel
Nee, tis toch uit....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moet je niet vragen of je mag helpen Steer?![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben voor het eerst in jááááren de Zeeman binnengelopen, mijn oog viel met langslopen op een microvezel-vloerdweil![]()
Snel betalen en er weer uit, ik vind het nog steeds een vreselijke winkel
Hè gelukkig, van die plant, ik vond het al zo 'niet jouw smaak'quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:31 schreef DarkElf het volgende:
Ben t helemaal met je eens hoor... er stond een grote yuccamaar die is overleden
(pas twee weken terug... toen we terugkwamen van vakantie was t eigenlijk al gedaan) en we moeten nog even bedenken wat er komt... (katproof enzo) ...
Zeemanach als je de action afstruint waarom dan niet de zeeman?
Is t ook niet maar kaal was helemaal zoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè gelukkig, van die plant, ik vond het al zo 'niet jouw smaak'
Action nog nooit geweest, hebben we hier in de omgeving niet geloof ik.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:40 schreef Duderinnetje het volgende:
DE je huis!![]()
Geweldig!! Ik kan me voorstellen dat je daar heel senang in bent!
http://www.diereninfo.com/index2o.asp?id=102425&soort=vraagquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Is t ook niet maar kaal was helemaal zo.... dus als iemand nog een idee heeft voor een Katproof plant....???
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://www.diereninfo.com/index2o.asp?id=102425&soort=vraag![]()
De kat rammen en dan gewoon de plant in huis halen die jullie leuk vinden.
Ja zoiets hadden we ook aan zitten denken ware t niet dat Loei van veel planten waar hij niet van zou moeten houden, juist wel houdtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:57 schreef Oblivion het volgende:
Trouwens, waarom zet je er geen big ass plant neer in een nog grotere pot en dan om de plant heen citroenplantjes...
Daar houden ze toch niet van?
Wij hebben hier ook zo'n na-oorlogs product. Vooral tulpen zijn lekker, met bol en al.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]onze kat is niet zo onder de indruk van dat soort dingen
(we hadden ooit een hele mooie orchidee en daar zat ie, toen we thuis kwamen, pontificaal met zijn reet in, bloemen eraf te trekken en op te eten
En zo is het al met zoveel planten gegaan... Bloemen is helemaal ellende, daar is hij dól op ...... Toen hij heel klein was nog zat ie een keer half met zijn kont in de vaas, in t water, tulpen te eten..)tis een vreemd beest.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]onze kat is niet zo onder de indruk van dat soort dingen
(we hadden ooit een hele mooie orchidee en daar zat ie, toen we thuis kwamen, pontificaal met zijn reet in, bloemen eraf te trekken en op te eten
En zo is het al met zoveel planten gegaan... Bloemen is helemaal ellende, daar is hij dól op ...... Toen hij heel klein was nog zat ie een keer half met zijn kont in de vaas, in t water, tulpen te eten..)tis een vreemd beest.
Nee joh, gewoon door elkaar flikkeren. Afhankelijk van je smaak.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:15 schreef Den_Haag het volgende:
haha.![]()
![]()
![]()
![]()
SHE, heb je nog specifieke verhoudingen voor je nasi of gewoon van alles door elkaar gooien?
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook zo'n na-oorlogs product. Vooral tulpen zijn lekker, met bol en al.
Rozen, orchidee, lelies..alles gaat erin. Eerst de steel, dan de bloem. De pootjes nog ff door de aarde halen en we hebben een heel tevreden poesje <3
Zij drinkt overigens ook nooit water uit een bakje, altijd uit het toilet, uit een vijver of uit de vaas. Blijkbaar heeft stilstaand water toch iets meer finesse als het uit natuurlijke bronnen ontrokken wordt.
Kniftig!
Gefeliciteerd!quote:
hij luistert wel, das t vervelende.. dit gebeurt meestal als we er niet zijn/thuiskomen enzo...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel eens een dwarse kat, maar nu ik opgetreden heb hoef ik alleen maar mijn hand op te steken en NEE te zeggen.![]()
Dat is het verhaal over...
SHE met drinken uit het toilet moet je wel onwijs oppassen (wat een rare zin als je de context niet kentquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook zo'n na-oorlogs product. Vooral tulpen zijn lekker, met bol en al.
Rozen, orchidee, lelies..alles gaat erin. Eerst de steel, dan de bloem. De pootjes nog ff door de aarde halen en we hebben een heel tevreden poesje <3
Zij drinkt overigens ook nooit water uit een bakje, altijd uit het toilet, uit een vijver of uit de vaas. Blijkbaar heeft stilstaand water toch iets meer finesse als het uit natuurlijke bronnen ontrokken wordt.
Kniftig!
Ah, zo...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij luistert wel, das t vervelende.. dit gebeurt meestal als we er niet zijn/thuiskomen enzo...
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:32 schreef DarkElf het volgende:
Bloemen zet ik vaak in de gang als we gaan slapen, of weg gaan.... Gewoon voor de zekerheid want als meneer t niet lust dan likt er wel vaak aan (terwijl hij zo onschuldig erbij kijkt: "wat? Ik éét toch niets??)
*zucht...
maar nu officieelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Gefeliciteerd latislos!!
Maar ik dacht dat dat al geregeld was eigenlijk![]()
Dat weet ik lieverd, en dat heb ik ooit de hard way geleerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
SHE met drinken uit het toilet moet je wel onwijs oppassen (wat een rare zin als je de context niet kent)
Toiletblokjes ed. maken het water tot een fijn nierverknetterend goedje.
Billy Blanks & Tony Little <3quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
NOG 4 FOKKING HOOFDSTUKKEN EN DAARNA TENTAMENS OEFENEN
Wil niet meer.
Even een Billy Blanks-sessie doen.
Same here. Tevens een hele goede reden om je toilet altijd schoon achter te latenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:00 schreef DarkElf het volgende:
wij hebben ook geen toiletblokjes sinds we doorhadden dat meneer zodra het kon richting de wc ging om te drinken
Ik maak hem gewoon elke dag schoon ook, niet veel werk, wel lekker schoonquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:07 schreef octopussy het volgende:
[..]
Same here. Tevens een hele goede reden om je toilet altijd schoon achter te laten![]()
DE, wat heb jij een prachtig ingericht huis
Wat een verhaal SHE. Kan me voorstellen dat je daar nog wel eens aan terugdenkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat weet ik lieverd, en dat heb ik ooit de hard way geleerd.
We leven anno 2002, SHE's eerste poes heeft een nestje. 8 !!!! kerngezonde fluffies, met een zeer ondernemend karakter.
De grote jongen van het stel; had tijdens een half uur boodschappen doen, het toilet gevonden en is er in gevallen.
![]()
http://nieuwemedia.blog.n(...)anavond-om-19.00-uurquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:21 schreef AKnynke het volgende:
Zo. De appelmoes staat op! Straks, met krieltjes en een tartaartje wordt dat een koningsmaal.
En ik word ook een nerd, ik wacht de hele dag al op de release van firefox 3.....
K had het gelezen idd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:25 schreef octopussy het volgende:
[..]
http://nieuwemedia.blog.n(...)anavond-om-19.00-uur
je kunt eten:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:16 schreef Duderinnetje het volgende:
SHE, nog even een vraagje: ik ga je heerlijke rijst als lunch eten morgen op een stervensdrukken en lange werkdag. Wat moet ik dan vooral verder niet eten, om een beetje gebalanceerd uit te komen aan het einde van de dag? Geen aardappels/pasta neem ik aan. (Ik volg dus niet jouw dieet hè, maar wil wel graag een beetje gezond eten, en daar helpen jouw tips zeer bij!)
Niets wat Opera 9.5 niet heeft.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat voor toffe nieuwe feats heeft Firefox 3?
Alles gaat een stuk sneller etcquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat voor toffe nieuwe feats heeft Firefox 3?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Alles gaat een stuk sneller etc![]()
En retro look
Ow had ik al gezegd sneller?
heb je het topic al gezien?Staan wel interessante dingen in.
Firefox 3.0 is er *O*quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]topic? Ik wacht nog wel een paar minuutjes en dan download ik m gewoon. Als het lukt
Steer, Opera?![]()
Mijn dank is weer groot hon'!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:31 schreef SHE het volgende:
[..]
je kunt eten:
Alles wat groen is, of dat wat heeft gebloed.
Brood mag ook, mits volkoren. Pindakaas erop, of gewoon zonder. Met een soepje bijvoorbeeld.
Geen suikers, geen pakjes, geen zakjes, geen zaken die niet van een struik komen, aan een boom groeien, of uit de grond gehaalt kunnen worden.
Aardappels zijn prima, mits je geen overgewicht hebt, mits je geen darmklachten hebt en mits je ze alleen met andere groenten eet. Niet met vlees/vis dus.
hoi en dagquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:03 schreef PeRi het volgende:
Mogguh! Dag overleefd. Zo eerst ff langs mn kapperstje en dan fuuusbaaaal!!!!!!! Fijne avond allen
!
Hè Peri....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:03 schreef PeRi het volgende:
Mogguh! Dag overleefd. Zo eerst ff langs mn kapperstje en dan fuuusbaaaal!!!!!!! Fijne avond allen
!
quote:
Snelste browser ter wereld, plus ingebouwde mailclient en RSS feeds.quote:
Heb je kauwgompjes gegeten??quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb van Nistelrooij als tattoo op mijn arm...
Nou, 't pauper vuurvosje is iig sneller dan zijn voorganger op versie 2.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef latislos het volgende:
NL:
ftp://releases.mozilla.or(...)leases/3.0/win32/nl/
US:
ftp://releases.mozilla.or(...)ses/3.0/win32/en-US/
en ik vond er geen hol aanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Snelste browser ter wereld, plus ingebouwde mailclient en RSS feeds.
amen to thatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
en ik vond er geen hol aanKheb t ruim een jaar gebruikt, kutprogramma
nee, doe mij maar Firefox
Komop man, Opera is al jaaaren zo snel. Pas nu is FF3 even snel als Opera.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:06 schreef latislos het volgende:
[..]
amen to that![]()
man, dat FF3 is echt snel (tot nog toe)
Romania!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind t er prima uitzien
Ben trouwens benieuwd voor wie SHE gaat juichen vanavond, Roemenië of Oranje
sterkte, moge de beste winnenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Romania!
Zelfs als ze verliezen.
Ik heb mijn vampiertandjes in!!!
lach me dood als Nl Italie naaitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:16 schreef latislos het volgende:
[..]
sterkte, moge de beste winnen! Fijne avond allemaal ik ga richting stad fietsen
Yes. Als Roemenie van Nederland wint, dan zijn Frankrijk en italie de lul. Wint Nederland van Roemenie gaat de winnar van het duel tussen Frankrijk en Italie door.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:26 schreef ColdFeet het volgende:
Bweuhhhh.... Wat een dag. Ik ben geslooptZit nu nog op mn werk
M'n ritme
Wat is 't ook alweer, SHE: moet Roemenie winnen om verder te mogen?
oh, en niet teveel werken he! Waarom ga je niet naar huis?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:26 schreef ColdFeet het volgende:
M'n ritme
Yes, maar dat gaat niet gebeuren hoor...als dat zo is dan stuur ik morgen iedereen een broodje mici'squote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:26 schreef ColdFeet het volgende:
M'n ritme
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
Dus kunnen we, als Roemenie wint, altijd nog zeggen dat dat een strategische zet was van oranje?
smart-ass.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik hoor net dat ze zelfs met 4-1 mogen verliezen
Je hebt toch serieuze klachten, dan ben je geen zeurkous heurquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
smart-ass.
Ik ga trouwens morgenochtend vroeg maar weer naar de dokter. Ik voel me echt een zeurkous!
Dat is inderdaad hoe ik de komende tijd voor me zag.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Ja, je bent ook een enorme zeurkous. Gewoon een beetje mediteren, Yomandawater sprenkelen over je schouder en denken "there is no spoon pain"
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:50 schreef AKnynke het volgende:
Dat is inderdaad hoe ik de komende tijd voor me zag.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]zie je wel dat je een slimme meid bent met een reëel wereldbeeld?
Wacht maar. Na nog een paar dagen schiet jouw smacht naar hem door het dak heen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Geef ik m'n nummer trouwens aan een vent, belt ie niet eens!
Dat is strategie, heeft ie gelezen in boekjes. Dat je niet te gretig moet lijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:53 schreef AKnynke het volgende:
![]()
Geef ik m'n nummer trouwens aan een vent, belt ie niet eens!
haha. Of steer heeft t boek geschreven natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is strategie, heeft ie gelezen in boekjes. Dat je niet te gretig moet lijkenWaarschijnlijk is Steer zijn souffleur.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is strategie, heeft ie gelezen in boekjes. Dat je niet te gretig moet lijkenWaarschijnlijk is Steer zijn souffleur.
Oooh, dat staat je goed zeg!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:57 schreef PeRi het volgende:
De kapster heeft me een bob aangepraat. ff wennen, maar het is wel okay. Ben blij dat mn haar snel groeit
.
[ afbeelding ]
En nu ga ik écht voetbal kijken daaaaaaaaaaaaaaag we gaan winnen!
Ik vind het echt zo raar! Aan de achterkant ben ik net een vent!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:58 schreef AKnynke het volgende:
t staat je hardstikke tof!
staat goed!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:57 schreef PeRi het volgende:
De kapster heeft me een bob aangepraat. ff wennen, maar het is wel okay. Ben blij dat mn haar snel groeit
.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Zitten we een keer op het terras met Bente (was vorig jaar), komt er op eens een vent langs met heul veul tattoo's op zijn arm. Echt van boven tot onder vol. Zegt mijn dochter: "heej mam, moet je kijken, die meneer heeft veel kauwgum gegeten!!!!!!!" Proest, ik lag dus echt helemaal dubbel van het lachen (die meneer ook trouwens, woehaha)
Ik zoek eigenlijk iets dat compatible is met firefox, een nederlands spellings controle, ik kan niet zonder...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef latislos het volgende:
NL:
ftp://releases.mozilla.or(...)leases/3.0/win32/nl/
US:
ftp://releases.mozilla.or(...)ses/3.0/win32/en-US/
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:57 schreef PeRi het volgende:
.
[ afbeelding ]
1/3 fok, 1/3 film, 1/3 voetbal...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:09 schreef YPPY het volgende:
Goedeavond! Kijken jullie ook lekker niet naar voetbal?
Voetbal sucksquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:09 schreef YPPY het volgende:
Goedeavond! Kijken jullie ook lekker niet naar voetbal?
Verrek!quote:
NIET!quote:
quote:
Schiet 'm dood,quote:
Boek snel een last minute naar Lourdes, drink het heilige water en je zal genezenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hoe ik de komende tijd voor me zag.
Ik heb hem vermorzeld en toen zat mijn bloed aan m'n handquote:
Maar dan zijn wij er nogquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:24 schreef Tezz het volgende:
pompidompidom. Voetal is oke ole ole. Tenminste, als je op een groot scherm kijkt met veul vrienden en bier en bitterballen.
In je uppie in je pyama met een glas groene thee en een bak yoghurt valt het best tegen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:17 schreef Oblivion het volgende:
Schiet 'm dood,
in zijn kloot,
doe 'm in een kissie,
doe er dan wat water op,
dan zwemt ie al een vissie...
K heb afgelopen zomer bij genoeg ouderen gepoetst die zo'n flesje kraanwater uit Lourdes thuis hadden staan...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Boek snel een last minute naar Lourdes, drink het heilige water en je zal genezen
Potverdosie! Heb niet voor niks zitten klooien met bloemetjes die je overal moest schuiven en klikken en plakken en kleurtjes inkt.quote:
Ik vind het ook lang zo leuk niet in m'n eentje. Maar had geen zin om de kroeg in te gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:24 schreef Tezz het volgende:
pompidompidom. Voetal is oke ole ole. Tenminste, als je op een groot scherm kijkt met veul vrienden en bier en bitterballen.
In je uppie in je pyama met een glas groene thee en een bak yoghurt valt het best tegen.
Ik wist dat jij zou reageren, de rest komt duidelijk NIET uit Utrecht...quote:
Ach, tenminste heb je negerzoenen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
PeRi!ik vinden je haar ook leuk!!
en voetbal is geen fuck aanB-elftal
WEL!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
NIET!
Normaal ben ik het grondig met je eens, maar deze duellen zijn wel okay...
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:28 schreef YPPY het volgende:
Potverdosie! Heb niet voor niks zitten klooien met bloemetjes die je overal moest schuiven en klikken en plakken en kleurtjes inkt.Morgenochtend moet je kijken hoor, ik wil weten of het werkt. Dan ga ik nog meer kaartjes sturen.
Heb jij negerzoenen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
PeRi!ik vinden je haar ook leuk!!
en voetbal is geen fuck aanB-elftal
Ja, snap ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:34 schreef YPPY het volgende:
Ik snap het wel.Maar toch wil ik weten of het werkt.
![]()
wanneer ben je weer telefonisch bereikbaar?
Kunnen negers goed zoenen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb jij negerzoenen?![]()
Kom eens brengen
Tis rust in beide wedstrijden...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben ook aan het VOGgen(voetbal ontwijkend gedrag
)
PeRi je haar is tof![]()
Is er gescoord, ik hoor getoeter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |