Klinkt goed!quote:Op maandag 16 juni 2008 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goeiemorgen! En ik most bijna blozen toen ik dit las.Ik dacht nog: is het wel zo slim om de cpc op te starten, kan ik niet beter gaan slapen? En toen las ik ditIk zal snel offline gaan
Irritante mensen die gelijk hebben
Obli, het eten was verrassend lekker!! Beide buffetten waren gezond, uitgebreid en bestonden niet uit de cliché gerechten
Lunch: ik had een stuk zelf afgesneden donkerbrood met rosbief, grapefruitsap, salade van tomaat, komkommer en olijfjes (zelf zo geschept), 2 haringenroerei die heel goed was klaargemaakt en fruit mt yoghurt toe.
Diner: spinazieblaadjes met honing en geitenkaas (heerlijk!), broccoliroosjes, stuk gebakken zalm (precies goed), salade zoals bij de lunch en parmaham. Als toetje een hoorntje met bolletjes chocolade- en malagaijs.
Dit kostte dus 35 euro incl. de hele dag sauna!Alleen het eten was die prijs echt al waard.
En nu ga ik slapenPapa staat om 5 uur voor de deur.
thenks!quote:Op maandag 16 juni 2008 07:57 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dan vallen Delikatessen en Ichi the Killer af.
Avalon is wel een aanrader, zie hier: http://www.imdb.com/title/tt0267287/
The Mothman Prophecies ook: http://www.imdb.com/title/tt0265349/
Evenals Sky Captain and the world of tomorrow: http://www.imdb.com/title/tt0346156/
Eyes Wide Shut is ook de moeite waard (laatste film van Kubrick als ik me niet vergis): http://www.imdb.com/title/tt0120663/
A Clockwork Orange ook zeker niet overslaan: http://www.imdb.com/title/tt0066921/
HIer moet je toch wel even mee vooruit kunnen, lijkt me?
en ja vind ik leukquote:Op maandag 16 juni 2008 08:08 schreef Oblivion het volgende:
Goedemorgen!
Wat vind je van kostuumfilms, DarkElf?
Denk dan aan The Tudors, Jane Austen films...
waarom ben je niet op skype?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
CF, eindelijk een legale reden om je te zoenen!![]()
![]()
Feli
Moet studeren, maar ik kom wel ff online.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waarom ben je niet op skype?k heb mannelijk advies nodig!
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet studeren, maar ik kom wel ff online.
Ook gefeliciteerd dan maar!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:42 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond champagne aangezien Mr DE zijn vaste contract getekend heeft
Hoezo dan Karrel?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn collega waar ik mee samen rijd gaat per 1 augustus weg. Ik MOET weg.
en nu ben je al 4 jaar 27?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Feli voor de liefste vrouw van de SC26 is een prima leeftijd, ik ben het ook 4 jaar lang geweest
Omdat de enige gast is waar ik mee op kan schieten....quote:
Gewoon nee zeggenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:17 schreef AKnynke het volgende:
Feli De & Mr!
Ik heb een dilemma: vrijdag op het feestje waar ik was, was ik behoorlijk dronken. Leuke vent ontmoet, gezoend etc, en bij hem in het tentje geslapen. Een ontzettende lieve kerel, zaterdagmorgen wou hij een kwartier voor me gaan lopen om koffie voor me te halen, terwijl hij dat zelf niet lust, heeft ie me nog uitgebreid gemasseerd e.d. Best okay dus!![]()
Alleen, ik vond hem zaterdag niet meer zo heel erg aantrekkelijk. Niet dat ie lelijk is, maar gewoon, niet zo aantrekkelijk. Ik ging zaterdag weg, en toen zei hij "als je het niet erg vindt, dan bel ik je nog wel een keertje". Ik dacht lekker makkelijk dat ik hem mn telefoonnummer niet eens gegeven had.
Maar, natuurlijk is ie een vriend van een oud teamgenootje van me, en heeft hij haar om mijn nummer gevraagd. Zij vraagt nu heel keurig eerst m'n toestemming, en ik weet niet zo goed wat ik moet doen...
Ik heb volop zon in Rotterdamquote:Op maandag 16 juni 2008 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Feli CFen feli DE en Mr. DE
![]()
Het plenst hier.Maar dan is het gelukkig niet zo licht in huis dus ik kan mijn zonnebril even afzetten.
Ik zou het nogal lafjes vinden om je vriendin te gebruiken om hem dat te vertellen eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:17 schreef AKnynke het volgende:
Feli De & Mr!
Ik heb een dilemma: vrijdag op het feestje waar ik was, was ik behoorlijk dronken. Leuke vent ontmoet, gezoend etc, en bij hem in het tentje geslapen. Een ontzettende lieve kerel, zaterdagmorgen wou hij een kwartier voor me gaan lopen om koffie voor me te halen, terwijl hij dat zelf niet lust, heeft ie me nog uitgebreid gemasseerd e.d. Best okay dus!![]()
Alleen, ik vond hem zaterdag niet meer zo heel erg aantrekkelijk. Niet dat ie lelijk is, maar gewoon, niet zo aantrekkelijk. Ik ging zaterdag weg, en toen zei hij "als je het niet erg vindt, dan bel ik je nog wel een keertje". Ik dacht lekker makkelijk dat ik hem mn telefoonnummer niet eens gegeven had.
Maar, natuurlijk is ie een vriend van een oud teamgenootje van me, en heeft hij haar om mijn nummer gevraagd. Zij vraagt nu heel keurig eerst m'n toestemming, en ik weet niet zo goed wat ik moet doen...
Maar misschien komt er weer een hele leuke collega voor terug!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Omdat de enige gast is waar ik mee op kan schieten....
Geen toestemming geven... Dan kan je oud-teamgenoot het oplossen. Asl hij de hint niet snapt van het niet geven van je nummer.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:17 schreef AKnynke het volgende:
Feli De & Mr!
Jij zit toch ook om en nabij Groningen?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Feli CFen feli DE en Mr. DE
![]()
Het plenst hier.Maar dan is het gelukkig niet zo licht in huis dus ik kan mijn zonnebril even afzetten.
Waarschijnlijk de zoon van de baas. Een ongelofelijk mongool. Als hij hier komt weet ik zeker dat dat een keer fout gaat.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar misschien komt er weer een hele leuke collega voor terug!
Ja, dat eigenlijk zowieso. Maar hij was wel heel lief, en had volgens mij een tof karakter en al dat soort dingen. Hij was ook oprecht geinteresseerd in me, wou echt van alles weten.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou het nogal lafjes vinden om je vriendin te gebruiken om hem dat te vertellen eigenlijk.Dus gewoon dat nummer laten geven, zeggen dat je het erg gezellig hebt gehad maar dat je het daarbij wilt laten.
Hier niet. Maar ik vind dat niet erg want ik zit toch opgesloten in huis met de gordijnen dicht.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij zit toch ook om en nabij Groningen?![]()
Hier schijnt de zon lekker!
kater of hoofdpijn? of beide?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hier niet. Maar ik vind dat niet erg want ik zit toch opgesloten in huis met de gordijnen dicht.
Maar dat is toch niet erg? Als je de klik niet voelt dan voel je de klik niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dat eigenlijk zowieso. Maar hij was wel heel lief, en had volgens mij een tof karakter en al dat soort dingen. Hij was ook oprecht geinteresseerd in me, wou echt van alles weten.
K hoop maar dat ie hier niet meeleest..![]()
Tja, dat was ik ook in rood met witte stipjes, maar dat hielp uiteindelijk niet echtquote:Op maandag 16 juni 2008 12:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dat eigenlijk zowieso. Maar hij was wel heel lief, en had volgens mij een tof karakter en al dat soort dingen. Hij was ook oprecht geinteresseerd in me, wou echt van alles weten.
K hoop maar dat ie hier niet meeleest..![]()
ga eens studeren man!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, dat was ik ook in rood met witte stipjes, maar dat hielp uiteindelijk niet echt![]()
![]()
Zie je, ik ben gewoon lelijk.![]()
Oogontsteking.quote:
In het donker met een zonnebril op? Dan zie je zo weinig.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik vrouw was en ik verveelde me dan zou ik me uitkleden en voor de spiegel gaan staan.
Gisteren mee geMSN'ed.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
@Nynke, gewoon hem een keer bellen.
@Steer, hoe is het met je verloofde?
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:59 schreef latislos het volgende:
feli DE (voor rtificial!)![]()
@ PeRi: We got him!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik werk de komende twee weken nog in Rotjeknor, dus ik denk dat ik hem wel langs kan komen brengen.
PM me maar voor een afspraak e.d.
Gijzeling in het gemeentehuis. Gijzeling (en brand) in stadhuis van Almelo #2quote:Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
In Almwelo is altijd wat te doen?
Wat mis ik?
Lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 14:40 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik heb meteen Hollandse Nieuwe gekocht, eindelijk!![]()
![]()
![]()
![]()
tof! wat voor werk?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:07 schreef Vork het volgende:
Zo, en ik heb ook weer werk, nouja, ik heb pas werk wanneer er weer bussen gaan rijden buiten de spits.
Bacon, Cheese, Lettuce, Tomato, C... ?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:08 schreef AKnynke het volgende:
en ik heb net een heerlijke BCLTC zonder de T gegeten. Was ook lekker.
cheese.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bacon, Cheese, Lettuce, Tomato, C... ?
Gewoon weer simpel distributiewerk. Met een karretje door een magazijn scheuren en zo, maar dat vind ik niet zo erg. Vervoer is in principe ook geregeld, alleen moet ik een verplichte rondleiding meelopen voordat ik aan de slag mag en die zijn iedere week om 11:00 uur. Aangezien de plaats van bestemming enkel per bus bereikbaar is, moet ik dus wachten tot die hele stakingsellende voorbij is, voordat ik kan beginnen met werken. Daarna ben ik geloof ik redelijk verzekerd van werk voor de rest van de vakantieperiode.quote:
Oh wacht, Chicken?quote:
Die van mij zag er nog beter uit. En nee, niet beter dan een orgasme. Wel heel lekker!quote:
K heb toch maar even m'n moeder gebeld. Mijn vader is voor z'n werk veel te vinden op gemeente huizen enzo..ook wel eens in Almelo, maar hij had vandaag een of andere media-training gelukkig.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gijzeling in het gemeentehuis. Gijzeling (en brand) in stadhuis van Almelo #2
FP: [upd] Brand en gijzeling in Almelo
RTV Oost LIVE
Mijn zus heeft deze week een sollicitatiegesprek daar maar ik ga niet bellen want ze zou me vierkant uitlachen.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K heb toch maar even m'n moeder gebeld. Mijn vader is voor z'n werk veel te vinden op gemeente huizen enzo..ook wel eens in Almelo, maar hij had vandaag een of andere media-training gelukkig.
Ik lig er vanaaf gewoon weer op tijd in net als gisteren, wekker gaat om 6.15 uurquote:Op maandag 16 juni 2008 16:00 schreef borisz het volgende:
MK zien we vannacht weer dronken terug![]()
veel plezier
logischquote:Op maandag 16 juni 2008 16:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik lig er vanaaf gewoon weer op tijd in net als gisteren, wekker gaat om 6.15 uur![]()
Daarbij drink ik geen alcohol als ik Milou heb, er zou maar wat gebeuren met haar en dan zou ik niet naar het ziekenhuis kunnen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 juni 2008 15:12 schreef Vork het volgende:
[..]
Gewoon weer simpel distributiewerk. Met een karretje door een magazijn scheuren en zo, maar dat vind ik niet zo erg. Vervoer is in principe ook geregeld, alleen moet ik een verplichte rondleiding meelopen voordat ik aan de slag mag en die zijn iedere week om 11:00 uur. Aangezien de plaats van bestemming enkel per bus bereikbaar is, moet ik dus wachten tot die hele stakingsellende voorbij is, voordat ik kan beginnen met werken. Daarna ben ik geloof ik redelijk verzekerd van werk voor de rest van de vakantieperiode.
Al aan het boek begonnen?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:55 schreef Liejannuh het volgende:
Het is vandaag nationale fudge dag, iemand een beter recept dan dat van Muus uit het fok kookboek?
Morgen trouwens apfelstrudel dag.En Eat all your veggies dag.
Nee!quote:
Lekker!!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
Artikel ingeleverd, nu nog naar het lab lopen en dan naar de kine en vanavond ergens lekker eten met manlief.
Ow! Is dat het!quote:Lianne, ik snap niet wat er 'fudge' is aan die brownies, dat kan beter, hoor!
ik vind fudge echt heel erg vies.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee!Nog steeds niet!
![]()
Ter compensatie: heb een rustig weekend gepland staan, dus wie weet komt het dan wel goed.![]()
[..]
Lekker!!Wat gaan jullie eten?
Ik eet vanavond bij de Boterwaag in DH. Geen idee of het lekker is, maar het wordt vast gezellig.
[..]
Ow! Is dat het!Ik vond het recept al zo raar!
Jij nog briljante suggesties voor een fudge recept? Staat er toevallig iets in het goddelijke huisvrouw boek van Nigella? Die heb ik nl. thuis liggen.
Van jou hoef ik dus geen briljant recept te verwachten?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind fudge echt heel erg vies.
En k heb geen zin meer om te werken.
Nee, absoluut geen briljante recepten hier. Als het nu om brownies zuo gaan, tsja. Maar fudge, bah.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Van jou hoef ik dus geen briljant recept te verwachten?
Ik heb vandaag ook niet zoveel zin. Ben een beetje prutsklusjes aan het doen.
Dat treft, ik wilde eigenlijk nog een apfelstrudel maken voor morgenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:55 schreef Liejannuh het volgende:
Morgen trouwens apfelstrudel dag.En Eat all your veggies dag.
een nieuw tabblad is opeens een nji ljepbled geworden..quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:59 schreef AKnynke het volgende:
Ha. Als vorm van werk-ontwijkend gedrag heb ik nu Firefox in het fries geinstalleerd. Evne testen voordat morgen de nieuwe versie uitkomt.
hij is wel beleefd, hij spreekt me met 'jo' aan, wat u is!quote:
wat ZIJ zegt!! Fudgequote:
Isa vindt Fudge wel lekker!quote:Op maandag 16 juni 2008 17:11 schreef latislos het volgende:
[..]
wat ZIJ zegt!! Fudge
@ Lianne: ik zit deze week ook krap. Ergens begin volgende week misschien wel een gaatje.
Ohh mag ik ook? Mag ik ook?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:11 schreef latislos het volgende:
[..]
@ Lianne: ik zit deze week ook krap. Ergens begin volgende week misschien wel een gaatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga nou afstuderen Steer, je waarde als vrijgezelle man stijgt exponentieel als je afgestudeerd bent met een goed salaris!quote:Op maandag 16 juni 2008 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
SOGSOGSOGSOGSOGSOGSOGSOGSOGSOGSOGSOG
Lein
Yeah babyquote:Op maandag 16 juni 2008 11:42 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond champagne aangezien Mr DE zijn vaste contract getekend heeft
Zou dat het zijn!quote:Op maandag 16 juni 2008 17:32 schreef Leintjeuh het volgende:
je waarde als vrijgezelle man stijgt exponentieel als je afgestudeerd bent met een goed salaris!
U raakt mijn zelfvertrouwen tot in mijn diepste vezel, want u heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ga nou afstuderen Steer, je waarde als vrijgezelle man stijgt exponentieel als je afgestudeerd bent met een goed salaris!
Hoe kan dat nou gebeuren?quote:Op maandag 16 juni 2008 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Gesloopt.
En voor het eerst in mijn loopbaan stonden de tranen me vanmiddag in de ogen van de werkdruk
Door onderbezetting en de daaruit voortvloeiende ellende, bovenop een dokter die een acuute ziekte heeft, bovenop tel. onbereikbaarheid waardoor mensen boos naar de balie verhaal komen halen, bovenop een collega die het ook ff niet trok en ik haar balie erbij nam, etc etc etcquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
U raakt mijn zelfvertrouwen tot in mijn diepste vezel, want u heeft gewoon gelijk.
* aan de slag maar weer.....
quote:Op maandag 16 juni 2008 17:53 schreef Den_Haag het volgende:
Lein
Bluezz
@DE![]()
@Nynke![]()
tot zo ver bij gelezen. Nu eens naar de sportschool.
Speciaal knuffeltje voor jou....quote:Op maandag 16 juni 2008 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Gesloopt.
En voor het eerst in mijn loopbaan stonden de tranen me vanmiddag in de ogen van de werkdruk
Speciaal voor jouquote:Op maandag 16 juni 2008 18:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]D_H je leest terug en reageert!
wauw ik vind t echt een leuke ontwikkeling!
Ben maandag in Brabo-land...quote:Op maandag 16 juni 2008 18:14 schreef Tezz het volgende:
-knip-
quote:Op maandag 16 juni 2008 17:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Fudge. Daar zou ik wel weer van willen kunnen genieten
Vandaag heb ik denk ik de Wet van Murphy aan mijn zijde. Vanmorgen wilde de auto niet starten, dus ging ik met de brommer weg. Die éne brug die ik onderweg tegenkom, ging wel open maar kon niet meer dicht. Daarna ging ik met mn moeder winkelen voor een kado voor mn net geslaagde nichtje, dondert de halve voorkant van mn fiets in elkaar.Gelukkig heb ik altijd nog mijn immer zonnige insteek in het leven om me overeind te houden!
knuffel voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bluezz: al een btje bijgekomen? Laat je maar lekker verwennen door Golfer![]()
![]()
MoBlo: hopelijk heb je het nu wel gehaald![]()
Ik was aan het koken, tjek ik Milou even in de huiskamer want het was te stil....ligt mevrouw gewoon te pitten op de bank
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2008 18:24:17 ]
Kaarsjes uitblazenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:20 schreef latislos het volgende:
ik krijg honger waar blijft de jarige job nou?
Job 37:14quote:Op maandag 16 juni 2008 18:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]waarom heb ik het donkerbruine vermoeden dat je dit op een viezige manier bedoeld?
Het book van job, dat viel steeds open bij Adams adamsappeltjesquote:Op maandag 16 juni 2008 18:46 schreef Leintjeuh het volgende:
"o Job, sta stil en let op Gods wonderen"
Ik ging altijd vooraan zitten, omdat ik anders nergens anders m'n benen kwijt kon.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:50 schreef latislos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
vooral de functie er naast.
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:50 schreef latislos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Windowrow: "Dreamer, enjoys the outdoors more than class"quote:Op maandag 16 juni 2008 18:55 schreef Vork het volgende:
Waar zijn de ramen in dit plaatje? Daar zat ik meestal.
Vandaar dat ik m'n middelbare school nooit heb afgemaakt.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Windowrow: "Dreamer, enjoys the outdoors more than class"
Hij heeft iig m'n nummer nu. Misschien dat ik nog wel eens met hem afspreek, want hij was wel heeel lief.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..](ik zat altijd ergens in het midden
of achteraan als ik te laat was
)
Zo, geslapen, 3 dagmerries overleefd, bij mijn moeder office geinstalleerd, krukken voor pa opgezocht in de megabende in de kelder (dennis gezegd de kelder eens te komen legen), net eten op en nu....wil ik naar bed
Goeiemorgen allemaal! Nynke, telefoonnr geven en vertellen dat je geen tijd/behoefte aan meer contact hebt en dat je het wel gezellig vondLeintjeuh
en Liejannuh fudge!!
Ik ben dus juist het tegenovergestelde van een stresskip, maar bij de zoveelste boze patiënt die je over je heen krijgt is het kennelijk de druppel en trek je het niet meer. Nog nooit gehad, en het voelt heel raarquote:Op maandag 16 juni 2008 18:53 schreef AKnynke het volgende:
Ik ging altijd vooraan zitten, omdat ik anders nergens anders m'n benen kwijt kon.
@ Bluezz: teveel werken is ook te hard werken en teveel stressen!
Goeiemorgen meisquote:Op maandag 16 juni 2008 18:57 schreef Isabeau het volgende:
)
Zo, geslapen, 3 dagmerries overleefd, bij mijn moeder office geinstalleerd, krukken voor pa opgezocht in de megabende in de kelder (dennis gezegd de kelder eens te komen legen), net eten op en nu....wil ik naar bed
Goeiemorgen allemaal! Nynke, telefoonnr geven en vertellen dat je geen tijd/behoefte aan meer contact hebt en dat je het wel gezellig vondLeintjeuh
en Liejannuh fudge!!
Op de ene middelbare school hadden we vaste plaatsen. Op de tweede school mocht je zelf beslissen en zat ik 9 van de 10x achteraan, tenzij ik mijn bril was vergeten dan zat ik vooraanquote:Op maandag 16 juni 2008 18:57 schreef Isabeau het volgende:
)
en Liejannuh fudge!!
Ik zit bij mijn ouders. Voor de verandering. Moest even helpen.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:01 schreef MissHobje het volgende:
Goeiemorgen meis![]()
Je kunt nog even tukken als echt moet
Verjaardag is een uitstekend moment om eens stil te staan bij wat je allemaal op je leeftijd bereikt hebt.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
"o Job, sta stil en let op Gods wonderen"
Relevantie?
Volgens mij loop jij jezelf ook een beetje voorbij af en toequote:Op maandag 16 juni 2008 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn ouders. Voor de verandering. Moest even helpen.
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Moet je vannacht weer werken Isa?
CUL-Nerdhumor battle!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:50 schreef latislos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Woei geweldigquote:Op maandag 16 juni 2008 19:35 schreef Isabeau het volgende:
En dan naar LondenEn dan werken
en dan een familiefeest
en daarna weer werken
SOGquote:Op maandag 16 juni 2008 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Londen wordt vast heel erg leuk(en ik ben nu de koelkast aan het schoonmaken, is sinds mei 2006 niet echt gebeurd.
Met kaartjes?quote:
Leukkkkkquote:Op maandag 16 juni 2008 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Londen wordt vast heel erg leuk(en ik ben nu de koelkast aan het schoonmaken, is sinds mei 2006 niet echt gebeurd.
Oja ik moet mijn ene koelkast ook nog doen, die had ik ontdooit enzo, maar was vergeten de spullen eruit te halen, dus het ding stinkt nu, zelfs na de nodige poetsbeurtenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:53 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
al was het maar van de ontzettend lekkere hamburgers en friet die we gegeten hebben daarnet
zo zeker van de overwining?quote:
quote:
als ze zonder kaartjes gaan, gok ik...quote:Op maandag 16 juni 2008 20:27 schreef latislos het volgende:
[..]
In het stadion of er buiten?
laat maar, was al gepost net
HA echt wel, ik ben de enige ter wereld denk ik die vantevoren in zn poule heeft ingevuld dat we het EK gaan winnenquote:
Ik ben ook weer alleen thuis hoor MK, ik zal gezellig met je kleppen hier in de SC.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:33 schreef mascara-klodder het volgende:
voetbalben ik morgen weer de enige die niet kijkt?
Nee hoor, Ik ga the other boleyn girl kijkenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:33 schreef mascara-klodder het volgende:
voetbalben ik morgen weer de enige die niet kijkt?
Overigens nog gefeliciteerd DE, ook aan rtifical. Waar no strings attached nuecksexxen toe kan leiden he, het leven is onvoorspelbaar.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:46 schreef DarkElf het volgende:
Oh ik heb zo'n leuke middag gehaden heerlijk nog uit eten geweest met vriendinnetje en haar vent... erg gezellig allemaal!
en Mr DE is thuis en de champagne is open
Oud nieuws gek. Weet waar ze zich bevinden in A'damquote:Op maandag 16 juni 2008 20:49 schreef borisz het volgende:
Ohja voor de ANTM kijkers, er wordt momenteel een finale van een seizoen opgenomen in Amsterdam
ga dan 's weg achter de pc en lekker happy zijn samen en dat vierenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:46 schreef DarkElf het volgende:
en Mr DE is thuis en de champagne is open
psssst, Mr. DE heeft vast contract getekend vandaagquote:Op maandag 16 juni 2008 20:51 schreef PeRi het volgende:
Champagne! Weet niet waarom, maar feli! (Denk ik).!!
Bij AT5 en boulevard lieten ze wat zienquote:Op maandag 16 juni 2008 20:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oud nieuws gek. Weet waar ze zich bevinden in A'dam.
Nah zo moeilijk was het niet om er achter te komen. Kan je nagaan, als zelfs wat internetlosers als wij er allang achter zijn dat ze naar NL zouden komen, Boulevard kwam twee weken vorige week maandag geleden pas met het nieuwsquote:Op maandag 16 juni 2008 20:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij AT5 en boulevard lieten ze wat zien. Het is grappig hoe die Amerikanen het proberen om lastig te doen
wel terecht natuurlijk.
Als je er eentje download en kijkt, laat dan vooral weten wat je er van vindquote:Op maandag 16 juni 2008 10:50 schreef DarkElf het volgende:
thenks!
Je hebt helemaal gelijk en daar verbazen wij ons ook nog wel eens overquote:Op maandag 16 juni 2008 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Overigens nog gefeliciteerd DE, ook aan rtifical. Waar no strings attached nuecksexxen toe kan leiden he, het leven is onvoorspelbaar.
\quote:Op maandag 16 juni 2008 21:28 schreef Tezz het volgende:
er is saai voetbal op, blegh. Ik ga mezelf maar eens iets lekkers te drinken inschenken en een goed boek zoeken.
Huh?? en dat dream team was het toch helemaal enzo?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:10 schreef SHE het volgende:
Mijn badkamer wordt er niet beter op mensen..ik weet nu niet of ik moet huilen, of iemand moet vermoorden. Of ik 10 pizza's moet gaan eten, of me verdrinken in een een kist wijn.
Ik voel me helemaal murw geslagen.
Ik zit nu al 5 weken in de verbouwing en eigenlijk ben ik nu weer ongeveer waar ik was toen ik de eerste aannemer de deur wees.
Ben ik te kritisch? Ben ik te aardig? Spoor ik wel helemaal?
Zoveel vragen!
Maar mijn nieuwe kast is wel hemels; zoveel ruimte, zoveel handige vakken![]()
Daarbij komt nog dat ik hoogstwaarschijnlijk onder het mes moet op zeer korte termijn. Mijn kruisbanden zijn officieel kaput. Leuke accesoire zo'n voetbalknie. Je kan er vanalles mee, behalve lopen. Of voetballen.
ik maakte geen ruzie...quote:Op maandag 16 juni 2008 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En jij moet niet zoveel ruzie maken, zag ik in het andere topic![]()
Haha jij dacht zeker er mooi mee weg te komenquote:Op maandag 16 juni 2008 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ze zijn niet thuis.
Mobieltje dan maar
Fantastisch waren ze..de eerste weekquote:Op maandag 16 juni 2008 22:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Huh?? en dat dream team was het toch helemaal enzo?
Ja ik heb een week gemist ongeveer, dus watskeburt dan?
waar is die link van je topic![]()
Ik heb er ook heel erg last van namelijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
Ik denk dat je daar iets heel verstandigs zegt Steer.
Dat is dan toch wel balen ja.. maar het werk op zich is wel goed ?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Fantastisch waren ze..de eerste week
Het gaat nu weer helemaal nergens over.
Het ligt aan ons hoor, dat kan niet anders. We zijn niet hard genoeg, te aardig, de frivool..ik weet het niet.
- misschien moet je minder kritisch zijn (kan ik niet beoordelen, ik ken de situatie niet)quote:Op maandag 16 juni 2008 22:10 schreef SHE het volgende:
Mijn badkamer wordt er niet beter op mensen..ik weet nu niet of ik moet huilen, of iemand moet vermoorden. Of ik 10 pizza's moet gaan eten, of me verdrinken in een een kist wijn.
Ik voel me helemaal murw geslagen.
Ik zit nu al 5 weken in de verbouwing en eigenlijk ben ik nu weer ongeveer waar ik was toen ik de eerste aannemer de deur wees.
Ben ik te kritisch? Ben ik te aardig? Spoor ik wel helemaal?
Zoveel vragen!
Maar mijn nieuwe kast is wel hemels; zoveel ruimte, zoveel handige vakken![]()
Daarbij komt nog dat ik hoogstwaarschijnlijk onder het mes moet op zeer korte termijn. Mijn kruisbanden zijn officieel kaput. Leuke accesoire zo'n voetbalknie. Je kan er vanalles mee, behalve lopen. Of voetballen.
"Slecht nieuws treft Italië"quote:Pizza eten is dodelijk. Dus dat zou ik zeker doen.
Voor SHE in ieder geval, that is.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, bij mijn ouders thuis lieten we ooit een vaste trap naar de zolder maken. Die KUTaannemer was gewoon 1 trede vergeten, waardoor de laatste 4 treden scheef naar boven liepen om het te compenseren.
Het huis staat nog.
En dat zou ik dus echt nooit accepteren. Sowieso betekent dat een hele forse korting als dat zo blijft, zo niet dan moet ie maar zorgen dat het in orde komt.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, bij mijn ouders thuis lieten we ooit een vaste trap naar de zolder maken. Die KUTaannemer was gewoon 1 trede vergeten, waardoor de laatste 4 treden scheef naar boven liepen om het te compenseren.
Het huis staat nog.
Nee, dat zijn mexicano's. Pikanto's zijn ronde runderseperatorvleesjes, met ongeveer de afmeting van een kroket en de consistentie van een frikandel (ja, zo heet zo'n ding sinds 2005).quote:Op maandag 16 juni 2008 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
Pikanto's zijn lekker trouwens. Zijn dat niet van die platte runderseperatorvleesjes?
Lol. Je bent de eerste met die grap.quote:
I lol-edquote:Op maandag 16 juni 2008 22:26 schreef Stereotomy het volgende:
Het huis staat nog.
Als het idd echt niet iets waarmee je kunt leven, zeg maar niet dat het geen 10 is maar een 9, maar echt dat het een 6- is, dan zul je daar toch werk van moeten maken.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
Nee, ik ben niet tevreden en ik moet dat helaas toch gaan vertelllen. Daar baal ik van.
Hormonen steerquote:Op maandag 16 juni 2008 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
Heerlijk, Bloes![]()
![]()
Ik heb echt een vreetbui. Net een tosti met smeerkaas naar binnen gewerkt.
Ongesteld steer ?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb echt een vreetbui. Net een tosti met smeerkaas naar binnen gewerkt.
Dat is heel goed, niets mis mee.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
Ik heb wel elke dag lunch staan maken. Uitgebreid natuurlijk. Elke ochtend verse croissants en pain au chocolat bij de koffie.
Om het half uur met koffie rennen, sapjes, fris.
Nee, dat ziet ie toch niet helemaal goed denk ik. Het is de schuld van degenen die de ruimte nemen die je hen geeft. Een serieuze professional pakt die ruimte niet ondanks dat ie die krijgt.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
Mijn vriend zegt dat het mijn schuld is.
Heel goed, niets mis mee.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
Daarbij natuurlijk aardig zijn
Mits in redelijke mate is daar nog steeds niets mis mee.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
en schappelijk
Tsja, en dat is helemaal fout. Dat werkt niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
en veel te veel tolereren.
Hmm... duidelijker je grenzen aangeven dus. Tsja, dat is volgens mij voor veel mensen een aandachtspunt (mijzelf incluis, ik zeg vaak veel te makkelijk 'ja' tegen een extra klusje bij mijn opdrachtgever of elders).quote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
Ik doe dit dus altijd he. Ik laat mensen echt alle ruimte, meer dan teveel ruimte. Met het resultaat dat ze die ruimte gebruiken en ik uiteindelijk op een punt kom dat ik ontlplof.
Ik heb uit ervaring bij mijn huidige opdrachtgever (en eerder natuurlijk, maar nu heel expliciet) geleerd dat je áltijd moet aangeven wat je van iemand verwacht en dat je áltijd duidelijk moet zijn in wat je grenzen zijn. En áltijd follow-up doen. Niet verwachten dat iemand uit zichzelf iets regelt of nadenkt of wat dan ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
Hoe arrogant ben ik, te denken dat mensen wel even aanvoelen waar mijn grenzen liggen?
Heel dom.
Dat moet je dan ook zeker niet nalaten. Maar wel redelijk blijven, natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
Woensdag komt de voorman terug en dan moet ik hem toch gaan vertellen dat er een hoop zaken zijn die ik niet accepteer en die OF hersteld OF overnieuw moeten.
Dat scheelt enorm. Ook bij oplevering hoef je nog niets te betalen overigens, betalen doe je pas als je volledig tevreden bent. Onthou wat ik al zei: jij bent degene met het geld, laat ze daar dan ook maar voor werken. End of story. Jij niet happy = zij geen geld.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
Voordeel is wel dat we nog niets hebben betaald, want dat hoeft pas bij oplevering.
Niet van balen, dat haalt niets uit. Zie het als een uitdaging, als een kans om te zorgen dat het toch goed komt.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
Maar ondertussen kost deze badkamer >5000,- en ik heb geen showroom badkamer , maar een wit/antraciete bunker.
Het ziet eruit alsof we er een lijk verborgen hebben.
Nee, ik ben niet tevreden en ik moet dat helaas toch gaan vertelllen. Daar baal ik van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
Ja! Oh! Ik wilde gisteren nog reageren maar toen mocht ik niet van mezelf omdat ik officieel aan het studeren wasquote:Op maandag 16 juni 2008 23:01 schreef DarkElf het volgende:
@ Steer:
Jij had het geloof ik ooit eens over "before sunrise" en "before sunset" ?
Gekeken... en ik (we eigenlijk) vind(en) ze geweldig! echt geweldig
Als de stank er in blijft hangen, snij een citroen door de helft en leg beide helften in de koelkast. Meestal neutraliseert dat een hoop van de vieze luchtjes. En zolang je citroen in je koelkast houdt, blijft ie frissig ruiken. Meestal.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Oja ik moet mijn ene koelkast ook nog doen, die had ik ontdooit enzo, maar was vergeten de spullen eruit te halen, dus het ding stinkt nu, zelfs na de nodige poetsbeurten
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Heul niet, heb mijn baarmoederslijmvlies pas vorige week door een Bovag-garage laten vervangen
Ik wilde laatst ook een vreetbui. Kwam ik thuis van de supermarkt met een zakquote:
nou, dat valt best mee hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent echt schrikbarend dun tegenwoordig.
wij hebben ze gekeken in volgorde van uitkomen, (er zit 9 jaar tussen in t verhaal)... maar dat stoorde niet echt.. Ik vond het absoluut geweldig hoe ze een film waarin twee mensen vooral praten en delen... echt heel boeiend maken... absoluut een toppertje allebeiquote:Op maandag 16 juni 2008 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja! Oh! Ik wilde gisteren nog reageren maar toen mocht ik niet van mezelf omdat ik officieel aan het studeren wasnet als nu trouwens
maar inderdaad. Fantastisch he! Ik heb zelf eerst Before Sunset gekeken en daarna pas Before Sunrise. Achteraf vond ik dat best een goeie volgorde eigenlijk. Er zit namelijk toch zo'n, wat, 6 jaar tussen die films? Eigenlijk zou je ze in de juiste volgorde met 6 jaar ertussen moeten bekijken voor hetzelfde effect.
Ik vond Before Sunset beter, overigens. Maar ik basel. Ze waren allebei meer dan geweldig.
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Heul niet, heb mijn baarmoederslijmvlies pas vorige week door een Bovag-garage laten vervangen
Beetje obsessief. Je denkt dus niet eens aan mij maar aan een ander als je iets van mij zietquote:Op maandag 16 juni 2008 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zag je post Isa, en het eerste wat ik dacht was: je zit nu 3 km van rood met witte stipjes vandaan.
* mompelt iets van basiscursus mensen loslaten ofzo
Hee, ik denk altijd aan jou als ik het [lesbeau deel xxx] topic zie in SEX.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje obsessief. Je denkt dus niet eens aan mij maar aan een ander als je iets van mij ziet
Good job!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik ben blij 7.9 voor een tentamen en het vak gehaald(ondans dat ik het eerste tentamen niet goed gemaakt had )
Wat goedquote:Op maandag 16 juni 2008 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik ben blij 7.9 voor een tentamen en het vak gehaald(ondans dat ik het eerste tentamen niet goed gemaakt had )
quote:
jah dat dusquote:[b]Op dinsdag 17 juni 2008 00:35 schreef Isabeau het volgende:[/ Of heeft ze vanmiddag op de bank misschien al genoeg slaap gekregen?
Met ons is het goed, dank je!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:48 schreef Vork het volgende:
Hallo? Nog mensen hier? We hebben vandaag een zeergave oude versterker gehaald voor m'n toetsenbende. Nu kan ik de rest van de band tenminste fatsoenlijk overstemmen. Om dat te vieren zijn er diverse speciaalbieren genuttigd en nu ben ik zat. Maar hoe is het met jullie?
Ik denk dat men de slaap nog niet weet te vatten.quote:
Ik was gewoon nog mailtjes aan het afhandelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:00 schreef Vork het volgende:
En welk van de optie is op jou van toepassing?
quote:"Significant insomnia affects 15%-20% of patients taking SSRIs, twice
the rate with placebo. Polysomnography has consistently found that
these drugs cause activation during the night: In addition to
insomnia, bruxism, sweating, and periodic limb movement are common.
* Vivid dreams and nightmares also occur.
With ongoing treatment, increasing numbers of patients report lethargy
and fatigue."
linkjequote:"According to research reported by Ann Blake Tracy, Ph.D., Prozac and
related drugs cause a drastic reduction in REM sleep and many
individuals on Prozac start experiencing vivid nightmares. Depriving a
person of enough REM sleep over time can cause the reaction of the
person going into an REM sleep state while awake.(16) But there is one
other factor that is critical in understanding the whole picture.
Normally, when asleep, the muscles are weak and more or less
paralyzed. You may dream that you are running or moving, but your
muscles are still. This is due to a built-in mechanism that causes a
person's muscles to remain weak and still during sleep. A study in
1989 showed this paralysis of the muscles during sleep to be related
to a particular neurotransmitter.17 This mechanism can apparently be
bypassed by a person on drugs like Prozac and he can appear to be
alert and awake but actually be in a deep sleep state.
De film (SATC dus) was geweldig!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:12 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, hoe was de film en welke dagen kwam je ook alweer/ging je naar Groningen?(ben mijn agenda aan het updaten en bijwerken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |