Klinkt goed!quote:Op maandag 16 juni 2008 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goeiemorgen! En ik most bijna blozen toen ik dit las.Ik dacht nog: is het wel zo slim om de cpc op te starten, kan ik niet beter gaan slapen? En toen las ik ditIk zal snel offline gaan
Irritante mensen die gelijk hebben
Obli, het eten was verrassend lekker!! Beide buffetten waren gezond, uitgebreid en bestonden niet uit de cliché gerechten
Lunch: ik had een stuk zelf afgesneden donkerbrood met rosbief, grapefruitsap, salade van tomaat, komkommer en olijfjes (zelf zo geschept), 2 haringenroerei die heel goed was klaargemaakt en fruit mt yoghurt toe.
Diner: spinazieblaadjes met honing en geitenkaas (heerlijk!), broccoliroosjes, stuk gebakken zalm (precies goed), salade zoals bij de lunch en parmaham. Als toetje een hoorntje met bolletjes chocolade- en malagaijs.
Dit kostte dus 35 euro incl. de hele dag sauna!Alleen het eten was die prijs echt al waard.
En nu ga ik slapenPapa staat om 5 uur voor de deur.
thenks!quote:Op maandag 16 juni 2008 07:57 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dan vallen Delikatessen en Ichi the Killer af.
Avalon is wel een aanrader, zie hier: http://www.imdb.com/title/tt0267287/
The Mothman Prophecies ook: http://www.imdb.com/title/tt0265349/
Evenals Sky Captain and the world of tomorrow: http://www.imdb.com/title/tt0346156/
Eyes Wide Shut is ook de moeite waard (laatste film van Kubrick als ik me niet vergis): http://www.imdb.com/title/tt0120663/
A Clockwork Orange ook zeker niet overslaan: http://www.imdb.com/title/tt0066921/
HIer moet je toch wel even mee vooruit kunnen, lijkt me?
en ja vind ik leukquote:Op maandag 16 juni 2008 08:08 schreef Oblivion het volgende:
Goedemorgen!
Wat vind je van kostuumfilms, DarkElf?
Denk dan aan The Tudors, Jane Austen films...
waarom ben je niet op skype?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
CF, eindelijk een legale reden om je te zoenen!![]()
![]()
Feli
Moet studeren, maar ik kom wel ff online.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waarom ben je niet op skype?k heb mannelijk advies nodig!
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet studeren, maar ik kom wel ff online.
Ook gefeliciteerd dan maar!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:42 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond champagne aangezien Mr DE zijn vaste contract getekend heeft
Hoezo dan Karrel?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn collega waar ik mee samen rijd gaat per 1 augustus weg. Ik MOET weg.
en nu ben je al 4 jaar 27?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Feli voor de liefste vrouw van de SC26 is een prima leeftijd, ik ben het ook 4 jaar lang geweest
Omdat de enige gast is waar ik mee op kan schieten....quote:
Gewoon nee zeggenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:17 schreef AKnynke het volgende:
Feli De & Mr!
Ik heb een dilemma: vrijdag op het feestje waar ik was, was ik behoorlijk dronken. Leuke vent ontmoet, gezoend etc, en bij hem in het tentje geslapen. Een ontzettende lieve kerel, zaterdagmorgen wou hij een kwartier voor me gaan lopen om koffie voor me te halen, terwijl hij dat zelf niet lust, heeft ie me nog uitgebreid gemasseerd e.d. Best okay dus!![]()
Alleen, ik vond hem zaterdag niet meer zo heel erg aantrekkelijk. Niet dat ie lelijk is, maar gewoon, niet zo aantrekkelijk. Ik ging zaterdag weg, en toen zei hij "als je het niet erg vindt, dan bel ik je nog wel een keertje". Ik dacht lekker makkelijk dat ik hem mn telefoonnummer niet eens gegeven had.
Maar, natuurlijk is ie een vriend van een oud teamgenootje van me, en heeft hij haar om mijn nummer gevraagd. Zij vraagt nu heel keurig eerst m'n toestemming, en ik weet niet zo goed wat ik moet doen...
Ik heb volop zon in Rotterdamquote:Op maandag 16 juni 2008 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Feli CFen feli DE en Mr. DE
![]()
Het plenst hier.Maar dan is het gelukkig niet zo licht in huis dus ik kan mijn zonnebril even afzetten.
Ik zou het nogal lafjes vinden om je vriendin te gebruiken om hem dat te vertellen eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:17 schreef AKnynke het volgende:
Feli De & Mr!
Ik heb een dilemma: vrijdag op het feestje waar ik was, was ik behoorlijk dronken. Leuke vent ontmoet, gezoend etc, en bij hem in het tentje geslapen. Een ontzettende lieve kerel, zaterdagmorgen wou hij een kwartier voor me gaan lopen om koffie voor me te halen, terwijl hij dat zelf niet lust, heeft ie me nog uitgebreid gemasseerd e.d. Best okay dus!![]()
Alleen, ik vond hem zaterdag niet meer zo heel erg aantrekkelijk. Niet dat ie lelijk is, maar gewoon, niet zo aantrekkelijk. Ik ging zaterdag weg, en toen zei hij "als je het niet erg vindt, dan bel ik je nog wel een keertje". Ik dacht lekker makkelijk dat ik hem mn telefoonnummer niet eens gegeven had.
Maar, natuurlijk is ie een vriend van een oud teamgenootje van me, en heeft hij haar om mijn nummer gevraagd. Zij vraagt nu heel keurig eerst m'n toestemming, en ik weet niet zo goed wat ik moet doen...
Maar misschien komt er weer een hele leuke collega voor terug!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Omdat de enige gast is waar ik mee op kan schieten....
Geen toestemming geven... Dan kan je oud-teamgenoot het oplossen. Asl hij de hint niet snapt van het niet geven van je nummer.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:17 schreef AKnynke het volgende:
Feli De & Mr!
Jij zit toch ook om en nabij Groningen?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Feli CFen feli DE en Mr. DE
![]()
Het plenst hier.Maar dan is het gelukkig niet zo licht in huis dus ik kan mijn zonnebril even afzetten.
Waarschijnlijk de zoon van de baas. Een ongelofelijk mongool. Als hij hier komt weet ik zeker dat dat een keer fout gaat.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar misschien komt er weer een hele leuke collega voor terug!
Ja, dat eigenlijk zowieso. Maar hij was wel heel lief, en had volgens mij een tof karakter en al dat soort dingen. Hij was ook oprecht geinteresseerd in me, wou echt van alles weten.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou het nogal lafjes vinden om je vriendin te gebruiken om hem dat te vertellen eigenlijk.Dus gewoon dat nummer laten geven, zeggen dat je het erg gezellig hebt gehad maar dat je het daarbij wilt laten.
Hier niet. Maar ik vind dat niet erg want ik zit toch opgesloten in huis met de gordijnen dicht.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij zit toch ook om en nabij Groningen?![]()
Hier schijnt de zon lekker!
kater of hoofdpijn? of beide?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hier niet. Maar ik vind dat niet erg want ik zit toch opgesloten in huis met de gordijnen dicht.
Maar dat is toch niet erg? Als je de klik niet voelt dan voel je de klik niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dat eigenlijk zowieso. Maar hij was wel heel lief, en had volgens mij een tof karakter en al dat soort dingen. Hij was ook oprecht geinteresseerd in me, wou echt van alles weten.
K hoop maar dat ie hier niet meeleest..![]()
Tja, dat was ik ook in rood met witte stipjes, maar dat hielp uiteindelijk niet echtquote:Op maandag 16 juni 2008 12:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dat eigenlijk zowieso. Maar hij was wel heel lief, en had volgens mij een tof karakter en al dat soort dingen. Hij was ook oprecht geinteresseerd in me, wou echt van alles weten.
K hoop maar dat ie hier niet meeleest..![]()
ga eens studeren man!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, dat was ik ook in rood met witte stipjes, maar dat hielp uiteindelijk niet echt![]()
![]()
Zie je, ik ben gewoon lelijk.![]()
Oogontsteking.quote:
In het donker met een zonnebril op? Dan zie je zo weinig.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik vrouw was en ik verveelde me dan zou ik me uitkleden en voor de spiegel gaan staan.
Gisteren mee geMSN'ed.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
@Nynke, gewoon hem een keer bellen.
@Steer, hoe is het met je verloofde?
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:59 schreef latislos het volgende:
feli DE (voor rtificial!)![]()
@ PeRi: We got him!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik werk de komende twee weken nog in Rotjeknor, dus ik denk dat ik hem wel langs kan komen brengen.
PM me maar voor een afspraak e.d.
Gijzeling in het gemeentehuis. Gijzeling (en brand) in stadhuis van Almelo #2quote:Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
In Almwelo is altijd wat te doen?
Wat mis ik?
Lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 14:40 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik heb meteen Hollandse Nieuwe gekocht, eindelijk!![]()
![]()
![]()
![]()
tof! wat voor werk?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:07 schreef Vork het volgende:
Zo, en ik heb ook weer werk, nouja, ik heb pas werk wanneer er weer bussen gaan rijden buiten de spits.
Bacon, Cheese, Lettuce, Tomato, C... ?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:08 schreef AKnynke het volgende:
en ik heb net een heerlijke BCLTC zonder de T gegeten. Was ook lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |