Slaap je altijd raar 's nachts, of alleen als je teveel gedronken hebt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:37 schreef Vork het volgende:
Goeiemorgen.
Opzich ben ik ook best een ochtendmens, al slaap ik 's nachts altijd zo raar, met als gevolg dat dat weer het een of ander aan pijnlijkheid oplevert in de ochtend.
M'n rug dus in dit geval. hopelijk trekt dat nog bij.
nee dat overkomt me wel vaker (en nee ik ben niet altijd dronken als ik ga slapenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Slaap je altijd raar 's nachts, of alleen als je teveel gedronken hebt?
Ik kwam terug van een iets te wild werk feestjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 06:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog tot 7:00 en dan vannacht ook nog van 20:30 tot 7:00
Ronald, de bewaker is weer even een rondje lopen en ik eet een appeltje. Wat doe jij zo vroeg wakker, PF?
it's like driving in britlandquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:53 schreef AKnynke het volgende:
Mn muis maar eens van de rechterkant naar de linkerkant verplaatst. Na een uur werken gaat m'n schouder echt ontzettend zeer doen. En heb al twee pijnstillers op, maar dat helpt niet.
Alleen grijp ik nu nog steeds in de lucht als ik voor de muis wil gaan.
massage was absoluut okay, maar t heeft de klachten niet verholpen. Had hem dan ook uitdrukkelijk verteld van die shcouder af te blijven, want zelfs aanraken doet/deed zeer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan jij met links muizen? Knap hoor.
Massage van je scharrel was dus niet zo heel goed?
Nou, dat is wel duidelijk getuige het nerd grapje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Liejannuh en Isa, als jullie in dat hele drukke volle schema nou plots een gat hebben (de 28ste) dan kloppen jullie wel aan hè? Isa weet wel waar mijn huis woont.
Mogge allen!
Hier lekker alle tuindeuren en balkondeuiren open, straks wat werken in de zon, maar eerst koffie en douchen.
Vannacht gedroomd dat ik in Afghanistan een verschrikkelijke oorlog meemaakte waardoor ik alles kwijtraakte en moest zwerven. En ik had een kat bij me, maar die werd gestolen, om op te vreten waarschijnlijk.Ik heb een heel gedetailleerd verhaal gedroomd tot aan de wederopbouw van het land.
Why?
amen to thatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, dat is maf!![]()
Ik heb een wat onplezierig gevoel in mijn maag van de drank gister en een plofbuikFan-bloody-tastic pastarestaurantje
Oew! Leuk! Dat gaan we inplannen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Liejannuh en Isa, als jullie in dat hele drukke volle schema nou plots een gat hebben (de 28ste) dan kloppen jullie wel aan hè? Isa weet wel waar mijn huis woont.
Dat wist iedereen, toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat lief, hoe wist je dat mijn opa vandaag jarig is?
Maar ik heb prachtige borsten! Echt waar! Ik kan er niets anders van maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, dat is wel duidelijk getuige het nerd grapje.
Je wil nieuwe borsten, maar je ziet op tegen de operatie.
Door deze analogie gedetailleerd te beleven in je droom; bereid je jezelf geestelijk voor op de ingreep.
Gezellig!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew! Leuk! Dat gaan we inplannen!
Isa, ik moet bij jou geloof ik op vrijdagavond een taart maken. Dat gaat 'm namelijk niet worden in Leek.
nee, wachten op installatiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je niets te doen op je werk, hon?
Oililyquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeujjj, net voor 5 euro een tuinbroek van Oilily gescoord voor Milou
Yepz ben een btje marktplaats verslaafd gewordenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oilily
Ben je marktplaats aan het afstruinen?
Ziek melden Nynkequote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:42 schreef AKnynke het volgende:
Gatverdarrie, m'n schouder heeft problemen met achter de computer zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |