Slaap je altijd raar 's nachts, of alleen als je teveel gedronken hebt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:37 schreef Vork het volgende:
Goeiemorgen.
Opzich ben ik ook best een ochtendmens, al slaap ik 's nachts altijd zo raar, met als gevolg dat dat weer het een of ander aan pijnlijkheid oplevert in de ochtend.
M'n rug dus in dit geval. hopelijk trekt dat nog bij.
nee dat overkomt me wel vaker (en nee ik ben niet altijd dronken als ik ga slapenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Slaap je altijd raar 's nachts, of alleen als je teveel gedronken hebt?
Ik kwam terug van een iets te wild werk feestjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 06:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog tot 7:00 en dan vannacht ook nog van 20:30 tot 7:00
Ronald, de bewaker is weer even een rondje lopen en ik eet een appeltje. Wat doe jij zo vroeg wakker, PF?
it's like driving in britlandquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:53 schreef AKnynke het volgende:
Mn muis maar eens van de rechterkant naar de linkerkant verplaatst. Na een uur werken gaat m'n schouder echt ontzettend zeer doen. En heb al twee pijnstillers op, maar dat helpt niet.
Alleen grijp ik nu nog steeds in de lucht als ik voor de muis wil gaan.
massage was absoluut okay, maar t heeft de klachten niet verholpen. Had hem dan ook uitdrukkelijk verteld van die shcouder af te blijven, want zelfs aanraken doet/deed zeer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan jij met links muizen? Knap hoor.
Massage van je scharrel was dus niet zo heel goed?
Nou, dat is wel duidelijk getuige het nerd grapje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Liejannuh en Isa, als jullie in dat hele drukke volle schema nou plots een gat hebben (de 28ste) dan kloppen jullie wel aan hè? Isa weet wel waar mijn huis woont.
Mogge allen!
Hier lekker alle tuindeuren en balkondeuiren open, straks wat werken in de zon, maar eerst koffie en douchen.
Vannacht gedroomd dat ik in Afghanistan een verschrikkelijke oorlog meemaakte waardoor ik alles kwijtraakte en moest zwerven. En ik had een kat bij me, maar die werd gestolen, om op te vreten waarschijnlijk.Ik heb een heel gedetailleerd verhaal gedroomd tot aan de wederopbouw van het land.
Why?
amen to thatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, dat is maf!![]()
Ik heb een wat onplezierig gevoel in mijn maag van de drank gister en een plofbuikFan-bloody-tastic pastarestaurantje
Oew! Leuk! Dat gaan we inplannen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Liejannuh en Isa, als jullie in dat hele drukke volle schema nou plots een gat hebben (de 28ste) dan kloppen jullie wel aan hè? Isa weet wel waar mijn huis woont.
Dat wist iedereen, toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat lief, hoe wist je dat mijn opa vandaag jarig is?
Maar ik heb prachtige borsten! Echt waar! Ik kan er niets anders van maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, dat is wel duidelijk getuige het nerd grapje.
Je wil nieuwe borsten, maar je ziet op tegen de operatie.
Door deze analogie gedetailleerd te beleven in je droom; bereid je jezelf geestelijk voor op de ingreep.
Gezellig!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew! Leuk! Dat gaan we inplannen!
Isa, ik moet bij jou geloof ik op vrijdagavond een taart maken. Dat gaat 'm namelijk niet worden in Leek.
nee, wachten op installatiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je niets te doen op je werk, hon?
Oililyquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeujjj, net voor 5 euro een tuinbroek van Oilily gescoord voor Milou
Yepz ben een btje marktplaats verslaafd gewordenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oilily
Ben je marktplaats aan het afstruinen?
Ziek melden Nynkequote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:42 schreef AKnynke het volgende:
Gatverdarrie, m'n schouder heeft problemen met achter de computer zitten.
en dan, me thuis gaan zitten vervelen terwijl ik hier nog heel veel te doen heb?quote:
Ze gaat voor de chronische zieke schouder...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dan, me thuis gaan zitten vervelen terwijl ik hier nog heel veel te doen heb?
Ja heerlijk, kan ik altijd legitiem klagen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ze gaat voor de chronische zieke schouder...
*Microfoon onder neus frot....
Vertel eens, hoe voelt dat?
Nee joh, gewoon lekker doorwerken achter de computer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dan, me thuis gaan zitten vervelen terwijl ik hier nog heel veel te doen heb?
Ah, de rasklager....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja heerlijk, kan ik altijd legitiem klagen...
Dat is beter dan je schouder verder forceren maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hey, je bent een hollander of niet. En ik ben een rasechte hollander!quote:
nee natuurlijk niet doorgaan tot je je schouder nog meer om zeep helpt doordat je geen rust neemt... dát is okquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wacht maar jij, knekkebreudjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
Hey, je bent een hollander of niet. En ik ben een rasechte hollander!
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En speciaal voor de rasechte Hollander bestaan de WIA en de WAJONGquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Over uitkeringen etc gesproken....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:55 schreef Leintjeuh het volgende:
En speciaal voor de rasechte Hollander bestaan de WIA en de WAJONG
*trechtertje pakt, het hoofd van Bluezz achterover houdt, trechtertje in strot duwt en koffie erin schenkt.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
IK HOOR JE NIET, PINK FLOYD STAAT EEN BEETJE HARD MEVROUW
Welnee, dat is veelste oplossingsgericht. Denken in uitdagingen in de laatste trendquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:51 schreef SHE het volgende:
Denken in oplossingen he, nooit in problemen.
kloklokloklok, wel een beetje veel melk mevroiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:59 schreef Oblivion het volgende:
*trechtertje pakt, het hoofd van Bluezz achterover houdt, trechtertje in strot duwt en koffie erin schenkt.....
ZO, NU EEN BEETJE WAKKER, MEVROI?
Ja maar iedereen wil je om de tuin leiden. Vooral als je tot je nek in de schulden zitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Over uitkeringen etc gesproken....
Mijn zus die al ruim 3 jaar in de schuldsanering zit, gaat nu weer de fout in verwachten wij, en wil al die instanties een nekschot geven. De kredietbank houdt er schandalige praktijken op na, en de hulpverleners zijn erop uit om je om de tuin de leiden
Yeah right, allemaal HUN schuld dat je tot je kruin in de schulden zit![]()
Toch ben je zelfverantwoordelijk voor je eigen daden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar iedereen wil je om de tuin leiden. Vooral als je tot je nek in de schulden zitDat weet je toch!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:02 schreef Bluezz het volgende:het ziet ernaar uit dat de buren nu toch echt eindelijk in hun huis komen wonen.... de nieuwe buurman is al 3 keer komen aanrijden met zijn verhuiswagen.
Een fiat panda met elke keer 2 dozen![]()
He he, verstandigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:10 schreef AKnynke het volgende:
Ik ga nog even een artikel lezen, en dan ga ik me ziekmelden heb ik overlegd met collega's.
Goed plan Nynke!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:10 schreef AKnynke het volgende:
Ik ga nog even een artikel lezen, en dan ga ik me ziekmelden heb ik overlegd met collega's.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:15 schreef Faithy het volgende:
whiehoei![]()
hertentamen van gisteren had ik een 8!nu alleen maandag deel 4 nog herkansen en ik heb het vak zo goed als gehaald
Kan niet! Doe niks met melk...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
kloklokloklok, wel een beetje veel melk mevroi
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:10 schreef AKnynke het volgende:
Eerst halen, dan pas champagne...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:15 schreef Faithy het volgende:
whiehoei![]()
hertentamen van gisteren had ik een 8!nu alleen maandag deel 4 nog herkansen en ik heb het vak zo goed als gehaald
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:19 schreef ColdFeet het volgende:voor MB!
Pan, dit is mijn andere opa, ik heb er nog twee. Maar thanks
Nynke, ik ben trots op je. Maar niet als je dit nog leestHup, weg van de computer!
Ik ga naar het labo wandelen, tot later!
De werklocatie is Zevenaarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
Karrel, spannend... Voor wat voor soort baan ga je praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |