quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:35 schreef Toeps het volgende:
Ja ik heb Hyves, en als jullie dat willen, heb ik dat om zo veel mogelijk vrienden te maken die ik eigenlijk heul niet ken. Hebben we die ook weer gehad.
Maar goed, even to the point, mijn klacht:
Hyves heeft storing!
Ik kom alleen op mijn eerste pagina, ben steeds uitgelogd, en ik kan niet in mijn inbox! En dat is klote, aangezien ik voor een aantal kamers ga kijken, en de adressen en nummers daar in staan. En ik krijg wel een aantal mailtjes dat ik nieuwe berichten heb, dus anderen kunnen er kennelijk wel op?
Zijn er nog meer mensen met zulke problemen met Hyves? Of is mijn profiel gewoon gefrituurd?
Ach, wat dat betreft doen ze het beter dan de Belastingdienst.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:51 schreef mrfool het volgende:
bagger shit is het gewoon, slechte scripting, te weinig krachtige servers, tja en heel nederland gebruikt het... hmmz moet ook maar eens bagger gaan bouwen...
Klinkt een beetje als ons wegennet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:51 schreef mrfool het volgende:
bagger shit is het gewoon, slechte scripting, te weinig krachtige servers, tja en heel nederland gebruikt het... hmmz moet ook maar eens bagger gaan bouwen...
Superdudes heb jij. Travestiet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb sugababes
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:35 schreef Toeps het volgende:
Zijn er nog meer mensen met zulke problemen met Hyves? Of is mijn profiel gewoon gefrituurd?
ik heb geen orange maar ziggo, maar ook op mijn mobiel doet ie het niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:36 schreef dennus2008 het volgende:
Hier is/was ook storing.
Maar volgens mij ligt dat aan die graf provider ORANGE
Ik heb ook Orange Online Offline, maar geen storing (op hyves iigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:36 schreef dennus2008 het volgende:
Hier is/was ook storing.
Maar volgens mij ligt dat aan die graf provider ORANGE
Oeh, je hebt allemaal van die geile 16-jarige wannabe-fotomodelsletjes met 'professionele' foto's als vriendjesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:35 schreef Toeps het volgende:
Ja ik heb Hyves, en als jullie dat willen, heb ik dat om zo veel mogelijk vrienden te maken die ik eigenlijk heul niet ken. Hebben we die ook weer gehad.
Wat is je hyves dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:35 schreef Toeps het volgende:
Maar goed, even to the point, mijn klacht:
Hyves heeft storing!
Ik kom alleen op mijn eerste pagina, ben steeds uitgelogd, en ik kan niet in mijn inbox! En dat is klote, aangezien ik voor een aantal kamers ga kijken, en de adressen en nummers daar in staan. En ik krijg wel een aantal mailtjes dat ik nieuwe berichten heb, dus anderen kunnen er kennelijk wel op?
Wat heb ik ? een Fobo ? Dan heb je er nog niet op geklikt zekerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Zeiken op Hyves en zelf wel een FoBo profieltje hebben![]()
Ze hebben er 1200 gentoo-serverts, idd niet zo krachtigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:51 schreef mrfool het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:44 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wat heb ik ? een Fobo ? Dan heb je er nog niet op geklikt zeker![]()
Weet ik veel waar die link naar het fobo vandaan komt.
Jij ziet er trouwens wel stoer uit met je legerpet in je opblaasboot![]()
het is altijd wachten op dit soort kansloze reacties bij topics die over Hyves gaan.quote:
Verschil moet er zijn tussen bepaalde groepen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:20 schreef RSie het volgende:
[..]
het is altijd wachten op dit soort kansloze reacties bij topics die over Hyves gaan.
half Nederland zit aan de Hyves,. ze doen dus toch iets goed!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:34 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
ik had er gsitere last van maar nu kan ik er gewoon weer normaal op hoor!!
Altijdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:51 schreef Toeps het volgende:
Ik kan er ook weer gewoon op. Van mij mag ie dicht. Tenzij meneer kopkaas zijn postcount nog even wat verder op wil krikken, natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |