quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:35 schreef Toeps het volgende:
Ja ik heb Hyves, en als jullie dat willen, heb ik dat om zo veel mogelijk vrienden te maken die ik eigenlijk heul niet ken. Hebben we die ook weer gehad.
Maar goed, even to the point, mijn klacht:
Hyves heeft storing!
Ik kom alleen op mijn eerste pagina, ben steeds uitgelogd, en ik kan niet in mijn inbox! En dat is klote, aangezien ik voor een aantal kamers ga kijken, en de adressen en nummers daar in staan. En ik krijg wel een aantal mailtjes dat ik nieuwe berichten heb, dus anderen kunnen er kennelijk wel op?
Zijn er nog meer mensen met zulke problemen met Hyves? Of is mijn profiel gewoon gefrituurd?
Ach, wat dat betreft doen ze het beter dan de Belastingdienst.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:51 schreef mrfool het volgende:
bagger shit is het gewoon, slechte scripting, te weinig krachtige servers, tja en heel nederland gebruikt het... hmmz moet ook maar eens bagger gaan bouwen...
Klinkt een beetje als ons wegennet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:51 schreef mrfool het volgende:
bagger shit is het gewoon, slechte scripting, te weinig krachtige servers, tja en heel nederland gebruikt het... hmmz moet ook maar eens bagger gaan bouwen...
Superdudes heb jij. Travestiet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb sugababes
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:35 schreef Toeps het volgende:
Zijn er nog meer mensen met zulke problemen met Hyves? Of is mijn profiel gewoon gefrituurd?
ik heb geen orange maar ziggo, maar ook op mijn mobiel doet ie het niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:36 schreef dennus2008 het volgende:
Hier is/was ook storing.
Maar volgens mij ligt dat aan die graf provider ORANGE
Ik heb ook Orange Online Offline, maar geen storing (op hyves iigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:36 schreef dennus2008 het volgende:
Hier is/was ook storing.
Maar volgens mij ligt dat aan die graf provider ORANGE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |