abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60493775
Ziet er vet uit, heb je ook foto's?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60494016
Nice! Waar is dat dan?
pi_60494197
Mijn nieuwe huisje trouwens, waar ik samen met een vriendin ga wonen. Nog bezig met klussen, maar het is bijna af! Dit weekend de vloeren leggen enzo.

Eerst even wat oude foto's, later als het helemaal af is volgen er nieuwe.

computer/studeerkamer

hal

keuken

mijn slaapkamer

wc

slaapkamer huisgenoot

woonkamer

pi_60494206
De veemarkt aan Zwolle. Ik ga dinsdag weer om gordijnen op te hangen en om boven verder vloerbedekking te plaatsen. Let wel, het is een jaren 30 huis, heel sterk verouderd. De staat van het huis is, om het zo maar te zeggen, verschrikkelijk. We hebben een oost-Duitse douche en de keuken schrok ik (letterlijk) van. Toch valt er wel wat van te maken, en krijgen we veel vergoed door de huurbaas. Ik maak dinsdag foto's en zal ook wat voor- en na foto's laten zien, want dat is me nogal een verschil..!
pi_60494508
Ik heb gereageerd op 2 woningen van Woningnet. Zal wel weer niks worden, maar ik wil even zien hoe hoog ik nu kom. Jammer dat ze nu geen jongerenwoningen t/m 22 jaar aanbieden, dan zou ik wel een grote kans maken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60505555
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:22 schreef AceHighHugo het volgende:
Onze bovenverdieping. Bovenste slaapkamer is van mij en mijn vriendin, de andere van een huisgenoot. We huren met zijn 3'en dit huis in Zwolle voor ongeveer 900incl. Slaapkamer van 22m2

[ afbeelding ]

Benedenverdieping. We hebben dus een dakterras en inbouwkasten

[ afbeelding ]
Handig, die 3 deuren op de kamer, waarvan je bij 2 direct op de trap flikkert.
pi_60505855
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:43 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Handig, die 3 deuren op de kamer, waarvan je bij 2 direct op de trap flikkert.
Ik gok dat het inbouwkasten zijn, heb je vaak bij oude huizen.
pi_60512578
Correct.
pi_60519632
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:05 schreef Frostu het volgende:
Heb net een 4kamer flatje (80m2 ong.) weten te regelen in A'dam Noord, 20¤/maand (alleen servicekosten) kost het me slechts . De flats worden wel gesloopt in mei 2009, maar dan heb ik (en m'n 2 maten) tenminste iets. Het is denk ik niet de moeite waard om de boel op te knappen voor zo'n korte tijd, ook al zien de vloeren en muren er niet echt uit zeg maar. Ook wel gevaar voor asbest neem ik aan om het zeil dat er nu ligt zelf te verwijderen? En douchen op beton (wel tegels aan de muur), gaat dat werken zonder lekkage of niet?

Iemand ervaringen met de buurt rond het Buikslotermeerplein? Wonen er veel (UvA) studenten in de buurt of heel weinig in Noord?
Ik woon er nu een aantal maanden. Ruimer dan een kamer in het centrum, maar wel 15 min. met de bus naar CS (al is dat ook te overleven uiteraard ). Waar ga je zitten? Dijkmanshuizenstr. toevallig?
pi_60530839
Nieuwe foto's van mijn studio, nu mét planken boven de keuken en een nieuw dekbedovertrek en nieuwe kussentjes

\

Alleen wat minder opgeruimd dan op de vorige foto's, maar zo ziet het er wel meestal uit
pi_60532313
Haha, je kunt wel zien dat er geleefd wordt.

Vandaag hebben we in mn nieuwe huisje vloeren gelegd (plinten moeten nog, tevens de randjes bij de tapijttegels en het zeil moet nog ontbobbeld worden).
Volgend weekend verhuizen, en dan zal ik ook even nieuwe foto's maken, voor het after effect.
pi_60538191
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 00:54 schreef bluejean het volgende:

[..]

Ik woon er nu een aantal maanden. Ruimer dan een kamer in het centrum, maar wel 15 min. met de bus naar CS (al is dat ook te overleven uiteraard ). Waar ga je zitten? Dijkmanshuizenstr. toevallig?
Markengouw, vlakbij de Dijkmanshuizenstraat idd. Zelfde soort flats/woningen zijn het. Vind je de buurt tegenvallen of valt er mee te leven?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:36:08 #166
159734 PimpofPersia
Strak in trainingspak
pi_60565290
Misschien een domme vraag, maargoed;
Als er bij een kamer op Kamernet staat 'Inschrijven ok: nee', betekent dit dan dat je ook geen uitwonende stufi kan krijgen?
Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
pi_60565567
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:36 schreef PimpofPersia het volgende:
Misschien een domme vraag, maargoed;
Als er bij een kamer op Kamernet staat 'Inschrijven ok: nee', betekent dit dan dat je ook geen uitwonende stufi kan krijgen?
Dit vraag ik me ook af. Volgens mij controleert de ib-groep voor uitwonende beurs of je ergens anders dan bij je ouders staat ingeschreven in het GBA. Als je opgegeven adres bij de Ib-groep verschilt van dat waarbij je staat ingeschreven, heb je geen recht op uitwonende stufi denk ik.

Wel raar, want veel studentenkamers zijn tijdelijke woningen waarbij inschrijving vaak niet mogelijk is. Dan moet je dus, als het even tegenzit, rondkomen met een inwonende beurs van 90¤ op je kamertje van 3x3? Lijkt mij dat je dan toch gewoon als uitwonend gezien moet worden?
pi_60565792
Gewoon ergens anders inschrijven. Serieus, bij een vriend ofzo. Nog NOOIT is er ooit gecontroleerd..
pi_60569774
Er wordt steekproefs gewijs gecontroleerd, soms ook nog een zware controle

Ik stond bijvoorbeeld wel goed ingeschreven bij gemeente maar moest ook nog een kopie van mijn huurcontract opsturen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:49:20 #170
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60571685
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 01:04 schreef AceHighHugo het volgende:
Gewoon ergens anders inschrijven. Serieus, bij een vriend ofzo. Nog NOOIT is er ooit gecontroleerd..
Dat heb ik wel anders meegemaakt. Moest inschrijving gemeente, kopietjes van contract etc. opsturen...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:54:28 #171
159734 PimpofPersia
Strak in trainingspak
pi_60579316
Bwuh, da's niet zo mooi dan. Bij zo'n 75% van de aangeboden kamers in Amsterdam die énigszins betaalbaar zijn en op een énigszins fatsoenlijke locatie liggen, kun je je niet inschrijven En ik sta pas drie maanden o.i.d. ingeschreven bij sww; het plan was eigenlijk om rond oktober, november wel iets te hebben maar dat gaat dan behoorlijk lastig worden denk ik zo.
Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
pi_60586591
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:20 schreef Frostu het volgende:

[..]

Markengouw, vlakbij de Dijkmanshuizenstraat idd. Zelfde soort flats/woningen zijn het. Vind je de buurt tegenvallen of valt er mee te leven?
Ik woon er nu in de buurt (zeg maar vanaf jouw kant gezien aan de andere kant van het waterlandplein), maar ga binnenkort waarschijnlijk ook in één van die twee straten wonen, mits de aangeboden woning een beetje toonbaar is. Hoe ziet het er bij jullie uit? En heb je het via studentenwoningweb, of zelf met Ymere contact opgenomen? Ze hebben mij nog niet eens gebeld, de apen!
De buurt waar jij zit is - voor zover ik het heb gezien - wel iets meer aan de 'pauperkant' (in ieder geval wel vergeleken met waar ik nu woon), maar daar heb je dan wel weer ruimte voor terug. Waar ik nu woon valt er in ieder geval wel te leven.
Er wonen overigens wel wat studenten in dat deel van Noord, maar niet ontzettend veel geloof ik. In die flats aan de dijkmanshuizenstraat en markengauw wonen volgens mij nu wel voornamelijk jongeren/studenten antikraak.
pi_60639683
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:22 schreef bluejean het volgende:

[..]

Ik woon er nu in de buurt (zeg maar vanaf jouw kant gezien aan de andere kant van het waterlandplein), maar ga binnenkort waarschijnlijk ook in één van die twee straten wonen, mits de aangeboden woning een beetje toonbaar is. Hoe ziet het er bij jullie uit? En heb je het via studentenwoningweb, of zelf met Ymere contact opgenomen? Ze hebben mij nog niet eens gebeld, de apen!
De buurt waar jij zit is - voor zover ik het heb gezien - wel iets meer aan de 'pauperkant' (in ieder geval wel vergeleken met waar ik nu woon), maar daar heb je dan wel weer ruimte voor terug. Waar ik nu woon valt er in ieder geval wel te leven.
Er wonen overigens wel wat studenten in dat deel van Noord, maar niet ontzettend veel geloof ik. In die flats aan de dijkmanshuizenstraat en markengauw wonen volgens mij nu wel voornamelijk jongeren/studenten antikraak.
Even wat foto's voor iedereen die nieuwsgierig is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst had ik gereageerd op een advertentie op studentenwoningweb van Ymere dus, was een verzameladvertentie voor ongeveer 30 woningen in de dijkmanshuizenstraat. Er stond dat je naar een bezichtiging moest om kans te maken op een van deze woningen. Dus daar ging ik heen, ook al waren er ongeveer 30 man, ze zeiden dat iedereen die daar was een woning kreeg. En dat kreeg ik inderdaad. Vandaag getekend .

Qua opknappen doen we er vrijwel niks aan, zonde van het geld. Hooguit een zeiltje voor in de keuken, omdat er niks ligt, en wat lampen e.d. In alle kamers ligt wel gewoon nog redelijk zeil en behang, zelfs lamellen in bijna alle kamers dus dat is mooi meegenomen . Maar het verschilt per woning zeiden ze, sommigen zien er meer uitgewoond uit dan anderen natuurlijk.
pi_60639805
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:24 schreef MaxC het volgende:
Er wordt steekproefs gewijs gecontroleerd, soms ook nog een zware controle

Ik stond bijvoorbeeld wel goed ingeschreven bij gemeente maar moest ook nog een kopie van mijn huurcontract opsturen
Yes heb ik ook gehad, en ik moest bankafschriften opsturen zodat ze konden zien dat ik ook echt huur betaalde zoals in het contract stond vermeld, dat het geen fake contract was.
Dit deden ze een jaar na dato trouwens.
pi_60672177
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:50 schreef Frostu het volgende:

[..]

Eerst had ik gereageerd op een advertentie op studentenwoningweb van Ymere dus, was een verzameladvertentie voor ongeveer 30 woningen in de dijkmanshuizenstraat. Er stond dat je naar een bezichtiging moest om kans te maken op een van deze woningen. Dus daar ging ik heen, ook al waren er ongeveer 30 man, ze zeiden dat iedereen die daar was een woning kreeg. En dat kreeg ik inderdaad. Vandaag getekend .

Qua opknappen doen we er vrijwel niks aan, zonde van het geld. Hooguit een zeiltje voor in de keuken, omdat er niks ligt, en wat lampen e.d. In alle kamers ligt wel gewoon nog redelijk zeil en behang, zelfs lamellen in bijna alle kamers dus dat is mooi meegenomen . Maar het verschilt per woning zeiden ze, sommigen zien er meer uitgewoond uit dan anderen natuurlijk.
Same here, ik was daar ook. Maar allemaal gedoe omtrent die inschrijfpapieren zeg. Je moet wel ontzettend veel opsturen voor zo'n pauperhuis van 36 euro . Ik krijg maandag de sleutel (dijkmans). Ben benieuwd of dat ook een beetje een toonbaar appartement is. Die van jullie ziet er nog wel netjes uit trouwens! Dit is Markengauw dus?
pi_60689359
Welke programma's gebruiken jullie eigenlijk om je kamer in te richten? Ik kan nergens iets vinden wat makkelijk werkt en die tekeningen hierboven zien er heel netjes uit
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_60689866
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:01 schreef henkSX het volgende:
Welke programma's gebruiken jullie eigenlijk om je kamer in te richten? Ik kan nergens iets vinden wat makkelijk werkt en die tekeningen hierboven zien er heel netjes uit
www.floorplanner.nl
pi_60702538
top! thanks
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_60728797
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:22 schreef AceHighHugo het volgende:
Onze bovenverdieping. Bovenste slaapkamer is van mij en mijn vriendin, de andere van een huisgenoot. We huren met zijn 3'en dit huis in Zwolle voor ongeveer 900incl. Slaapkamer van 22m2

[ afbeelding ]

Benedenverdieping. We hebben dus een dakterras en inbouwkasten

[ afbeelding ]
Misschien een rare vraag, maar waar laat jij je kleding?

En wat doen de ramen boven aan de trap?

En die 2e trap links? Wat is dat?

Verder ziet het er leuk uit Al zou ik zelf twijfelen over de samenstelling huisgenoot + stelletje in 1 huis..
  maandag 11 augustus 2008 @ 12:17:43 #180
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_60729415
Heb ze al es laten zien in een paintcollage, maar dit is mooier. Mijn kamer in Maastricht!

Let niet op m’n eigen charmante houding Tafeltje met stoelen onder het enige raam (maar komt wel genoeg licht binnen hoor ), planken voor boeken, glazen en zo. En een deel van mn zithoek.

Foto vanaf naast mn bed :p. Hier zie je de zithoekding helemaal. Dat dienblad komt nog op mn koelkast, maar die heb ik nog niet. En ook de steunbalk die precies tot het einde van mn bed komt.

Het bed dus. Met balk.

Hier is de verhuistroep nog het beste te zien, hadden we allemaal maar in die ene hoek gedumpt. Maar het is de enige foto waarop m’n bureau een beetje goed erop staat.

Maar de kleine spulletjes staan er nog niet in. Net zoals mn computer, koelkast, kastje voor onder mn bureau en ikea-trapje (omdat ik niet bij de bovenste plank kan..)
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  maandag 11 augustus 2008 @ 12:29:46 #181
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60729720
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:56 schreef Goover het volgende:

[..]

Misschien een rare vraag, maar waar laat jij je kleding?

En wat doen de ramen boven aan de trap?

En die 2e trap links? Wat is dat?

Verder ziet het er leuk uit Al zou ik zelf twijfelen over de samenstelling huisgenoot + stelletje in 1 huis..
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:05 schreef Syytön het volgende:

[..]

Ik gok dat het inbouwkasten zijn, heb je vaak bij oude huizen.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:13 schreef AceHighHugo het volgende:
Correct.
Het zijn dus geen ramen maar deuren, van de inbouwkasten dus en daar zullen dus ook wel kleren in zitten.
En die trap zal wel naar een zolder of vliering gaan (ik gok zo'n vlisotrap?)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_60730706
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:17 schreef Liebe het volgende:
Heb ze al es laten zien in een paintcollage, maar dit is mooier. Mijn kamer in Maastricht!

[ afbeelding ]

Let niet op m’n eigen charmante houding Tafeltje met stoelen onder het enige raam (maar komt wel genoeg licht binnen hoor ), planken voor boeken, glazen en zo. En een deel van mn zithoek.

[ afbeelding ]

Foto vanaf naast mn bed :p. Hier zie je de zithoekding helemaal. Dat dienblad komt nog op mn koelkast, maar die heb ik nog niet. En ook de steunbalk die precies tot het einde van mn bed komt.

[ afbeelding ]
Het bed dus. Met balk.

[ afbeelding ]

Hier is de verhuistroep nog het beste te zien, hadden we allemaal maar in die ene hoek gedumpt. Maar het is de enige foto waarop m’n bureau een beetje goed erop staat.

Maar de kleine spulletjes staan er nog niet in. Net zoals mn computer, koelkast, kastje voor onder mn bureau en ikea-trapje (omdat ik niet bij de bovenste plank kan..)
So, lekker grote kamer zeg. Hoeveel m2 is dat wel niet ?
Ik heb nu eindelijk ook definitief een kamer gevonden in Maastricht. Alhoewel ik woon nu net over de Belgische grens in Vroenhoven
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:24:09 #183
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_60731096
!
Ja hij is best groot, 25 m2, heb het enorm getroffen. Zit ook echt op een perfecte locatie, vlakbij de minervabioscoop, ken je die? cs en stadscentrum heeeel dichtbij .

België is ook chill, superdichtbij, en vaak grote/goedkope kamers heb ik me laten vertellen. Maar ik wilde perse in het centrum haha.
Wat ga je studeren/studeer je dan? Eerste jaar ook? Doe je mee aan de inkom :p?
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_60733621
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:24 schreef Liebe het volgende:
!
Ja hij is best groot, 25 m2, heb het enorm getroffen. Zit ook echt op een perfecte locatie, vlakbij de minervabioscoop, ken je die? cs en stadscentrum heeeel dichtbij .

België is ook chill, superdichtbij, en vaak grote/goedkope kamers heb ik me laten vertellen. Maar ik wilde perse in het centrum haha.
Wat ga je studeren/studeer je dan? Eerste jaar ook? Doe je mee aan de inkom :p?

Eerstejaars Geneeskunde Ik ga zeker meedoen aan de INKOM, heb er nu al zin in
Dit is ongeveer wat ik in gedachte had voor mijn kamer:

Is eigenlijk 28 m2 groot, maar dit was mijn eerste keer met floorplanner Helaas heb ik geen mooie kamer meer kunnen vinden in het centrum, want dat had ik ook liever gehad. Maar goed, de prijs is wel erg goed (295 incl per maand) en het is 5 km naar de Universiteit. Dat is dus nog goed te doen
pi_60733646
Waar kan ik aan dat programma komen waar je die indeling mee maakt ?
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:12:24 #186
140318 Thy...
Met puntjes
pi_60735478
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:04 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.floorplanner.com
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_60736634
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:04 schreef Edwinuss het volgende:
Het staat ongeveer 10 posts boven je sowieso al
pi_60822142
kick er de kick..tvp!
pi_60901346
Mijn studiotje, totaal 25m^2 midden in Den Haag

Eerste meubels staan erin, de rest komt van de week en dan de laatste spulletjes als ik er over 2 weken ga wonen!

Badkamertje in de ene hoek..

Klein keukenblokje er tegen over, voordeur in het midden. Naast het keukenblok staat nog een koelkastje, zit bij de huur in maar helaas zonder vriezertje. Achterin de hoek, onder de rommel staat een 2 pits electrisch kookstelletje.
pi_60901904
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:37 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Geen die is in januari 2007 allang afgeschaft, moest allemaal wat commerciëler. En dat doen ze vrij aardig. Ze hebben in de Kanaalstraat echt schitterende studio's boven winkels. Maar ja, internationalisering hé. Daar mogen alleen exchange of buitenlandse studenten in, Nederlanders niet toegestaan
[offtopic] DIt gebeurt in meer steden. Werkelijk te idioot voor woorden dat buitelandse studenten voorrang krijgen op Nederlandse studenten. Wat mij betreft geen buitenlandse studenten zolang er nog Nederlandse kamerzoekenden zijn.
pi_60902492
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:24 schreef svdmeer het volgende:

[..]

[offtopic] DIt gebeurt in meer steden. Werkelijk te idioot voor woorden dat buitelandse studenten voorrang krijgen op Nederlandse studenten. Wat mij betreft geen buitenlandse studenten zolang er nog Nederlandse kamerzoekenden zijn.
ja en nee

nl studenten krijgen vaak ook wel voordeel aan de hand van hun oude postcode. Zit je dan op 20km van waar je wilt zitten is het idd wel klote
pi_60977880
Het duurde eventjes, maar dan zijn hier eindelijk de foto's van hoe het nu is (was, want alweer een beetje veranderd, en dit weekend een bezoek brengen aan de Ikea voor wat er nog allemaal aangeschaft moet worden).

De hal (8 deuren: wit, rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo en lila):

De studeerkamer:

De woonkamer:

De keuken:

De badkamer:

De wc:

Mijn slaapkamer:

Huisgenootjes slaapkamer:
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:22:57 #193
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60979375
waar is dit ^
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60979702
Albert Cuypstraat, Zwolle
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:38:36 #195
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_60993064
wat een hoop zwollenaren, hier!
ik had mijn kamer in de vorige topic al gepost, ben er inmiddels twee maanden niet meer geweest ivm zomervakantie, en heb inmiddels een bank en kapstokidee aangeschaft (zodat ik mijn kleren een keer ergens kan hangen ipv onder mijn bed te proppen, is ook geeeeen systeem), dus binnenkort weer tijd voor nieuwe plaatjes. bij deze dus een verkapte tvp.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:17:19 #196
154137 X_Cybermaster
Goed, beter, masterlijk
pi_61001494
Mijn Zwolse kamerplaatjes moet ik ook maar eens maken en uploaden
Is getekend, X_CyB3RmAsT3R
pi_61003332

Over 8 dagen ga ik er wonen
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:32:23 #198
64481 topper007
Toppertje !!!!!
pi_61015313
Amsterdam:

De keuken (+ balkon, helaas niet zichtbaar):

Nogmaals keuken:

Trap naar boven:

De hal boven:

Badkamer boven (incl vloerverwarming ):

Dubbele wastafel:

Toilet (ook vloerverwarming):

Het dakterras:

Mijn slaapkamer:

Nogmaals mijn slaapkamer (+kantoor en airco ):

Nogmaals (incl badkamer):

Linkerdeur leidt naar hal en rechts de badkamer:

Trap naar dakterras:
A party without cake is just a meeting.
pi_61016699
topper007 het gaat hier over studentenkamers, niet appartementen.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_61016837
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:43 schreef MoneyTalks het volgende:
Misschien is de keuken gedeeld

Al denk ik van niet, omdat de meeste studentenhuizen niet zo netjes zijn. En ook niet zo mooi ingericht en hebben ze zeker niet zo'n mooie badkamer.
pi_61017005
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:43 schreef MoneyTalks het volgende:
ik voel me echt pwnd
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:02:15 #202
64481 topper007
Toppertje !!!!!
pi_61036728
Het is een studentenkamer! Wonen in een dubbel bovenhuis met z'n 3en. Alles gedeeld behalve slaapkamer !

Ps; schoonmaakster was net geweest vandaar de 'schone' fotos !
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:12:02 #203
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_61036978
Wat een belachelijk relaxed en groot huis, hoeveel betaal je daarvoor? (En waar ergens ligt het in Amsterdam?)

En een studentenhuis met schoonmaaktser is natuurlijk not done he
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:46:52 #204
64481 topper007
Toppertje !!!!!
pi_61038000
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:12 schreef Molluck het volgende:
Wat een belachelijk relaxed en groot huis, hoeveel betaal je daarvoor? (En waar ergens ligt het in Amsterdam?)

En een studentenhuis met schoonmaakster is natuurlijk not done he
Huur ligt rond de 500 euro per maand (varieert per kamer ivm oppervlakte) inclusief water, gas, electra en internet. Apparatuur in de keuken stond er al dus hoefden eigenlijk weinig te doen.
Huis ligt in Centrum.
De schoonmaakster is heel relaxt, maar ze doet alleen de gemeenschappelijke ruimtes denk hierbij aan trappen, keuken en badkamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')