abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60689359
Welke programma's gebruiken jullie eigenlijk om je kamer in te richten? Ik kan nergens iets vinden wat makkelijk werkt en die tekeningen hierboven zien er heel netjes uit
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_60689866
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:01 schreef henkSX het volgende:
Welke programma's gebruiken jullie eigenlijk om je kamer in te richten? Ik kan nergens iets vinden wat makkelijk werkt en die tekeningen hierboven zien er heel netjes uit
www.floorplanner.nl
pi_60702538
top! thanks
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_60728797
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:22 schreef AceHighHugo het volgende:
Onze bovenverdieping. Bovenste slaapkamer is van mij en mijn vriendin, de andere van een huisgenoot. We huren met zijn 3'en dit huis in Zwolle voor ongeveer 900incl. Slaapkamer van 22m2

[ afbeelding ]

Benedenverdieping. We hebben dus een dakterras en inbouwkasten

[ afbeelding ]
Misschien een rare vraag, maar waar laat jij je kleding?

En wat doen de ramen boven aan de trap?

En die 2e trap links? Wat is dat?

Verder ziet het er leuk uit Al zou ik zelf twijfelen over de samenstelling huisgenoot + stelletje in 1 huis..
  maandag 11 augustus 2008 @ 12:17:43 #180
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_60729415
Heb ze al es laten zien in een paintcollage, maar dit is mooier. Mijn kamer in Maastricht!

Let niet op m’n eigen charmante houding Tafeltje met stoelen onder het enige raam (maar komt wel genoeg licht binnen hoor ), planken voor boeken, glazen en zo. En een deel van mn zithoek.

Foto vanaf naast mn bed :p. Hier zie je de zithoekding helemaal. Dat dienblad komt nog op mn koelkast, maar die heb ik nog niet. En ook de steunbalk die precies tot het einde van mn bed komt.

Het bed dus. Met balk.

Hier is de verhuistroep nog het beste te zien, hadden we allemaal maar in die ene hoek gedumpt. Maar het is de enige foto waarop m’n bureau een beetje goed erop staat.

Maar de kleine spulletjes staan er nog niet in. Net zoals mn computer, koelkast, kastje voor onder mn bureau en ikea-trapje (omdat ik niet bij de bovenste plank kan..)
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  maandag 11 augustus 2008 @ 12:29:46 #181
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60729720
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:56 schreef Goover het volgende:

[..]

Misschien een rare vraag, maar waar laat jij je kleding?

En wat doen de ramen boven aan de trap?

En die 2e trap links? Wat is dat?

Verder ziet het er leuk uit Al zou ik zelf twijfelen over de samenstelling huisgenoot + stelletje in 1 huis..
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:05 schreef Syytön het volgende:

[..]

Ik gok dat het inbouwkasten zijn, heb je vaak bij oude huizen.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:13 schreef AceHighHugo het volgende:
Correct.
Het zijn dus geen ramen maar deuren, van de inbouwkasten dus en daar zullen dus ook wel kleren in zitten.
En die trap zal wel naar een zolder of vliering gaan (ik gok zo'n vlisotrap?)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_60730706
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:17 schreef Liebe het volgende:
Heb ze al es laten zien in een paintcollage, maar dit is mooier. Mijn kamer in Maastricht!

[ afbeelding ]

Let niet op m’n eigen charmante houding Tafeltje met stoelen onder het enige raam (maar komt wel genoeg licht binnen hoor ), planken voor boeken, glazen en zo. En een deel van mn zithoek.

[ afbeelding ]

Foto vanaf naast mn bed :p. Hier zie je de zithoekding helemaal. Dat dienblad komt nog op mn koelkast, maar die heb ik nog niet. En ook de steunbalk die precies tot het einde van mn bed komt.

[ afbeelding ]
Het bed dus. Met balk.

[ afbeelding ]

Hier is de verhuistroep nog het beste te zien, hadden we allemaal maar in die ene hoek gedumpt. Maar het is de enige foto waarop m’n bureau een beetje goed erop staat.

Maar de kleine spulletjes staan er nog niet in. Net zoals mn computer, koelkast, kastje voor onder mn bureau en ikea-trapje (omdat ik niet bij de bovenste plank kan..)
So, lekker grote kamer zeg. Hoeveel m2 is dat wel niet ?
Ik heb nu eindelijk ook definitief een kamer gevonden in Maastricht. Alhoewel ik woon nu net over de Belgische grens in Vroenhoven
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:24:09 #183
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_60731096
!
Ja hij is best groot, 25 m2, heb het enorm getroffen. Zit ook echt op een perfecte locatie, vlakbij de minervabioscoop, ken je die? cs en stadscentrum heeeel dichtbij .

België is ook chill, superdichtbij, en vaak grote/goedkope kamers heb ik me laten vertellen. Maar ik wilde perse in het centrum haha.
Wat ga je studeren/studeer je dan? Eerste jaar ook? Doe je mee aan de inkom :p?
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_60733621
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:24 schreef Liebe het volgende:
!
Ja hij is best groot, 25 m2, heb het enorm getroffen. Zit ook echt op een perfecte locatie, vlakbij de minervabioscoop, ken je die? cs en stadscentrum heeeel dichtbij .

België is ook chill, superdichtbij, en vaak grote/goedkope kamers heb ik me laten vertellen. Maar ik wilde perse in het centrum haha.
Wat ga je studeren/studeer je dan? Eerste jaar ook? Doe je mee aan de inkom :p?

Eerstejaars Geneeskunde Ik ga zeker meedoen aan de INKOM, heb er nu al zin in
Dit is ongeveer wat ik in gedachte had voor mijn kamer:

Is eigenlijk 28 m2 groot, maar dit was mijn eerste keer met floorplanner Helaas heb ik geen mooie kamer meer kunnen vinden in het centrum, want dat had ik ook liever gehad. Maar goed, de prijs is wel erg goed (295 incl per maand) en het is 5 km naar de Universiteit. Dat is dus nog goed te doen
pi_60733646
Waar kan ik aan dat programma komen waar je die indeling mee maakt ?
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:12:24 #186
140318 Thy...
Met puntjes
pi_60735478
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:04 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.floorplanner.com
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_60736634
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:04 schreef Edwinuss het volgende:
Het staat ongeveer 10 posts boven je sowieso al
pi_60822142
kick er de kick..tvp!
pi_60901346
Mijn studiotje, totaal 25m^2 midden in Den Haag

Eerste meubels staan erin, de rest komt van de week en dan de laatste spulletjes als ik er over 2 weken ga wonen!

Badkamertje in de ene hoek..

Klein keukenblokje er tegen over, voordeur in het midden. Naast het keukenblok staat nog een koelkastje, zit bij de huur in maar helaas zonder vriezertje. Achterin de hoek, onder de rommel staat een 2 pits electrisch kookstelletje.
pi_60901904
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:37 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Geen die is in januari 2007 allang afgeschaft, moest allemaal wat commerciëler. En dat doen ze vrij aardig. Ze hebben in de Kanaalstraat echt schitterende studio's boven winkels. Maar ja, internationalisering hé. Daar mogen alleen exchange of buitenlandse studenten in, Nederlanders niet toegestaan
[offtopic] DIt gebeurt in meer steden. Werkelijk te idioot voor woorden dat buitelandse studenten voorrang krijgen op Nederlandse studenten. Wat mij betreft geen buitenlandse studenten zolang er nog Nederlandse kamerzoekenden zijn.
pi_60902492
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:24 schreef svdmeer het volgende:

[..]

[offtopic] DIt gebeurt in meer steden. Werkelijk te idioot voor woorden dat buitelandse studenten voorrang krijgen op Nederlandse studenten. Wat mij betreft geen buitenlandse studenten zolang er nog Nederlandse kamerzoekenden zijn.
ja en nee

nl studenten krijgen vaak ook wel voordeel aan de hand van hun oude postcode. Zit je dan op 20km van waar je wilt zitten is het idd wel klote
pi_60977880
Het duurde eventjes, maar dan zijn hier eindelijk de foto's van hoe het nu is (was, want alweer een beetje veranderd, en dit weekend een bezoek brengen aan de Ikea voor wat er nog allemaal aangeschaft moet worden).

De hal (8 deuren: wit, rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo en lila):

De studeerkamer:

De woonkamer:

De keuken:

De badkamer:

De wc:

Mijn slaapkamer:

Huisgenootjes slaapkamer:
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:22:57 #193
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60979375
waar is dit ^
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60979702
Albert Cuypstraat, Zwolle
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:38:36 #195
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_60993064
wat een hoop zwollenaren, hier!
ik had mijn kamer in de vorige topic al gepost, ben er inmiddels twee maanden niet meer geweest ivm zomervakantie, en heb inmiddels een bank en kapstokidee aangeschaft (zodat ik mijn kleren een keer ergens kan hangen ipv onder mijn bed te proppen, is ook geeeeen systeem), dus binnenkort weer tijd voor nieuwe plaatjes. bij deze dus een verkapte tvp.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:17:19 #196
154137 X_Cybermaster
Goed, beter, masterlijk
pi_61001494
Mijn Zwolse kamerplaatjes moet ik ook maar eens maken en uploaden
Is getekend, X_CyB3RmAsT3R
pi_61003332

Over 8 dagen ga ik er wonen
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:32:23 #198
64481 topper007
Toppertje !!!!!
pi_61015313
Amsterdam:

De keuken (+ balkon, helaas niet zichtbaar):

Nogmaals keuken:

Trap naar boven:

De hal boven:

Badkamer boven (incl vloerverwarming ):

Dubbele wastafel:

Toilet (ook vloerverwarming):

Het dakterras:

Mijn slaapkamer:

Nogmaals mijn slaapkamer (+kantoor en airco ):

Nogmaals (incl badkamer):

Linkerdeur leidt naar hal en rechts de badkamer:

Trap naar dakterras:
A party without cake is just a meeting.
pi_61016699
topper007 het gaat hier over studentenkamers, niet appartementen.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_61016837
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:43 schreef MoneyTalks het volgende:
topper007 het gaat hier over studentenkamers, niet appartementen.
Misschien is de keuken gedeeld

Al denk ik van niet, omdat de meeste studentenhuizen niet zo netjes zijn. En ook niet zo mooi ingericht en hebben ze zeker niet zo'n mooie badkamer.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')