Dat weet je nooit bij Yuri, hij is een professionele zwaaierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ga je weg of ben je er net?
Aangezien ik nog niet gepost had in de laatse paar uur kan je aannemen dat ik er net benquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ga je weg of ben je er net?
Tenzij je alleen zwaait bij een afscheidquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Aangezien ik nog niet gepost had in de laatse paar uur kan je aannemen dat ik er net ben
Ik zwaai bij hoi en doeiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tenzij je alleen zwaait bij een afscheid
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat weet je nooit bij Yuri, hij is een professionele zwaaier
Dan zit je morgen te slapen bij je tentamen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:28 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik vannacht doorhaal.Ik lees nu dingen die ik een maand geleden nog wel begreep, maar nu opeens niet meer.
Stomme stress.
Ik zeg meestal hoi bij het weggaan. Dus het kan nog steedsquote:
Als ie maar goed gesmaakt heeft toch ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet niet hoe het kan, maar ik ben een pannendeksel kwijtgeraakt
Dat is wel bizar ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar en wanneer? Wie waren er aanwezig? Wie heeft er geen alibi? Ik zou er werk van maken, als ik jou was.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat voor merk?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
2 tentamens, organisatietheorie enquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat voor vakken? Hoeveel tentamens?![]()
Ik heb net heerlijk bijgeslapen, maar dus niet geleerd.Zo eerst maar eens douchen en dan de rest van de tijd naar de ub.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriendin probeert haar pedagogische trucjes op mij uitZe zei net: beloon jezelf, door aan het eind van de week, als je genoeg getypt hebt, die mooie jurk te kopen. Ik check wel of je echt genoeg hebt gedaan.
Het domme is dat dat soort dingen voor mij wel werken!Ik ging helemaal blij aan de slag
quote:
This lit will self-destruct in 5, 4, 3......quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Geweldig die reacties. Compleet onbenullig punt en vier mensen die er op in gaan
Hier had ik laatst een gegronde klacht over: Mensen die hoi zeggen terwijl ze weggaan cq een gesprek beeindigenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zeg meestal hoi bij het weggaan. Dus het kan nog steeds
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
"Dag drieëntwintig. Het mysterie van het verdwenen pannendeksel was nog steeds niet opgelost. Ik besloot daarom naar de haven te gaan. Hier had ik immers een paar van mijn beste ideeën gehad. Ik liep het schimmige kroegje van Manke Leo in en bestelde een druivensap. Zo zou ik zeker aangesproken worden door de ruige zeebonken die de kroeg normaal bevolken en het biljart altijd beschadigd achterlaten. Niet veel later werd ik inderdaad aangesproken door een van de zeeschuimers, die zich alleen voorstelde als "Rode Leider". Deze mysterieuze man nodigde me uit voor een traditionele maaltijd aanstaande zondag, waarbij het een en ander duidelijk zou worden. Ik pakte mijn notitieblok, schreef zijn instructies op en na het soldaat maken van mijn druivensap liep ik terug naar mijn auto. Deze zaak had wederom een bizarre wending gekregen."
Moet wel, wat doe je anders in de haven?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
ik, een ruige zeebonk? als jullie maar geen verkeerde ideeen krijgen![]()
Haring etenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Moet wel, wat doe je anders in de haven?
De haven is anders een uitstekende locatie voor een avond bierdrinken. Zeker 's zomers.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Moet wel, wat doe je anders in de haven?
Stom iets om over te klagen zeg. Ik sluit vrijwel altijd mijn telefoonsgesprekken af met "Hoihoi/haihai. Doet bijna iedereen hier in huisquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier had ik laatst een gegronde klacht over: Mensen die hoi zeggen terwijl ze weggaan cq een gesprek beeindigen
jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens las ik net dit topic: Penalties bij Frankrijk - Italie ondanks uitschakeling.
Als ik het goed lees door de berg verwarde Fokkers dan is er een grote kans dat Italie en Frankrijk dus penalties moeten gaan houden om te kijken wie er 3e en 4e worden waar dan ook weer gevolgen aan hangen voor volgende toernooien.
Dus je ligt eruit en dan moet je ook nog eens penalties gaan nemen
oh ja is ook zoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier had ik laatst een gegronde klacht over: Mensen die hoi zeggen terwijl ze weggaan cq een gesprek beeindigen
Nee, je IQ wordt bepaald aan de hand van je accuratesse en je snelheid. Als ik sneller en precieser was geweest had ik misschien wel 200 kunnen halen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is 133 het hoogste Travellers IQ wat je kan halen? Hoe genaaid
En /wycciequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, dat kan even duren hoor, zo'n pleintje aanleggen
/Hawaii_Tim
/WhiteGuy
Ik blijf het raar vinden, maar ik erger me ook blauw aan de enorme taalfouten die ik regelmatig tegenkom in m'n werk, zo ben ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Stom iets om over te klagen zeg. Ik sluit vrijwel altijd mijn telefoonsgesprekken af met "Hoihoi/haihai. Doet bijna iedereen hier in huisOok als iemand weg gaat zeg ik vaak hoihoi. En als ik zelf weg ga zegik meestal doei of later.
in het Gronings welquote:
Vandaag bij bloed doneren nog een grap gemaakt die eigenlijk te slecht was, maar de controle-arts begreep em niet (en ze zei dat ze em niet eerder had gehoord).quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, je IQ wordt bepaald aan de hand van je accuratesse en je snelheid. Als ik sneller en precieser was geweest had ik misschien wel 200 kunnen halen.![]()
[..]
En /wyccie
Ik wilde 'm ook maken.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag bij bloed doneren nog een grap gemaakt die eigenlijk te slecht was, maar de controle-arts begreep em niet (en ze zei dat ze em niet eerder had gehoord).
Ze wilde m'n polsen tellen. Ik zei dat ik tot twee kwam...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
* MadMaster checkt link en zegt:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zelfs voor MM zijn daar activiteiten die in de smaak vallen...
Dan moeten Groningers Groningen nooit verlaten.quote:
Gek, artsen zeggen nooit 'polsen tellen', maar 'pols voelen'. In ieder geval enkelvoud.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ze wilde m'n polsen tellen. Ik zei dat ik tot twee kwam...
quote:
't is goed met jequote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moeten Groningers Groningen nooit verlaten.![]()
[..]
Pols tellen, ook goed. Ze zei in elk geval geen voelen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moeten Groningers Groningen nooit verlaten.![]()
[..]
Gek, artsen zeggen nooit 'polsen tellen', maar 'pols voelen'. In ieder geval enkelvoud.
Lust je per definitie geen whiskey?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Zolang ze daar nog 'whiskey' schrijven i.p.v 'whisky'
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben het zelden niet met je eens, maar dit is echt een ban waard.
Jawel, vele Ierse whiskies en een enkele Amerikaanse whiskey (bourbon) kan ik wel waarderen.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:40 schreef Etcetera het volgende:
dus whiskey en whisky zijn weldegelijk namen voor dranken, maar het hangt van de herkomst af of het met of zonder e wordt geschreven?
quote:De schrijfwijze (whisky of whiskey) is afhankelijk van de herkomst van de drank; uit Ierland en de Verenigde Staten afkomstig is het whiskey, uit Canada en Schotland is het whisky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |