Hey Soemp! Hoe ging het?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat voor vakken? Hoeveel tentamens?![]()
Ik heb net heerlijk bijgeslapen, maar dus niet geleerd.Zo eerst maar eens douchen en dan de rest van de tijd naar de ub.
Zie hierboven. Hoe ging jouw tentamen??quote:
Ik zit nu te twijfelen of ik nu voor de rest van het blok nog wat moet gaan doen of nu maar alvast aan de vakantie beginnen en voor het hertentamen gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:34 schreef Soempie het volgende:
Tentamenverhaal
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:34 schreef wyccie het volgende:
Ik had vuurwerk verwacht na level 12. Maar nee, gewoon hetzelfde schermpje. Alsof er niks aan de hand is. Het leven gaat gewoon door.
Ik denk dat je iets ertussenin moet proberen. Nog wel studeren, maar niet heel gestressed. Wie weet haal je je tentamen wel en dan ben je mooi van die her af.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zit nu te twijfelen of ik nu voor de rest van het blok nog wat moet gaan doen of nu maar alvast aan de vakantie beginnen en voor het hertentamen gaan.
Er komt helemaal niks meer uit me.
Ik zag het inderdaad vlak nadat ik gepost had. Ik denk dat ik 8 van de 10 vragen van economie-deel goed heb. Voor de rest waren het 80 juist/onjuist vragen, waarvan ik er vrij weinig wist. Maar met redeneren kom je volgens mij een eind. Het is even afwachten of ik het gehaald heb of dat er een herkansing nodig is, maar de kans dat ik het gehaald heb is redelijk aanwezigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie hierboven. Hoe ging jouw tentamen??
Wat een waarheidquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets ertussenin moet proberen. Nog wel studeren, maar niet heel gestressed. Wie weet haal je je tentamen wel en dan ben je mooi van die her af.
* Nembrionic smst BBQ AAN naar 4444quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:15 schreef iamredleader het volgende:
Over de barbeque gesproken, ik wil graag weten wie er nu wel of niet komen ivm het doen van de boodschappen
Van een aantal mensen heb ik inmiddels AFmeldingen gehad, maar AANmeldingen zijn tot nu toe erg schaars.geef je op, kom gezellig, het wordt vast leuk
Ik had mij ook reeds 2x aangemeld. Overigens bedenk ik me net ook onder voorbehoud.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, op dit moment onder voorbehoud Hawaii-Tim en MaJo, en toegezegd: Tinuviel en ik
Verder helaas afzeggingen van een aantal mensen![]()
En nu afwachten op PR, DHR enEli
komen
Gaat bij mij niet werken. Heb tijdens mijn SOG al dingen gekocht waardoor ik nu juist als straf niks mag kopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef LadyBlack het volgende: Ze zei net: beloon jezelf, door aan het eind van de week, als je genoeg getypt hebt, die mooie jurk te kopen.
Is 133 het hoogste Travellers IQ wat je kan halen? Hoe genaaidquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:34 schreef wyccie het volgende:
Ik had vuurwerk verwacht na level 12. Maar nee, gewoon hetzelfde schermpje. Alsof er niks aan de hand is. Het leven gaat gewoon door.
Dit soort onzin moet ik nu beantwoorden. Het interesseert mij niets, de docent waarschijnlijk ook niet (tot nu toe alles gehaald) maar als ik het niet doe mag ik niet door met de opleidingquote:Aan welke persoonlijke doelstellingen heb je de afgelopen twee modulen de kans gehad om te werken? Hoe zie jij jouw ontwikkeling op deze gebieden (in vergelijking met die van het 1e half jaar)?
Jeetje wat een gezever zegquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit soort onzin moet ik nu beantwoorden. Het interesseert mij niets, de docent waarschijnlijk ook niet (tot nu toe alles gehaald) maar als ik het niet doe mag ik niet door met de opleiding
Seriously, héb je überhaupt aan persoonlijke doelstellingen gewerkt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit soort onzin moet ik nu beantwoorden. Het interesseert mij niets, de docent waarschijnlijk ook niet (tot nu toe alles gehaald) maar als ik het niet doe mag ik niet door met de opleiding
Een gehaald proefwerk herkansen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jeej, ik mag zo ook weer gaan leren
Maar niet zo erg want 1. ik hoef niet per se te herkansen, ik doe het alleen voor mijn ego, 2. ik doe het samen met een vriendin en 3. ze neem B&J ijs mee om me te bedanken voor de 9,5 voor die presentatie die ik haar heb bezorgd
Wat goed dat je het zo tof vondquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja! Infadels FTW!!!!Supersupersupertof concert gisteren!!
Ik moest een beetje inkomen want was moe, en mn vriendinnen nog veel erger, maar zodra Jagger '67 ingezet werd vloog ik automatisch de lucht in en ben als een gek blijven springen![]()
Ze hebben alleen soms wel héél slecht geluid... de zanger was helemaal niet te horen bij Topboy en Love Like SemtexIk dacht op LL dat het aan de te grote tent lag, maar niet dus.
Wij noemden dat vroegah 'herprofileren'. Welk vak ga je opnieuw doen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jeej, ik mag zo ook weer gaan leren
Maar niet zo erg want 1. ik hoef niet per se te herkansen, ik doe het alleen voor mijn ego, 2. ik doe het samen met een vriendin en 3. ze neem B&J ijs mee om me te bedanken voor de 9,5 voor die presentatie die ik haar heb bezorgd
Heb ik destijds ook gedaan. Wiskunde B had ik met 39 graden koorts en 5 paracetamollen op gemaakt. Het resultaat was een 4. Op zich niets mis mee, want dat was het gemiddelde van mijn klas.quote:
Nee natuurlijk niet, omdat ik tot nu toe HBO vrij makkelijk red. Als ik persoonlijke doelstellingen invul is dat meestal dat ik me meer aan de planning wil houden, wat ik vervolgens niet doe omdat ik met een dag flink moeite er in steken evenveel werk kan produceren als anderen in een weekquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Seriously, héb je überhaupt aan persoonlijke doelstellingen gewerkt?
Ik heb een herexamen geprobeerd ook al was ik geslaagd. Ik vond een 5,45 nogal lullig staan op een eindlijst, jammer genoeg is het niet gelukt om te verbeterenquote:
Precies. Uiteindelijk gaat het er op neer komen dat ik donderdag een kwartiertje koffie drink met een docent en vertel dat alles goed gaat. Als ze niet al te veel aandacht besteedt aan wat ik op heb geschreven krijg ik een voldoende afgetekend en een studiepunt, anders moet ik er nog wat aan aanpassen.quote:
Prachtigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriendin probeert haar pedagogische trucjes op mij uitZe zei net: beloon jezelf, door aan het eind van de week, als je genoeg getypt hebt, die mooie jurk te kopen. Ik check wel of je echt genoeg hebt gedaan.
Het domme is dat dat soort dingen voor mij wel werken!Ik ging helemaal blij aan de slag
Eet smakelijk alvast Soempquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:41 schreef Soempie het volgende:
En ik ben nu aan het wachten tot m'n piazza klaar is.
Zo, dat kan even duren hoor, zo'n pleintje aanleggenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:41 schreef Soempie het volgende:
En ik ben nu aan het wachten tot m'n piazza klaar is.
Hier staat geen zuchtje windquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het is het precies warm genoeg. Ben net even lopend boodschappen gaan doen, lekker zonnetje, klein windje, perfect
Ik heb begrepen van DR dat jullie met z'n drietjes komenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:17 schreef PhysicsRules het volgende:
Dat ga ik even overleggen, het hangt er van af of ZusVanDHR haar verjaardag viert.
quote:
Had ik al van MaJo begrepen, het hangt ervan af of jullie de barbeque van zaterdagavond overlevenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had mij ook reeds 2x aangemeld. Overigens bedenk ik me net ook onder voorbehoud.
DHR belt je over zondagquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:01 schreef iamredleader het volgende:en ik ga lekker afsluiten en naar huis
En ze zijn al zo zuur dat NL met het tweede elftal op de proppen komt, volgens telegraaf 9 wisselingen in de basis t.o.v. vorige wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens las ik net dit topic: Penalties bij Frankrijk - Italie ondanks uitschakeling.
Als ik het goed lees door de berg verwarde Fokkers dan is er een grote kans dat Italie en Frankrijk dus penalties moeten gaan houden om te kijken wie er 3e en 4e worden waar dan ook weer gevolgen aan hangen voor volgende toernooien.
Dus je ligt eruit en dan moet je ook nog eens penalties gaan nemen
Ja maar dat zijn cijfers die meetellen voor mijn eindlijst, die nu, op twee dingen na, alleen maar is samengesteld uit cijfers tussen de zeseneenhalf en negen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |