Dat weet je nooit bij Yuri, hij is een professionele zwaaierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ga je weg of ben je er net?
Aangezien ik nog niet gepost had in de laatse paar uur kan je aannemen dat ik er net benquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ga je weg of ben je er net?
Tenzij je alleen zwaait bij een afscheidquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Aangezien ik nog niet gepost had in de laatse paar uur kan je aannemen dat ik er net ben
Ik zwaai bij hoi en doeiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tenzij je alleen zwaait bij een afscheid
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat weet je nooit bij Yuri, hij is een professionele zwaaier
Dan zit je morgen te slapen bij je tentamen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:28 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik vannacht doorhaal.Ik lees nu dingen die ik een maand geleden nog wel begreep, maar nu opeens niet meer.
Stomme stress.
Ik zeg meestal hoi bij het weggaan. Dus het kan nog steedsquote:
Als ie maar goed gesmaakt heeft toch ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet niet hoe het kan, maar ik ben een pannendeksel kwijtgeraakt
Dat is wel bizar ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar en wanneer? Wie waren er aanwezig? Wie heeft er geen alibi? Ik zou er werk van maken, als ik jou was.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat voor merk?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
2 tentamens, organisatietheorie enquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat voor vakken? Hoeveel tentamens?![]()
Ik heb net heerlijk bijgeslapen, maar dus niet geleerd.Zo eerst maar eens douchen en dan de rest van de tijd naar de ub.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriendin probeert haar pedagogische trucjes op mij uitZe zei net: beloon jezelf, door aan het eind van de week, als je genoeg getypt hebt, die mooie jurk te kopen. Ik check wel of je echt genoeg hebt gedaan.
Het domme is dat dat soort dingen voor mij wel werken!Ik ging helemaal blij aan de slag
quote:
This lit will self-destruct in 5, 4, 3......quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Geweldig die reacties. Compleet onbenullig punt en vier mensen die er op in gaan
Hier had ik laatst een gegronde klacht over: Mensen die hoi zeggen terwijl ze weggaan cq een gesprek beeindigenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zeg meestal hoi bij het weggaan. Dus het kan nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |