Joh tyf toch een eind op oud wijf. Blijf lekker aan die meeneem zuurstoffles hangen van je.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:11 schreef right_turn het volgende:
...er maar aan wennen dat ze per 1 juli op moeten tyfen uit openbare gelegenheden.
Opbokken met die kankerstokkies van je, die voor mij het uitgaan een benauwende affaire maken.
Heerlijk om te zien hoe al die achterlijke caféhouders zich in allerbei bochten wringen om er onderuit te komen, terwijl je gewoon weet dat ze voor de bijl gaan bij een eventuele controle.
1 juli, ow heerlijke dag, dat je maar snel komen mag.
Klacht is dus dat er mensen tegen het rookverbod zijn, dit voor de mensen die hun hersenen aan gort hebben gerookt.
Roken... ik vind het gewoon stom!
Ik word al kortademig als mensen bij de bushalte een sigaretje roken en dan met rook in hun kleding en haar in de buurt van je gaan zitten. Die mensen ontbreekt het gewoon aan besef wat ze een ander aandoen.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:42 schreef JohnDDD het volgende:
Ik krijg van rokers in mijn omgeving vrijwel meteen hoofdpijn, vrijwel direct als ik er een half minuutje naast sta. Als ik echt in de rook sta, krijg ik bovendien geen adem en voel ik me zeer ongemakkelijk.
Nu moet er nog een verbod komen op harde muziek, en misschien kan ik dan ook eens naar een café toe
Wel als iedereen dat had gedaan die zo'n last heeft van rook. (En dan doel ik dus op al die mensen die nu het hardst brullen dat ze éindelijk ook eens lekker uit kunnen gaan. Het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ik heb de afgelopen weken veel meer van dat soort geluiden gehoord dan de afgelopen jaren.)quote:Op maandag 23 juni 2008 16:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Het maakt ook echt indruk als ik naar een kroegeigenaar loop en vraag of ie even een paar duizend euro in afzuiginstallaties wil investeren omdat ik ergens last van heb...
Dat bedoel ik.quote:Overigens slaat het natuurlijk nergens op dat er nu in ene huilies zijn die achter het rookverbod staan, die mensen waren er ook al voordat er uberhaupt sprake van was... Ik klaagde ook al op mijn werkplek toen mijn baas naast me zat en 4 a 5 sigaretten zat weg te werken en ik elke dag stinkend en met rode ogen thuiskwam... en zo hekelde ik ook al dat roken in kroegen voordat het rookverbod er doorkwam.
joh rot jij ook een eind op met je gezeik over "die harde muziek" weet niet waar of in welke gelegenheid jij wilt uitgaan, maar er zijn (waren er al) meer dan genoeg gelegenheden waar niet gerookt mag worden, en zeker waar je bijna geen muziek hoort omdat men zo graag wil "converseren" met "elkander" maar ja, die zijn natuurlijk weer niet gezellig genoeg.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:42 schreef JohnDDD het volgende:
Ik krijg van rokers in mijn omgeving vrijwel meteen hoofdpijn, vrijwel direct als ik er een half minuutje naast sta. Als ik echt in de rook sta, krijg ik bovendien geen adem en voel ik me zeer ongemakkelijk.
Nu moet er nog een verbod komen op harde muziek, en misschien kan ik dan ook eens naar een café toe
Doe jij je bovenganger aub ff voor hoe je je van 10 hoog laat vallen met een strop om je nek. zo vangen we 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 23 juni 2008 16:45 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik word al kortademig als mensen bij de bushalte een sigaretje roken en dan met rook in hun kleding en haar in de buurt van je gaan zitten. Die mensen ontbreekt het gewoon aan besef wat ze een ander aandoen.
Je punt is duidelijk. Je hebt last van rook, naar voor je. Gelukkig kan je straks lekker de horeca in en da's fijn!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:45 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik word al kortademig als mensen bij de bushalte een sigaretje roken en dan met rook in hun kleding en haar in de buurt van je gaan zitten. Die mensen ontbreekt het gewoon aan besef wat ze een ander aandoen.
wat denk je nou zelf, die is te egoïstisch om dat in te zien.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:50 schreef Insomaniac het volgende:
maar denk je dat van jouw gemekker de wereld veel mooier wordt? Leven en laten leven!.
Doe eens even normaal, omdat ik niet tegen rook en harde muziek kan moet ik mezelf maar meteen gaan ophangen?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:49 schreef smoekie het volgende:
[..]
joh rot jij ook een eind op met je gezeik over "die harde muziek" weet niet waar of in welke gelegenheid jij wilt uitgaan, maar er zijn (waren er al) meer dan genoeg gelegenheden waar niet gerookt mag worden, en zeker waar je bijna geen muziek hoort omdat men zo graag wil "converseren" met "elkander" maar ja, die zijn natuurlijk weer niet gezellig genoeg.
Nu wordt het roken verboden, straks gaan al die zielige stumperds nog klagen over de decibel die ze soms produceren ook zeg.
Get a life en hang jezelf aan de hoogste boom zeg.
[..]
Doe jij je bovenganger aub ff voor hoe je je van 10 hoog laat vallen met een strop om je nek. zo vangen we 2 vliegen in 1 klap
Daar zou ik me als ik jou was net zo hard tegen verzetten als tegen het rookverbod!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:51 schreef Insomaniac het volgende:
Oeh oeh! Nu trouwens het rookverbod door is, moet er gelobbyd worden voor een stumperds- en lelijke mensen verbod.!
Joh, dat soort mensen moet je alleen maar harder knuffelen. Knuffelen en aaien.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:52 schreef smoekie het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf, die is te egoïstisch om dat in te zien.
Dat wordt (of is het al) op latere leeftijd zo'n oude zeikbuur die je het liefst uit de weg wil gaan als je die van een km afstand al aan ziet komen uit angst voor al die nare verhalen over zuurstoftekort. aambaaien, hoge bloeddruk, spataders etc etc etc
Jij bent best wel een eng vrouwtje. Emo zeker?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:49 schreef smoekie het volgende:
[..]
joh rot jij ook een eind op met je gezeik over "die harde muziek" weet niet waar of in welke gelegenheid jij wilt uitgaan, maar er zijn (waren er al) meer dan genoeg gelegenheden waar niet gerookt mag worden, en zeker waar je bijna geen muziek hoort omdat men zo graag wil "converseren" met "elkander" maar ja, die zijn natuurlijk weer niet gezellig genoeg.
Nu wordt het roken verboden, straks gaan al die zielige stumperds nog klagen over de decibel die ze soms produceren ook zeg.
Get a life en hang jezelf aan de hoogste boom zeg.
[..]
Doe jij je bovenganger aub ff voor hoe je je van 10 hoog laat vallen met een strop om je nek. zo vangen we 2 vliegen in 1 klap
Nah, ik verzet me al niet eens tegen het rookverbod en daarnaast ben ik ook nog eens bloedstollend mooi en geenszins een stumperd, dus ik heb niets te vrezen.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:59 schreef right_turn het volgende:
[..]
Daar zou ik me als ik jou was net zo hard tegen verzetten als tegen het rookverbod!
Je eerste opmerking ontkracht de tweede. Fail! Ga je door voor massive?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nah, ik verzet me al niet eens tegen het rookverbod en daarnaast ben ik ook nog eens bloedstollend mooi en geenszins een stumperd, dus ik heb niets te vrezen..
Ja da's een heel ander verhaal, een rookverbod in vliegtuigen, ziekenhuizen en treinen daar ben ik zeker voor, maar kom op zeg het merendeel in een kroeg rookt, je kan beter rookvrije zones maken voor kortademige mensen ipv alle kroegen 'rookvrij met een rookzone'quote:Op maandag 23 juni 2008 16:45 schreef right_turn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:58 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, omdat ik niet tegen rook en harde muziek kan moet ik mezelf maar meteen gaan ophangen?
Feit is dat het soms leuk is of nodig kan zijn om naar een café of iets dergelijks te gaan om daar mensen te ontmoeten, en dan zit je vaak verplicht in de rook of de muziek. Bovendien weet je soms van te voren niet of er wel of niet gerookt mag worden of hoe hard de muziek is. Voor de muziek heb ik altijd oordopjes bij me, met het rookverbod ben ik dus erg blij.
Maar het zou inderdaad een idee zijn om ook speciale gelegenheden te maken waar ongevoelige types zoals jij lekker de hele avond kunnen roken, zuipen en hun oren kunnen opblazen
Brr nee dank je wel. Dat laat ik dan wel aan jou over goed. Jquote:Op maandag 23 juni 2008 17:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Joh, dat soort mensen moet je alleen maar harder knuffelen. Knuffelen en aaien.
Over eng gesproken, lees je opening eens na zeg.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:00 schreef right_turn het volgende:
[..]
Jij bent best wel een eng vrouwtje. Emo zeker?
Neen, dat rookverbod is inderdaad niet goed, want ik treed veel op in kroegen en door die rook zien ze mijn kop niet. Dan zing ik beter en als ik dan klote zing, kan ik zeggen dat het met name ligt aan die rook die op mijn keel slaat weet jequote:Op maandag 23 juni 2008 17:14 schreef Bas_Vermeer het volgende:
nea dat rookverbod is inderdaad niet goed want iok treed veel op in kroegen en door die rook zie ze me kop niet en dan zing i beter en als ik dan klote zing kern ik zegge dat het met name leg aan dioe rook die op me keal slaat weet je
bas vermeer voor al u feesten en partiojen
als je net zo zingt als dat je schrijft?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:14 schreef Bas_Vermeer het volgende:
nea dat rookverbod is inderdaad niet goed want iok treed veel op in kroegen en door die rook zie ze me kop niet en dan zing i beter en als ik dan klote zing kern ik zegge dat het met name leg aan dioe rook die op me keal slaat weet je
bas vermeer voor al u feesten en partiojen
ey je weet i9kzing en jij niet dis ik weet waarover ik schrijf en jij niet dus jijn moet met nie vervbertateren jeahquote:Op maandag 23 juni 2008 17:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Neen, dat rookverbod is inderdaad niet goed, want ik treed veel op in kroegen en door die rook zien ze mijn kop niet. Dan zing ik beter en als ik dan klote zing, kan ik zeggen dat het met name ligt aan die rook die op mijn keel slaat weet je
Bas Vermeer voor een cursus hoe verneuk ik de nederlandse taal
Ik wil graag een zwembad zonder water. Kan best leuk zijn om daar mensen te ontmoeten, maar ja, dat water he. Daar kan ik niet tegen. En zoals ik al zo vaak heb gezegd, ook graag geen werk meer op mijn werk, want ook daar kan ik niet tegen en heb ik alleen maar last van.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:58 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, omdat ik niet tegen rook en harde muziek kan moet ik mezelf maar meteen gaan ophangen?
Feit is dat het soms leuk is of nodig kan zijn om naar een café of iets dergelijks te gaan om daar mensen te ontmoeten, en dan zit je vaak verplicht in de rook of de muziek. Bovendien weet je soms van te voren niet of er wel of niet gerookt mag worden of hoe hard de muziek is. Voor de muziek heb ik altijd oordopjes bij me, met het rookverbod ben ik dus erg blij.
Maar het zou inderdaad een idee zijn om ook speciale gelegenheden te maken waar ongevoelige types zoals jij lekker de hele avond kunnen roken, zuipen en hun oren kunnen opblazen
zwenbad zondaeah water is toch alleen voor mense die niet kenne zwemme maar wel kunne zingen?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil graag een zwembad zonder water. Kan best leuk zijn om daar mensen te ontmoeten, maar ja, dat water he. Daar kan ik niet tegen. En zoals ik al zo vaak heb gezegd, ook graag geen werk meer op mijn werk, want ook daar kan ik niet tegen en heb ik alleen maar last van.
Verbeteren? Welnee kerel ik vertaal dat is heel wat andersquote:Op maandag 23 juni 2008 17:25 schreef Bas_Vermeer het volgende:
[..]
ey je weet i9kzing en jij niet dis ik weet waarover ik schrijf en jij niet dus jijn moet met nie vervbertateren jeah
Pure overdrijving wat je hier doet, het zwembad zonder water heeft niet veel zin, een horeca zonder sigaretten of harde muziek verhoogt alleen maar het plezier.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil graag een zwembad zonder water. Kan best leuk zijn om daar mensen te ontmoeten, maar ja, dat water he. Daar kan ik niet tegen. En zoals ik al zo vaak heb gezegd, ook graag geen werk meer op mijn werk, want ook daar kan ik niet tegen en heb ik alleen maar last van.
Ik wens je heel veel plezier in een lege kroegquote:Op maandag 23 juni 2008 22:05 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Pure overdrijving wat je hier doet, het zwembad zonder water heeft niet veel zin, een horeca zonder sigaretten of harde muziek verhoogt alleen maar het plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |