abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2008 @ 16:42:25 #251
170945 smoekie
individualist
pi_59629192
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:11 schreef right_turn het volgende:
...er maar aan wennen dat ze per 1 juli op moeten tyfen uit openbare gelegenheden.

Opbokken met die kankerstokkies van je, die voor mij het uitgaan een benauwende affaire maken.

Heerlijk om te zien hoe al die achterlijke caféhouders zich in allerbei bochten wringen om er onderuit te komen, terwijl je gewoon weet dat ze voor de bijl gaan bij een eventuele controle.

1 juli, ow heerlijke dag, dat je maar snel komen mag.

Klacht is dus dat er mensen tegen het rookverbod zijn, dit voor de mensen die hun hersenen aan gort hebben gerookt.

Roken... ik vind het gewoon stom!
Joh tyf toch een eind op oud wijf. Blijf lekker aan die meeneem zuurstoffles hangen van je.

Leuk te weten dat je eigenlijk niet "gewenst" ben in een horeca gelegenheid waar de eigenaar liever, hen met die kankerstokjes zien.

over stom gesproken.
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_59629208
Ik krijg van rokers in mijn omgeving vrijwel meteen hoofdpijn, vrijwel direct als ik er een half minuutje naast sta. Als ik echt in de rook sta, krijg ik bovendien geen adem en voel ik me zeer ongemakkelijk.

Nu moet er nog een verbod komen op harde muziek, en misschien kan ik dan ook eens naar een café toe
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 23 juni 2008 @ 16:45:51 #253
210501 right_turn
It's my turn
pi_59629276
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:42 schreef JohnDDD het volgende:
Ik krijg van rokers in mijn omgeving vrijwel meteen hoofdpijn, vrijwel direct als ik er een half minuutje naast sta. Als ik echt in de rook sta, krijg ik bovendien geen adem en voel ik me zeer ongemakkelijk.

Nu moet er nog een verbod komen op harde muziek, en misschien kan ik dan ook eens naar een café toe
Ik word al kortademig als mensen bij de bushalte een sigaretje roken en dan met rook in hun kleding en haar in de buurt van je gaan zitten. Die mensen ontbreekt het gewoon aan besef wat ze een ander aandoen.
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59629350
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:32 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Het maakt ook echt indruk als ik naar een kroegeigenaar loop en vraag of ie even een paar duizend euro in afzuiginstallaties wil investeren omdat ik ergens last van heb...
Wel als iedereen dat had gedaan die zo'n last heeft van rook. (En dan doel ik dus op al die mensen die nu het hardst brullen dat ze éindelijk ook eens lekker uit kunnen gaan. Het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ik heb de afgelopen weken veel meer van dat soort geluiden gehoord dan de afgelopen jaren.)
quote:
Overigens slaat het natuurlijk nergens op dat er nu in ene huilies zijn die achter het rookverbod staan, die mensen waren er ook al voordat er uberhaupt sprake van was... Ik klaagde ook al op mijn werkplek toen mijn baas naast me zat en 4 a 5 sigaretten zat weg te werken en ik elke dag stinkend en met rode ogen thuiskwam... en zo hekelde ik ook al dat roken in kroegen voordat het rookverbod er doorkwam.
Dat bedoel ik.

Maar goed, ik ben een knuffelhippie en vind dat we er samen uit moeten kunnen komen (rookhokken bv) en van dit algehele verbod krijg ik jeuk. Gelukkig wordt het weer terrasweer! (Dan kan jij mooi binnen zitten, helemaal rookvrij! )
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  maandag 23 juni 2008 @ 16:49:57 #255
170945 smoekie
individualist
pi_59629381
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:42 schreef JohnDDD het volgende:

joh rot jij ook een eind op met je gezeik over "die harde muziek" weet niet waar of in welke gelegenheid jij wilt uitgaan, maar er zijn (waren er al) meer dan genoeg gelegenheden waar niet gerookt mag worden, en zeker waar je bijna geen muziek hoort omdat men zo graag wil "converseren" met "elkander" maar ja, die zijn natuurlijk weer niet gezellig genoeg.

Nu wordt het roken verboden, straks gaan al die zielige stumperds nog klagen over de decibel die ze soms produceren ook zeg.

Get a life en hang jezelf aan de hoogste boom zeg.
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:45 schreef right_turn het volgende:

[..]

Ik word al kortademig als mensen bij de bushalte een sigaretje roken en dan met rook in hun kleding en haar in de buurt van je gaan zitten. Die mensen ontbreekt het gewoon aan besef wat ze een ander aandoen.
Doe jij je bovenganger aub ff voor hoe je je van 10 hoog laat vallen met een strop om je nek. zo vangen we 2 vliegen in 1 klap
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_59629391
quote:

[..]

Je punt is duidelijk. Je hebt last van rook, naar voor je. Gelukkig kan je straks lekker de horeca in en da's fijn! . Heb ik alleen een vraagje, voor jou zijn rokers asociale mensen die geen besef hebben van wat ze een ander aandoen, maar denk je dat van jouw gemekker de wereld veel mooier wordt? Leven en laten leven! .
Echte liefde!
pi_59629422
Oeh oeh! Nu trouwens het rookverbod door is, moet er gelobbyd worden voor een stumperds- en lelijke mensen verbod. !
Echte liefde!
  maandag 23 juni 2008 @ 16:52:13 #258
170945 smoekie
individualist
pi_59629455
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:50 schreef Insomaniac het volgende:

maar denk je dat van jouw gemekker de wereld veel mooier wordt? Leven en laten leven! .
wat denk je nou zelf, die is te egoïstisch om dat in te zien.

Dat wordt (of is het al) op latere leeftijd zo'n oude zeikbuur die je het liefst uit de weg wil gaan als je die van een km afstand al aan ziet komen uit angst voor al die nare verhalen over zuurstoftekort. aambaaien, hoge bloeddruk, spataders etc etc etc
pi_59629619
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:49 schreef smoekie het volgende:

[..]

joh rot jij ook een eind op met je gezeik over "die harde muziek" weet niet waar of in welke gelegenheid jij wilt uitgaan, maar er zijn (waren er al) meer dan genoeg gelegenheden waar niet gerookt mag worden, en zeker waar je bijna geen muziek hoort omdat men zo graag wil "converseren" met "elkander" maar ja, die zijn natuurlijk weer niet gezellig genoeg.

Nu wordt het roken verboden, straks gaan al die zielige stumperds nog klagen over de decibel die ze soms produceren ook zeg.

[..]

Doe jij je bovenganger aub ff voor hoe je je van 10 hoog laat vallen met een strop om je nek. zo vangen we 2 vliegen in 1 klap
Doe eens even normaal, omdat ik niet tegen rook en harde muziek kan moet ik mezelf maar meteen gaan ophangen?

Feit is dat het soms leuk is of nodig kan zijn om naar een café of iets dergelijks te gaan om daar mensen te ontmoeten, en dan zit je vaak verplicht in de rook of de muziek. Bovendien weet je soms van te voren niet of er wel of niet gerookt mag worden of hoe hard de muziek is. Voor de muziek heb ik altijd oordopjes bij me, met het rookverbod ben ik dus erg blij.

Maar het zou inderdaad een idee zijn om ook speciale gelegenheden te maken waar ongevoelige types zoals jij lekker de hele avond kunnen roken, zuipen en hun oren kunnen opblazen
  maandag 23 juni 2008 @ 16:59:06 #260
210501 right_turn
It's my turn
pi_59629634
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:51 schreef Insomaniac het volgende:
Oeh oeh! Nu trouwens het rookverbod door is, moet er gelobbyd worden voor een stumperds- en lelijke mensen verbod. !
Daar zou ik me als ik jou was net zo hard tegen verzetten als tegen het rookverbod!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59629656
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:52 schreef smoekie het volgende:

[..]

wat denk je nou zelf, die is te egoïstisch om dat in te zien.

Dat wordt (of is het al) op latere leeftijd zo'n oude zeikbuur die je het liefst uit de weg wil gaan als je die van een km afstand al aan ziet komen uit angst voor al die nare verhalen over zuurstoftekort. aambaaien, hoge bloeddruk, spataders etc etc etc
Joh, dat soort mensen moet je alleen maar harder knuffelen. Knuffelen en aaien.
Echte liefde!
  maandag 23 juni 2008 @ 17:00:36 #262
210501 right_turn
It's my turn
pi_59629672
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:49 schreef smoekie het volgende:

[..]

[..]

Jij bent best wel een eng vrouwtje. Emo zeker?
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59629695
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:59 schreef right_turn het volgende:

[..]

Daar zou ik me als ik jou was net zo hard tegen verzetten als tegen het rookverbod!
Nah, ik verzet me al niet eens tegen het rookverbod en daarnaast ben ik ook nog eens bloedstollend mooi en geenszins een stumperd, dus ik heb niets te vrezen. .
Echte liefde!
  maandag 23 juni 2008 @ 17:10:45 #264
210501 right_turn
It's my turn
pi_59629905
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:01 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Nah, ik verzet me al niet eens tegen het rookverbod en daarnaast ben ik ook nog eens bloedstollend mooi en geenszins een stumperd, dus ik heb niets te vrezen. .
Je eerste opmerking ontkracht de tweede. Fail! Ga je door voor massive?
Acht Cola, Acht Bier!
pi_59629923
quote:

[..]

Ja da's een heel ander verhaal, een rookverbod in vliegtuigen, ziekenhuizen en treinen daar ben ik zeker voor, maar kom op zeg het merendeel in een kroeg rookt, je kan beter rookvrije zones maken voor kortademige mensen ipv alle kroegen 'rookvrij met een rookzone'
Een heer met stijl
  maandag 23 juni 2008 @ 17:14:12 #266
219454 Bas_Vermeer
voor al u feesten en partijen
pi_59629979
nea dat rookverbod is inderdaad niet goed want iok treed veel op in kroegen en door die rook zie ze me kop niet en dan zing i beter en als ik dan klote zing kern ik zegge dat het met name leg aan dioe rook die op me keal slaat weet je

bas vermeer voor al u feesten en partiojen
Ik heb de john en willeke award!
niet zeiken over mijn kwaliteiten want ik sla je in elkaar!
  maandag 23 juni 2008 @ 17:18:18 #267
170945 smoekie
individualist
pi_59630074
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:58 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Doe eens even normaal, omdat ik niet tegen rook en harde muziek kan moet ik mezelf maar meteen gaan ophangen?

Feit is dat het soms leuk is of nodig kan zijn om naar een café of iets dergelijks te gaan om daar mensen te ontmoeten, en dan zit je vaak verplicht in de rook of de muziek. Bovendien weet je soms van te voren niet of er wel of niet gerookt mag worden of hoe hard de muziek is. Voor de muziek heb ik altijd oordopjes bij me, met het rookverbod ben ik dus erg blij.

Maar het zou inderdaad een idee zijn om ook speciale gelegenheden te maken waar ongevoelige types zoals jij lekker de hele avond kunnen roken, zuipen en hun oren kunnen opblazen

Doe eens normaal?? Lees jullie eigen geschreven posts nog eens terug, en kijk dan wie er hier normaal moeten doen. Tis toch te zielig voor woorden hoe jullie je in een slachtofferrol plaatsen hier. Eerst ouwenelen over de rook, en dan ook nog een zeiken over de te harde muziek.

Blijf lekker binnen als je niet tegen rook en muziek kan, dan heb je helemaal niets in de horeca te zoeken, maar goed het 1e wordt al opgelost, en het 2e ach wie weet krijgen jullie daar ook wel je zin in, en is een horecagelegenheid over 10 jaar niets anders dan een hol met een paar zeikerige theedrinkende niet rokende pratende ouweneeltjes.

Tjonge jonge jonge, de horecaondernemer zit al met smart op jullie te wachten hoor. J

Enne btw aan jouw reactie te lezen heb jij de voor jouw bedoelde horeca ondernemingen dus niet opgemerkt. Er zijn meer dan genoeg horeca gelegenheden waar men geen tot zachte muziek draait, waar een sigaretjes niets meer is dan een “sigaretje uit gezelligheid”(dus waar het niet blauw van de rook staat)

Kheb medelijden met je hoor, dat je al die tijd met je oordopjes moet zeulen omdat er klaarblijkelijk bij jou in de buurt geen cafe o.i.d is waar je elkander niet “normaal” kunt verstaan en dat je dan ook nog eens “oordopjes” nodig hebt. Wat doe je er dan eigenlijk nog vraag ik me af?

Je hebt een hekel aan die rook, maar dat gaat nog wel, de muziek kan je niet tegen, daarvoor heb je de oordopjes bij je. Hoe versta jij andere dan als je oordopjes in hebt vraag ik me af.
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:00 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Joh, dat soort mensen moet je alleen maar harder knuffelen. Knuffelen en aaien.
Brr nee dank je wel. Dat laat ik dan wel aan jou over goed. J
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:00 schreef right_turn het volgende:

[..]

Jij bent best wel een eng vrouwtje. Emo zeker?
Over eng gesproken, lees je opening eens na zeg.

Mensen met uitspraken zoals jij, die zijn eng ja dat klopt.

Emo? Mwah nee hoor valt wel mee, kan alleen niet zo goed tegen die zeikerige types zoals jij.
pi_59630104
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:14 schreef Bas_Vermeer het volgende:
nea dat rookverbod is inderdaad niet goed want iok treed veel op in kroegen en door die rook zie ze me kop niet en dan zing i beter en als ik dan klote zing kern ik zegge dat het met name leg aan dioe rook die op me keal slaat weet je

Neen, dat rookverbod is inderdaad niet goed, want ik treed veel op in kroegen en door die rook zien ze mijn kop niet. Dan zing ik beter en als ik dan klote zing, kan ik zeggen dat het met name ligt aan die rook die op mijn keel slaat weet je

Bas Vermeer voor een cursus hoe verneuk ik de nederlandse taal
Een heer met stijl
  maandag 23 juni 2008 @ 17:19:38 #269
170945 smoekie
individualist
pi_59630106
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:14 schreef Bas_Vermeer het volgende:

als je net zo zingt als dat je schrijft?
  maandag 23 juni 2008 @ 17:25:38 #270
219454 Bas_Vermeer
pi_59630244
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Neen, dat rookverbod is inderdaad niet goed, want ik treed veel op in kroegen en door die rook zien ze mijn kop niet. Dan zing ik beter en als ik dan klote zing, kan ik zeggen dat het met name ligt aan die rook die op mijn keel slaat weet je

Bas Vermeer voor een cursus hoe verneuk ik de nederlandse taal
ey je weet i9kzing en jij niet dis ik weet waarover ik schrijf en jij niet dus jijn moet met nie vervbertateren jeah
pi_59630252
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:58 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik wil graag een zwembad zonder water. Kan best leuk zijn om daar mensen te ontmoeten, maar ja, dat water he. Daar kan ik niet tegen. En zoals ik al zo vaak heb gezegd, ook graag geen werk meer op mijn werk, want ook daar kan ik niet tegen en heb ik alleen maar last van.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 23 juni 2008 @ 17:29:18 #272
219454 Bas_Vermeer
pi_59630337
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:26 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik wil graag een zwembad zonder water. Kan best leuk zijn om daar mensen te ontmoeten, maar ja, dat water he. Daar kan ik niet tegen. En zoals ik al zo vaak heb gezegd, ook graag geen werk meer op mijn werk, want ook daar kan ik niet tegen en heb ik alleen maar last van.
zwenbad zondaeah water is toch alleen voor mense die niet kenne zwemme maar wel kunne zingen?
pi_59630763
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:25 schreef Bas_Vermeer het volgende:

[..]

ey je weet i9kzing en jij niet dis ik weet waarover ik schrijf en jij niet dus jijn moet met nie vervbertateren jeah
Verbeteren? Welnee kerel ik vertaal dat is heel wat anders
Een heer met stijl
pi_59637416
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:26 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Pure overdrijving wat je hier doet, het zwembad zonder water heeft niet veel zin, een horeca zonder sigaretten of harde muziek verhoogt alleen maar het plezier.
pi_59637655
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:05 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Pure overdrijving wat je hier doet, het zwembad zonder water heeft niet veel zin, een horeca zonder sigaretten of harde muziek verhoogt alleen maar het plezier.
Ik wens je heel veel plezier in een lege kroeg (na genoeg leeg dan )

Weet je wat je dan krijgt?
Dan krijg je het meteen benauwd van al die meiskes en jongens die allemaal een halve fles eau de cologne op de nek hebben gegooit. Dat stinkt pas!
Daar kan je blij van worden
Thank Drunk I'm a Goddess!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')