abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59625103
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Hou toch op man, een rookverbod in de horeca is hetzelfde als een klaagverbod in de klaagbaak
En net vond je roken nog gay!
  maandag 23 juni 2008 @ 13:56:25 #227
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59625169
quote:

[..]

Hou toch op man, een rookverbod in de horeca is hetzelfde als een klaagverbod in de klaagbaak
Goed idee! Want ja, de klaagbaak is ook van de niet klagers hoor. En hey de niet klagers kunnen nu niet langskomen vanwege het storende alles overheersende geklaag, jeweetz . Dus ja een klaagverbod lijkt mij niet meer dan logisch. Gelijkheid en zo en recht op klaagvrije baggerplek.

Oh wacht...
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  maandag 23 juni 2008 @ 13:59:19 #228
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_59625232
Ik vind het best dat ze dat rookverbod invoeren, ik kom alleen nergens meer waar geen rookruimte is.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_59625616
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:53 schreef Juztin_Case het volgende:

[..]

En net vond je roken nog gay!
Met "zegt genoeg" doelde ik eerlijk gezegd op iemand die een bepaalde stijl had, of iemand nou gay of niet is interresseert me eigenlijk geen klap
Een heer met stijl
pi_59625935
quote:

[..]

Alsof we hier geen anti-klagers hebben. Die gaan expres KLB in om te klagen over klagers.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_59625958
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:34 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Alsof we hier geen anti-klagers hebben. Die gaan expres KLB in om te klagen over klagers.
Dat zijn nou meeklagers
Een heer met stijl
pi_59625996
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat zijn nou meeklagers
Oh

Ik ben overigens voor een inademingsverbod. Hoezo zou een ander gratis van andermans rook mogen genieten terwijl die ervoor betaald heeft?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_59626092
Ze hebben toch ooit rookvrije cafés uitgevonden voor die huilies? Die gingen meteen weer dicht omdat er geen klanten kwamen. Was toch veel gezelliger bij die leuke rokers hè? En nu de rokers uit hun eigen cafés jagen

rare jongens die niet-rokers
pi_59626241
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:40 schreef Upsetter het volgende:
Ze hebben toch ooit rookvrije cafés uitgevonden voor die huilies? Die gingen meteen weer dicht omdat er geen klanten kwamen. Was toch veel gezelliger bij die leuke rokers hè? En nu de rokers uit hun eigen cafés jagen

rare jongens die niet-rokers
Bij mijn vorige werkgever hadden we een rookhok. En de grootste rookhuilie stond constant bij dat rookhok omdat ie het daar zo gezellig vond. En ondertussen maar tegen die lui zeggen "waarom ze niet stopten".
  maandag 23 juni 2008 @ 15:01:23 #235
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59626640
ik vermoed dat dat meer aan het sociale aspect ligt. De rokers hebben elke 1,5 uur een pauzetje terwijl ik moet doorwerken...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_59626664
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:01 schreef MikeyMo het volgende:
ik vermoed dat dat meer aan het sociale aspect ligt. De rokers hebben elke 1,5 uur een pauzetje terwijl ik moet doorwerken...
Ja, en wie z'n schuld is dat?
  maandag 23 juni 2008 @ 15:11:27 #237
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59626870
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:02 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, en wie z'n schuld is dat?
Die van de arbowet en de werkgever, maar logisch dat een niet roker ook beeldschermpauze neemt op dergelijke momentjes. het kan toch niet zo zijn dat de rokers elke dag een half uur extra pauze hebben op niet-rokers
[..]
pi_59627100
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:11 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Die van de arbowet en de werkgever, maar logisch dat een niet roker ook beeldschermpauze neemt op dergelijke momentjes. het kan toch niet zo zijn dat de rokers elke dag een half uur extra pauze hebben op niet-rokers
Oh dat is dus het probleem, alles moet weer op een weegschaal gelegd worden.

Btw wat de horeca betreft, er zijn al hele inventieve oplossingen voor de rokers bedacht. Een tussenschot bv tussen de bar en het café, waardoor de werknemers in een rookvrije ruimte staan
pi_59627278
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:11 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ja, maar als je dan zo antirook bent ga je toch niet bij de rokers staan.
pi_59627393
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:01 schreef MikeyMo het volgende:
Iedereen kan ons af en toe een pauzetje inlassen. Wij hebben de beschikking over een rook en een niet rook ruimte. Maar de niet rookruimte is meestal leeg (terwijl deze wel het grootste is) en de rook ruimte is op de pauze tijdstippen altijd goedgevuld
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 23 juni 2008 @ 15:34:11 #241
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59627418
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:28 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, maar als je dan zo antirook bent ga je toch niet bij de rokers staan.
niet in de rook of in een rookhok, maar als mensen buiten staan te socializen dan heeft eenieder het recht om daar bij te gaan staan.
[..]
pi_59627952
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:34 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

niet in de rook of in een rookhok, maar als mensen buiten staan te socializen dan heeft eenieder het recht om daar bij te gaan staan.
Om vervolgens daar te gaan klagen over de rook zodat het ook daar verboden word. Het ging mij erom dat ze lopen te janken om de rook, maar ondertussen wel steeds de rokers opzoeken. Ik zeg ook niet dat je dat niet mag, ik zeg alleen maar dat het een stel huilies zijn.
pi_59628298
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:30 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ja maar in plaats van dat je er een verbod tegenaan gooit, kan je ook verdelen. In de ene kroeg mag wel gerookt worden en in de andere niet. Als je mensen (vooral Nederlanders) iets gaat verbieden worden ze opstandig!
Ik vind het te belacheloos voor woorden. Jullie niet rokers hebben last van ons, dus word alles maar verboden, maar daar hebben wij wel rokers ook last van en dat boeit niet
Sorry beetje onlogisch...
Precies! Wat is er gebeurd met vraag en aabod? Gewoon kroegen waar wél gerookt mag worden en waar niet gerookt mag worden. Plek voor iedereen. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_59628382
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:09 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Precies! Wat is er gebeurd met vraag en aabod? Gewoon kroegen waar wél gerookt mag worden en waar niet gerookt mag worden. Plek voor iedereen. .
Omdat de rookvrije kroegen dan zo goed als leeg blijven. De nietrokers moeten wat te zeiken hebben, snap dat dan.
  maandag 23 juni 2008 @ 16:16:49 #245
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59628490
quote:
Op maandag 23 juni 2008 15:56 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Om vervolgens daar te gaan klagen over de rook zodat het ook daar verboden word. Het ging mij erom dat ze lopen te janken om de rook, maar ondertussen wel steeds de rokers opzoeken. Ik zeg ook niet dat je dat niet mag, ik zeg alleen maar dat het een stel huilies zijn.
ik heb vaak genoeg de buitenlucht moeten opzoeken omdat de hoge rookdichtheid ine en kroeg op mijn ogen sloeg en ze spontaan rood werden en begonnen te tranen. Daar heb ik geen last van als ik met een roker in de buitenlucht staat; het was puur de combinatie afgesloten ruimte en overdadig gerook. In mijn ogen is het vreemd dat omdat mensen zoals ik last hebben van iemand anders zijn gewoonte ik dan maar de concessie moet doen. Dat heb ik jaren gedaan omdat ik moeilijk aan iedereen kon vragen of ze niet wilden roken als ik aan het draaien was, maar ik ben wel blij dat mijn "werkplek" in de kroeg nu ook rookvrij word.

In principe ben ik letterlijk een huilie dan.

Overigens zijn er al jaren perfecte afzuigsystemen op de markt maar geen kroegbaas die ooit de moeite heeft genomen om deze te installeren. Het had niet zo hoeven zijn beste rokers onder ons, de horeca heeft jullie gewoon belazerd eigenlijk.
[..]
pi_59628716
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:16 schreef MikeyMo het volgende:

Overigens zijn er al jaren perfecte afzuigsystemen op de markt maar geen kroegbaas die ooit de moeite heeft genomen om deze te installeren. Het had niet zo hoeven zijn beste rokers onder ons, de horeca heeft jullie gewoon belazerd eigenlijk.
Ha! Haha! . Nu wordt ie mooi! Natuurlijk heeft geen kroegbaas de moeite genomen om deze te installeren, er was geen vraag naar. Pas toen bekend werd dat er een rookverbod ingevoerd zou gaan worden had opeens iedereen last van de rook. Het had niet zo hoeven zijn, beste niet-rokers onder ons, jullie hadden al jaren uit kunnen gaan in goed ventileerde ruimtes, maar ja, jullie stonden liever buiten of zaten thuis met prikkende ogen in plaats van een vuist te maken. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_59628838
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:16 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ik heb vaak genoeg de buitenlucht moeten opzoeken omdat de hoge rookdichtheid ine en kroeg op mijn ogen sloeg en ze spontaan rood werden en begonnen te tranen. Daar heb ik geen last van als ik met een roker in de buitenlucht staat; het was puur de combinatie afgesloten ruimte en overdadig gerook. In mijn ogen is het vreemd dat omdat mensen zoals ik last hebben van iemand anders zijn gewoonte ik dan maar de concessie moet doen. Dat heb ik jaren gedaan omdat ik moeilijk aan iedereen kon vragen of ze niet wilden roken als ik aan het draaien was, maar ik ben wel blij dat mijn "werkplek" in de kroeg nu ook rookvrij word.

In principe ben ik letterlijk een huilie dan.

Je snapt mijn punt niet. Het gaat mij erom dat niet/anti rokers de rokers juist gaan opzoeken. Dat snap ik niet.
  maandag 23 juni 2008 @ 16:32:17 #248
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59628929
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:24 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ha! Haha! . Nu wordt ie mooi! Natuurlijk heeft geen kroegbaas de moeite genomen om deze te installeren, er was geen vraag naar. Pas toen bekend werd dat er een rookverbod ingevoerd zou gaan worden had opeens iedereen last van de rook. Het had niet zo hoeven zijn, beste niet-rokers onder ons, jullie hadden al jaren uit kunnen gaan in goed ventileerde ruimtes, maar ja, jullie stonden liever buiten of zaten thuis met prikkende ogen in plaats van een vuist te maken. .
Het maakt ook echt indruk als ik naar een kroegeigenaar loop en vraag of ie even een paar duizend euro in afzuiginstallaties wil investeren omdat ik ergens last van heb...

Overigens slaat het natuurlijk nergens op dat er nu in ene huilies zijn die achter het rookverbod staan, die mensen waren er ook al voordat er uberhaupt sprake van was... Ik klaagde ook al op mijn werkplek toen mijn baas naast me zat en 4 a 5 sigaretten zat weg te werken en ik elke dag stinkend en met rode ogen thuiskwam... en zo hekelde ik ook al dat roken in kroegen voordat het rookverbod er doorkwam.
[..]
  maandag 23 juni 2008 @ 16:38:08 #249
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59629085
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:28 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Je snapt mijn punt niet. Het gaat mij erom dat niet/anti rokers de rokers juist gaan opzoeken. Dat snap ik niet.
tja, ik kan ook niet in andermans hoofden kijken, je zult mij niet in zo'n rookhok vinden
[..]
  maandag 23 juni 2008 @ 16:40:49 #250
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59629150
quote:
Op maandag 23 juni 2008 09:34 schreef right_turn het volgende:

[..]

Goeie actie. Ik ben voor! Zo'n vieze roker weet niet wat voor een overlast hij veroorzaakt, ook in de openlucht. Ik noem bushokjes, fiets, strand. Ga maar lekker thuis aan je stukje papier gevuld met tabak zuigen. Roken ziet er gewoon zo zielig uit. Alsof je het hele jaar een oranjefan ben!
Hebben die "vieze rokers" soms ook je denkvermogen aangetast ofzo?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')