Dear delilah....Van wie is ie ook alweer?quote:
quote:
Plain White T'squote:Op maandag 16 juni 2008 16:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Dear Hey There Delilah....Van wie is ie ook alweer?
plain white t'squote:Op maandag 16 juni 2008 16:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Dear delilah....Van wie is ie ook alweer?
dat was het jahquote:
De Paint White T's inderdaadquote:
Dat was het ook.. en in Zweden draaide ze dat minstens 1 keer per uur op de radio.. waardoor je je winterdipje nog groter werd..quote:Op maandag 16 juni 2008 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey there Delilah?![]()
Wat een ongeloofelijk zeiknummer is dat zeg
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De Paint White T's inderdaad
[ afbeelding ]
Als je deze nu onthoud scheelt dat je maar weerquote:Op maandag 16 juni 2008 16:37 schreef Californium het volgende:
[..]
dat was het jah...Kan m meezingen maar vraag me niet naar titels of artiesten
Op 3FM is ie ook veeeeel te vaak gedraaidquote:Op maandag 16 juni 2008 16:39 schreef PieterBas het volgende:
Dat was het ook.. en in Zweden draaide ze dat minstens 1 keer per uur op de radio.. waardoor je je winterdipje nog groter werd..
Een van de nummers die ik het meest gehoord heb, dus het romantische is er wel een beetje afquote:Op maandag 16 juni 2008 16:41 schreef The_Dean het volgende:
Een van de meest romantische nummers die ik ooit heb gehoord, dus
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:40 schreef PieterBas het volgende:
iPods jeugd vol illegale nummers
No shit, sherlock
In het rijtje nutteloos onderzoek
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:41 schreef The_Dean het volgende:
wel als ze een wijvennummer romantisch vindenquote:
Maar ben dan stiekem ook wel een hele romantische jongen. Alleen is er niemand die het weet.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Een man die iets romantisch vind
metallica?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:45 schreef HostiMeister het volgende:
Zo ken ik er wel meer... Die die die, darling is een van de meest romantische nummers die ik ken.
Komt vast nog wel iemand achterquote:Op maandag 16 juni 2008 16:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ben dan stiekem ook wel een hele romantische jongen. Alleen is er niemand die het weet.
Die zijn er wel meer hoor, maar dat wordt vaak goed verborgen gehoudenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:45 schreef The_Dean het volgende:
Maar ben dan stiekem ook wel een hele romantische jongen. Alleen is er niemand die het weet.
Zolang je het niet te verborgen blijft houdenquote:
Dat heb ik met Natasha Bedingfield's - I bruise easily (of kwam omdat mijn ex-vriendinnetje het toen uit maakte). Maar gelukkig maakte Eminem's - Kim ook veel goed.. omdat ze ook nog Kim heettequote:Op maandag 16 juni 2008 16:41 schreef The_Dean het volgende:
Origineel van The Misfits, maar die versie van Metallica jaquote:
sow wat romantischquote:Op maandag 16 juni 2008 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Origineel van The Misfits, maar die versie van Metallica ja![]()
Mousse T? Of 2 live crewquote:
Mouse T.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik veel
"I'm horny, horny horny horny"
Metallicaquote:
Spreekt voor uzelf, dankuquote:
Lekker nummer om keihard mee te blérren als je je kut voelt.quote:
Guitar Hero III: Spongebob Squarepants Collectionquote:
Staat regelmatig op de repeatquote:Op maandag 16 juni 2008 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker nummer om keihard mee te blérren als je je kut voelt.
Nou, kom d'r maar weer in danquote:Op maandag 16 juni 2008 16:58 schreef Piles het volgende:
Zo, het is weer tijd
Tot over een half uurtje
Dat viel idd nog wel meequote:
en dan zegt ze wat over mijquote:Op maandag 16 juni 2008 17:47 schreef Cuegirllie het volgende:jullie zijn lekker bezig geweset of neit
Nou ja.. 2,5 topic gemist vandaag. Zat op school en het terrasquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 17:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Tis dat Piles maar NIET AAN HET WERK GING!!
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 16 juni 2008 17:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik moet nu weer gaan werken.. geen zin!
Succes, en tot morgenquote:Tot morgen denk ik!
jij stottert!!quote:
*meldt*quote:Op maandag 16 juni 2008 17:52 schreef The_Dean het volgende:
Well, I'll be damned, Mr. Jackson Claxon
je kan niet online stotteren!!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij stottert!!
ik typ alleen heel snel en verbeter m'n fouten niet
Het is je anders goed geluktquote:
de bui is over?quote:
Owja ik ben de oorzaakquote:
quote:
of ik daar nou blij mee moet zijnquote:Op maandag 16 juni 2008 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]het bewijs dat ik mijn leven heb verbeterd
een kronkel in mijn kop.. that's itquote:Op maandag 16 juni 2008 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ha, ok
Denk al, waar heb jij het nou weer over
Maar ik welquote:
Heeft ze die ooit gepost?quote:
Vertel het eens nicoquote:
Heb vis gehad...stinkt lekker....Ik doe mijn best hoorquote:
Tis wel je mama he...die moet je niet bitch noemenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik mis teveel
En gebak gehaald.
En gitaren spelen ging niet lekker.
En nu verslag voor school opzoeken/beetje aanpassen, en uitprinten.
En zeikende moeder die vind dat ik wat anders moet doen dan achter de pc, terwijl ze me ook constant aan de kop zeikt dat ik school zsm eens af moet ronden. Wat moet ik nou dan? Die vent komt morgen te beoordelen, back off, bitch
Ik ben aan het opsparen voor volgende vrijdagquote:Op maandag 16 juni 2008 19:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb vis gehad...stinkt lekker....Ik doe mijn best hoor![]()
Jij
Geilquote:Op maandag 16 juni 2008 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben aan het opsparen voor volgende vrijdag
Gebak is positiefquote:Op maandag 16 juni 2008 19:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik mis teveel
En gebak gehaald.
En gitaren spelen ging niet lekker.
En nu verslag voor school opzoeken/beetje aanpassen, en uitprinten.
En zeikende moeder die vind dat ik wat anders moet doen dan achter de pc, terwijl ze me ook constant aan de kop zeikt dat ik school zsm eens af moet ronden. Wat moet ik nou dan? Die vent komt morgen te beoordelen, back off, bitch
Ken jij mijn moeder dus nog nietquote:Op maandag 16 juni 2008 19:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis wel je mama he...die moet je niet bitch noemen
Zo erg jahquote:
quote:
Nee, ze kan er niet mee omgaan, snapt er niks van, en gelooft alle indianenverhalen over verslaving en de 'gevaren van internet'quote:Op maandag 16 juni 2008 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gebak is positief
Komt omdat je ma niet begrijpt wat je al die uren achter de pc doet, dat gewoon niet begrijpt (weet niet of ze zelf ook wel eens achter dat ding zit?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |