Dat viel idd nog wel meequote:
en dan zegt ze wat over mijquote:Op maandag 16 juni 2008 17:47 schreef Cuegirllie het volgende:jullie zijn lekker bezig geweset of neit
Nou ja.. 2,5 topic gemist vandaag. Zat op school en het terrasquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 17:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Tis dat Piles maar NIET AAN HET WERK GING!!
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 16 juni 2008 17:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik moet nu weer gaan werken.. geen zin!
Succes, en tot morgenquote:Tot morgen denk ik!
jij stottert!!quote:
*meldt*quote:Op maandag 16 juni 2008 17:52 schreef The_Dean het volgende:
Well, I'll be damned, Mr. Jackson Claxon
je kan niet online stotteren!!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij stottert!!
ik typ alleen heel snel en verbeter m'n fouten niet
Het is je anders goed geluktquote:
de bui is over?quote:
Owja ik ben de oorzaakquote:
quote:
of ik daar nou blij mee moet zijnquote:Op maandag 16 juni 2008 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]het bewijs dat ik mijn leven heb verbeterd
een kronkel in mijn kop.. that's itquote:Op maandag 16 juni 2008 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ha, ok
Denk al, waar heb jij het nou weer over
Maar ik welquote:
Heeft ze die ooit gepost?quote:
Vertel het eens nicoquote:
Heb vis gehad...stinkt lekker....Ik doe mijn best hoorquote:
Tis wel je mama he...die moet je niet bitch noemenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik mis teveel
En gebak gehaald.
En gitaren spelen ging niet lekker.
En nu verslag voor school opzoeken/beetje aanpassen, en uitprinten.
En zeikende moeder die vind dat ik wat anders moet doen dan achter de pc, terwijl ze me ook constant aan de kop zeikt dat ik school zsm eens af moet ronden. Wat moet ik nou dan? Die vent komt morgen te beoordelen, back off, bitch
Ik ben aan het opsparen voor volgende vrijdagquote:Op maandag 16 juni 2008 19:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb vis gehad...stinkt lekker....Ik doe mijn best hoor![]()
Jij
Geilquote:Op maandag 16 juni 2008 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben aan het opsparen voor volgende vrijdag
Gebak is positiefquote:Op maandag 16 juni 2008 19:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik mis teveel
En gebak gehaald.
En gitaren spelen ging niet lekker.
En nu verslag voor school opzoeken/beetje aanpassen, en uitprinten.
En zeikende moeder die vind dat ik wat anders moet doen dan achter de pc, terwijl ze me ook constant aan de kop zeikt dat ik school zsm eens af moet ronden. Wat moet ik nou dan? Die vent komt morgen te beoordelen, back off, bitch
Ken jij mijn moeder dus nog nietquote:Op maandag 16 juni 2008 19:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis wel je mama he...die moet je niet bitch noemen
Zo erg jahquote:
quote:
Nee, ze kan er niet mee omgaan, snapt er niks van, en gelooft alle indianenverhalen over verslaving en de 'gevaren van internet'quote:Op maandag 16 juni 2008 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gebak is positief
Komt omdat je ma niet begrijpt wat je al die uren achter de pc doet, dat gewoon niet begrijpt (weet niet of ze zelf ook wel eens achter dat ding zit?)
De laatste dingen voor school. Dan kom ik donderdag aan bod in de vergadering van de diplomacommissie [of zoiets] en als ik daar goed door kom krijg ik de 25e mijn diploma.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Dean.. wat wordt er morgen allemaal beoordeeld dan?
Oh god, dat is wel erg ja. Dan moet ze er eerst zelf maar eens achter zitten, krijg je met het generatie verschil. En als er dan ook niet over te praten valt, houdt het al snel op.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, ze kan er niet mee omgaan, snapt er niks van, en gelooft alle indianenverhalen over verslaving en de 'gevaren van internet'
Je kent het wel, van die mensen die alle slechte dingen die een ander verteld meteen geloven, maar als ik de voordelen opnoem dat afwimpelt als excusen om er langer achter te kunnen zitten.
Zo kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |