Als ik het als een paar simpele regels zou beschouwen, dan was ik sowieso al finaal gezakt.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Jezus man aap, als je dát niet eens kan halen. Het zijn een paar simpele regels die je als automatisme moet kunnen toepassen. En dan te bedenken dat je al bijna 12% van de vragen fout mag hebben. Wat mij betreft maken ze die regels zo streng dat je maar twee fouten mag maken op 50 vragen.
1: maar het is jammer voor jou dat ik eigenlijk werk op HBO niveau.quote:
Ik ken iemand die cum laude geslaagd was voor het gymnasium, maar wel zakte voor zijn theorie-examenquote:
Je wordt ook genaaid bij het CBR maar jji met je, je mag maar 2 vragen fout hebben hou is op.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Jezus man aap, als je dát niet eens kan halen. Het zijn een paar simpele regels die je als automatisme moet kunnen toepassen. En dan te bedenken dat je al bijna 12% van de vragen fout mag hebben. Wat mij betreft maken ze die regels zo streng dat je maar twee fouten mag maken op 50 vragen.
En als je dan wel nee had gezegd dan was het weer ja, om je gewoon te naaienquote:Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef Ultralaser het volgende:
HEHE heb dat ook wel eens gehad:
Zie je zo'n besneeuwde weg buiten de bebouwde kom verderop een bord van 80KM vragen ze: Uur rijdt hier 80 KM mag dat? Antwoord je JA. Zeggen ze NEE want door het sneeuw is het gevaarlijk ja joh bitch dat vraag je toch niet
Dan ben je dus te dom. Is niet erg, we moeten ook fietsenmakers en vuilnismannen hebbenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Als ik het als een paar simpele regels zou beschouwen, dan was ik sowieso al finaal gezakt.
Ik heb goed geleerd, dus daar ligt het niet aan lord wanhoop.
Ja ik zag je vanmorgen nog gaan achterop die kar, volgende keer wel graag weer netjes op de stoep zetten a.u.bquote:Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ben je dus te dom. Is niet erg, we moeten ook fietsenmakers en vuilnismannen hebben
* Jack. verwacht FP berichtje over jou als chauffeur die z'n rijbewijs kwijtspeelt door een stomme actiequote:Op maandag 16 juni 2008 11:23 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Je wordt ook genaaid bij het CBR maar jji met je, je mag maar 2 vragen fout hebben hou is op.
Of je er nou 5,6,7,8 of maar 2 fout mag hebben, op het moment dat je je rijbewijs heb laat je toch al die regelsn weer varen.
Luister eens, ik baal gewoon dat ik het niet gehaald heb! Dat jij het blijkbaar in een keer hebt gehaald omdat je waarschijnlijk zo'n kutkneus bent die zelfs door helemaal geen fuck uit te voeren, het gymnasium is doorgekomen, dat betekent niet dat je godverdomme slimmer zou moeten zijn want zoals jij je nu opstelt, is nog van een lagere niveau dan een kleuter met het syndroom van down.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ben je dus te dom. Is niet erg, we moeten ook fietsenmakers en vuilnismannen hebben
Oja, want voorrangsregels enzo, die zijn er alleen om mensen te pesten, in het dagelijks verkeer gebruik je die helemaal niet. Snelheidsaanduidingen zijn overbodig, jij rijdt zo hard als je zelf wilt. Maar dan wel komen janken als je een keer een boete hebt of een deuk gereden hebtquote:Op maandag 16 juni 2008 11:23 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Je wordt ook genaaid bij het CBR maar jji met je, je mag maar 2 vragen fout hebben hou is op.
Of je er nou 5,6,7,8 of maar 2 fout mag hebben, op het moment dat je je rijbewijs heb laat je toch al die regelsn weer varen.
Dan is het nog terechter dat TS gezakt is. Als er iets tegenwoordig belangrijk is in het verkeer, is het inzicht. Als je dat nog niet voldoende hebt, moet je niet de weg op gaan. Kennelijk heeft TS niet voldoende, en moet ie toch nog even verder oefenen.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:30 schreef Koewam het volgende:
TS heeft ergens wel gelijk hoor ookal zeiken we hem nu af. De nieuwe theorie-examens zijn vooral gespitst op inzicht, en niet op kennis. Als je nog nooit van je leven hebt gereden oid kan dat knap lastig zijn.
Oja, ik ben een echte internetrukheldquote:Op maandag 16 juni 2008 11:33 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Luister eens, ik baal gewoon dat ik het niet gehaald heb! Dat jij het blijkbaar in een keer hebt gehaald omdat je waarschijnlijk zo'n kutkneus bent die zelfs door helemaal geen fuck uit te voeren, het gymnasium is doorgekomen, dat betekent niet dat je godverdomme slimmer zou moeten zijn want zoals jij je nu opstelt, is nog van een lagere niveau dan een kleuter met het syndroom van down.
Maar waarschijnlijk ben je de zoveelste internetheld die zich superieur voelt achter zijn door sperma geglazuurde computerscherm dus tegen je zeggen dat je even normaal moet doen heeft toch geen nut.
Idd! slecht hequote:Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef Ultralaser het volgende:
HEHE heb dat ook wel eens gehad:
Zie je zo'n besneeuwde weg buiten de bebouwde kom verderop een bord van 80KM vragen ze: Uur rijdt hier 80 KM mag dat? Antwoord je JA. Zeggen ze NEE want door het sneeuw is het gevaarlijk ja joh bitch dat vraag je toch niet
Niks of. want ik heb wel goed geleerd, ik heb zelfs een theoriecursus gevolgd en ik ben trouwens al bezig met praktijklessen dus inzicht heb ik ook. Het is misschien inderdaad makkelijk om te zeggen dat het aan het examen lag, dus blijkbaar "mag" je dus alleen maar de schuldige vinger op jezelf wijzen. Ja, blijkbaar is het dus fout en "hoort het" niet in het plaatje dat je zakt en ben je gelijk dom en een VMBO'er omdat je gezakt bent omdat het schijnbaar "makkelijk" te doen is.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, ik ben een echte internetrukheld.
Point is, als je zo hard geleerd hebt en het dan nog niet gehaald hebt, waar ligt het dan aan? Het makkelijkst is natuurlijk om te zeggen dat het aan het examen ligt, maar aangezien er hele volksstammen zijn die het wél probleemloos halen, wordt het tijd om ook eens bij jezelf te rade te gaan of daar de fout misschien ligt. Te weinig geleerd, verkeerd geleerd of ... ?
Die vragen zijn inderdaad vaak idioot (maar dan mag je nog niet zakken), maar in het echte verkeer heb je ook nauwelijks tijd om na te denken.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:51 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Niks of. want ik heb wel goed geleerd, ik heb zelfs een theoriecursus gevolgd en ik ben trouwens al bezig met praktijklessen dus inzicht heb ik ook. Het is misschien inderdaad makkelijk om te zeggen dat het aan het examen lag, dus blijkbaar "mag" je dus alleen maar de schuldige vinger op jezelf wijzen. Ja, blijkbaar is het dus fout en "hoort het" niet in het plaatje dat je zakt en ben je gelijk dom en een VMBO'er omdat je gezakt bent omdat het schijnbaar "makkelijk" te doen is.
Nou jammer voor jou dan hoor paardenlul! Dat was misschien vroeger zo, maar tegenwoordig is de theorie een discipline in plaats van "een paar vraagjes die je even invult". De een heeft meer moeite dan de ander om de vraagstellingen te begrijpen want tegenwoordig wordt alles met de computer gedaan en zit er een tijdslimiet aan het beantwoorden van de vragen dus zit ook nog met een tijdsdruk. Ongelovelijk kinderachtig om gelijk dan maar met een neerkijkende houding me te bashen. Godverdomme zeg lekker demotiverend zo. Jezus!@
quote:
Misschien te snel je antwoorden gegeven, volgende keer wat meer tijd nemen om elk antwoord in overweging te nemen. Ik bedoel maar, het hoeft niet perse aan het examen te liggen of aan jouw intelligentie. De manier waarop je het examen hebt afgelegd kan ook de oorzaak zijn...quote:Op maandag 16 juni 2008 11:51 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Niks of. want ik heb wel goed geleerd, ik heb zelfs een theoriecursus gevolgd en ik ben trouwens al bezig met praktijklessen dus inzicht heb ik ook. Het is misschien inderdaad makkelijk om te zeggen dat het aan het examen lag, dus blijkbaar "mag" je dus alleen maar de schuldige vinger op jezelf wijzen. Ja, blijkbaar is het dus fout en "hoort het" niet in het plaatje dat je zakt en ben je gelijk dom en een VMBO'er omdat je gezakt bent omdat het schijnbaar "makkelijk" te doen is.
Nou jammer voor jou dan hoor paardenlul! Dat was misschien vroeger zo, maar tegenwoordig is de theorie een discipline in plaats van "een paar vraagjes die je even invult". De een heeft meer moeite dan de ander om de vraagstellingen te begrijpen want tegenwoordig wordt alles met de computer gedaan en zit er een tijdslimiet aan het beantwoorden van de vragen dus zit ook nog met een tijdsdruk. Ongelovelijk kinderachtig om gelijk dan maar met een neerkijkende houding me te bashen. Godverdomme zeg lekker demotiverend zo. Jezus!@
Meisje toch, voel je je aangevallen?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:51 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Zeker vragen van het kaliber 'auto met aanhangwagen op snelweg; hoe hard mag je hier?'.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:13 schreef Koskettimet het volgende:
Dankzij vraagstellingen die op zo'n onlogische manier worden gesteld. Bah!
En ik heb nog wel keihard geleerd, zo irritant!
En natuurlijk hebben al die verwaande kutmongolen die geen zak hebben gedaan en waarvan hun theorieexamen door hun ouders worden betaald het natuurlijk weer wel gehaald, zo fucking oneerlijk.
Driewerf bah!
Of je gaat een keer weg met die smiley...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:17 schreef zomgmoz het volgende:
ik heb binnenkort ook theorie [ afbeelding ]
ga dan je gedl terug vragen van je theorie cursus, die geven toch wel een maixmaal maar 6 fouten garantie.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:04 schreef Koskettimet het volgende:
Ik had 12 fout van de 55 vragen
Nah je rijdt toch wat meer op het gevoel, je weet wel wat je wel en niet mag maar alles was ze je met je theorie leren gebruik je de helft niet van of jij wel?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:28 schreef Jack. het volgende:
[..]
* Jack. verwacht FP berichtje over jou als chauffeur die z'n rijbewijs kwijtspeelt door een stomme actie![]()
Als iedereen die regels gelijk vergeet eens hij/zij dat papiertje vastheeft zou 't nog een veel erger drama zijn op de wegen...
Jezus.quote:
Als het merendeel van de examenkandidaten het examen wel gewoon haalt, kun je wel met je vingertje naar het examen blijven wijzen, maar bij jezelf te rade gaan is dan geen overbodige luxe. Ik heb niks gezegd over VMBO-intelligentie. Het verband dat jij legt slaat echter nergens op: je hebt praktijkervaring opgedaan dús je hebt inzicht? Werkte het maar zo. Je hebt theorielessen gevolgd en praktijk gevolgd, en dan nog kun je het theorieexamen dat gericht is op inzicht (dat je volgens jou uit die lessen en uit de praktijk geleerd hebt) niet halen? Ergens klopt er dan dus iets niet in je redenering hè...quote:Op maandag 16 juni 2008 11:51 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Allejezus, wat een nietszeggend statementquote:Op maandag 16 juni 2008 11:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken iemand die cum laude geslaagd was voor het gymnasium, maar wel zakte voor zijn theorie-examen
Je draait er om heen. Laat ook maar. Met jou valt niet te discussieren.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als het merendeel van de examenkandidaten het examen wel gewoon haalt, kun je wel met je vingertje naar het examen blijven wijzen, maar bij jezelf te rade gaan is dan geen overbodige luxe. Ik heb niks gezegd over VMBO-intelligentie. Het verband dat jij legt slaat echter nergens op: je hebt praktijkervaring opgedaan dús je hebt inzicht? Werkte het maar zo. Je hebt theorielessen gevolgd en praktijk gevolgd, en dan nog kun je het theorieexamen dat gericht is op inzicht (dat je volgens jou uit die lessen en uit de praktijk geleerd hebt) niet halen? Ergens klopt er dan dus iets niet in je redenering hè...
En over die tijdslimiet en tijdsdruk: ik weet niet hoe jij het verkeer verwacht, maar als je nu niet eens binnen 20 seconden door hebt hoe een situatie in elkaar zit of hoe je iets op moet lossen, hoe moet dat dan in de praktijk? Ga je bij elke lastige kruising je auto aan de kant zetten en je theorieboek erbij pakken?
Zelfs op de uni zijn de criteria per universiteit verschillendquote:Op maandag 16 juni 2008 12:35 schreef Seneca het volgende:
[..]
Allejezus, wat een nietszeggend statementEr bestaat niet zoiets als 'cum laude' slagen voor het gymnasium. Cum laude slagen doe je op een universiteit. Als scholen het al hanteren, dan zijn de criteria voor iedere school weer anders. Het zegt dus geen ene zak
Die vraag had ik ook foutquote:Op maandag 16 juni 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeker vragen van het kaliber 'auto met aanhangwagen op snelweg; hoe hard mag je hier?'.
In praktijk ga je idd vooral op gevoel rijden, en niet een blad met een beslissingsboom erbij nemen om te zien wat je nu eigenlijk moet doen. Maar het is net dat gevoelsmatig kunnen rijden dat je moet hebben.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:21 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Nah je rijdt toch wat meer op het gevoel, je weet wel wat je wel en niet mag maar alles was ze je met je theorie leren gebruik je de helft niet van of jij wel?
Denk dat iedereen de boere logica wel heeft om niet tegen het verkeer in te rijden daar hoef je geen theorie voor te doen.
meldt zichquote:Op maandag 16 juni 2008 11:13 schreef Koskettimet het volgende:
En natuurlijk hebben al die verwaande kutmongolen die geen zak hebben gedaan en waarvan hun theorieexamen door hun ouders worden betaald het natuurlijk weer wel gehaald, zo fucking oneerlijk.
Driewerf bah!
quote:
Ik draai helemaal nergens omheen. Je hebt gewoon geen argumenten meer en geeft mij daarvan de schuld. Logisch dat je baalt hoor, maar ga niet mij voor rotte vis uitmaken als de fout bij jezelf ligt.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Je draait er om heen. Laat ook maar. Met jou valt niet te discussieren.
Ik baal gewoon.
Cum laude is gewoon korter dan hoger dan een 8 over alle vakken gemiddeld dus ja...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:35 schreef Seneca het volgende:
[..]
Allejezus, wat een nietszeggend statementEr bestaat niet zoiets als 'cum laude' slagen voor het gymnasium. Cum laude slagen doe je op een universiteit. Als scholen het al hanteren, dan zijn de criteria voor iedere school weer anders. Het zegt dus geen ene zak
Die vraag is voor meerdere uitleg vatbaar, en dus zijn ook meerdere antwoorden mogelijk. Maar ja, dat is vast te hoog gegrepen voor de intellectuele lichtgewichten van het CBR.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:08 schreef Asgard het volgende:
Ik heb het ook in één keer gehaald, maar sommige vragen worden echt te achterlijk gesteld.
Zoals een voorbeeld die eerder werd aangehaald hier, over dat besneeuwde weg en of je er 80 MOCHT. Je mag er wel 80, maar dan rekenen ze het fout omdat het besneeuwd is... Maar nog MAG het op DAT STUKJE WEG wel.
Maar ja, better luck next time TS
Precies.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Die vraag is voor meerdere uitleg vatbaar, en dus zijn ook meerdere antwoorden mogelijk. Maar ja, dat is vast te hoog gegrepen voor de intellectuele lichtgewichten van het CBR.
LEES nou eens een keer en DENK nou eens een keer sociaal na ofzo!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik draai helemaal nergens omheen. Je hebt gewoon geen argumenten meer en geeft mij daarvan de schuld. Logisch dat je baalt hoor, maar ga niet mij voor rotte vis uitmaken als de fout bij jezelf ligt.
En ook allemaal in 1 keerquote:Op maandag 16 juni 2008 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga zo even lekker rondje rijden met mijn auto. WANT IK HEB MIJN THEORIE (en praktijk) LEKKER WEL GEHAALD, PAUPERT.
cd-roms??? wat is dat?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Overduidelijke instinkers waar je niet in had hoeven stinken als je geoefend had met cd-roms van de ANWB
.
Sorry, dit moet even;quote:Op maandag 16 juni 2008 11:13 schreef Koskettimet het volgende:
Driewerf bah!
Theorie dan toch zeker wel in 1 keer....quote:
Theorie in 2 keerquote:Op maandag 16 juni 2008 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Theorie dan toch zeker wel in 1 keer....
Ik praktijk ook pas in 3 maar ja daar gaat dit topic niet over![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
Gedurfd op fok. Iedereen hier zit op de uni en haalde zijn praktijk+theorie in 1x
Net zoals dat friet hé.. stelletje belgenneukersquote:Op maandag 16 juni 2008 11:27 schreef MetalSonic het volgende:
de overheid van België zit erachter, het is één groot complot
ot: ben ook wel eens gezakt maarja gewoon te weinig geleerd
Ach uni en theorie in 1x voldoe ik wel aanquote:Op maandag 16 juni 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
Gedurfd op fok. Iedereen hier zit op de uni en haalde zijn praktijk+theorie in 1x
Dat dus, als je die toets zelfs na flink leren niet kunt halen is het tijd om je af te vragen of je wel geschikt bent om aan het verkeer deel te nemen.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef Wheelgunner het volgende:
Die toetsen zijn zo simpel gemaakt dat zelfs VMBO'ers ze kunnen halen, je moet wel echt zwakzinnig zijn om dat niet te kunnen.
Wanneer begrijpen mensen nu eens dat het geen instinkers zijn, maar dat ze gewoon te dom zijn om de vraag te snappen?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Overduidelijke instinkers waar je niet in had hoeven stinken als je geoefend had met cd-roms van de ANWB
.
goed postquote:Op maandag 16 juni 2008 14:56 schreef TC03 het volgende:
Waarom klaagt niemand het feit dat het CBR achterlijk veel geld int voor het drukken op een paar knopjes. Het examen duurt nog geeneens een uur, en het kost ¤30. Er liepen bij mij twee mensen rond en er waren 42 deelnemers. Dat is dus in een half uurtje tijd dik ¤1000 verdiend terwijl je maar twee man personeel hebt. Om nog maar niet te beginnen over een rijexamen, dat dik ¤200 kost en slechts een half uur duurt.
CBR![]()
![]()
Dit is geen elitair gezeik, je wordt gewoon op je nummer gezet omdat je zelf te dom bentquote:Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
LEES nou eens een keer en DENK nou eens een keer sociaal na ofzo!
Ik heb nu helemaal niet de behoefte aan impotente mierenneukers zoals jij, OK!~@
als je een gezond verstand had, zou je moeten weten dat mensen die iets niet hebben gehaald terwijl ze er keihard er voor hebben gewerkt, gewoonweg flink balen en dus geen zin hebben in dit soort elitaire fucking gezeik.
godverdomme zeg.
Mikkie auto ongeluk aan naar ....quote:Op maandag 16 juni 2008 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit is geen elitair gezeik, je wordt gewoon op je nummer gezet omdat je zelf te dom bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Noshiba op 16-06-2008 23:18:58 ]Verdomde eigenwijs
Viva la afca
opleiding: HBOquote:Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Als ik het als een paar simpele regels zou beschouwen, dan was ik sowieso al finaal gezakt.
Ik heb goed geleerd, dus daar ligt het niet aan lord wanhoop.
[..]
1: maar het is jammer voor jou dat ik eigenlijk werk op HBO niveau.![]()
2: ik heb geleerd, dus aan laksheid ligt het er niet aan.
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:07 schreef Rosbief het volgende:
Theorie-examen![]()
Ik heb destijds gewoon zo'n certificaatje van de internets geript.
Bullshit, zo'n cursus kan prima werken. Heb er zelf verplicht een gehad en had geenfouten..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:04 schreef ScudRaket het volgende:
TS is al dom dat hij een theoriecursus neemt_!
Google eens op theorie examen en daar staan zoveel vragen dat je op je examen dezelfde vragen terug zal zien.
Sorry TS, maar het ziet er qua intelligentie niet best voor je uit
Zelf theorie in 1x gehaald; 2 fouten
Wat kostte het?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 03:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Bullshit, zo'n cursus kan prima werken. Heb er zelf verplicht een gehad en had geenfouten..
Waarschijnlijk geen driehoek neergezet... zal wel niet mogen, dat bedoelen zequote:Op dinsdag 17 juni 2008 02:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blij toe dat ik al dat gedoe niet meer hoef...
Tevens een debiele vraag:
*situatieschets: auto staat met pech tussen de snelweg en een invoegstrook.
Mag dat?
WTF, ik ben opgelicht. Ik heb 42 euro moeten betalenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:56 schreef TC03 het volgende:
Waarom klaagt niemand het feit dat het CBR achterlijk veel geld int voor het drukken op een paar knopjes. Het examen duurt nog geeneens een uur, en het kost ¤30. Er liepen bij mij twee mensen rond en er waren 42 deelnemers. Dat is dus in een half uurtje tijd dik ¤1000 verdiend terwijl je maar twee man personeel hebt. Om nog maar niet te beginnen over een rijexamen, dat dik ¤200 kost en slechts een half uur duurt.
CBR![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |