abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59426733
Dankzij vraagstellingen die op zo'n onlogische manier worden gesteld. Bah!
En ik heb nog wel keihard geleerd, zo irritant!
En natuurlijk hebben al die verwaande kutmongolen die geen zak hebben gedaan en waarvan hun theorieexamen door hun ouders worden betaald het natuurlijk weer wel gehaald, zo fucking oneerlijk.

Driewerf bah!
Het is PATAT!! :(
  maandag 16 juni 2008 @ 11:15:32 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_59426773
Pauper, ga es leren of ga de turken helpen met schoonmaken.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 16 juni 2008 @ 11:16:03 #3
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59426784
Jezus man aap, als je dát niet eens kan halen. Het zijn een paar simpele regels die je als automatisme moet kunnen toepassen. En dan te bedenken dat je al bijna 12% van de vragen fout mag hebben. Wat mij betreft maken ze die regels zo streng dat je maar twee fouten mag maken op 50 vragen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:16:08 #4
212689 MDMAtjuh
Techno Inside
pi_59426788
morgen is er weer een examen hoor
Ik pak je bij je lurven! Schavuit!
  maandag 16 juni 2008 @ 11:18:37 #5
17729 SP
I hate my interests
pi_59426837
och ja, het ligt aan de vraagstelling natuurlijk! Het leven is zo oneerlijk, volgens mij hebben de examinatoren het expres gedaan, de vragen net zo gesteld dat mensen die wel leren en het zelf moeten betalen het niet snappen en dom rijk volk het wel haalt!

Dus eigenlijk kan je er niets aan doen, je bent genaaid door het systeem!
  maandag 16 juni 2008 @ 11:20:52 #6
81894 godigita
Trollercoaster
pi_59426894
Theorie niet halen
pi_59426902
Tja. Jammer voor je.
Kheb hem in een keer gehaald. Kreeg zelfs nog een compliment dat ik zo weinig fout had.
pi_59426938
Wheheh TS doet VMBO.
pi_59426943
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Jezus man aap, als je dát niet eens kan halen. Het zijn een paar simpele regels die je als automatisme moet kunnen toepassen. En dan te bedenken dat je al bijna 12% van de vragen fout mag hebben. Wat mij betreft maken ze die regels zo streng dat je maar twee fouten mag maken op 50 vragen.
Als ik het als een paar simpele regels zou beschouwen, dan was ik sowieso al finaal gezakt.
Ik heb goed geleerd, dus daar ligt het niet aan lord wanhoop.
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef Knekwurst het volgende:
Wheheh TS doet VMBO.
1: maar het is jammer voor jou dat ik eigenlijk werk op HBO niveau.
2: ik heb geleerd, dus aan laksheid ligt het er niet aan.
pi_59426945
hoe krijg je het ook voor elkaar.je mag zelfs 6fouten maken van de 50 en dan nog haal je het niet.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_59426965
quote:
Wheheh TS doet VMBO.
Ik ken iemand die cum laude geslaagd was voor het gymnasium, maar wel zakte voor zijn theorie-examen

En nee, dat was ik niet, ik heb het gewoon in 1 keer gehaald
pi_59426969
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Je wordt ook genaaid bij het CBR maar jji met je, je mag maar 2 vragen fout hebben hou is op.
Of je er nou 5,6,7,8 of maar 2 fout mag hebben, op het moment dat je je rijbewijs heb laat je toch al die regelsn weer varen.
pi_59426971
HEHE heb dat ook wel eens gehad:

Zie je zo'n besneeuwde weg buiten de bebouwde kom verderop een bord van 80KM vragen ze: Uur rijdt hier 80 KM mag dat? Antwoord je JA. Zeggen ze NEE want door het sneeuw is het gevaarlijk ja joh bitch dat vraag je toch niet
  maandag 16 juni 2008 @ 11:24:35 #14
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59426987
Die toetsen zijn zo simpel gemaakt dat zelfs VMBO'ers ze kunnen halen, je moet wel echt zwakzinnig zijn om dat niet te kunnen.
pi_59427012
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef Ultralaser het volgende:

Zie je zo'n besneeuwde weg buiten de bebouwde kom verderop een bord van 80KM vragen ze: Uur rijdt hier 80 KM mag dat? Antwoord je JA. Zeggen ze NEE want door het sneeuw is het gevaarlijk ja joh bitch dat vraag je toch niet
En als je dan wel nee had gezegd dan was het weer ja, om je gewoon te naaien
  maandag 16 juni 2008 @ 11:26:27 #16
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59427040
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef Koskettimet het volgende:

[..]

Als ik het als een paar simpele regels zou beschouwen, dan was ik sowieso al finaal gezakt.
Dan ben je dus te dom. Is niet erg, we moeten ook fietsenmakers en vuilnismannen hebben
Zerg schreef:
pi_59427072
de overheid van België zit erachter, het is één groot complot

ot: ben ook wel eens gezakt maarja gewoon te weinig geleerd
pi_59427102
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dan ben je dus te dom. Is niet erg, we moeten ook fietsenmakers en vuilnismannen hebben
Ja ik zag je vanmorgen nog gaan achterop die kar, volgende keer wel graag weer netjes op de stoep zetten a.u.b
  maandag 16 juni 2008 @ 11:28:38 #19
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_59427103
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:23 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Je wordt ook genaaid bij het CBR maar jji met je, je mag maar 2 vragen fout hebben hou is op.
Of je er nou 5,6,7,8 of maar 2 fout mag hebben, op het moment dat je je rijbewijs heb laat je toch al die regelsn weer varen.
* Jack. verwacht FP berichtje over jou als chauffeur die z'n rijbewijs kwijtspeelt door een stomme actie

Als iedereen die regels gelijk vergeet eens hij/zij dat papiertje vastheeft zou 't nog een veel erger drama zijn op de wegen...
pi_59427151
TS heeft ergens wel gelijk hoor ookal zeiken we hem nu af. De nieuwe theorie-examens zijn vooral gespitst op inzicht, en niet op kennis. Als je nog nooit van je leven hebt gereden oid kan dat knap lastig zijn.
pi_59427203
Whehehehe, ik heb het ook in 1x gehaald. De vraagstelling is idd soms wel een beetje raar, daarover mag je best een beetje klagen.

Tijdens mijn theorie-examen zat ik trouwens naast een jongen die na 25 vragen ofzo gewoon wegliep. Hij wilde nog net voordat het zandlopertje af was het antwoord wijzigen en dan was ie telkens net te laat.

Tevens vind ik het ook belachelijk als mensen (meiden vooral) gaan janken als ze hun theorie niet halen Dat is echt rs. Net of hun wereld instort en dat er geen ergere dingen zijn dan zakken voor je theorie, die je de volgende dag gewoon weer over kunt doen.
It Never Hurts To Help!
  maandag 16 juni 2008 @ 11:33:34 #22
176670 Koskettimet
Vingermaster
pi_59427224
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Luister eens, ik baal gewoon dat ik het niet gehaald heb! Dat jij het blijkbaar in een keer hebt gehaald omdat je waarschijnlijk zo'n kutkneus bent die zelfs door helemaal geen fuck uit te voeren, het gymnasium is doorgekomen, dat betekent niet dat je godverdomme slimmer zou moeten zijn want zoals jij je nu opstelt, is nog van een lagere niveau dan een kleuter met het syndroom van down.
Maar waarschijnlijk ben je de zoveelste internetheld die zich superieur voelt achter zijn door sperma geglazuurde computerscherm dus tegen je zeggen dat je even normaal moet doen heeft toch geen nut.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:33:52 #23
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59427228
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:23 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Oja, want voorrangsregels enzo, die zijn er alleen om mensen te pesten, in het dagelijks verkeer gebruik je die helemaal niet. Snelheidsaanduidingen zijn overbodig, jij rijdt zo hard als je zelf wilt. Maar dan wel komen janken als je een keer een boete hebt of een deuk gereden hebt .

Feit is gewoon dat er ontzettend veel incompetente prutsers in het verkeer rondrijden die van regels en vooruitkijken geen kaas gegeten hebben, maar wel vinden dat een rijbewijs een recht is. Een rijbewijs moet je verdienen, en dat begint met het goed kunnen toepassen van de regels, en dus ook kennis van die regels. En natuurlijk hoef je niet elk mierenneukerig puntje goed te hebben, maar daar heb je die twee fouten voor. De speling is nu veel te groot, 12% mag je fout doen. Als je in de praktijk 12% van je handelingen fout doet word je door je instructeur al na drie lessen uit de auto getieft.
Zerg schreef:
  maandag 16 juni 2008 @ 11:35:17 #24
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59427255
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:30 schreef Koewam het volgende:
TS heeft ergens wel gelijk hoor ookal zeiken we hem nu af. De nieuwe theorie-examens zijn vooral gespitst op inzicht, en niet op kennis. Als je nog nooit van je leven hebt gereden oid kan dat knap lastig zijn.
Dan is het nog terechter dat TS gezakt is. Als er iets tegenwoordig belangrijk is in het verkeer, is het inzicht. Als je dat nog niet voldoende hebt, moet je niet de weg op gaan. Kennelijk heeft TS niet voldoende, en moet ie toch nog even verder oefenen.
Zerg schreef:
  maandag 16 juni 2008 @ 11:37:00 #25
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59427309
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:33 schreef Koskettimet het volgende:

[..]

Luister eens, ik baal gewoon dat ik het niet gehaald heb! Dat jij het blijkbaar in een keer hebt gehaald omdat je waarschijnlijk zo'n kutkneus bent die zelfs door helemaal geen fuck uit te voeren, het gymnasium is doorgekomen, dat betekent niet dat je godverdomme slimmer zou moeten zijn want zoals jij je nu opstelt, is nog van een lagere niveau dan een kleuter met het syndroom van down.
Maar waarschijnlijk ben je de zoveelste internetheld die zich superieur voelt achter zijn door sperma geglazuurde computerscherm dus tegen je zeggen dat je even normaal moet doen heeft toch geen nut.
Oja, ik ben een echte internetrukheld .

Point is, als je zo hard geleerd hebt en het dan nog niet gehaald hebt, waar ligt het dan aan? Het makkelijkst is natuurlijk om te zeggen dat het aan het examen ligt, maar aangezien er hele volksstammen zijn die het wél probleemloos halen, wordt het tijd om ook eens bij jezelf te rade te gaan of daar de fout misschien ligt. Te weinig geleerd, verkeerd geleerd of ... ?
Zerg schreef:
pi_59427392
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef Ultralaser het volgende:

Idd! slecht he Kansloze vragen.
pi_59427676
Het is al te druk op de weg en er rijden teveel mongolen rond die geen rijbewijs zouden moeten hebben.
Het is nog veel te gemakkelijk, dat ze de theorie nog maar wat moeilijker maken.
Misschien ben je gewoon te dom om auto te rijden als je de theorie nog niet eens snapt. Neem lekker het openbaar vervoer.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:51:50 #28
176670 Koskettimet
Vingermaster
pi_59427687
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:37 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Oja, ik ben een echte internetrukheld .

Point is, als je zo hard geleerd hebt en het dan nog niet gehaald hebt, waar ligt het dan aan? Het makkelijkst is natuurlijk om te zeggen dat het aan het examen ligt, maar aangezien er hele volksstammen zijn die het wél probleemloos halen, wordt het tijd om ook eens bij jezelf te rade te gaan of daar de fout misschien ligt. Te weinig geleerd, verkeerd geleerd of ... ?
Niks of. want ik heb wel goed geleerd, ik heb zelfs een theoriecursus gevolgd en ik ben trouwens al bezig met praktijklessen dus inzicht heb ik ook. Het is misschien inderdaad makkelijk om te zeggen dat het aan het examen lag, dus blijkbaar "mag" je dus alleen maar de schuldige vinger op jezelf wijzen. Ja, blijkbaar is het dus fout en "hoort het" niet in het plaatje dat je zakt en ben je gelijk dom en een VMBO'er omdat je gezakt bent omdat het schijnbaar "makkelijk" te doen is.

Nou jammer voor jou dan hoor paardenlul! Dat was misschien vroeger zo, maar tegenwoordig is de theorie een discipline in plaats van "een paar vraagjes die je even invult". De een heeft meer moeite dan de ander om de vraagstellingen te begrijpen want tegenwoordig wordt alles met de computer gedaan en zit er een tijdslimiet aan het beantwoorden van de vragen dus zit ook nog met een tijdsdruk. Ongelovelijk kinderachtig om gelijk dan maar met een neerkijkende houding me te bashen. Godverdomme zeg lekker demotiverend zo. Jezus!@
pi_59427745
VMBOjostialert
pi_59427802
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:51 schreef Koskettimet het volgende:

[..]

Niks of. want ik heb wel goed geleerd, ik heb zelfs een theoriecursus gevolgd en ik ben trouwens al bezig met praktijklessen dus inzicht heb ik ook. Het is misschien inderdaad makkelijk om te zeggen dat het aan het examen lag, dus blijkbaar "mag" je dus alleen maar de schuldige vinger op jezelf wijzen. Ja, blijkbaar is het dus fout en "hoort het" niet in het plaatje dat je zakt en ben je gelijk dom en een VMBO'er omdat je gezakt bent omdat het schijnbaar "makkelijk" te doen is.

Nou jammer voor jou dan hoor paardenlul! Dat was misschien vroeger zo, maar tegenwoordig is de theorie een discipline in plaats van "een paar vraagjes die je even invult". De een heeft meer moeite dan de ander om de vraagstellingen te begrijpen want tegenwoordig wordt alles met de computer gedaan en zit er een tijdslimiet aan het beantwoorden van de vragen dus zit ook nog met een tijdsdruk. Ongelovelijk kinderachtig om gelijk dan maar met een neerkijkende houding me te bashen. Godverdomme zeg lekker demotiverend zo. Jezus!@
Die vragen zijn inderdaad vaak idioot (maar dan mag je nog niet zakken), maar in het echte verkeer heb je ook nauwelijks tijd om na te denken.
pi_59427819
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:20 schreef godigita het volgende:
Theorie niet halen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:59:07 #32
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_59427906
quote:

[..]

Misschien te snel je antwoorden gegeven, volgende keer wat meer tijd nemen om elk antwoord in overweging te nemen. Ik bedoel maar, het hoeft niet perse aan het examen te liggen of aan jouw intelligentie. De manier waarop je het examen hebt afgelegd kan ook de oorzaak zijn...

Gewoon opnieuw proberen, je komt er vast wel

heeft zelf ook 2x theorie moeten doen, maar dat lag in mijn geval wel aan slecht gestudeerd
  maandag 16 juni 2008 @ 11:59:39 #33
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_59427919
De grote vraag is natuurlijk, hoeveel fouten had TS?!

Vast meer dan 10 aangezien het niet vermeld staat
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  maandag 16 juni 2008 @ 12:01:56 #34
67670 Skv
Cynist.
pi_59427988
quote:

[..]

Meisje toch, voel je je aangevallen?
Het is wel ernstig dat je na goed leren én praktijkervaring nog niet eens zo'n simpel examen kan halen. Ben benieuwd hoeveel fouten je uiteindelijk had.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:04:56 #35
176670 Koskettimet
Vingermaster
pi_59428064
Ik had 12 fout van de 55 vragen
pi_59428400
ik heb binnenkort ook theorie
  maandag 16 juni 2008 @ 12:19:35 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59428478
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:13 schreef Koskettimet het volgende:
En natuurlijk hebben al die verwaande kutmongolen die geen zak hebben gedaan en waarvan hun theorieexamen door hun ouders worden betaald het natuurlijk weer wel gehaald, zo fucking oneerlijk.

Driewerf bah!
Zeker vragen van het kaliber 'auto met aanhangwagen op snelweg; hoe hard mag je hier?'.
Jij leest / kijkt gewoon niet goed, dus het is je eigen schuld dat je gezakt bent .

* Viking84 heeft het uiteraard in 1 keer gehaald met 2 fout.
Praktijkexamen idem dito .
Niet meer actief op Fok!
pi_59428524
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:17 schreef zomgmoz het volgende:
ik heb binnenkort ook theorie [ afbeelding ]
Of je gaat een keer weg met die smiley...
pi_59428533
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:04 schreef Koskettimet het volgende:
ga dan je gedl terug vragen van je theorie cursus, die geven toch wel een maixmaal maar 6 fouten garantie.
pi_59428539
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:28 schreef Jack. het volgende:

[..]

* Jack. verwacht FP berichtje over jou als chauffeur die z'n rijbewijs kwijtspeelt door een stomme actie

Als iedereen die regels gelijk vergeet eens hij/zij dat papiertje vastheeft zou 't nog een veel erger drama zijn op de wegen...
Nah je rijdt toch wat meer op het gevoel, je weet wel wat je wel en niet mag maar alles was ze je met je theorie leren gebruik je de helft niet van of jij wel?
Denk dat iedereen de boere logica wel heeft om niet tegen het verkeer in te rijden daar hoef je geen theorie voor te doen.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:23:53 #41
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_59428610
Sommige vragen zijn wel vervelend ja Maar gelukkig in 1x gehaald
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 16 juni 2008 @ 12:25:23 #42
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59428654
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:04 schreef Koskettimet het volgende:
Kun je wel zelfstandig poepen?
  maandag 16 juni 2008 @ 12:26:15 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59428687
quote:
-hoop geraaskal-
Jezus.
Ben je vergeten je pilletjes in te nemen ofzo? Relax! Adem in, adem uit!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 juni 2008 @ 12:32:43 #44
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59428894
quote:

[..]

Als het merendeel van de examenkandidaten het examen wel gewoon haalt, kun je wel met je vingertje naar het examen blijven wijzen, maar bij jezelf te rade gaan is dan geen overbodige luxe. Ik heb niks gezegd over VMBO-intelligentie. Het verband dat jij legt slaat echter nergens op: je hebt praktijkervaring opgedaan dús je hebt inzicht? Werkte het maar zo. Je hebt theorielessen gevolgd en praktijk gevolgd, en dan nog kun je het theorieexamen dat gericht is op inzicht (dat je volgens jou uit die lessen en uit de praktijk geleerd hebt) niet halen? Ergens klopt er dan dus iets niet in je redenering hè...

En over die tijdslimiet en tijdsdruk: ik weet niet hoe jij het verkeer verwacht, maar als je nu niet eens binnen 20 seconden door hebt hoe een situatie in elkaar zit of hoe je iets op moet lossen, hoe moet dat dan in de praktijk? Ga je bij elke lastige kruising je auto aan de kant zetten en je theorieboek erbij pakken?
Zerg schreef:
pi_59428978
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken iemand die cum laude geslaagd was voor het gymnasium, maar wel zakte voor zijn theorie-examen
Allejezus, wat een nietszeggend statement Er bestaat niet zoiets als 'cum laude' slagen voor het gymnasium. Cum laude slagen doe je op een universiteit. Als scholen het al hanteren, dan zijn de criteria voor iedere school weer anders. Het zegt dus geen ene zak
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:36:03 #46
176670 Koskettimet
Vingermaster
pi_59428993
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Als het merendeel van de examenkandidaten het examen wel gewoon haalt, kun je wel met je vingertje naar het examen blijven wijzen, maar bij jezelf te rade gaan is dan geen overbodige luxe. Ik heb niks gezegd over VMBO-intelligentie. Het verband dat jij legt slaat echter nergens op: je hebt praktijkervaring opgedaan dús je hebt inzicht? Werkte het maar zo. Je hebt theorielessen gevolgd en praktijk gevolgd, en dan nog kun je het theorieexamen dat gericht is op inzicht (dat je volgens jou uit die lessen en uit de praktijk geleerd hebt) niet halen? Ergens klopt er dan dus iets niet in je redenering hè...

En over die tijdslimiet en tijdsdruk: ik weet niet hoe jij het verkeer verwacht, maar als je nu niet eens binnen 20 seconden door hebt hoe een situatie in elkaar zit of hoe je iets op moet lossen, hoe moet dat dan in de praktijk? Ga je bij elke lastige kruising je auto aan de kant zetten en je theorieboek erbij pakken?
Je draait er om heen. Laat ook maar. Met jou valt niet te discussieren.
Ik baal gewoon.
pi_59429001
Whahaha, ik lach je uit.
Roken is lekker
pi_59429088
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:35 schreef Seneca het volgende:

[..]

Allejezus, wat een nietszeggend statement Er bestaat niet zoiets als 'cum laude' slagen voor het gymnasium. Cum laude slagen doe je op een universiteit. Als scholen het al hanteren, dan zijn de criteria voor iedere school weer anders. Het zegt dus geen ene zak
Zelfs op de uni zijn de criteria per universiteit verschillend
  maandag 16 juni 2008 @ 13:00:37 #49
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_59429724
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zeker vragen van het kaliber 'auto met aanhangwagen op snelweg; hoe hard mag je hier?'.
Die vraag had ik ook fout

Uiteraard mijn theorie en praktijk in 1 keer gehaald

Enne: als je 12 van de 55 vragen fout hebt doe jij toch echt iets fout... En tijdens je rijlessen vergaar je een minimale hoeveelheid verkeersinzicht, echt autorijden leer je pas nadat je je roze pasje gehaald hebt...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  maandag 16 juni 2008 @ 13:03:30 #50
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_59429818
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:21 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Nah je rijdt toch wat meer op het gevoel, je weet wel wat je wel en niet mag maar alles was ze je met je theorie leren gebruik je de helft niet van of jij wel?
Denk dat iedereen de boere logica wel heeft om niet tegen het verkeer in te rijden daar hoef je geen theorie voor te doen.
In praktijk ga je idd vooral op gevoel rijden, en niet een blad met een beslissingsboom erbij nemen om te zien wat je nu eigenlijk moet doen. Maar het is net dat gevoelsmatig kunnen rijden dat je moet hebben.
En ik mag veronderstellen dat wanneer een theorieexamen gericht is op inzicht hebben, dat je dus ook vragen krijgt waar je dit gevoelsmatig rijgedrag moet gaan toepassen.
Is bij mij al te lang geleden, en ook wellicht een ander systeem (België), dus heb geen idee hoe 't er tegenwoordig uitziet zo'n examen.
  maandag 16 juni 2008 @ 13:06:44 #51
215011 Placenta
eating your placenta
pi_59429915
quote:

Driewerf bah!
meldt zich
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  maandag 16 juni 2008 @ 13:12:10 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59430090
quote:
Op maandag 16 juni 2008 13:00 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Die vraag had ik ook fout

. Overduidelijke instinkers waar je niet in had hoeven stinken als je geoefend had met cd-roms van de ANWB .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 juni 2008 @ 13:30:53 #53
203994 xavera
Good For You.
pi_59430665
Als je met hard leren voor het theorie examen (als ik mag geloven wat je vermeldt) 12 fouten maakt, ben je waarschijnlijk achterlijker als het achtereind van een varken. TS, ik hoop dat je de kas van het CBR even goed spekt en een keer of 6 zakt.
  maandag 16 juni 2008 @ 13:42:50 #54
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59431026
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef Koskettimet het volgende:

[..]

Je draait er om heen. Laat ook maar. Met jou valt niet te discussieren.
Ik baal gewoon.
Ik draai helemaal nergens omheen. Je hebt gewoon geen argumenten meer en geeft mij daarvan de schuld. Logisch dat je baalt hoor, maar ga niet mij voor rotte vis uitmaken als de fout bij jezelf ligt.
Zerg schreef:
  maandag 16 juni 2008 @ 13:56:11 #55
67670 Skv
Cynist.
pi_59431415
Ik had 'm in één keer met 0 fout.
pi_59431478
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:35 schreef Seneca het volgende:

[..]

Cum laude is gewoon korter dan hoger dan een 8 over alle vakken gemiddeld dus ja...
pi_59431755
Ik heb het ook in één keer gehaald, maar sommige vragen worden echt te achterlijk gesteld.
Zoals een voorbeeld die eerder werd aangehaald hier, over dat besneeuwde weg en of je er 80 MOCHT. Je mag er wel 80, maar dan rekenen ze het fout omdat het besneeuwd is... Maar nog MAG het op DAT STUKJE WEG wel.
Maar ja, better luck next time TS
pi_59431889
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:08 schreef Asgard het volgende:
Ik heb het ook in één keer gehaald, maar sommige vragen worden echt te achterlijk gesteld.
Zoals een voorbeeld die eerder werd aangehaald hier, over dat besneeuwde weg en of je er 80 MOCHT. Je mag er wel 80, maar dan rekenen ze het fout omdat het besneeuwd is... Maar nog MAG het op DAT STUKJE WEG wel.
Maar ja, better luck next time TS
Die vraag is voor meerdere uitleg vatbaar, en dus zijn ook meerdere antwoorden mogelijk. Maar ja, dat is vast te hoog gegrepen voor de intellectuele lichtgewichten van het CBR.
pi_59431953
Mensen die hun theorie niet halen
pi_59431968
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Die vraag is voor meerdere uitleg vatbaar, en dus zijn ook meerdere antwoorden mogelijk. Maar ja, dat is vast te hoog gegrepen voor de intellectuele lichtgewichten van het CBR.
Precies.
Terwijl ik bij de oefenexamens veel vragen tegenkwam waarbij het wel goed werd gevraagd. Dus dan vroegen ze of het verantwoord was oid.
pi_59431988
Ik ga zo even lekker rondje rijden met mijn auto. WANT IK HEB MIJN THEORIE (en praktijk) LEKKER WEL GEHAALD, PAUPERT.
  maandag 16 juni 2008 @ 14:25:56 #62
176670 Koskettimet
Vingermaster
pi_59432265
quote:
Op maandag 16 juni 2008 13:42 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik draai helemaal nergens omheen. Je hebt gewoon geen argumenten meer en geeft mij daarvan de schuld. Logisch dat je baalt hoor, maar ga niet mij voor rotte vis uitmaken als de fout bij jezelf ligt.
LEES nou eens een keer en DENK nou eens een keer sociaal na ofzo!
Ik heb nu helemaal niet de behoefte aan impotente mierenneukers zoals jij, OK!~@
als je een gezond verstand had, zou je moeten weten dat mensen die iets niet hebben gehaald terwijl ze er keihard er voor hebben gewerkt, gewoonweg flink balen en dus geen zin hebben in dit soort elitaire fucking gezeik.
godverdomme zeg.

[ Bericht 7% gewijzigd door Koskettimet op 16-06-2008 14:38:49 ]
pi_59432336
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga zo even lekker rondje rijden met mijn auto. WANT IK HEB MIJN THEORIE (en praktijk) LEKKER WEL GEHAALD, PAUPERT.
En ook allemaal in 1 keer ?
pi_59432501
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om .
  maandag 16 juni 2008 @ 14:34:19 #65
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_59432513
quote:
Op maandag 16 juni 2008 13:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Overduidelijke instinkers waar je niet in had hoeven stinken als je geoefend had met cd-roms van de ANWB .
cd-roms??? wat is dat?

Heb wel netjes theorieboek doorgelezen en boekje met oefenexamens doorgewerkt. Daar stonden alleen geen open vragen in, daar begonnen ze toen net mee. Maar ik had op het examen al door dat het fout was, alleen net te laat om te veranderen
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_59432735
Ik verbaas me er nog steeds over hoeveel mensen zakken voor hun theorie. Dat mensen van buitenlandse afkomst moeite met de vraagstellingen hebben kan ik me nog wel indenken, maar dat een aantal kaaskoppen er al voor de 4e of 5e keer zaten en wederom zakten, snapte ik echt niet.

Theorie: in 1 keer gehaald, 2 fout.
Praktijk: in 2 keer gehaald.
pi_59432840
quote:

Driewerf bah!
Sorry, dit moet even;
HAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAAHHAAA
Als je echt had geleerd, had je de vraagstelling ook wel gesnapt, want als je slim bent oefen je gewoon wat proef-examens.

Moet zelf betalen, alleen maar proef-examens gemaakt, gekeken waarom antwoorden fout zijn (,serieus dat theorie-boek niet opengehad.. ), en maar 1foutje.
pi_59433107
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja
  maandag 16 juni 2008 @ 14:56:31 #69
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59433190
Waarom klaagt niemand het feit dat het CBR achterlijk veel geld int voor het drukken op een paar knopjes. Het examen duurt nog geeneens een uur, en het kost ¤30. Er liepen bij mij twee mensen rond en er waren 42 deelnemers. Dat is dus in een half uurtje tijd dik ¤1000 verdiend terwijl je maar twee man personeel hebt. Om nog maar niet te beginnen over een rijexamen, dat dik ¤200 kost en slechts een half uur duurt.

CBR
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_59433209
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om .
Theorie dan toch zeker wel in 1 keer....

Ik praktijk ook pas in 3 maar ja daar gaat dit topic niet over
pi_59433233
Gedurfd op fok. Iedereen hier zit op de uni en haalde zijn praktijk+theorie in 1x
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_59433286
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Theorie dan toch zeker wel in 1 keer....

Ik praktijk ook pas in 3 maar ja daar gaat dit topic niet over
Theorie in 2 keer

Eerste keer dacht ik ''Oh, ik leer niet, zal wel makkelijk zijn ''

Tweede keer dacht ik precies zo, maar toen wel gehaald .
pi_59433303
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
Gedurfd op fok. Iedereen hier zit op de uni en haalde zijn praktijk+theorie in 1x
Valt wel op he?
  maandag 16 juni 2008 @ 15:30:31 #74
216640 Victorr
De einz!!1111!11er der fok.
pi_59434088
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:27 schreef MetalSonic het volgende:
de overheid van België zit erachter, het is één groot complot

ot: ben ook wel eens gezakt maarja gewoon te weinig geleerd
Net zoals dat friet hé.. stelletje belgenneukers
pi_59434132
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:58 schreef afcajos het volgende:
Ach uni en theorie in 1x voldoe ik wel aan
pi_59434429
Pwnt wie unne noob
  maandag 16 juni 2008 @ 15:45:23 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59434475
TS mag wel eens een psychiater bezoeken zeg . Sjonge jonge, wat is die gast over de rooie.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 juni 2008 @ 15:46:02 #78
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59434488
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef Wheelgunner het volgende:
Die toetsen zijn zo simpel gemaakt dat zelfs VMBO'ers ze kunnen halen, je moet wel echt zwakzinnig zijn om dat niet te kunnen.
Dat dus, als je die toets zelfs na flink leren niet kunt halen is het tijd om je af te vragen of je wel geschikt bent om aan het verkeer deel te nemen.
  maandag 16 juni 2008 @ 15:47:57 #79
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59434535
quote:
Op maandag 16 juni 2008 13:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wanneer begrijpen mensen nu eens dat het geen instinkers zijn, maar dat ze gewoon te dom zijn om de vraag te snappen?
pi_59434770
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:56 schreef TC03 het volgende:
Waarom klaagt niemand het feit dat het CBR achterlijk veel geld int voor het drukken op een paar knopjes. Het examen duurt nog geeneens een uur, en het kost ¤30. Er liepen bij mij twee mensen rond en er waren 42 deelnemers. Dat is dus in een half uurtje tijd dik ¤1000 verdiend terwijl je maar twee man personeel hebt. Om nog maar niet te beginnen over een rijexamen, dat dik ¤200 kost en slechts een half uur duurt.

CBR
goed post
  maandag 16 juni 2008 @ 21:03:29 #81
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59442965
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef Koskettimet het volgende:

[..]

LEES nou eens een keer en DENK nou eens een keer sociaal na ofzo!
Ik heb nu helemaal niet de behoefte aan impotente mierenneukers zoals jij, OK!~@
als je een gezond verstand had, zou je moeten weten dat mensen die iets niet hebben gehaald terwijl ze er keihard er voor hebben gewerkt, gewoonweg flink balen en dus geen zin hebben in dit soort elitaire fucking gezeik.
godverdomme zeg.
Dit is geen elitair gezeik, je wordt gewoon op je nummer gezet omdat je zelf te dom bent .
Zerg schreef:
pi_59445220
Ik had hem wel in 1 keer gehaald, maar dat kreng verliep. Toen kon ik nog een keer.

Wel weer in één keer gehaald.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_59446811
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:03 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dit is geen elitair gezeik, je wordt gewoon op je nummer gezet omdat je zelf te dom bent .
Mikkie auto ongeluk aan naar ....
pi_59446982
Hoe kan je nou zakken voor je auto-theorie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noshiba op 16-06-2008 23:18:58 ]
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  maandag 16 juni 2008 @ 23:16:47 #85
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_59447681
Ik had 1 fout.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:27:20 #86
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59448009
Faler
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_59448757
ts is dom
  dinsdag 17 juni 2008 @ 00:04:23 #88
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_59449190
TS is al dom dat hij een theoriecursus neemt _!

Google eens op theorie examen en daar staan zoveel vragen dat je op je examen dezelfde vragen terug zal zien.

Sorry TS, maar het ziet er qua intelligentie niet best voor je uit

Zelf theorie in 1x gehaald; 2 fouten
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  dinsdag 17 juni 2008 @ 00:07:31 #89
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_59449252
Theorie-examen
Ik heb destijds gewoon zo'n certificaatje van de internets geript.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_59450087
Ik had 2x te laat gewijzigd en zat al in semi paniek die uitslag af te wachten Maar ik was geslaagd
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 02:26:18 #91
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_59450774
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef Koskettimet het volgende:

[..]

[..]

1: maar het is jammer voor jou dat ik eigenlijk werk op HBO niveau.
2: ik heb geleerd, dus aan laksheid ligt het er niet aan.
opleiding: HBO
beroep: Operationeel digitaal archiefmedewerker

HAHAHAAA

TS heeft instappers omdat hij zijn strikdiploma niet gehaald heeft
If you can't beat them, join them.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 02:28:25 #92
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_59450792
quote:
Wheheh TS doet VMBO.
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
  dinsdag 17 juni 2008 @ 02:29:03 #93
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_59450793
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 00:07 schreef Rosbief het volgende:
Theorie-examen
Ik heb destijds gewoon zo'n certificaatje van de internets geript.
_!
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
pi_59450806
Ik heb 'm vandaag wel gehaald!
PS4 online: micro_nl
pi_59450850
Blij toe dat ik al dat gedoe niet meer hoef...

Tevens een debiele vraag:
*situatieschets: auto staat met pech tussen de snelweg en een invoegstrook.

Mag dat?

Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 03:34:31 #96
67670 Skv
Cynist.
pi_59451021
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 00:04 schreef ScudRaket het volgende:
TS is al dom dat hij een theoriecursus neemt _!

Google eens op theorie examen en daar staan zoveel vragen dat je op je examen dezelfde vragen terug zal zien.

Sorry TS, maar het ziet er qua intelligentie niet best voor je uit

Zelf theorie in 1x gehaald; 2 fouten
Bullshit, zo'n cursus kan prima werken. Heb er zelf verplicht een gehad en had geenfouten..
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:57:00 #97
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_59456189
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 03:34 schreef Skv het volgende:

[..]

Bullshit, zo'n cursus kan prima werken. Heb er zelf verplicht een gehad en had geenfouten..
Wat kostte het?
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_59456270
12 fout

Ik had zelf ook die sneeuwvraag fout, maar die vraag is gewoon zelf fout. Je MAG 80 rijden, het is alleen niet slim, maar je kan er geen boete voor krijgen.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59456280
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 02:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blij toe dat ik al dat gedoe niet meer hoef...

Tevens een debiele vraag:
*situatieschets: auto staat met pech tussen de snelweg en een invoegstrook.

Mag dat?

Waarschijnlijk geen driehoek neergezet... zal wel niet mogen, dat bedoelen ze
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59456576
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:56 schreef TC03 het volgende:

CBR
WTF, ik ben opgelicht. Ik heb 42 euro moeten betalen
Ik heb mijn theorie overigens in 2x gehaald, maar ik had gewoonweg de 1e keer niet geleerd en dacht dat ik het wel even zou halen. 12 fout . De 2e keer wel even dat boek gelezen en 2 fout.
Want laten we wel wezen, uiteindelijk steld het theorie niet zoveel voor. De vragen zijn soms een beetje krom, maar als je ook al theoriecurses heb gehad leggen ze dat toch helemaal uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')