Ja, dat is meestal met bungeejumpen he, gaat op en neerquote:Op maandag 16 juni 2008 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo maar even op en neer ja? Da's wel cool eigenlijk
Ach ik heb me nooit laten tegenhouden eikquote:Op maandag 16 juni 2008 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, je moet hier nu nog uitkijken met wat je zegt ook.
Nou ja, ik smokkel een beetje want ik studeer op het moment in Finland. Kost me nog geen 50 euro met Ryanair om er heen te gaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo maar even op en neer ja? Da's wel cool eigenlijk
Veel water drinkenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:54 schreef Klonk het volgende:
ik ga lekker fietsen, de kilo´s moeten er af
dat scheelt iets ja.. voor dat geld kan ik naar Kuala Lumpur.. maar ik smokkel dan wat meerquote:Op maandag 16 juni 200812:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nou ja, ik smokkel een beetje want ik studeer op het moment in Finland. Kost me nog geen 50 euro met Ryanair om er heen te gaan.
Het principe is hetzelfdequote:Op maandag 16 juni 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat scheelt iets ja.. voor dat geld kan ik naar Kuala Lumpur.. maar ik smokkel dan wat meer
jeps, goedkoop er even tussenuitquote:Op maandag 16 juni 200813:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het principe is hetzelfde [afbeelding]
Hij probeert hard te lopen, moet nog boodschappen doen, het huishouden, van zijn vrije dag genieten, naar de wc te gaan, gitaar te oefenen want hij wil binnenkort kennis maken met iets dat lijkt op een band.quote:
Téveel mooie vrouwen.quote:
Have funquote:Op maandag 16 juni 2008 12:54 schreef Klonk het volgende:
ik ga lekker fietsen, de kilo´s moeten er af
Dat is niet goed, want dan kun je niet meer kiezen (elk wordt jaloers als je ook een ander aandacht geeft), en eindig je met lege handenquote:
Jaloers zijn is psygischquote:Op maandag 16 juni 2008 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is niet goed, want dan kun je niet meer kiezen (elk wordt jaloers als je ook een ander aandacht geeft), en eindig je met lege handen
Dus psychologen meenemen als je gaat stappen?quote:
dan weet je niet welke je moet kiezen!quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kunnen toch allemaal tegelijk meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |