abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59492324
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:13 schreef Nashje het volgende:
Hoe kijken de mensen die negatief over Ooijer waren nu eigenlijk tegen hem aan?

Die is van mij echt meer dan welkom, zeker na Italie en Frankrijk. Ooijer of Boulahrouz, één van de twee zou al een directe versterking zijn.
Nog steeds een achterlijke jankmuil.
pi_59492398
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nog steeds een achterlijke jankmuil.
Maar als speler denk ik zeker een aanwinst voor dit Ajax. Al zie ik liever Boulahrouz -> jonger, meer potentie en restwaarde.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_59492635
Het begint alweer een beetje op een Sulejmani soap te lijken dit. Ik hoop nog steeds dat hij komt.
pi_59494404
Sulejmani soap. Maarja voor zaterdag weten we dus meer.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_59494744
Nou ben benieuwd of we daadwerkelijk wat gaan horen over die Suljemani.
pi_59494788
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:58 schreef Nashje het volgende:

[..]
Jammer dat de bron niet betrouwbaar is maar ik zie hem nog steeds gewoon komen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59498510
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:12 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jammer dat de bron niet betrouwbaar is maar ik zie hem nog steeds gewoon komen.
Vind de ''soap'' nu al te lang duren. Snel handen en spelers binnen halen!!

Vind dat shirt wel wát hebben eigenlijk !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_59499764
Sneijder achtige bedragen.. nou laat dan maar lekker zitten
pi_59500792
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
En toch vind ik het wel wat hebben
Mooier dan ons 'echte' shirt.. deze zou ik nog kopen ook
pi_59503594
Vind dat wel een erg stoer shirt, maar zoals iemand al zei is niet echt Ajax
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_59505755
Blind zegt net dat hij Roman Pavlyuchenko van Rusland een leuke speler vind bij Studio Sportzomer.

Nou doe de portomnee open ipv miljoenen te betalen voor Sulejmani want deze speler heeft al laten zien dat hij een hoog niveau aankan
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_59505998
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef DJWeisz het volgende:
Blind zegt net dat hij Roman Pavlyuchenko van Rusland een leuke speler vind bij Studio Sportzomer.

Nou doe de portomnee open ipv miljoenen te betalen voor Sulejmani want deze speler heeft al laten zien dat hij een hoog niveau aankan
Ten eerste die komt nooit en ten tweede kost die nog wel mee geld dan Sulejmani. Tevens heeft Sulejmani nog meer potentie.
pi_59506254
quote:
Pavlyuchenko

Beer van een vent die gozer maar hij komt dus echt niet.
pi_59506665
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wel joh.. op advies van Guusje
pi_59507176
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Tijdens de wedstrijd zei de commentator dat ie zelfs in de belangstelling staat van Barcelone
pi_59507305
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 00:45 schreef toma het volgende:

[..]

Tijdens de wedstrijd zei de commentator dat ie zelfs in de belangstelling staat van Barcelone
Die gerucht gaat de ronde ja.

Maar erg sterke spits hoor. Dankzij zijn twee doelpunten tegen Engeland (ook nog als invaller) in de kwalificatiereeks hebben ze een ticket weten te bemachtigen.
pi_59507697
Ooijer goede verdediger, maar ik blijf het een teringlijer vinden.

Maargoed alssie komt dan is het zeker een versterking.
pi_59508312
quote:
LA gets visit from Dutch star Davids
Legendary midfielder trains with old friend Gullit, Galaxy

CARSON, Calif. -- You never know who you're going to run into in Los Angeles. So when former Dutch international Edgar Davids showed up on the training field at The Home Depot Center in Carson, it wasn't too surprising.

Considering the most famous soccer star on the planet, David Beckham, resides in Los Angeles, you'd think that the wow factor would be lost on the Galaxy roster. That isn't always the case when you're dealing with a player that has won the UEFA Champions League and captained the Dutch national team.

"It took a while to sink it and realize it was him," said Edson Buddle. "I brought my camera today and took my picture, so I'm happy about that. It took me off-guard."

The Dutchman is currently on vacation in California and called up Galaxy head coach and fellow countryman, Ruud Gullit, to see if he could join the team in training this week. Gullit didn't hesitate to extend an invitation to Davids, who is looking to stay in shape this offseason.

"(Davids) was here yesterday. This is his last day here," said Gullit at Tuesday's training session. "He needs to stay in shape and keep in form for having a future still in Europe."

Davids spent last season with Ajax in the Eredivisie, but is currently out of contract. Last season, Davids came close to signing with FC Dallas as their designated player before the deal fell through. Looking over the Galaxy's roster, it's very unlikely that Davids is going to be joining the squad, but his impact in just a couple of days of training has been massive.

"It's pretty crazy. I don't know too many soccer players, but I know the big ones," said rookie Sean Franklin. "He's helping us a lot, talking about our team and keeping our shape. He's already made an impact."

Of course in addition to handing out pearls of wisdom, Davids brings another element to training, and that's his competitiveness. Nicknamed "The Pitbull" for his relentlessness and aggressive work rate in midfield, Davids has definitely inspired some of the guys on the Galaxy to elevate their games a bit.

While his stay with the Galaxy was very brief, Davids certainly made an impression on a relatively young Galaxy squad. Having world-class players to compete against in training will only serve the Galaxy's youth well moving forward, and will help the entire team grow and improve.

"You size him up first. Then you look at yourself and see what you need to do," said Buddle. "To play at that level, the sport there is a lot bigger, with a lot of history."
pi_59510263
quote:

Ja leuke speculatie tussen Blind en van Gelder gisteren.
KJH uit voor 20 mil.
die rus in voor 15 mil.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_59510404
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:33 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja leuke speculatie tussen Blind en van Gelder gisteren.
KJH uit voor 20 mil.
die rus in voor 15 mil.
Deal !
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59510596
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef Breach het volgende:

[..]

Deal !
Voor die Rus zijn ze nu (helaas) toch al te laat.
pi_59510642
quote:
Ten Cate biedt 7 miljoen op Aimar

Voormalig Ajax-trainer Henk ten Cate heeft met zijn nieuwe club Panathinaikos een bod van zeven miljoen euro gedaan op Pablo Aimar, in wie Ajax ook geinteresseerd is, zo meldt El Periodico de Aragon.

De kans lijkt overigens klein dat hij naar Griekenland gaat, ondanks dat Ten Cate voorronde Champions League speelt.

Naast Ajax zijn er meer geinteresseerde clubs bijgekomen: HSV, Werder Bremen, Newcastle United, Lazio Roma, Paris Saint Germain, Benfica (Portugal) en America uit Mexico hebben interesse.
pi_59510806
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef Breach het volgende:

[..]

Deal !
No way. 20 Voor Klaas is te weinig.
pi_59510869
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef F1Bas het volgende:

[..]

No way. 20 Voor Klaas is te weinig.
Zeker niet, volgens mij heeft hij nog 2 jaar contract. Ajax kreeg van Real Madrid (een van de clubs die met geld smijt) 27 miljoen voor Sneijder (die al een stap verder was). Huntelaar heeft veel potentieel maar is nog niet die bepalende speler gebleken. 20 Miljoen lijkt mij dus redelijk.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59511004
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:57 schreef Breach het volgende:

[..]

Zeker niet, volgens mij heeft hij nog 2 jaar contract. Ajax kreeg van Real Madrid (een van de clubs die met geld smijt) 27 miljoen voor Sneijder (die al een stap verder was). Huntelaar heeft veel potentieel maar is nog niet die bepalende speler gebleken. 20 Miljoen lijkt mij dus redelijk.
Dat mag jij vinden maar ik denk niet dat Ajax hem voor die prijs verkoopt, en terecht.
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:03:11 #226
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59511008
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:57 schreef Breach het volgende:

[..]

20 á 25 miljoen, maar aan de andere kant hoeft hij niet per se weg. Mocht hij niet vertrekken, meteen contractverlenging voor één jaar aanbieden met gelimiteerde transfersom erin.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:05:53 #227
52871 Blight
Supersized.
pi_59511074
quote:
De kans lijkt overigens klein dat hij naar Griekenland gaat, ondanks dat Ten Cate voorronde Champions League speelt
Aimar voelt 'm al aankomen?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_59511085
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

20 á 25 miljoen, maar aan de andere kant hoeft hij niet per se weg. Mocht hij niet vertrekken, meteen contractverlenging voor één jaar aanbieden met gelimiteerde transfersom erin.
Ik ben daar dus geen fan van he, een gelimiteerde transfersom. Want waarschijnlijk gaat ie dan eind volgend seizoen weg. Dan moet je dus een nieuwe spits aantrekken, en die hebben vaak een seizoen nodig voor ze echt wennen. Maar het team waar Van Basten aan gaat werken is dan al een jaar onderweg.

Je kunt beter nu een jaartje naar een vast team toewerken en dan de jaren erna knallen. Om bovengenoemde reden zie ik KJH liever deze zomer (voor de volle prijs) vertrekken dan volgend seizoen voor een aanzienlijk lager bedrag.
pi_59512158
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:05 schreef Blight het volgende:

[..]

Aimar voelt 'm al aankomen?
Scherp
pi_59512163
quote:
'Ajax biedt Cardozo contract aan'

Ajax heeft concrete belangstelling voor de 21-jarige middenvelder Neri Cardozo van Boca Juniors. De aanvallende middenvelder wil graag vertrekken en heeft een aanbieding van Ajax op zak.

Olympiakos, America, Kayserispor en Galataseray hebben ook belangstelling voor Cardozo. 'Ik ben op het moment gekomen dat ik een grote stap wil maken en wil emigreren', zegt Cardozo.

Cardozo is Argentijns international en debuteerde debuteerde op 18 april 2007 in de hoofdmacht van Argentinie tegen Chili. Dat was ook zijn enige wedstrijd. Hij werd in 2005 wereldkampioen met Argentinie U-20.

De Argentijn kwam 125 keer uit voor Boca Juniors en scoorde twintig keer.
quote:
Maidana bestudeert aanbiedingen

Volgens ElDia heeft Jonathan Maidana woensdag op een persconferentie gezegd dat hij de aanbiedingen van Ajax en FC Zenit rustig wil gaan bekijken.

'Ik ga eens rustig de aanbiedingen bekijken. Het is belangrijk dat ik kies voor de club die het beste bij mij past en het niveau waarop ze spelen', aldus Maidana.
pi_59512193
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 01:29 schreef Jasza het volgende:
Ooijer goede verdediger, maar ik blijf het een teringlijer vinden.

Maargoed alssie komt dan is het zeker een versterking.
Doe normaal man.. Gewoon Boulah halen
  donderdag 19 juni 2008 @ 12:27:06 #232
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59515065
quote:
AMSTERDAM - Edgar Davids trainde deze week mee met het Los Angeles Galaxy van coach Ruud Gullit. Volgens de clubsite is de Nederlandse oud-international op vakantie in de Verenigde Staten en wil hij zijn conditie op peil houden. Davids zou afgelopen seizoen ook contact hebben gehad met de Amerikaanse ploeg FC Dallas, maar tot een overgang kwam het niet.

Het contract van Davids (35) bij Ajax loopt eind deze maand af. De Amsterdammers maakten eind mei bekend de verbintenis niet te verlengen. De middenvelder zelf zei al eerder graag weg te willen, maar nog niet te willen stoppen met voetbal. Gullit: “Hij trainde hier een paar keer mee. Het is noodzakelijk dat hij fit blijft, wil hij nog een toekomst hebben in Europa.”

Davids zou zelf contact hebben gezocht met het team uit de Amerikaanse Major League Soccer. De Champions League-winnaar van 1995 kwam in zijn carrière onder meer uit voor AC Milan, Juventus, FC Barcelona en Internazionale. Voor zijn overgang naar Ajax stond Davids anderhalf jaar onder contract bij Tottenham Hotspur.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_59520065
Neri Cardozo.
Schijnt een groot talent te zijn dat al enkele jaren basisspeler van Boca is.
pi_59520192
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:48 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[..]
Oeh, als dat allebei zo is doen we goede zaken..
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59522853
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 12:27 schreef Houniet het volgende:

[..]
Iets verder naar boven ouwe

Verder wel heel veel Argentijnse geruchten zeg
pi_59523230
Het lijkt erop dat de geruchten van gescoutte spelers van Hans van der Zee eens zichtbaar worden. Nu aan Blind en van Basten om daar iets mee te doen.
pi_59523389
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:07 schreef sjimz het volgende:
Neri Cardozo.
Al 3 jaar in de eerste selectie van Boca las ik ergens.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_59524473
Voor wat het waard is, hier de mening van DAM over Neri Cardozo:
quote:
Op zondag 22 april 2007 13:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Overschat al heeft ie wel een lekker chickie
Sabrina Ravelli
pi_59524914
Sinds van Geel weg is staat het vol met berichten over Zuid Amerikanen, zou hij dus echt "niet" naar de scouting geluisterd hebben?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  Forum Admin donderdag 19 juni 2008 @ 18:35:41 #240
35723 crew  GGMM
pi_59525145
Ajax!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_59527266
RETOURBETALING GRONINGEN-AJAX
REL.NR ****** AFC AJAX N V bij ¤ 27,01

Vandaag al

Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  Forum Admin donderdag 19 juni 2008 @ 20:10:36 #242
35723 crew  GGMM
pi_59527872
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:49 schreef Noshiba het volgende:
RETOURBETALING GRONINGEN-AJAX
REL.NR ****** AFC AJAX N V bij ¤ 27,01

Vandaag al

Met de rente die ze ondertussen over dat bedrag hebben gekregen kunnen ze rommendahl weer een maand betalen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_59532397
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:24 schreef _Mike_ het volgende:
Sinds van Geel weg is staat het vol met berichten over Zuid Amerikanen, zou hij dus echt "niet" naar de scouting geluisterd hebben?
Zou zomaar kunnen!
  donderdag 19 juni 2008 @ 22:12:55 #244
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59533538
Tsja, ik weet niet hoe het met jullie is, maar van mij hoeven er ook weer niet al te veel Zuid Amerikanen te komen. Een beetje Hollandse identiteit kan geen kwaad.
pi_59533614
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef twi het volgende:
Tsja, ik weet niet hoe het met jullie is, maar van mij hoeven er ook weer niet al te veel Zuid Amerikanen te komen. Een beetje Hollandse identiteit kan geen kwaad.
Stekelenburg, de Jong, Huntelaar, van der Wiel, van der Heijden, Sarpong, Emanuelson en vele anderen. Dat komt wel goed en zeker onder van Basten.
pi_59533647
Inderdaad.. behalve als het uitzonderlijke klasse is waar je geld aan kan verdienen en wat je niveau omhoog krikt.
  donderdag 19 juni 2008 @ 22:58:38 #247
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_59536022
Het gaat toch langzaam tijd worden voor bevestigingen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_59536119
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:58 schreef Ajaxfan het volgende:
Het gaat toch langzaam tijd worden voor bevestigingen.
Zodra het EK voor Marco voorbij is denk ik, hoop toch dat dat nog even duurt.
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:17:14 #249
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59536838
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef twi het volgende:
Ben ik met je eens. Wil geen vreemdelingenlegioen.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_59536994
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:07 schreef sjimz het volgende:
Neri Cardozo.
Niet zo slap lullen maat. Neri is uit de basis gespeeld door Datolo.

Verder:
quote:
Neri is niets bijzonders. Is ook niet voor niets regelmatig bankzitter bij Boca Juniors. Kan dribbelen en schieten (heeft ook een goed cross schot), maar heeft nogal oogkleppen op en is fysiek niet al te sterk. Gewoon geen al te slimme voetballer. Bij Boca speelt hij meestal links op het middenveld, trouwens.
pi_59538459
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:17 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Wil geen vreemdelingenlegioen.
Ach, het Ajax dat in 2002/03 ver kwam in de Champions League was ook een vreemdelingenlegioen, daar hoorde je niemand over klagen. Alleen Van der Vaart en Van der Meyde waren onbetwiste basisspelers...
  vrijdag 20 juni 2008 @ 02:40:34 #252
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59539946
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 00:15 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ach, het Ajax dat in 2002/03 ver kwam in de Champions League was ook een vreemdelingenlegioen, daar hoorde je niemand over klagen. Alleen Van der Vaart en Van der Meyde waren onbetwiste basisspelers...
Maar met Litmanen en Chivu die toen meespeelden had je een brok persoonlijkheid in het team waar geen Ajacied commentaar op zou kunnen leveren.

Dat soort banden met spelers zie ik niet ontstaan met de huidige buitenlandse selectiespelers. En van al die Nederlandse namen die eerder genoemd werden zitten er minimaal 4 op de bank en staat er 1 op het punt te vertrekken. Stekelenburg is dan de enige die je qua basisspeler overhoudt, mocht Huntelaar vertrekken.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:17:10 #253
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59542087
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 00:15 schreef Radegast het volgende:

[..]

Maar toch, ik zie ook liever zoveel mogelijk zelfopgeleide jongens in plaats van exotische broodvoetballers.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59542330
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Niet zo slap lullen maat. Neri is uit de basis gespeeld door Datolo.

Verder:
[..]
Ik zeg toch ook schijnt pannenkoek.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:47:11 #255
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59542765
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:05 schreef Radegast het volgende:
Voor wat het waard is, hier de mening van DAM over Neri Cardozo:
[..]

Sabrina Ravelli
Die mag best naast me komen zitten op de tribune.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:51:59 #256
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_59542907
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die mag best naast me komen zitten op de tribune.
Ga je nou nog naar Basel?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:55:42 #257
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59542991
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:51 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ga je nou nog naar Basel?
Nog niet bekend, wordt in de loop van de dag besloten. Moeten met vijf man in één auto, dus moet er eigenlijk één afvallen of er moet nog een auto (plus drie man erbij ofzo) geregeld worden.
pi_59544529
Oh ja, volgens goal.com zou er vandaag toch duidelijkheid komen over Sulejmani?
pi_59544846
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:54 schreef Urquhart het volgende:
Oh ja, volgens goal.com zou er vandaag toch duidelijkheid komen over Sulejmani?
Volgens goal.com zou er zoveel
pi_59546672
Mischien is er toch nog wat met Sulejmani:
quote:
SC Heerenveen mengt zich in de strijd om Eren Derdiyok (foto). De jeugdige aanvaller van FC Basel moet het eventuele vertrek van Miralem Sulejmani naar Ajax opvangen. De Zwitserse international maakte indruk op het EK en dat heeft zijn marktwaarde doen stijgen: negen miljoen euro. (Basler Zeitung)
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:07:55 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59546684
Nouja, wie weet dan .

Als Ajax wil moet Ajax dokken, klaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:16:37 #262
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_59546909
Van Ajax Netwerk forum:

pi_59546937
Die ziet er toch wel tof uit .
pi_59546952
Dat is dan toch het shirtje wat hier eerder werd gepost.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:18:49 #265
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59546978
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Van Ajax Netwerk forum:

[ afbeelding ]
Nou opzich wel leuk.
pi_59546979
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die ziet er toch wel tof uit .
Ik blijf dit logo op het rode vlak echt lelijk vinden...
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:19:02 #267
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_59546986
Jammer alleen dat het logo niet op de borst is.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:20:03 #268
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_59547014
En dat zal ook wel betekenen dat we dat gruwelijk lelijke uitshirt krijgen .
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:23:12 #269
51286 w00h00
Digital man!
pi_59547082
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:18 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik blijf dit logo op het rode vlak echt lelijk vinden...
Afschuwelijk dat witte logo.

vrijdag 20 juni 2008 @ 12:23:57 #270
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59547108
Idd, dat logo is spuuglelijk.
><(({°>
pi_59547115
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:23 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Afschuwelijk dat witte logo.

[ afbeelding ]

Die ziet er beter uit
pi_59547136
Ik vind het witte logo eigenlijk wel mooier.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:26:04 #273
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59547171
Iedereen vindt dat oude logo toch zo mooi, die ook een witte achtergrond had?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:26:29 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59547178
Als we er kampioen in worden is het een prima shirt .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:28:56 #275
82589 S-Two
barba macacu
pi_59547236
quote:
Van Ajax Netwerk forum:

[ afbeelding ]
Ik vind hem ook tof!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:37:58 #276
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59547450
quote:
Pablo Aimar vermoedelijk niet naar Ajax

Pablo Aimar zal waarschijnlijk volgend seizoen niet voor Ajax spelen. De middenvelder wil liever naar Italië, Engeland of Griekenland.

De Argentijn gaf onlangs te willen vertrekken bij Real Zaragoza omdat de club volgend seizoen uit zal komen in de Primera Division. Onlands werd hij al in verband gebracht met een overgang naar Ajax.

Volgens zijn zaakwaarnemer is de kans klein dat hij voor Ajax kiest. "Pablo heeft een voorkeur voor Italië, Engeland en Griekenland. In elk geval gaat hij niet naar Mexico, ik denk dat hij in Europa blijft."

Lazio Roma, Panathinaikos en Newcastle United lieten eerder ook al weten geïnteresseerd te zijn in de 28-jarige voetballer. Voor welke club de middenvelder volgend seizoen zal spelen in echter nog niet duidelijk.
pi_59547496
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:37 schreef Houniet het volgende:

[..]
Mooi zo.
1 overbetaalde vedette is al genoeg.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:34:05 #278
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59549093
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:26 schreef pfaf het volgende:
Iedereen vindt dat oude logo toch zo mooi, die ook een witte achtergrond had?
Zoals ik al eerder zei is dit gewoon een compromis: voorlopig nog het nieuwe logo, wel een witte badge.

Het blauwe shirt zal toch niet fake zijn, hoewel ik net als de meesten hier ook vurig hoopte dat het wel zo was. Misschien dat het Aegon-opdruk nog het een en ander kan redden.

Edit: Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat de paspop dezelfde lijkt te zijn als die uit de eerste foto.

[ Bericht 1% gewijzigd door Trancelocator op 20-06-2008 14:31:12 ]
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:28:02 #279
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59552203
Ajax contracteert jeugdspeler Ajax heeft A-junior Renaldo Jongebloet gecontracteerd. De jeugdspeler van Ajax (16-01-1989) heeft vandaag een contract ondertekend dat loopt van 1 juli 2008 tot en met 30 juni 2010. Jongebloet is een aanvaller en maaktvanaf volgend seizoen deel uit van de selectie van Jong Ajax.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:36:12 #280
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59552401
Jammer dat er geen kraagje op zit
Freed from desire, Mind and senses purified.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:46:13 #281
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59552655
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:37 schreef Houniet het volgende:

[..]
><(({°>
pi_59552710
Ajax zou een broertje van Huntelaar gescout hebben
pi_59552770
Ten Cate wil Mitea naar Panathinaikos halen!
Heeft Henk toch het beste met Ajax voor!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:52:45 #284
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59552798
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:49 schreef Jasza het volgende:
Zo goed is hij niet hoor .
pi_59553181
En hij wilde ook die 2 roemenen hebben die in zijn Ajax tijd ook al zo goed als zeker zouden komen. Die Goian heeft trouwens 2 goede wedstrijden gespeeld op het EK en zou zeker een versterking zijn achterin bij Ajax.
pi_59553356
quote:
Hoop niet dat het die gast is die altijd als een ketter staat te roken bij wedstrijden van De Graafschap
pi_59553397
quote:
Van Ajax Netwerk forum:

[ afbeelding ]
Wat een slap gedrocht zeg. Dat logo op dat witte vlak . Spuuglelijk. De weg naar succes onder Marco mag toch wel in een wat mooier shirt worden bereikt. Dit is gewoon respectloos van Adidas.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:21:02 #288
148059 Pritt
Atheïst
pi_59553469
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
Ten Cate wil Mitea naar Panathinaikos halen!
Heeft Henk toch het beste met Ajax voor!
Hij is toch wel van het niveau Tom de Mul, dus 5 miljoen Henk!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:47:18 #289
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59554107
quote:
. Die gozer kan helemaal niks. Speelt 3e klasse reserve ofzo. Heb er vorig jaar nog tegen gevoetbald. Hele tijd druk gebaren en schreeuwen in het veld beetje de popijopi uithangen, maar ballen raken ho maar . Zag em een tijd terug trouwens ook met een PSV-tas door de trein lopen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_59555707
Het bericht wordt nog mooier
quote:
'Henk ten Cate wil Ajacieden Colin en Mitea'

Henk ten Cate zou hopen deze zomer zijn team te versterken met Jürgen Colin en Nicolae Mitea. Beide komen zeer weinig aan spelen toe bij Ajax, en zouden naar verluidt niet onwelwillend tegenover een vertrek staan naar de Griekse topclub Panathinaikos.

Mitea kreeg van de nieuwe hoofdcoach Marco van Basten al te horen dat hij mag vertrekken bij de Amsterdammers. De aanvaller mag voor een bedrag van circa één miljoen euro vertrekken uit de ArenA.
http://www.voetbalcentraa(...)ieden-colin-en-mitea
pi_59555752
Iemand die mij kan vertellen hoe snel je een seizoenskaart opgestuurd krijgt na betaling? Zal wel rond eind juli worden, of niet?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59555861
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:05 schreef RayMania het volgende:
Iemand die mij kan vertellen hoe snel je een seizoenskaart opgestuurd krijgt na betaling? Zal wel rond eind juli worden, of niet?
Midden Augustus gok ik.
pi_59555881
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:47 schreef fathank het volgende:

[..]

. Die gozer kan helemaal niks. Speelt 3e klasse reserve ofzo. Heb er vorig jaar nog tegen gevoetbald. Hele tijd druk gebaren en schreeuwen in het veld beetje de popijopi uithangen, maar ballen raken ho maar . Zag em een tijd terug trouwens ook met een PSV-tas door de trein lopen
Tsja ik heb vrij goede connecties rondom Huntelaar, maar dit leek me ookal bullshit

Iig weet Klaas nog steeds niet waar hij heengaat, maar hij weet nog niet of hij blijft, dus verwacht dat hij er vandoor gaat.
pi_59555975
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:01 schreef sjimz het volgende:
Het bericht wordt nog mooier
[..]

http://www.voetbalcentraa(...)ieden-colin-en-mitea
.

Nee, ik kan dit gewoonweg niet geloven. Maar stel je voor zeg....
pi_59556365
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:05 schreef RayMania het volgende:
Wordt in delen verzonden. Begint eind juli en is tot midden augustus.
pi_59556604
quote:
Van Ajax Netwerk forum:

[ afbeelding ]
Lelijkste thuisshirt in jaaaaren, gadverdamme zeg!!

En Mitea aan Henk verkopen lijkt me prima, krijgt ie Colin er gratis bij
pi_59557142
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:34 schreef Breach het volgende:

[..]

Over het algemeen komt het op het volgende neer: net op tijd.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59557178
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:07 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Over het algemeen komt het op het volgende neer: net op tijd.
Maatje van me had m 2 jaar terug de 3e week van juli, en die gast waar hij samen mee ging pas 1 week voor de competitie begon

Wacht overigens ook nog steeds met smart op mijn eigen SCC
pi_59557267
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:34 schreef Breach het volgende:

[..]

Dan wacht ik rustig af. Als ik 'm maar op tijd ontvang.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59557388
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:12 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dan wacht ik rustig af. Als ik 'm maar op tijd ontvang.
Ben je daar nu al bang voor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')