Dat je je schaamt is jou zaak. Echter ik oordeel niet ... wil alleen weten hoe je met je gevoelens om bent gegaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 07:49 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Maar je hoeft me niet te geloven hoor. Als jij denkt dat ik op me nicht geil vind ik het best![]()
Kerel jij bent zo doorzichtig...quote:Op maandag 16 juni 2008 12:23 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Dat je je schaamt is jou zaak. Echter ik oordeel niet ... wil alleen weten hoe je met je gevoelens om bent gegaan.
onze relkloon die maar blijft klonen en doorposten in dit topic probeert heronimus te confronteren met een lemming van 10 jaar geledenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
Nichtjes? Gevoelens? Volgens mij heb ik wat gemist?
Kloon? Van wie dat dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
onze relkloon die maar blijft klonen en doorposten in dit topic probeert heronimus te confronteren met een lemming van 10 jaar geleden
(verkapte aanvraag voor een perm ip ban vanwege 10 keer klonen en doorblijven posten)
succes ermee..quote:Op maandag 16 juni 2008 12:30 schreef Dupje het volgende:
En ik mag komende 3 dagen vol aan mn portfolio!
Succes danquote:Op maandag 16 juni 2008 12:30 schreef Dupje het volgende:
En ik mag komende 3 dagen vol aan mn portfolio!
van die kerel die afgelopen 10 topics vervelende reacties ertussendoor gooitquote:
Hoe kan iets een lemming zijn wanneer hij het topic eerder opendequote:
Dat klinkt wel echt enorm verleidelijk. Of nog een aflevering One Tree Hill kijkenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja weer verder lerenof ff een uurtje slapen
(dat ik nog de moeite neem hierop te reageren)quote:Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Hoe kan iets een lemming zijn wanneer hij het topic eerder opende? Niets is zon bitch move als ontkennen dat je een topic geopend hebt of omdat het om andere redenen was.
Wat is dan het orginele bericht? Want ik geloof er niets van. Overigens heb ik er geen probleem mee dat hij op zijn nichtje valt, alleen ontken het dan ook niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in dit geval was het dus een lemming voor t orginele bericht
En dan nogquote:Op maandag 16 juni 2008 12:49 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Wat is dan het orginele bericht? Want ik geloof er niets van. Overigens heb ik er geen probleem mee dat hij op zijn nichtje valt, alleen ontken het dan ook niet.
J zei dat hij zich schaamde dat ik in deze reeks post. Ik denk een jongen die zo open is over zijn gevoelens zal ook wel zo open zijn over de andere dingen waar over hij zich schaamt. Helaas blijkt dat niet het geval te zijn, dan komen de ontkenning ... dat is jammer want ik had wel een paar vragen voor J. Maar goed nu gaat dit topic weer gaan over boring dingen als wat heb jij daarnet gegeten ipv over J en zijn gevoelens.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
En dan nog. Het is toch al een paar maanden geleden.
flikker dan toch op achterlijke bosmongoolquote:Op maandag 16 juni 2008 12:57 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Maar goed nu gaat dit topic weer gaan over boring dingen als wat heb jij daarnet gegeten ipv over J en zijn gevoelens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |