quote:Op maandag 16 juni 2008 09:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Downloaden met 1.2 mb per seconde is altijd tof:D
Oei, gras.. Denk dat je dan een groot deel van het jaar medicijnen moet slikken..quote:Op maandag 16 juni 2008 10:01 schreef LastRequest het volgende:
Goodmorning!
Heb net uitslag van m'n bloedtest, ben o.a. meer dan 100% () allergisch voor gras
de chef is door z rug gegaan dus ik denk dat september n reele beginmaand isquote:Op maandag 16 juni 2008 09:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Das een slim plan.. Is die nieuwe kaart er nu onderhand eens
Ja, ik heb ook hooikoorts en ben allergisch voor kattenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:05 schreef LastRequest het volgende:
Ja haha, vind het wel weer een mooi verhaal.
Ben ook vrij allergisch voor katten, thuis hebben we er 4
Maar goed zusjelief had bijna dezelfde scores dus we hebben iig elkaar nog
succes ermeequote:Op maandag 16 juni 2008 08:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
GOEDEMORGEN![]()
ik heb der zin an:D:D:D prachtig weer, ik stap zo op de motor richting examen
![]()
ik ben soms alergisch voor mn zusjesquote:Op maandag 16 juni 2008 10:05 schreef LastRequest het volgende:
Ja haha, vind het wel weer een mooi verhaal.
Ben ook vrij allergisch voor katten, thuis hebben we er 4
Maar goed zusjelief had bijna dezelfde scores dus we hebben iig elkaar nog
Nee das nog mooier, hij zei verder niet wat we ermee moesten haha.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:08 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook hooikoorts en ben allergisch voor kattenGelukkig is mijn hooikoorts niet zo heel erg, maar ik kan niet meer dan een paar uur in een huis zijn waar er ook katten zijn..
![]()
Heb je al medicijnen gekregen?
Ahh gossiequote:Op maandag 16 juni 2008 10:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben soms alergisch voor mn zusjes
No comment....quote:Op zondag 15 juni 2008 16:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heeft er iemand van gedronken of aan geroken![]()
?
Ga leren dan!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Straks ook maar eens boodschapjes doen jah
Usenet, da's een goede. Daar ga ik me van de zomer maar eens in verdiepen, in nieuwsgroepen. Eind augustus krijgen we hier ook een fatsoenlijke ADSL-lijn, in tegenstelling tot de flutverbinding die we nu hebben, misschien kan ik dan ook pimpen met downloadsnelhedenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:55 schreef Aibmi het volgende:
[..]Op mijn kamer is het rampzalig.. was wel jammer, want bij mijn ouders in beuningen kon ik altijd alles via usenet op 2.2 MB/s downloaden, dát was echt uberrelaxed
Stuur me dan maar een pm, ik kan je wel even helpen met nieuwsgroepenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Usenet, da's een goede. Daar ga ik me van de zomer maar eens in verdiepen, in nieuwsgroepen. Eind augustus krijgen we hier ook een fatsoenlijke ADSL-lijn, in tegenstelling tot de flutverbinding die we nu hebben, misschien kan ik dan ook pimpen met downloadsnelheden
Dank voor je aanbod, tzt zal eens kijkenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:18 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Stuur me dan maar een pm, ik kan je wel even helpen met nieuwsgroepen
En ik zit in de buurt bij station Olst, geen enkele trein dusquote:Tussen Zwolle en Deventer rijden geen treinen door een sein- en wisselstoring.
Ja, die site is ook wel okee, maar persoonlijke hulp is toch altijd handigerquote:Op maandag 16 juni 2008 11:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dank voor je aanbod, tzt zal eens kijken. Je hebt ook die site toch... binaries4all, waarop veel uitgelegd staat? Ik heb nu nog even andere prioriteiten, maar heb in juli een weekje vrij dus dan kan ik er wel eens mee bezig
.
netwerken is een belangrijk deel van mijn stagequote:
heb je internet op je telquote:Op maandag 16 juni 2008 11:25 schreef Aibmi het volgende:
Behhh
[..]
En ik zit in de buurt bij station Olst, geen enkele trein dusZal nog wel een paar uur duren voordat ik naar huis kan dus
Dat is genaaidquote:Op maandag 16 juni 2008 11:25 schreef Aibmi het volgende:
Behhh
[..]
En ik zit in de buurt bij station Olst, geen enkele trein dusZal nog wel een paar uur duren voordat ik naar huis kan dus
Nee, mijn ouders wonen daar om de hoekquote:Op maandag 16 juni 2008 12:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je internet op je tel?
en met welk programma moet ik torrents downloaden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |