Heb jij je daar even mooi uitgered! Hihiquote:Op zondag 15 juni 2008 20:36 schreef Dementor het volgende:
Nee de goddelijke kleuren die daarvoor nodig zijn zitten niet in Paint.
Doe jij de afwas schatje?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Heb jij je daar even mooi uitgered! Hihi
Ik wou dat ik daar het geld voor hadquote:Op zondag 15 juni 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Probeer maar eens 23 jaar van je leven niet te werken
Zet je in je CV; lievelingetje van de meester, mss helpt dat wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Probeer maar eens 23 jaar van je leven niet te werken
Er gaat trouwens al 3 jaar een lofzang door de docentenkantine heen over mij zo heb ik laatst vernomen van twee docenten.![]()
Maar dat helpt geen flikker tijdens sollicitaties.
Dat is waar!quote:Op zondag 15 juni 2008 20:43 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hoho, daar huren we gewoon iemand voor in.
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Zet je in je CV; lievelingetje van de meester, mss helpt dat wel.
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:48 schreef Smash-it het volgende:
Kinders, ik ga er vandoor! Geniet van de avond en wellicht tot morgen!
Dat is toch pas na 25 jaar?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:50 schreef PeterNB het volgende:
Is het trouwens gebruikelijk dat je wat krijgt als je 10 jaar voor een baas werkt ? Ik kwam er
vorige week achter dat ik alweer 10 jaar voor dezelfde baas werk en toen ik tegen de
office-manager zei dat ik dan wel een horloge verwachtte werd er alleen maar hard gelachen...
Ik zat meer aan een Philippe Starck te denken........quote:Op zondag 15 juni 2008 20:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat is toch pas na 25 jaar?
Maar eentje van de kermis moet wel kunnen.
Dat verschilt gewoon per werkgever, de één doet er pas bij 25 jaar iets aan en een ander doet er elke 5 jaar iets aan.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:50 schreef PeterNB het volgende:
Is het trouwens gebruikelijk dat je wat krijgt als je 10 jaar voor een baas werkt ? Ik kwam er
vorige week achter dat ik alweer 10 jaar voor dezelfde baas werk en toen ik tegen de
office-manager zei dat ik dan wel een horloge verwachtte werd er alleen maar hard gelachen...
Toch zie ik nog kunststof bandjes en metalen gespjes.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef Dementor het volgende:
Mooie uitvinding
Een opblaasbaar horloge?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zat meer aan een Philippe Starck te denken........
Ruud en ik zijn geband van Hyves sinds Sly zojuist Hyves heeft overgenomen !quote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Mooi, we hebben vanaf woensdag onderdag in SHO![]()
Ik kan PeterLS () en Ruudpuntenel helemaal niet vinden op hyves
Dat kan schijnbaar ook, dan ga je in papier gewikkeld de grond in.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Toch zie ik nog kunststof bandjes en metalen gespjes.
Ik word het liefst begraven in iets van hout of karton wat volledig 'oplost' in korte tijd.
(Maar ik weet nog niet eens of ik begraven of gecremeerd wil worden)
Je blijft daar toch nog steeds alleen achter. Nee, ik wil nog steeds gecremeerd worden.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef Dementor het volgende:
Ik post het maar hier want er is nergens anders een topic waar dit in past denk ik.
Mooie uitvinding:
Nou dat hebben jullie weerlekker voor elkaarquote:Op zondag 15 juni 2008 21:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ruud en ik zijn geband van Hyves sinds Sly zojuist Hyves heeft overgenomen !
Je bent daar toch niet meer, alleen je omhulsel is nog wat rest.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je blijft daar toch nog steeds alleen achter. Nee, ik wil nog steeds gecremeerd worden.
Ik vind het vreselijk om en dierbare op een kerkhof achter te moeten laten, zo alleen en zo koud, daarom wil ik dat mijn nabestaanden besparen. Daarom mag mijn omhulsel ook verdwijnen.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent daar toch niet meer, alleen je omhulsel is nog wat rest.
Ik krabbelde alleen maar naar Ruud dat Huub zo'n raar shirtje aanhad.........quote:Op zondag 15 juni 2008 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou dat hebben jullie weerlekker voor elkaar![]()
Ik wilde jullie net toe gaan voegen.
Dat heb ik nou ook maar ja in een crematorium moeten ze je ook achterlaten.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om en dierbare op een kerkhof achter te moeten laten, zo alleen en zo koud, daarom wil ik dat mijn nabestaanden besparen. Daarom mag mijn omhulsel ook verdwijnen.
Ik ben al blij dat ik sowieso een eindejaarsbonus krijg. (Die dan ook nog gebaseerdquote:Op zondag 15 juni 2008 21:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet gewoon om een leuke bonus?
We delen hier lief en leedquote:Op zondag 15 juni 2008 21:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Begrafenissen en crematies in de COS.Het moet niet gekker worden!
OMGquote:Op zondag 15 juni 2008 21:18 schreef Dementor het volgende:
Een crematie is ook niet geweldig, staan je familie en vrienden met een omgedraaide maag en dus amper eetlust na de dienst met een broodje in hun hand terwijl jij de oven in gaat.
(Normaal eet ik lekker mee, maar na zoiets krijg ik geen hap door mijn keel).
Het rare was dat de rest van mijn familie wel at en dronk en ik echt moest gaan zitten later hoorde ik pas dat de persoon in kwestie op dat moment de oven in ging.
Hoe bedoel je vreemd..
Het familiegraf is ook niet al te best, het moment dat ik daar in keek kon ik aan niets anders denken dan de kist van mijn overgrootvader die mogelijkerwijs omhoog zou steken.
Maar goed cheer up I guess.
![]()
Ken jou het schelenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
We delen hier lief en leed
Nog nooit zo open geweest op een forum ik moet echt gaan oppassen.
Lieve PeterNB, de dood hoort toch net zo goed bij het levenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Begrafenissen en crematies in de COS.Het moet niet gekker worden!
Dat is dan wel weer het voordeel dat we in 2012 met zijn allen gaan. Geen nabestaandequote:Op zondag 15 juni 2008 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Maar ach, wat zal ik er zelf nog van merken
Je wilt niet weten hoe snel men achter de identiteit kan komen door informatie te verzamelen en als een puzzel in elkaar te leggen.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ken jou het schelenAls ik in het telefoonboek op zoek ga naar ene Dementor
vind ik je echt niet hoor![]()
En zolang je een leuk persoon bent is het helemaal niet erg dat wij wat
van je weten hoor
Niets geen borrel drinken na afloop.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het voordeel dat we in 2012 met zijn allen gaan. Geen nabestaande
die aan je graf/oven hoeft te staan.
Ja natuurlijk, maar het is best wel grappig dat het over crematies enquote:Op zondag 15 juni 2008 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lieve PeterNB, de dood hoort toch net zo goed bij het leven
Zo doe ik mijn username toch nog een beetje eer aan.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef rooie3 het volgende:
Gezellig hier,krijg spontaan hyperventilatie .Al die enge dingen over dood enzo.
Dat is waar ook ik zal direct frambozentaart op de lijst zetten.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het is best wel grappig dat het over crematies en
begrafenissen gaat terwijl we het een kwartier geleden nog over sappige Nadia hadden![]()
Een beetje vreemd wel ja, maar ik hou wel van de hak op de takquote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het is best wel grappig dat het over crematies en
begrafenissen gaat terwijl we het een kwartier geleden nog over sappige Nadia hadden![]()
Heeeeej rooie !!! We mogen het ook nog gewoon over Hyves hebben hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef rooie3 het volgende:
Gezellig hier,krijg spontaan hyperventilatie .Al die enge dingen over dood enzo.
Precies Deisyy, en uit persoonlijke ervaring weet ik dat het fijn is voor de nabestaanden als ze nog eens naar de plek kunnen gaan waar hun dierbare begraven ligt. Even een bloemetje neerleggen, een aaitje over de steen geven, terugdenken aan hoe hij was en dan weer naar huis. Maar het is natuurlijk voor iedereen anders en ook zal iedereen er anders mee omgaan. Het is goed dat er een keuze is in ieder geval.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik vind een crematie toch een stuk beter dan 's avonds op de bank zitten wetende dat degene van wie je die dag afscheid hebt genomen daar koud en alleen op een kerkhof ligt, maar ja, dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
Maar ach, wat zal ik er zelf nog van merken
Niet leuk..........quote:Op zondag 15 juni 2008 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is waar ook ik zal direct frambozentaart op de lijst zetten.
[ afbeelding ]
Omdat me volledige naam er staat,straks gaan ze rooie stalkenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heeeeej rooie !!! We mogen het ook nog gewoon over Hyves hebben hoor![]()
WAAROM HEB JE ME NOG NIET TOEGEVOEGD ALS VRIENDJE ?
Dat is heel moeilijk weg te liposucken!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet leuk..........![]()
(D'r zit gelatine op !!!!!!!!)
Ben er bang voor en wil er zo min mogelijk over horen.Flinke meid ben ikquote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo doe ik mijn username toch nog een beetje eer aan.
Zo is het Blurk, iedereen heeft zijn manier om ermee om te gaanquote:Op zondag 15 juni 2008 21:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Precies Deisyy, en uit persoonlijke ervaring weet ik dat het fijn is voor de nabestaanden als ze nog eens naar de plek kunnen gaan waar hun dierbare begraven ligt. Even een bloemetje neerleggen, een aaitje over de steen geven, terugdenken aan hoe hij was en dan weer naar huis. Maar het is natuurlijk voor iedereen anders en ook zal iedereen er anders mee omgaan. Het is goed dat er een keuze is in ieder geval.
Tjechie staat met 1-0 voor.Die lange maakte een doelpunt.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Lobasca het volgende:
Heeft iemand de tussenstand?
Turkije - Tsjechie 0-1quote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Lobasca het volgende:
Heeft iemand de tussenstand?
Maak je toch gewoon een heel nieuw account aan ?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat me volledige naam er staat,straks gaan ze rooie stalken![]()
Kloontjes.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maak je toch gewoon een heel nieuw account aan ?
Thanks Rooiequote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tjechie staat met 1-0 voor.Die lange maakte een doelpunt.
Vind die hele hyves niks aan.Uren bezig geweest om te registreren en dan heb ik gewoon me volledige naam en een eigen hyvespaginaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maak je toch gewoon een heel nieuw account aan ?
Heb het voorgesprek niet gevolgd .. Maar ik wil zelf geen graf. Das een belasting op de nabestaande .. Huppe kee de fik erin en strooien maar als ik ben afgekoeldquote:Op zondag 15 juni 2008 21:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Precies Deisyy, en uit persoonlijke ervaring weet ik dat het fijn is voor de nabestaanden als ze nog eens naar de plek kunnen gaan waar hun dierbare begraven ligt. Even een bloemetje neerleggen, een aaitje over de steen geven, terugdenken aan hoe hij was en dan weer naar huis. Maar het is natuurlijk voor iedereen anders en ook zal iedereen er anders mee omgaan. Het is goed dat er een keuze is in ieder geval.
Wil gewoon mummie worden.Word ik tenminste niet opgegeten.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik heb me vanavond gebrand aan een pan..wat vind ik enger..branden of enge beestjes die mij opeten
Om die reden wil ik dus dat mijn nabestaanden kiezen wat er met mijn lichaam moet gebeuren.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het voorgesprek niet gevolgd .. Maar ik wil zelf geen graf. Das een belasting op de nabestaande .. Huppe kee de fik erin en strooien maar als ik ben afgekoeld
Dood is doodquote:Op zondag 15 juni 2008 21:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik heb me vanavond gebrand aan een pan..wat vind ik enger..branden of enge beestjes die mij opeten
Laat jij de beslissing aan een ander over ?? Das mafquote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Om die reden wil ik dus dat mijn nabestaanden kiezen wat er met mijn lichaam moet gebeuren.
Dit is echt bizar!! Jij raadt nooit waar ik afgelopen week mee bezig geweest benquote:
Wij hebben een familiegraf.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Om die reden wil ik dus dat mijn nabestaanden kiezen wat er met mijn lichaam moet gebeuren.
Whhehehehe Lache ik denk daar wel es aan.. Debiel trouwens dat gebeurt echt niet ..quote:Op zondag 15 juni 2008 21:43 schreef mooiiiiii het volgende:
als je laat cremeren weet je zeker dat je dood bent..hoef ik niet te kloppen aan m'n kist als ik nog leef
Nou eigenljk vind ik dat helemaal niet maf, ik roep dat ook al tijden. Mij kan het in principe niet zo heel veel schelen wat er met mij gebeurt want ik zal er niet veel van merken. En mijn nabestaanden moeten met mijn beslissing leven, dus kunnen zij beter beslissen wat er gebeurt.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat jij de beslissing aan een ander over ?? Das maf
maar wel lekker mafquote:
Ik vind dat macaberquote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wij hebben een familiegraf.
En daar is ook een plekje voor mij vrijgehouden![]()
Ik weet dus al precies welke kant ik op ga kijken
Toeval bestaatquote:Op zondag 15 juni 2008 21:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dit is echt bizar!! Jij raadt nooit waar ik afgelopen week mee bezig geweest ben
qua werk ? De 2 dvd's van...................Kloontje het Reuzenkind !!![]()
![]()
Binnenkort in de winkel !
Dat is inderdaad toevallig, want het is alweer een aantal jaar geleden dat Kloontje op tv was, ik kon altijd het hele lied meezingenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dit is echt bizar!! Jij raadt nooit waar ik afgelopen week mee bezig geweest ben
qua werk ? De 2 dvd's van...................Kloontje het Reuzenkind !!![]()
![]()
Binnenkort in de winkel !
Ik had dat materiaal nog nooit gezien en wist niet eens dat het ooit op tvquote:
invriezen is ook een optiequote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wil gewoon mummie worden.Word ik tenminste niet opgegeten.
Het land van ooit is al een tijdje failliet, tja wat wil je met de Efteling naast de deur.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:47 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb er vorige week zowat iedere collega gek mee gemaakt.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad toevallig, want het is alweer een aantal jaar geleden dat Kloontje op tv was, ik kon altijd het hele lied meezingen![]()
Kloontje was zo irritant dat ik het grappig vond.
Kloontje houdt heel veel van ijsenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik had dat materiaal nog nooit gezien en wist niet eens dat het ooit op tv
was uitgezonden. Ik dacht dat niemand dat kende
Persoonlijk vind ik dat iemand anders met een probleem opzadelen .. En niemand weet wat je wilt. Ik heb dat meegemaakt toen mijn tante overleed en gecremeerd werd. MIjn vader zei toen .. Crematie uh niet mijn ding !!!! Drie maanden later overleed mijn lieve paps zelf . En het was wel ff goed te weten dat ie begraven wilden worden. Bedoel maar Laat het weten !!!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou eigenljk vind ik dat helemaal niet maf, ik roep dat ook al tijden. Mij kan het in principe niet zo heel veel schelen wat er met mij gebeurt want ik zal er niet veel van merken. En mijn nabestaanden moeten met mijn beslissing leven, dus kunnen zij beter beslissen wat er gebeurt.
HALLO IK BEN KLOONTJE EN IK BEN AL 5 JAARquote:Op zondag 15 juni 2008 21:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week zowat iedere collega gek mee gemaakt.
Iedere keer weer die begintune KEIHARD opzetten![]()
HAAAALOOOOOO IK BEN KLOOOOOONTJEEEEEEE
IJZEN IJZEN IJZEN
Ja, ik ga er zo weer heen, I love DCBquote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef Disana het volgende:
Zo zielig, DotComBoy vindt het jammer dat hij nog maar zo weinig kijkers heeft voor zijn BB UK showtje:
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-channel-4-show
Ach gut. Zullen wij de komende dagen dat menneke een beetje gaan ondersteunen dan. (Als Nederland niet aan het foeballen is)quote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef Disana het volgende:
Zo zielig, DotComBoy vindt het jammer dat hij nog maar zo weinig kijkers heeft voor zijn BB UK showtje:
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-channel-4-show
Jij krijgt 2 kopietjes !!!!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
HALLO IK BEN KLOONTJE EN IK BEN AL 5 JAAR
IK HOU VEEL VAN IJSEN EN IK EET ZE DOOR ELKAAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |