Precies Deisyy, en uit persoonlijke ervaring weet ik dat het fijn is voor de nabestaanden als ze nog eens naar de plek kunnen gaan waar hun dierbare begraven ligt. Even een bloemetje neerleggen, een aaitje over de steen geven, terugdenken aan hoe hij was en dan weer naar huis. Maar het is natuurlijk voor iedereen anders en ook zal iedereen er anders mee omgaan. Het is goed dat er een keuze is in ieder geval.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik vind een crematie toch een stuk beter dan 's avonds op de bank zitten wetende dat degene van wie je die dag afscheid hebt genomen daar koud en alleen op een kerkhof ligt, maar ja, dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
Maar ach, wat zal ik er zelf nog van merken
Niet leuk..........quote:Op zondag 15 juni 2008 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is waar ook ik zal direct frambozentaart op de lijst zetten.
[ afbeelding ]
Omdat me volledige naam er staat,straks gaan ze rooie stalkenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heeeeej rooie !!! We mogen het ook nog gewoon over Hyves hebben hoor![]()
WAAROM HEB JE ME NOG NIET TOEGEVOEGD ALS VRIENDJE ?
Dat is heel moeilijk weg te liposucken!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet leuk..........![]()
(D'r zit gelatine op !!!!!!!!)
Ben er bang voor en wil er zo min mogelijk over horen.Flinke meid ben ikquote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo doe ik mijn username toch nog een beetje eer aan.
Zo is het Blurk, iedereen heeft zijn manier om ermee om te gaanquote:Op zondag 15 juni 2008 21:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Precies Deisyy, en uit persoonlijke ervaring weet ik dat het fijn is voor de nabestaanden als ze nog eens naar de plek kunnen gaan waar hun dierbare begraven ligt. Even een bloemetje neerleggen, een aaitje over de steen geven, terugdenken aan hoe hij was en dan weer naar huis. Maar het is natuurlijk voor iedereen anders en ook zal iedereen er anders mee omgaan. Het is goed dat er een keuze is in ieder geval.
Tjechie staat met 1-0 voor.Die lange maakte een doelpunt.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Lobasca het volgende:
Heeft iemand de tussenstand?
Turkije - Tsjechie 0-1quote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Lobasca het volgende:
Heeft iemand de tussenstand?
Maak je toch gewoon een heel nieuw account aan ?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat me volledige naam er staat,straks gaan ze rooie stalken![]()
Kloontjes.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maak je toch gewoon een heel nieuw account aan ?
Thanks Rooiequote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tjechie staat met 1-0 voor.Die lange maakte een doelpunt.
Vind die hele hyves niks aan.Uren bezig geweest om te registreren en dan heb ik gewoon me volledige naam en een eigen hyvespaginaquote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maak je toch gewoon een heel nieuw account aan ?
Heb het voorgesprek niet gevolgd .. Maar ik wil zelf geen graf. Das een belasting op de nabestaande .. Huppe kee de fik erin en strooien maar als ik ben afgekoeldquote:Op zondag 15 juni 2008 21:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Precies Deisyy, en uit persoonlijke ervaring weet ik dat het fijn is voor de nabestaanden als ze nog eens naar de plek kunnen gaan waar hun dierbare begraven ligt. Even een bloemetje neerleggen, een aaitje over de steen geven, terugdenken aan hoe hij was en dan weer naar huis. Maar het is natuurlijk voor iedereen anders en ook zal iedereen er anders mee omgaan. Het is goed dat er een keuze is in ieder geval.
Wil gewoon mummie worden.Word ik tenminste niet opgegeten.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik heb me vanavond gebrand aan een pan..wat vind ik enger..branden of enge beestjes die mij opeten
Om die reden wil ik dus dat mijn nabestaanden kiezen wat er met mijn lichaam moet gebeuren.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het voorgesprek niet gevolgd .. Maar ik wil zelf geen graf. Das een belasting op de nabestaande .. Huppe kee de fik erin en strooien maar als ik ben afgekoeld
Dood is doodquote:Op zondag 15 juni 2008 21:39 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik heb me vanavond gebrand aan een pan..wat vind ik enger..branden of enge beestjes die mij opeten
Laat jij de beslissing aan een ander over ?? Das mafquote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Om die reden wil ik dus dat mijn nabestaanden kiezen wat er met mijn lichaam moet gebeuren.
Dit is echt bizar!! Jij raadt nooit waar ik afgelopen week mee bezig geweest benquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |