Heb jij je daar even mooi uitgered! Hihiquote:Op zondag 15 juni 2008 20:36 schreef Dementor het volgende:
Nee de goddelijke kleuren die daarvoor nodig zijn zitten niet in Paint.
Doe jij de afwas schatje?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Heb jij je daar even mooi uitgered! Hihi
Ik wou dat ik daar het geld voor hadquote:Op zondag 15 juni 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Probeer maar eens 23 jaar van je leven niet te werken
Zet je in je CV; lievelingetje van de meester, mss helpt dat wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Probeer maar eens 23 jaar van je leven niet te werken
Er gaat trouwens al 3 jaar een lofzang door de docentenkantine heen over mij zo heb ik laatst vernomen van twee docenten.![]()
Maar dat helpt geen flikker tijdens sollicitaties.
Dat is waar!quote:Op zondag 15 juni 2008 20:43 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hoho, daar huren we gewoon iemand voor in.
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Zet je in je CV; lievelingetje van de meester, mss helpt dat wel.
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:48 schreef Smash-it het volgende:
Kinders, ik ga er vandoor! Geniet van de avond en wellicht tot morgen!
Dat is toch pas na 25 jaar?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:50 schreef PeterNB het volgende:
Is het trouwens gebruikelijk dat je wat krijgt als je 10 jaar voor een baas werkt ? Ik kwam er
vorige week achter dat ik alweer 10 jaar voor dezelfde baas werk en toen ik tegen de
office-manager zei dat ik dan wel een horloge verwachtte werd er alleen maar hard gelachen...
Ik zat meer aan een Philippe Starck te denken........quote:Op zondag 15 juni 2008 20:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat is toch pas na 25 jaar?
Maar eentje van de kermis moet wel kunnen.
Dat verschilt gewoon per werkgever, de één doet er pas bij 25 jaar iets aan en een ander doet er elke 5 jaar iets aan.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:50 schreef PeterNB het volgende:
Is het trouwens gebruikelijk dat je wat krijgt als je 10 jaar voor een baas werkt ? Ik kwam er
vorige week achter dat ik alweer 10 jaar voor dezelfde baas werk en toen ik tegen de
office-manager zei dat ik dan wel een horloge verwachtte werd er alleen maar hard gelachen...
Toch zie ik nog kunststof bandjes en metalen gespjes.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef Dementor het volgende:
Mooie uitvinding
Een opblaasbaar horloge?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zat meer aan een Philippe Starck te denken........
Ruud en ik zijn geband van Hyves sinds Sly zojuist Hyves heeft overgenomen !quote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Mooi, we hebben vanaf woensdag onderdag in SHO![]()
Ik kan PeterLS () en Ruudpuntenel helemaal niet vinden op hyves
Dat kan schijnbaar ook, dan ga je in papier gewikkeld de grond in.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Toch zie ik nog kunststof bandjes en metalen gespjes.
Ik word het liefst begraven in iets van hout of karton wat volledig 'oplost' in korte tijd.
(Maar ik weet nog niet eens of ik begraven of gecremeerd wil worden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |