Wij hebben een familiegraf.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Om die reden wil ik dus dat mijn nabestaanden kiezen wat er met mijn lichaam moet gebeuren.
Whhehehehe Lache ik denk daar wel es aan.. Debiel trouwens dat gebeurt echt niet ..quote:Op zondag 15 juni 2008 21:43 schreef mooiiiiii het volgende:
als je laat cremeren weet je zeker dat je dood bent..hoef ik niet te kloppen aan m'n kist als ik nog leef
Nou eigenljk vind ik dat helemaal niet maf, ik roep dat ook al tijden. Mij kan het in principe niet zo heel veel schelen wat er met mij gebeurt want ik zal er niet veel van merken. En mijn nabestaanden moeten met mijn beslissing leven, dus kunnen zij beter beslissen wat er gebeurt.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat jij de beslissing aan een ander over ?? Das maf
maar wel lekker mafquote:
Ik vind dat macaberquote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wij hebben een familiegraf.
En daar is ook een plekje voor mij vrijgehouden![]()
Ik weet dus al precies welke kant ik op ga kijken
Toeval bestaatquote:Op zondag 15 juni 2008 21:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dit is echt bizar!! Jij raadt nooit waar ik afgelopen week mee bezig geweest ben
qua werk ? De 2 dvd's van...................Kloontje het Reuzenkind !!![]()
![]()
Binnenkort in de winkel !
Dat is inderdaad toevallig, want het is alweer een aantal jaar geleden dat Kloontje op tv was, ik kon altijd het hele lied meezingenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dit is echt bizar!! Jij raadt nooit waar ik afgelopen week mee bezig geweest ben
qua werk ? De 2 dvd's van...................Kloontje het Reuzenkind !!![]()
![]()
Binnenkort in de winkel !
Ik had dat materiaal nog nooit gezien en wist niet eens dat het ooit op tvquote:
invriezen is ook een optiequote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wil gewoon mummie worden.Word ik tenminste niet opgegeten.
Het land van ooit is al een tijdje failliet, tja wat wil je met de Efteling naast de deur.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:47 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb er vorige week zowat iedere collega gek mee gemaakt.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad toevallig, want het is alweer een aantal jaar geleden dat Kloontje op tv was, ik kon altijd het hele lied meezingen![]()
Kloontje was zo irritant dat ik het grappig vond.
Kloontje houdt heel veel van ijsenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik had dat materiaal nog nooit gezien en wist niet eens dat het ooit op tv
was uitgezonden. Ik dacht dat niemand dat kende
Persoonlijk vind ik dat iemand anders met een probleem opzadelen .. En niemand weet wat je wilt. Ik heb dat meegemaakt toen mijn tante overleed en gecremeerd werd. MIjn vader zei toen .. Crematie uh niet mijn ding !!!! Drie maanden later overleed mijn lieve paps zelf . En het was wel ff goed te weten dat ie begraven wilden worden. Bedoel maar Laat het weten !!!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou eigenljk vind ik dat helemaal niet maf, ik roep dat ook al tijden. Mij kan het in principe niet zo heel veel schelen wat er met mij gebeurt want ik zal er niet veel van merken. En mijn nabestaanden moeten met mijn beslissing leven, dus kunnen zij beter beslissen wat er gebeurt.
HALLO IK BEN KLOONTJE EN IK BEN AL 5 JAARquote:Op zondag 15 juni 2008 21:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week zowat iedere collega gek mee gemaakt.
Iedere keer weer die begintune KEIHARD opzetten![]()
HAAAALOOOOOO IK BEN KLOOOOOONTJEEEEEEE
IJZEN IJZEN IJZEN
Ja, ik ga er zo weer heen, I love DCBquote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef Disana het volgende:
Zo zielig, DotComBoy vindt het jammer dat hij nog maar zo weinig kijkers heeft voor zijn BB UK showtje:
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-channel-4-show
Ach gut. Zullen wij de komende dagen dat menneke een beetje gaan ondersteunen dan. (Als Nederland niet aan het foeballen is)quote:Op zondag 15 juni 2008 21:50 schreef Disana het volgende:
Zo zielig, DotComBoy vindt het jammer dat hij nog maar zo weinig kijkers heeft voor zijn BB UK showtje:
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-channel-4-show
Jij krijgt 2 kopietjes !!!!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
HALLO IK BEN KLOONTJE EN IK BEN AL 5 JAAR
IK HOU VEEL VAN IJSEN EN IK EET ZE DOOR ELKAAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |