\quote:Op maandag 16 juni 2008 13:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat Roemenië zowel Italië als Frankrijk op een gelijkspel weet te houden en die twee landen ook nog eens dik hebben verloren van Nederland?
Nederland heeft toch net als Tsjechië 4 jaar geleden het volste recht om spelers te laten rusten / schorsingen en blessures te laten vermijden?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:29 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Frankrijk en Italië willen naaien zijn onsportiefDat had Tsjechië bij ons moeten doen 4 jaar terug...
bewust naaien is ongepast inderdaad, maar net als Tjechië 2 jaar terug deed: een gedeeltelijk B-team opstellen vind ik logisch, dat hebben ze ook afgedwongen door de eerste twee wedstrijden te winnen. Dat de mensen die in het veld staan er gewoon voor gaan vind ik een vanzelfsprekendheid.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:29 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Frankrijk en Italië willen naaien zijn onsportiefDat had Tsjechië bij ons moeten doen 4 jaar terug...
Hij heeft het natuurlijk over mensen die zeggen dat Nederland de wedstrijd expres moet gaan verliezen. Een B elftal opstellen is niet hetzelfde als de wedsrijd weggooien. 4j. geleden won het B elftal van Tjechië met 3-0 van Duitsland.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nederland heeft toch net als Tsjechië 4 jaar geleden het volste recht om spelers te laten rusten / schorsingen en blessures te laten vermijden?
Tsjechië won destijds nipt met 2-1, niet met 3-0. Maar het is in dit topic vaak nogal onduidelijk om een scheiding aan te brengen tussen 'bewust verliezen' en 'gewoon wat minder je best doen' door een B-elftal op te stellen en onverantwoorde duels te mijden e.d.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:47 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hij heeft het natuurlijk over mensen die zeggen dat Nederland de wedstrijd expres moet gaan verliezen. Een B elftal opstellen is niet hetzelfde als de wedsrijd weggooien. 4j. geleden won het B elftal van Tjechië met 3-0 van Duitsland.
Daarnaast vind ik spreken van een B elftal nogal een belediging, als je ziet wie er bij NL op de bank zitten.... De meeste landen kunnen alleen dromen van het kunnen opstellen van zo'n "B" elftal.
I'd hope so. Ik hoop echt dat Italie en Frankrijk elkaar helemaal kapotstrijden en toch met een 2-2 eindigenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:53 schreef TAV74 het volgende:
Stel: we staan 2-0 voor in de 90ste minuut en frankrijk en Italië staan op 1-1.
Als ik dan speler was en ik kreeg een open doelkans schoot ik hem meters naast het doel
Een B-elftal inzetten is niks mis mee, met het B-elftal wat NL heeft, wordt het nog een mooie wedstrijd!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsjechië won destijds nipt met 2-1, niet met 3-0. Maar het is in dit topic vaak nogal onduidelijk om een scheiding aan te brengen tussen 'bewust verliezen' en 'gewoon wat minder je best doen' door een B-elftal op te stellen en onverantwoorde duels te mijden e.d.
Reserves.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:14 schreef HPoi het volgende:
Hoe moet je het anders noemen? Spelers opstellen die geen 1ste keus zijn? Dan klinkt B-elftal toch beter.
Ik ben blij dat je het nog even komt uitleggen.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:17 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ik hoop dat Nederland verliest van Roemenie. Dan gaat Nederland + Roemenie naar de kwart finales. Italie + Frankrijk moeten dan opdonderen
Oh, dus zó zit het in elkaar. Dank je!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:17 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Ik hoop dat Nederland verliest van Roemenie. Dan gaat Nederland + Roemenie naar de kwart finales. Italie + Frankrijk moeten dan opdonderen
De net-nietjes?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Reserves.
Ik zou niet weten wat er mis is aan deze naamgeving?
Echt?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:17 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |