abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59428523
De Roemenen worden hier trouwens wel erg makkelijk weggezet als een ploegje dat toch niets in te brengen heeft. Ik denk dat wanneer een aantal spelers rust wordt gegeven het best nog een lastige wedstrijd wordt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_59428598
Mja, makkelijk is als roemenie wint,
maar ik zie liever het echte voetbal en dat we dus ook gewoon weer winnen.
Als ik dan moet kiezen tussen frankrijk en italie, kies is liever voor frankrijk.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  Moderator maandag 16 juni 2008 @ 12:25:58 #128
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_59428677
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
Mja, makkelijk is als roemenie wint,
maar ik zie liever het echte voetbal en dat we dus ook gewoon weer winnen.
Als ik dan moet kiezen tussen frankrijk en italie, kies is liever voor frankrijk.
Tja maar dat bedoel ik dus, ik vraag me af of we in de "eventuele" halve finale... weer zouden kunnen winnen van de Fransen. Die groeien altijd toch wel in zo'n toernooi... en laten we niet vergeten dat ze echt wel goed waren tegen oranje hoor. Wij waren gewoon erg efficient met onze doelkansen... maar eerlijk is eerlijk, hadden de Fransen iets meer mazzel en efficientie gehad, was het minimaal 4-4 geweest.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:26:00 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59428679
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:21 schreef Monolith het volgende:
De Roemenen worden hier trouwens wel erg makkelijk weggezet als een ploegje dat toch niets in te brengen heeft. Ik denk dat wanneer een aantal spelers rust wordt gegeven het best nog een lastige wedstrijd wordt.
Is het natuurlijk ook gewoon, een goeie ploeg. En mede daarom heeft het zo weinig zin om je te ballen uit de broek te lopen met alle risico's op kaarten en blessures van dien. De roemenen moeten nog 100% aan de bak en zullen de Nederlandse spelers echt niet sparen als het moet hoor.

Waarom een risico nemen tegen een tot de tanden bewapende ploeg als je ook gewoon rustig aan kan doen, iedereen rust geven, geen kaarten pakken en mensen heel houden?

Van Roemenie willen winnen is nobel maar op alle fronten zelfschadend, je hebt er niets aan...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 16 juni 2008 @ 12:26:23 #130
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59428691
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:21 schreef Monolith het volgende:
Roemenie heeft gewoon een goede ploeg, goede verdedeging en een gevaarlijke spits (Mutu).
Als Nederland met de wissels gaat spelen en Robben, Sneijder, Ruud, Persie, VD Vaart, Sar, Ooier, Boula rust geeft dan gaat Roemenie ook winnen. Roemenie is de ploeg die MOET winnen en zal er dus vol invliegen. Nederlanders willen vooral niet geblesseerd raken, maar wel een goede wedstrijd spelen. Strijd in combinatie met de kwaliteiten van Roemenie zullen dan de doorslag geven denk ik..

Daar hoop ik ook een beetje op.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59428772
Eigenlijk moet je gewoon in deze Poules des Doods naast de Italianen en de Fransen ook de Roemenen keihard op hun sodemieter geven, zo hard vernederen en gek tikken dat ze huilend in de kleedkamer hun zelfvertrouwen kwijt raken, ze mentaal afbreken tot er niks over blijft dan een zielig hoopje mens.
pi_59428779
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Tja maar dat bedoel ik dus, ik vraag me af of we in de "eventuele" halve finale... weer zouden kunnen winnen van de Fransen. Die groeien altijd toch wel in zo'n toernooi... en laten we niet vergeten dat ze echt wel goed waren tegen oranje hoor. Wij waren gewoon erg efficient met onze doelkansen... maar eerlijk is eerlijk, hadden de Fransen iets meer mazzel en efficientie gehad, was het minimaal 4-4 geweest.
ja maar geldt ook voor italie.
Als je gaat kijken dat we al ruim 30 jaar niet van de italianen hadden gewonnen ....
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_59428834
Owja, en ons 'B'-elftal acht ik er wel toe in staat om te winnen van die Roemenen, zeker als we in deze 'flow' blijven.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:32:46 #134
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59428896
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:30 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en ons 'B'-elftal acht ik er wel toe in staat om te winnen van die Roemenen, zeker als we in deze 'flow' blijven.
Ook het ''b-elftal'' heeft echt geen zin om blessures op te lopen of risico te nemen voor een wedstrijd die er niet toe doet.
Als Roemenie veel strijd gaal leveren en overal bovenop zit, dan zie ik Nederland niet winnen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59428897
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Is het natuurlijk ook gewoon, een goeie ploeg. En mede daarom heeft het zo weinig zin om je te ballen uit de broek te lopen met alle risico's op kaarten en blessures van dien. De roemenen moeten nog 100% aan de bak en zullen de Nederlandse spelers echt niet sparen als het moet hoor.

Waarom een risico nemen tegen een tot de tanden bewapende ploeg als je ook gewoon rustig aan kan doen, iedereen rust geven, geen kaarten pakken en mensen heel houden?

Van Roemenie willen winnen is nobel maar op alle fronten zelfschadend, je hebt er niets aan...
Inderdaad, gewoon belangrijke spelers rust geven om blessures of schorsingen te vermijden lijkt mij toch vrij slim. De kans lijkt mij dan toch aanzienlijk dat de Roemenen winnen. Het is erg vreemd dat mensen hier denken dat Nederland opeens gehaat gaat worden als ze dit doen. Het is volstrekt normaal op toernooien en in de CL / UEFA cup om spelers te sparen in wedstrijden die er niet meer toe doen. Dat het in dit geval betekent dat Italie en Frankrijk daardoor uit het toernooi kunnen gaan, is volledig aan die landen zelf te wijten.
pi_59428950
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ook het ''b-elftal'' heeft echt geen zin om blessures op te lopen of risico te nemen voor een wedstrijd die er niet toe doet.
Als Roemenie veel strijd gaal leveren en overal bovenop zit, dan zie ik Nederland niet winnen.
We hebben juist laten zien tegen 2 wereldploegen die vol op de aanval gingen spelen effectief te kunnen counteren.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:36:18 #137
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59429000
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

We hebben juist laten zien tegen 2 wereldploegen die vol op de aanval gingen spelen effectief te kunnen counteren.
Yep, met snelle en technische mensen als Robben, Persie, Sneijder, VD Vaart etc.
Die doen waarschijnlijk gewoon niet mee tegen Roemenie.
pi_59429037
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef Gnosis het volgende:
Voetbal is mischien wel voor 40% (team)spirit
Mischien is zo'n extra rust met 6 punten wel nadelig.

Angst geeft kracht aan de tegenstander.
Wat slecht om bang te zijn voor welke tegenstander dan ook.

Het is mooi om je best te doen tegen Roemenie maar het is prachtig om alles op alles zetten om van roemenie te winnen en hopen dat je italie nog een keer mag verslaan in de halve finale.

Dat dwingt zoveel respect af dat nederland alleen maar sterker wordt.

Ik vindt zelfs dat Nederland moet spelen alsof ze moeten winnen.
Dit houdt de ziel in het team en het energiepijl hoog om in de kwartfinale overtuigend te winnen.

Ze moeten niet naar de shirtjes of de nationaliteit van het andere team kijken maar naar het gapend gat aan de overkant.

Dat is een winnend land.
Niet uit angst berekenen en zelfvertrouwen hebben.

Bovendien weet ik zeker dat al het vuur uit de ploeg is als ze achterover gaan leunen.
Kijk maar naar de turken wat wilskracht kan doen.
Lafheid maakt zwak.
We moeten er voor strijden om italie nog een keer te mogen verslaan.
pi_59429139
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Yep, met snelle en technische mensen als Robben, Persie, Sneijder, VD Vaart etc.
Die doen waarschijnlijk gewoon niet mee tegen Roemenie.
En als de Jong gespaard wordt voor de Zeeuw dan mist Nederland toch ook weer in verdedigend opzicht een belangrijke schakel. Hetzelfde geldt voor Ooijer die tot nu toe een uitstekend toernooi speelt. Als dan bovendien Timmer nog in de goal wordt gezet, dan kan Roemenie nog wel eens aardig gaan scoren.
  Moderator maandag 16 juni 2008 @ 12:41:57 #140
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_59429171
Ik hoop gewoon dat wij met ons 'b-elftal" gelijk spelen tegen de roemenen, en dan italie en frankrijk ook gelijk spelen.... zodoende, gaat roemenie alsnog door, en is de oranje spirit niet gebroken
  maandag 16 juni 2008 @ 12:43:16 #141
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59429205
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:37 schreef Gnosis het volgende:

[..]

Lafheid maakt zwak.
We moeten er voor strijden om italie nog een keer te mogen verslaan.
Spelers sparen en rustig aan doen omdat je jezelf in een luxepositie hebt gespeeld laf noemen...

Het is gewoon slim met de krachten omgaan, en bovendien kun je er twee toplanden uit mikken.
Net als Portugal moet je gewoon spelers sparen om zo fit mogelijk aan de kwartfinale (als het er echt om gaat) te beginnen. Die tegenstander dan zal nog een zware wedstrijd in de benen hebben zitten, daar moet je dus voordeel uit halen.

Niets lafs aan.
pi_59429240
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:41 schreef dick_laurent het volgende:
Ik hoop gewoon dat wij met ons 'b-elftal" gelijk spelen tegen de roemenen, en dan italie en frankrijk ook gelijk spelen.... zodoende, gaat roemenie alsnog door, en is de oranje spirit niet gebroken
Als Frankrijk en Italie gelijkspelen dan heeft Roemenie ook al genoeg aan een verlies met maximaal 2 doelpunten verschil.
pi_59429461
Cruijf had ook een leuke benadering. Volgens hem kon Oranje gewoon beer gehakt maken van de Roemenen om zo een vernietigende indruk achter te laten bij de Italianen en Fransen. Lijkt me ook wel de meest geweldige manier.

Aan de andere kant wil je ze toch echt niet nog een keer tegenkomen. Frankrijk had Oranje met vlagen best onder de duim door Bassie`s taktiek na te apen. Dat kunnen ze nog wel een keertje met misschien wat meer geluk.

Verstand zegt.. die Italianen en Fransen lekker stof laten happen maar het gevoel zegt.. nog een 3-0 er tegenaan en die 9 punten pakken.

Tja.. wat zal het worden.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:53:33 #144
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_59429531
Stel: we staan 2-0 voor in de 90ste minuut en frankrijk en Italië staan op 1-1.

Als ik dan speler was en ik kreeg een open doelkans schoot ik hem meters naast het doel
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 16 juni 2008 @ 12:56:00 #145
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_59429601
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:55 schreef remlof het volgende:
Het zal wel een gelijkspel worden. Is ook wel zo eerlijk, dan gaat de winnaar van Italie-Frankrijk ook door.

en waarom is dat eerlijk als elke andere partij van Poule C nog een kans maakt om in de kwartfinale te komen...?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_59429632
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:51 schreef jpjedi het volgende:
Cruijf had ook een leuke benadering. Volgens hem kon Oranje gewoon beer gehakt maken van de Roemenen om zo een vernietigende indruk achter te laten bij de Italianen en Fransen. Lijkt me ook wel de meest geweldige manier.
Het lijkt me dat Italie en Frankrijk niet opeens veel meer geintimideerd gaan zijn als Nederland ook nog dik van Roemenie weet te winnen.
  maandag 16 juni 2008 @ 13:03:40 #147
158452 IQM
I am the one
pi_59429824
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:56 schreef Pumatje het volgende:

[..]

en waarom is dat eerlijk als elke andere partij van Poule C nog een kans maakt om in de kwartfinale te komen...?
Omdat Roemenië zowel Italië als Frankrijk op een gelijkspel weet te houden en die twee landen ook nog eens dik hebben verloren van Nederland?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_59430019
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het lijkt me dat Italie en Frankrijk niet opeens veel meer geintimideerd gaan zijn als Nederland ook nog dik van Roemenie weet te winnen.
Tja het zijn Cruyff zijn woorden. Hij schijnt er verstand van te hebben.

Maar eerlijk gezegd is er geen pijl op te trekken denk ik.
pi_59430126
Nederland ; 5

Roemenie ; 0

"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_59430217
Heb er zin an! Gaat nergens over wil toch errug graag kieken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')