abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2008 @ 10:45:09 #101
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_59426050
in de kwalificatie voor dit EK deden ze het slecht tegen verdedigende ploegen, dus we kunnen nog verliezen/gelijk spelen. Denk zelf dat we vrij vroeg achter komen en het in de 2de helft goed maken... maar ja ik denk dat Frankrijk-Italie leuker is om te kijken. Lijkt me een harde wedstrijd.
En wie willen we nu tegen komen in de halve finale, geen 1 vd 3 toch.
  maandag 16 juni 2008 @ 10:47:23 #102
24313 Gremen
Eindbaas
pi_59426099
Ik vind dat balkenende maar eens met Berlusconi en Sarkozy moet praten. Voor 10 miljard moet er wel wat te regelen zijn
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_59426227
Sneijder en VdV rust gunnen, Robben en van Persie eruit laten vanwege blessure gevoeligheid.
Engelaar een kans geven zich weer te bewijzen, Gio en Boulah rust. Huntelaar ipv RvN.

vol voor de winst gaan, NL heeft geen B-elftal en dat kunnen ze laten zien.
pi_59426429
quote:
Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef BroesWillems het volgende:
Sneijder en VdV rust gunnen, Robben en van Persie eruit laten vanwege blessure gevoeligheid.
Engelaar een kans geven zich weer te bewijzen, Gio en Boulah rust. Huntelaar ipv RvN.

Wie zou jij dan opstellen als je deze er allemaal uit laat?
It Never Hurts To Help!
  maandag 16 juni 2008 @ 11:03:12 #105
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59426488
Overigens heeft NL in de kwalificatie ook maar 1 punt gehaald tegen Roemenie, dus kunnen ze zomaar verliezen. Ik verwacht rust voor de belangrijkste spelers en diegenen met een gele kaart op zak: Robben en van Persie zullen in ieder geval niet de hele wedstrijd spelen, Ooijer en de Jong zullen niet spelen, ik verwacht Sneijder ook niet. Wel Affelay, Kuijt, Engelaar, Bouma, misschien De Cler. Van der Sar zal zelf aangeven of ie wel of niet wil spelen denk ik. Ik verwacht hem echter wel.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:07:23 #106
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59426592
quote:
Op maandag 16 juni 2008 02:59 schreef DrDentz het volgende:

[..]

als het echt zo erg wordt krijgen we wel heel europa over ons heen wegens competitie vervalsing

Nederland heeft zichzelf in deze positie gespeeld, dan kun je het ze niet kwalijk nemen hier ook gebruik van te maken. Een B-elftal hoeft trouwens niet echt minder te zijn, die zijn ook gebrand op een goed optreden.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:09:02 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59426628
Oranje zal best proberen te voetballen en te winnen, maar gewoon niet ten koste van alles. En mogen ze dan verliezen dan kan niemand adhv de wedstrijd echt kunnen zeggen dat we het weggeven hebben. Maar Italie en Frankrijk kunnen met alle redelijkheid niet verwachten dat wij ons de pest gaan werken om hun eigen falen te compenseren lijkt me....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59426643
quote:
Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef BroesWillems het volgende:

Vergeet Nigel de Jong en Oooijer niet. Die staan beide op scherp. Beetje lullig als ze nu een gele kaart trekken en daardoor de kwartfinale missen.
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Oranje zal best proberen te voetballen en te winnen, maar gewoon niet ten koste van alles. En mogen ze dan verliezen dan kan niemand adhv de wedstrijd echt kunnen zeggen dat we het weggeven hebben. Maar Italie en Frankrijk kunnen met alle redelijkheid niet verwachten dat wij ons de pest gaan werken om hun eigen falen te compenseren lijkt me....
Dat kunnen ze uiteraard niet. Hadden ze maar beter moeten spelen tegen Nederland en/of Roemenië. Ze hebben het geheel aan zichzelf te danken en Nederland zou wel gek zijn om zich in een wedstrijd die er niet zo gek veel meer toe doet kapot te strijden.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:10:21 #109
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59426661
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:58 schreef BL_Henkie het volgende:
En ik blijf erbij dat NL moet verliezen van de Roemenen.
Die Fransen wil je niet nog een keer spelen We hebben het geluk dat de wedstrijd in ons voordeel kantelde.
23 schoten op het Nederlandse doel...
Over geluk gesproken...
Maar goed, dit is eigen meer voor dat andere topic.
Frankrijk had 25 schoten, waarvan maar zeven op doel, tegenover 16 schoten van NL waarvan 9 op doel. Dat is geen geluk, dat is kwaliteit...
pi_59426714
Ik hoop ook dat v Basten Bouma opstelt ipv Mathijssen. Om te kijken of dat een verbetering is (wat natuurlijk zo is maar dat ziet Marco nog niet).
It Never Hurts To Help!
  maandag 16 juni 2008 @ 11:14:40 #111
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_59426751
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:10 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Frankrijk had 25 schoten, waarvan maar zeven op doel, tegenover 16 schoten van NL waarvan 9 op doel. Dat is geen geluk, dat is kwaliteit...
Zit wel wat in, een statistiek "schoten" zegt niet zoveel, beetje opportunistisch richting doel knallen en het lijtk heel wat.

Desalniettemin wil ik Frankrijk absoluut niet nog eens tegenkomen emt dat betonnen middenveld. Als ze doorkomen hoop ik dat Spanje zijn werk doet, die ploeg ligt ons beter denk ik.

Verder: tegen Roemenië een stuk of vijf spelers vervangen/rust geven, ook Stekelenburg ervaring op laten doen op dit niveau, en kijken hoe ver we komen. Als Frankrijk en Italië niet afhankelijk wilden zijn hadden ze maar meer punten moeten halen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 16 juni 2008 @ 11:17:50 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59426819
Precies, Frankrijk en Italie kunnen dan wel gaan blaten, maar als ze gewoon zelf meer punten hadden gepakt in de andere wedstrijden was er niets aan de hand geweest, vooral Frankrijk heeft Roemenie onderschat de eerste wedstrijd, en dus zoeken ze het maar uit ook..
Get woke, go broke!
pi_59426869
Misschien is het al een keer gevraagd, maar ik heb geen zin om het hele forum door te spitten.
Maar als Italië en Frankrijk 0-0 spelen en wij winnen met 3-0. Wie is dan samen met ons door naar de kwartfinale?
Het mooiste was gewoon dat Italië en Frankrijk gelijk spelen, en wij winnen met 2-0. Dan is Roemenië met 2 punten door naar de kwartfinale.

Cheers.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:21:29 #114
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_59426907
Jullie denken toch zeker niet dat er ook maar één speler is die er over denkt om opzettelijk te verliezen? .
Het zijn sportmannen. Die zijn niet berekenend, die willen winnen. Van Persie is al ziek van een potje tafeltennis dat ie verliest en er zijn hier gewoon mensen die denken dat hij opzettelijk een wedstrijd op een EK gaat verliezen?

Natuurlijk niet. En al dat gedoe over rust geven en dergelijke. Lekker boeiend. Van Basten moet gewoon de spelers die op scherp staan er uit laten en verder aan de andere negen uit zijn basis vragen of ze liever spelen of een wedstrijd rust hebben. Waarschijnlijk kiezen ze allemaal voor spelen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:27:08 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59427067
Expres verliezen is want anders dan er niet alles aan doen. Denk je echt dat Boula aan de noodrem gaat trekken met risico op een rode kaart als er een speler van Roemenie doorbreekt? Of dat een aanvaller lijf en leden gaat riskeren door zich vol in de defensie te gooien om dat doelpunt maar te maken?

Nee, het zal met wisselspelers zijn en het zal "makkelijk" moeten gaan, anders zullen ze Roemenie onbewust toch "laten" winnen. .
Get woke, go broke!
  maandag 16 juni 2008 @ 11:28:39 #116
8369 speknek
Another day another slay
pi_59427104
Ze moeten gewoon het B-elftal opstellen, dat is namelijk nauwelijks een B-elftal. Heitinga, Melchiot, Afellay, De Cler, Huntelaar, De Zeeuw in de tweede helft nog even Van Persie erin voor wat vuurwerk en wedstrijdritme. Dat zijn allemaal best puike spelers. En leuk voor de jongens dat ze ook nog een wedstrijdje meespelen op het gewonnen EK .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:35:10 #117
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59427252
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:28 schreef speknek het volgende:
Ze moeten gewoon het B-elftal opstellen, dat is namelijk nauwelijks een B-elftal. Heitinga, Melchiot, Afellay, De Cler, Huntelaar, De Zeeuw in de tweede helft nog even Van Persie erin voor wat vuurwerk en wedstrijdritme. Dat zijn allemaal best puike spelers. En leuk voor de jongens dat ze ook nog een wedstrijdje meespelen op het gewonnen EK .
Dat zal voor de teamspirit ook goed zijn denk ik. Misschien verrassen ze wel en winnen ze van Roemenie. In dat geval hoop ik op een gelijkspelletje bij IT-FR.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:01:02 #118
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59427959
Het wordt gewoon net zo'n wedstrijd als die van Portugal gister.
Een hoop wissels en lekker kalm aan doen.

Dan begin je topfit aan de kwartfinale, terwijl je tegenstander dan een zware wedstrijd in de benen heeft.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59428158
Nederland moet zeker niet bewust verliezen, en wel hierom:

Nederland heeft de eerste 2 wedstrijden respect afgedwongen bij iedereen, ga je nu voor het oog van de wereld de wedstrijd duidelijk aan de Roemenen schenken dan ben je dat respect naar mijn idee in 1 keer kwijt.
Elke ploeg die je dan tegenkomt zal nog eens extra gemotiveerd zijn om die onsportiviteit af te straffen.

Al denk ik dat het heel moeilijk is om ze 2x te verslaan, maar goed ze moeten ook maar eerst de halve finale halen net als Nederland.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:10:53 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59428225
Ik durf zelfs te stellen dat als Nederland de italianen en fransen niet naar huis stuurt dat we door toedoen van een van die 2 GEEN kampioen worden .
Get woke, go broke!
pi_59428345
quote:
Op maandag 16 juni 2008 06:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Deze wedstrijd alleen de gele mannen eruit houden. En Ruud en Wesley op jacht laten gaan naar goals om topscorer van het toernooi te worden!

maandag 16 juni 2008 @ 12:17:16 #122
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59428401
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik durf zelfs te stellen dat als Nederland de italianen en fransen niet naar huis stuurt dat we door toedoen van een van die 2 GEEN kampioen worden .
Inderdaad. Dat zijn landen die groeien in een toernooi, en hebben bovendien nog een appeltje met Nederland te schillen.

Als Italie in de positie zou zitten waar nederland nu in zit he, reken maar dat ze Frankrijk en Nederland eruit hadden gesmeten. Je zou ook gek zijn dat niet te doen.

Gewoon lekker je best doen morgen met de wissels en zeggen dat je er een wedstrijd van gaat maken.
Net zoals de portugezen dat hebben gedaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59428445
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:20 schreef PF1 het volgende:
Misschien is het al een keer gevraagd, maar ik heb geen zin om het hele forum door te spitten.
Maar als Italië en Frankrijk 0-0 spelen en wij winnen met 3-0. Wie is dan samen met ons door naar de kwartfinale?
Het mooiste was gewoon dat Italië en Frankrijk gelijk spelen, en wij winnen met 2-0. Dan is Roemenië met 2 punten door naar de kwartfinale.

Cheers.
16 miljoen bondscoaches en niemand die mij antwoord kan geven?????
  Moderator maandag 16 juni 2008 @ 12:20:05 #124
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_59428487
Nou, ik ben benieuwd!!!
Ja, ik denk ook dat NL sportief gaat zijn en gaat proberen te winnen van de roemenen... Maar oh oh oh wat ben ik ZUUR als wij daardoor straks in de halve finale er uit vliegen tegen italie of frankrijk!
Dan krijg je de discussies hoor... "hadden we niet toch moeten verliezen van roemenie" ??
Ik zie het al gebeuren.....

Maar goed, we zullen zien..... Voor hetzelfde geld liggen we daarvoor er al uit tegen zweden of rusland
pi_59428489
Voetbal is mischien wel voor 40% (team)spirit
Mischien is zo'n extra rust met 6 punten wel nadelig.

Angst geeft kracht aan de tegenstander.
Wat slecht om bang te zijn voor welke tegenstander dan ook.

Het is mooi om je best te doen tegen Roemenie maar het is prachtig om alles op alles zetten om van roemenie te winnen en hopen dat je italie nog een keer mag verslaan in de halve finale.

Dat dwingt zoveel respect af dat nederland alleen maar sterker wordt.

Ik vindt zelfs dat Nederland moet spelen alsof ze moeten winnen.
Dit houdt de ziel in het team en het energiepijl hoog om in de kwartfinale overtuigend te winnen.

Ze moeten niet naar de shirtjes of de nationaliteit van het andere team kijken maar naar het gapend gat aan de overkant.

Dat is een winnend land.
Niet uit angst berekenen en zelfvertrouwen hebben.

[ Bericht 27% gewijzigd door Gnosis op 16-06-2008 12:34:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')