Wie zou jij dan opstellen als je deze er allemaal uit laat?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef BroesWillems het volgende:
Sneijder en VdV rust gunnen, Robben en van Persie eruit laten vanwege blessure gevoeligheid.
Engelaar een kans geven zich weer te bewijzen, Gio en Boulah rust. Huntelaar ipv RvN.
vol voor de winst gaan, NL heeft geen B-elftal en dat kunnen ze laten zien.
Nederland heeft zichzelf in deze positie gespeeld, dan kun je het ze niet kwalijk nemen hier ook gebruik van te maken. Een B-elftal hoeft trouwens niet echt minder te zijn, die zijn ook gebrand op een goed optreden.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
als het echt zo erg wordt krijgen we wel heel europa over ons heen wegens competitie vervalsing
Vergeet Nigel de Jong en Oooijer niet. Die staan beide op scherp. Beetje lullig als ze nu een gele kaart trekken en daardoor de kwartfinale missen.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef BroesWillems het volgende:
Sneijder en VdV rust gunnen, Robben en van Persie eruit laten vanwege blessure gevoeligheid.
Engelaar een kans geven zich weer te bewijzen, Gio en Boulah rust. Huntelaar ipv RvN.
vol voor de winst gaan, NL heeft geen B-elftal en dat kunnen ze laten zien.
Dat kunnen ze uiteraard niet. Hadden ze maar beter moeten spelen tegen Nederland en/of Roemenië. Ze hebben het geheel aan zichzelf te danken en Nederland zou wel gek zijn om zich in een wedstrijd die er niet zo gek veel meer toe doet kapot te strijden.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Oranje zal best proberen te voetballen en te winnen, maar gewoon niet ten koste van alles. En mogen ze dan verliezen dan kan niemand adhv de wedstrijd echt kunnen zeggen dat we het weggeven hebben. Maar Italie en Frankrijk kunnen met alle redelijkheid niet verwachten dat wij ons de pest gaan werken om hun eigen falen te compenseren lijkt me....
Frankrijk had 25 schoten, waarvan maar zeven op doel, tegenover 16 schoten van NL waarvan 9 op doel. Dat is geen geluk, dat is kwaliteit...quote:Op zondag 15 juni 2008 14:58 schreef BL_Henkie het volgende:
En ik blijf erbij dat NL moet verliezen van de Roemenen.
Die Fransen wil je niet nog een keer spelen We hebben het geluk dat de wedstrijd in ons voordeel kantelde.
23 schoten op het Nederlandse doel...
Over geluk gesproken...
Maar goed, dit is eigen meer voor dat andere topic.
Zit wel wat in, een statistiek "schoten" zegt niet zoveel, beetje opportunistisch richting doel knallen en het lijtk heel wat.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:10 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Frankrijk had 25 schoten, waarvan maar zeven op doel, tegenover 16 schoten van NL waarvan 9 op doel. Dat is geen geluk, dat is kwaliteit...
Dat zal voor de teamspirit ook goed zijn denk ik. Misschien verrassen ze wel en winnen ze van Roemenie. In dat geval hoop ik op een gelijkspelletje bij IT-FR.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:28 schreef speknek het volgende:
Ze moeten gewoon het B-elftal opstellen, dat is namelijk nauwelijks een B-elftal. Heitinga, Melchiot, Afellay, De Cler, Huntelaar, De Zeeuw in de tweede helft nog even Van Persie erin voor wat vuurwerk en wedstrijdritme. Dat zijn allemaal best puike spelers. En leuk voor de jongens dat ze ook nog een wedstrijdje meespelen op het gewonnen EK.
quote:Op maandag 16 juni 2008 06:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Deze wedstrijd alleen de gele mannen eruit houden. En Ruud en Wesley op jacht laten gaan naar goals om topscorer van het toernooi te worden!
Inderdaad. Dat zijn landen die groeien in een toernooi, en hebben bovendien nog een appeltje met Nederland te schillen.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik durf zelfs te stellen dat als Nederland de italianen en fransen niet naar huis stuurt dat we door toedoen van een van die 2 GEEN kampioen worden.
16 miljoen bondscoaches en niemand die mij antwoord kan geven?????quote:Op maandag 16 juni 2008 11:20 schreef PF1 het volgende:
Misschien is het al een keer gevraagd, maar ik heb geen zin om het hele forum door te spitten.
Maar als Italië en Frankrijk 0-0 spelen en wij winnen met 3-0. Wie is dan samen met ons door naar de kwartfinale?
Het mooiste was gewoon dat Italië en Frankrijk gelijk spelen, en wij winnen met 2-0. Dan is Roemenië met 2 punten door naar de kwartfinale.
Cheers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |