En als Italië en Frankrijk dan gelijkspelen gooien ze elkaars ruiten in.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:45 schreef Anonymousz het volgende:
Niet expres verliezen gewoon winnen
Nederland wint met 2-1
Is ook goed, en dat die andere wedstrijd in een gelijkspel eindigt.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:45 schreef Anonymousz het volgende:
Niet expres verliezen gewoon winnen
Nederland wint met 2-1
Frankrijk zal dan eerst langs Spanje moeten, wat ze niet gaat lukken. Italië zal dat net zo min lukken.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:58 schreef BL_Henkie het volgende:
En ik blijf erbij dat NL moet verliezen van de Roemenen.
Die Fransen wil je niet nog een keer spelen We hebben het geluk dat de wedstrijd in ons voordeel kantelde.
23 schoten op het Nederlandse doel...
Over geluk gesproken...
Maar goed, dit is eigen meer voor dat andere topic.
IDD Priceless! Als we verliezen dan kunnen die Fransen/Italiianen misschien weer groeien in toernooi zal je net zien!quote:Op zondag 15 juni 2008 14:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De Fransen en de Italianen naaien om expres te verliezen tegen Roemenie is anders ook vrij onbetaalbaar
De Jong en Ooijerquote:Op zondag 15 juni 2008 16:19 schreef Lyzio het volgende:
Welke spelers hebben een gele kaart achter hun naam staan?
Heb ik ook voorspeld.quote:
Wat een rasoptimist is dat danquote:Op zondag 15 juni 2008 16:43 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Heb ik ook voorspeld.![]()
Vriend van me had ¤150,- gewonnen,
hij had Ned-Italie goed voorspeld.
Ze gaan vast met zijn elven voor het doel staanquote:Op zondag 15 juni 2008 16:50 schreef Steeven het volgende:
Ik vind die Roemenen overmoedig of arrogant overkomen. Ze hebben al hun geld gezet op deze wedstrijd, van het begin af aan al. Het zou te grappig zijn als ze verliezen en de kwartfinales missen door winst van Italië of Frankrijk.
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:50 schreef Steeven het volgende:
Ik vind die Roemenen overmoedig of arrogant overkomen. Ze hebben al hun geld gezet op deze wedstrijd, van het begin af aan al. Het zou te grappig zijn als ze verliezen en de kwartfinales missen door winst van Italië of Frankrijk.
Is het niet veel mooier om die Italianen nogmaals slaag te geven?quote:Op zondag 15 juni 2008 17:09 schreef venomsnake het volgende:
Ik hoop dat Nederland verliest.![]()
Weg met die Italianen en Fransen.
Jawel. Maar het zit er dik in dat de Italianen na een aantal wedstrijden ons eruit knikkeren.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:14 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Is het niet veel mooier om die Italianen nogmaals slaag te geven?
Nah, de kans bestaat dat we Roemenië dan weer tegen komen in de halve finale. Roemenië is een stugge tegenstander dus dat wil je niet. Ik heb geloof ik toch het liefst Frankrijk dan weer als tegenstander in de halve finale...quote:Op zondag 15 juni 2008 14:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De Fransen en de Italianen naaien om expres te verliezen tegen Roemenie is anders ook vrij onbetaalbaar
Zal mij een worst zijn. Je moet gewoon proberen dit toernooi te winnen nu. En als je de nummer 1 en 2 van de wereld kunt lozen moet je dat niet nalaten. Want die twee landen zijn toch echt een stukje beter dan (met alle respect) Roemenie. Bovendien is dit een prima moment om de hele basis elf rust te geven, want je speelt al veel wedstrijden kort achter elkaar. Gewoon lekker een oefenpot gaan spelen met de wissels tegen Roemenie, wel gewoon je best doen, maar niet hard de duels ingaan ivm blessuregevaar etc. En ach, als Roemenie een doelpuntje scoort is dat ook niet erg (understatement).quote:Op zondag 15 juni 2008 17:14 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Is het niet veel mooier om die Italianen nogmaals slaag te geven?
Dan kijken ze wie het langst de nul heeft gehouden tegen Oranje.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:02 schreef Caesu het volgende:
even wezen rekenen.
stel nu dat Italie en Frankrijk gelijkspelen.
en Roemenië verliest met minder dan 3 punten verschil.
dan is Roemenië gewoon door.
en nog gekker wordt het als Frankrijk en Italië gelijkspelen met 0-0.
en Roemenië verliest met 3-0.
volgens mij staan de drie landen dan exact gelijk.
zelde doelsaldo (-3) en precies evenveel doelpunten voor (1) en tegen (4) allemaal.
kan je zeggen dat Frankrijk in één wedstrijd de meeste doelpunten tegen had (4).
maar dan staan Roemenië en Italië nog wel exact gelijk.
moeten ze de volgende dag nog penalties schieten ofzo?
[ afbeelding ]
Volgens mij had Roemenie in de onderlinge duels (de duels van Nederland vallen weg) dan minder gescoord dan Italie. Als Italie-Frankrijk dan ook 0-0 is moet Roemenie volgens mij met 3-1 verliezen, of 4-1, maximaal een gat van 3 maar wel scoren.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:02 schreef Caesu het volgende:
even wezen rekenen.
stel nu dat Italie en Frankrijk gelijkspelen.
en Roemenië verliest met minder dan 3 punten verschil.
dan is Roemenië gewoon door.
en nog gekker wordt het als Frankrijk en Italië gelijkspelen met 0-0.
en Roemenië verliest met 3-0.
volgens mij staan de drie landen dan exact gelijk.
zelde doelsaldo (-3) en precies evenveel doelpunten voor (1) en tegen (4) allemaal.
kan je zeggen dat Frankrijk in één wedstrijd de meeste doelpunten tegen had (4).
maar dan staan Roemenië en Italië nog wel exact gelijk.
moeten ze de volgende dag nog penalties schieten ofzo?
[ afbeelding ]
quote:if Romania loses:
-if France wins, France passes
-if Italy wins, Italy passes
-if France and Italy draw:
Draw 1-1, 2-2, 3-3, etc... Italy passes
Draw 0-0: Romania passes for sure if it doesn't lose by more than 2 goals. if it loses by 4 or more goals, Italy passes. If Romania loses by exactly 3 goals but scores at least 1 goal, Romania passes. If Romania loses by exactly 3 goals but scores no goals, it's coefficient tiebreaker time, and Italy passes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |