Ik doe met je meequote:Op zondag 15 juni 2008 15:10 schreef Plastic_Power het volgende:
En bij verlies gaat het Van Goghmuseum de fik in
Hey stadsgenootquote:Op zondag 15 juni 2008 15:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben dan wel aanwezig, loopafstandje.
Ach, een beetje hoop hebben is niet slecht...quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:00 schreef onlogisch het volgende:
We hebben net de poule wedstrijden er op zitten...
Over 3 dagen pas de kwartfinale![]()
![]()
En ze beginnen al over de finale
Wat zal de teleurstelling groot zijn als....
Ik woon toch dichtbij, anders zou ik echt niet speciaal ervoor naar Amsterdam gaan. En wat is er mis met "voor de sfeer" ergens naar toe gaan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:54 schreef dddour het volgende:
mensen die het hele jaar voetbal links laten liggen en tijdens een toernooi ineens inhaken vanwege de 'sfeer'
GTFO
Leuk voor je.. ons kantoor is gewoon dicht maandag als we de finale winnen.. en het kost ons ook geen vakantiedagquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:54 schreef Razor21 het volgende:
Blij dat ik op voorhand elke dag al vrij heb genomen na een NED wedstrijd![]()
Dus de dag na de finale ben ik lekker legaal vrij en hoef me dus niet als half Nederland ziek te melden![]()
![]()
Maar eerst zaterdag nog ff winnen
Omdat je van voetbal moet houden of hele dikke tieten moet hebben als je in een kroeg/ openbaar een voetbalwedstrijd gaat kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon toch dichtbij, anders zou ik echt niet speciaal ervoor naar Amsterdam gaan. En wat is er mis met "voor de sfeer" ergens naar toe gaan?
ik ook welquote:
enorm veel ruimte, en tegen het centrum aan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:55 schreef rubbereend het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam de finale in Amsterdam op het museumplein willen kijken ?
in Amsterdam lopen de huldigingen de laatste keren anders zelfs uit op vechtenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:00 schreef Silenus het volgende:
'anders wordt het waarschijnlijk een grote vechtpartij ofzo'.
Zucht.
Dezelfde reden waarom 150.000 man richting Oostenrijk afreist denk ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:55 schreef rubbereend het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam de finale in Amsterdam op het museumplein willen kijken ?
in elke beetje provinciestad heb je ruimte zat voor grote schermenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
enorm veel ruimte, en tegen het centrum aan.
en een nieuwe verbuowing ka ook geen kwaad
Komt omdat we die huldigingen gewoon niet meer gewend zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in Amsterdam lopen de huldigingen de laatste keren anders zelfs uit op vechten
hoezo? Jullie winnen toch steeds die fruitschaal in augustus?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Komt omdat we die huldigingen gewoon niet meer gewend zijn.
vraag ik mijj ook elk weekend wweer af al siki zie wat er deze kant op komtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom ik 1,5 uur in de trein zou gaan zitten om 3 euro voor een biertje te betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |