Ja, ik heb mezelf voorgenomen ziek te blijven tot ik op de 25 zit en dan weer goed aan te komen zodat ik rond die 85 kilo zit.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:23 schreef kwakveense het volgende:
teeveepeeeeee
gefeli troel!!! wat goed!!
Even uit nieuwsgierigheid: hoezo is dat?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:40 schreef teigan het volgende:
Een mooi bmi Troel, maar niet helemaal de bedoeling toch?
is jarig!!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef Miss_S het volgende:
...... jojo.....
Dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling, is het al vaker gebeurt?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:30 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ik ehm.. Ik ben net nogal geschrokken van mezelf.. Ik kwam thuis bij mijn moeder ( ik was dit weekend bij mijn vader) en ik zag dat de hele voorraadkast rijkelijk gevuld was. Ik had mezelf niet goed in controle en heb erg veel zitten eten en alles. Dit is niet zozeer erg, maar dat ik daarna opzettelijk het ging uitkotsen vind ik verschrikkelijk.. Ik snap echt niet waar het vandaan kwam, jezus ik ben echt geschrokken van mezelf. Nu niet druk maken dat ik het vaker doe, dit was één keer maar echt nooit weer..
Verrek, dat had ik me niet beseft.. Gefeliciteerd meidquote:
Misschien is het toch slim om er met iemand over te gaan praten, zeker omdat je de komende tijd nog wel bezig zal zijn met etenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:36 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Miss_S: Nee het was de eerste keer, ik kon de verleiding gewoon niet meer weerstaan om al dat lekkere eten te laten staan ( was alleen thuis), en tja daarna voelde ik me heel schuldig en toen leek het heel logisch ofzo.. Ik weet dat dit een ziekte is als je het vaker doet, daarom schrik ik ook zo.. Ik hou dit echt bij 1 keer.
Gaat lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 03:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
24,01haha ik doe ook ff mee... morgen onder de 24???
Nee dank je.quote:Op maandag 16 juni 2008 03:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
24,01haha ik doe ook ff mee... morgen onder de 24???
Torenhoge bloeddruk én diabetes én een hoog cholesterol.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef freecell het volgende:
Misschien tijd voor een onderzoekje naar de relatie tussen láge bloeddruk en overgewicht?
Ik dacht dat wij allemaal een torenhóge bloeddruk hoorden te hebben?
Toen ik over de 90 kilo was, was mijn bloeddruk ook al erg laag
Normaal (ideaal) is 120/80quote:Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef kwakveense het volgende:
hier nog een met lage bloeddruk...ten minste redelijk laag geloof ik... laatste twee keer dat t gemeten is was de onderdruk iets van 60 en de tweede keer normaler, iets van 70...
ik krijg vaak zwarte stippen als ik snel van de bank op sta, als ik ongetseld ben of moet worden is t helemaal dweilen met de kraan open, ging pas bijna om toen ik iets te lang onder een iets te warme douche stond...
val bijna nooit flauw, kan altijd op tijd mezelf tegen een muur dan wel aanrecht werpen terwijl de zwarte stipjes wegtrekken.
Ik had het idee dat het om de onderdruk ging?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:49 schreef Rewimo het volgende:
Lage onderdruk is volgens mij niet het probleem, je bovendruk is bepalender dacht ik.
Waar is Isa als je haar nodig hebt?
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:11 schreef Zeeltje het volgende:
ik schrok net.. kwam een eekhoorn in de deuropening![]()
maar goed ik ben weer terug.. durfde me niet meer te laten zien na vrijdag de 13de.. pff die overwinning.. haha..
ja op zich wel, maar volgens mij is onderdruk vaak bepalender omdat die minder fluctueert met het moment. je bovendruk kan bijvoorbveeld hoog zijn omdat je net met je slechte conditie een beetje te hard gefietst hebt naar de dokter, of omdat je nerveus bent.quote:
Jeps, dát was het!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:44 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja op zich wel, maar volgens mij is onderdruk vaak bepalender omdat die minder fluctueert met het moment. je bovendruk kan bijvoorbveeld hoog zijn omdat je net met je slechte conditie een beetje te hard gefietst hebt naar de dokter, of omdat je nerveus bent.
tenimste, zo heb ik t ooit geleerd dacht ik...
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:44 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Levitation: Met out gaan bedoelde ik meer als in uitkomen voor mijn geaardheid.![]()
Ze zegt meisjes!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:08 schreef octopussy het volgende:
dit weekend een kilo afgevallenIk moet vaker zulke leuke weekendjes doen met zulke toffe meisjes
![]()
ik ook hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 08:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gaat lekker
Ik denk niet dat ik dat ooit nog haal maar goed van 35+ naar onder de 25 ben ik ook erg blij mee
Deze week wel weer een iets strengere week, heb minder tijd om te sporten dus dan maar op mijn eten letten
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Rewino Troel, sorry ik had niet door dat het geenwas..... dikke
van mij... en lukt het drinken je nu een beetje?
uh ja troel... mijn god, nachtdienst he? ben nog niet helemaal wakker.... (en maar 4 uurtjes geslapen, dus niet echt fit.....) sorrrrrrrrrrryyyyyquote:
Want? Je durft niet? Of gewoon omdat je er geen zin in had?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb al een week niet meer op de weegschaal gestaan...
Ik weet ook niet of ze zo strict was hoor, maar je kan beter iets hoger inzetten dan wat lager denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje raar om ineens 4 liter naar binnen te gaan werken.Ik heb er niet voor geleerd en de ha wel, dus die zal het wel weten, maar het lijkt mij eigenlijk een flinke overkill en qua hoeveelheid al bijna ondoenlijk...
Er is zoveel lekker én gezond! Lekker brood (met nootjes/pitjes/zaadjes) - dat eet je vers zonder boter in stukjes, lekkere groentes (paprika, cherrytomaatjes, champignons die je in de oven gooit met een ieniemieniedrupje olijfolie), lekkere salades, lekkere magere vleeswaren (ham/rookvlees/rosbief), lekkere soorten vis, lekkere soorten noten (hazelnoten, amandelen), lekkere magere yoghurt.. het hoeft echt niet alleen fruit te zijn als je tussendoor zin in iets hebtquote:Op maandag 16 juni 2008 17:01 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ik wil zo na sporten even wat fruit kopen, aardbeien ofzo. Maar dan moet ik de supermarkt in.De impuls resistentie zit wel goed, maar ik ga me wel ellendig voelen als ik daar naar buiten loop met me aardbeien.
Is er dan écht niks behalve fruit wat lekker is én gezond, ik bedoel, ze kunnen kalorie vrije cola maken dus waarom niet kalorie vrije chocoladekoekjes ofzo.
Volgens mij gebeurt dat automatisch en gaat het ding net zo lang door tot jij het hoogste bod hebt of je maximumbod is bereikt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:39 schreef Zeeltje het volgende:
even offtopic.. ik vind ebay niet leuk meer.. het is te spannend tot het laatste min om te bieden
Kleding kan ik me nog voorstellen, maar tweedehandsschoenen ben ik huiverig mee, daar kun je voeten behoorlijk mee verpestenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik koop vooral sportkleding en -schoenen voor Christan via eBay DLD. Daar vind je veel meer (en meestal goedkoper) dan in NL. Kind blijft maar overal uitgroeien, dus dan is eBay wel handig
Ik koop dan ook nieuwequote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:08 schreef Troel het volgende:
Kleding kan ik me nog voorstellen, maar tweedehandsschoenen ben ik huiverig mee, daar kun je voeten behoorlijk mee verpesten
Ik denk dat uitzieken en weer op krachten komen iets belangrijker is dan werkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:16 schreef Troel het volgende:
Ik voel me al beter dan gisteren en heb ook al een aantal glazen achterovergetikt. Maar morgen werken zal er echt nog niet inzitten
al kom ik 1 kg per dag aan van een bord pasta, mn pasta zal niemand me OOIT ontnemenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:08 schreef kwakveense het volgende:
halloooo
nou, het gaat hier nog steeds lekker. weet nu wel zeker dat ik idd. gewoon zeker een pond zwaarder ben de dag nadat ik pasta eet. nu is de truc om te zien of dat er morgen ook netjes weer af is...
vanavond lekker voetbal kijken met vrienden in de kroeg, en ik denk dat ik voor etenstijd/uit mijn werk een lekker fietstochtje ga maken, voor wat extra beweging...
Zeker als die toename tijdelijk is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:12 schreef Faithy het volgende:
[..]
al kom ik 1 kg per dag aan van een bord pasta, mn pasta zal niemand me OOIT ontnemen
pasta
wij hebben hier een eekhoorn in huisquote:Op maandag 16 juni 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
Eekhoorns zijn tof!
Leg wat pinda's neer, kan je ze lokken!
Kan me voorstellen dat je je niet meer durfde te laten zien na die uitslag, whaha! Het voordeel is dat jij makkelijk kan switchen van kant zonder dat het opvalt
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:47 schreef Zeeltje het volgende:
witlof en lever![]()
ik ben denk ik ongeschikt voor alle dieeten..
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef Zeeltje het volgende:
ik heb ooit ergens gelezen dat meloen niet al te goed zijn voor je
maar meleon zijn wel zoooo lekker
kan niet veel mis mee zijn lijkt me?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef Zeeltje het volgende:
ik heb ooit ergens gelezen dat meloen niet al te goed zijn voor je
maar meleon zijn wel zoooo lekker
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:43 schreef Klonk het volgende:
Hoi allemaal
Ik meld me hier ook maar even, al was het alleen maar even om trots te zijn, ik ben sinds half maart 14 kilo kwijt geraakt, dit nadat mijn bloedwaardes absoluut niet in orde waren (cholestorol naar de maan, en bloedsuiker zo hoog dat ze aan diabetes dachten).
Daar zo van geschrokken dat ik met behulp van een dieetiste en de diabetesconsulente een compleet nieuwe manier van eten en leven heb gemaakt, eigenlijk geen speciaal dieet maar heel veel bewegen en gewoon eten wat het voedingscentrum aanbeveelt. En om eerlijk te zijn ik voel me geweldig.
Mijn startgewicht was 130 kilo, en zit nu dus op 116
goed bezigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:43 schreef Klonk het volgende:
Hoi allemaal
Ik meld me hier ook maar even, al was het alleen maar even om trots te zijn, ik ben sinds half maart 14 kilo kwijt geraakt, dit nadat mijn bloedwaardes absoluut niet in orde waren (cholestorol naar de maan, en bloedsuiker zo hoog dat ze aan diabetes dachten).
Daar zo van geschrokken dat ik met behulp van een dieetiste en de diabetesconsulente een compleet nieuwe manier van eten en leven heb gemaakt, eigenlijk geen speciaal dieet maar heel veel bewegen en gewoon eten wat het voedingscentrum aanbeveelt. En om eerlijk te zijn ik voel me geweldig.
Mijn startgewicht was 130 kilo, en zit nu dus op 116
mijn waardes zijn nu subliem, op het dieptepunt was het bloedsuiker gehalte 9.6quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goed bezig![]()
Ben je nog steeds met je programma bezig of zijn je waardes alweer ok?
het is eigenlijk allemaal zo logisch hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn waardes zijn nu subliem, op het dieptepunt was het bloedsuiker gehalte 9.6nu zit ik nuchter op 4.6, en dat eigenlijk alleen maar door gezonder te eten en een uurtje per dag te fietsen...
de mensen met wie je het doet maakt ook veel uit, ik ben al eens eerder veel afgevallen maar die dieetiste was een echte kenau, mocht niets en deed het eigenlijk altijd wel fout. Die ik nu heb is veel toffer, die zegt gewoon dat 20+ kaas niet te eten is en dat ik die ene boterham met kaas rustig 48+ kaas naar keuze mag gebruiken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is eigenlijk allemaal zo logisch he
Ik ga even mn kip tikka masala kip marineren brb
die van mij komt van iemand die met die beestjes fokt ( uit mn hoofd ergens in leeuwarden, maar het kan ook makkelijk heerenveen zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
@littledrummergirl; wat een lief beestje! waar komt ie vandaan? en wassie gewond ofzo? en ga je hem uiteindelijk weer in het wild zetten?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
...
Snif, ik mis Isa hier wel...kan ze niet gewoon weer aankomen?
![]()
jammer ...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:23 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
be careful what you wish for![]()
Isa is even dieettopic-moe.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:18 schreef Troel het volgende:
Ik vind dat watermeterding maar een prutsding, sorry
Ik had het liever andersom. Dat ze hier in het topic meedoet zonder te lijnenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
jammer ...
hoop dat ze alleen moe is van het topic?? en niet vann dieeten in het algemeen>?
precies, aangezien zij sommige dingen altijd heel mooi met een artikel of weetje weet te onderbouwen..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had het liever andersom. Dat ze hier in het topic meedoet zonder te lijnen
als je nou 's wat meer gaat koken, en in CUL gaat posten kom je haar wel tegenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
jammer ...
hoop dat ze alleen moe is van het topic?? en niet vann dieeten in het algemeen>?
ze komt vast wel weer terugquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:39 schreef teigan het volgende:
[..]
precies, aangezien zij sommige dingen altijd heel mooi met een artikel of weetje weet te onderbouwen..
in sport is het altijd wel gezelligquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:01 schreef teigan het volgende:
ik durf nooit zo goed in andere subfora of SC te gaan posten.. Bang data die mensen niet zitten te wachten op nieuwkomers....
Is dat nou vervelend werk? dat nakijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:49 schreef teigan het volgende:
Ik heb de wedstrijd nauwelijks gezien, in die tijd heb ik precies een proefwerk nagekeken, zodat ik vandaag alleen nog maar een hele hoop verslagen hoef...
Hoe gaat het nu eigenlijk met jou? (sorry heb niet alle topics meer gevolgd)quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja ik heb gekeken het was wel niet zo spannend maar wel leuk.
Mijn lijf wil eten en voel me behoorlijk beroerd maar moet nog even wachten totdat er suiker geprikt is![]()
Ik weet niet of ik ben aangekomen toen ik met de eerste begon, ik zal het wel gewoon afwachtenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:24 schreef kwakveense het volgende:
volgens mij kun je van pil wisselen wel aankomen... weet t niet zeker miss s, t verschilt sowieso erg per eprsoon of je uberhaupt aankomt... maar t lijkt me dat andere hormoen/schommelingen we voor gewichtsveranderingen kunnen zorgen...
Ik ben net geprikt en hij was wel laag maar niet overdreven laag hij was 4.3 nu is het even de voel in de gaten houden denk ik en als ie daalt een lange suiker nemen honing of banaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Hoe laat word je geprikt, bubsel, moet je nog lang wachten?
Ik heb er al 1 staan gelukkig donderdag over een maand en in de tussentijd ook nog naar Arnhem dus komt goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:02 schreef Rewimo het volgende:
Bubsel, heb je al een afspraak bij Schweitzer? Zo nee, snel bellen dan, hij zit altijd erg vol. Geef aan dat je een WLS hebt, dat helpt meestal wel. En vraag of ze je bellen als er iemand afzegt, dan heb je ook kans om eerder aan de beurt te komen.
Lekker sportief bezig dusquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:51 schreef kwakveense het volgende:
goeiemoggel nogmaalsnet heerlijk 50 baantjes gezwommen (25 meter bad, 45 minuten...redelijk netjes voor mijn doen) en vanmiddag fijn naar de kapper.
en dan naar de tandarts voor boorafspraak 3 van 4
ik drink dan ook voornamelijk vruchtensappen, bouillon en suikerproductenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Van water kom je niet aan![]()
Misschien wat meer calorierijk voedsel eten? Niet qua hoeveelheden maar qua samenstelling, bedoel ik.
Het probleem van veel (moeten) drinken is natuurlijk dat je dan minder plek hebt voor voedsel... Vetter eten heeft in jouw geval ook niet zoveel zin - en suiker ook al nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:11 schreef Troel het volgende:
ik drink dan ook voornamelijk vruchtensappen, bouillon en suikerproducten
Afspraken kunnen ook weer afgezegd worden, maar nee komt goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:11 schreef kwakveense het volgende:
helpt t niet om gewoon nu al een afspraak te maken voor over een half jaar? of doen ze dat niet zo lang van tevoren?
ja, lekker sportief, ik wil echt even mezelf weer vlot trekken zogezegd... wil nu zo graag eens een keer echt naar die 80 kilo.... als dat deze zomer lukt ben ik erg blij (er naar toe he, niet per sé dat ik dat al ga halen)
Ai, met alle respect maar dat is toch niet voor een hele dag, kijk voor de lol eens op het voedingscentrum.nl. Ik zou ontbijten met volkorenbrood, dan in de loop van de ochtend wat fruit, als lunch ook weer een paar bammetjes en heel belangrijk ergens in de loop van de middag nog wat eten, op die manier blijft je spijsvertering lekker draaien en kom je de hongerklap in de loop van de middag niet tegen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:24 schreef Miss_S het volgende:
Net mijn avondeten op dus zal eens een lijstje plaatsen
Ontbijt: 3 snack a jacks rijstwafels
Lunch: subwaybroodje gegrilde kip, wel met gesmolten kaas
Avondeten: snij en witte bonen, aardappelen en schnitzel
Verder veel water en een glas FruitFlirt
Beetje rare dag met eten, vanavond dansen dus denk dat ik voor het dansen ook nog iets kleins eet
Ik zei ook dat het een rare dag wasquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ai, met alle respect maar dat is toch niet voor een hele dag, kijk voor de lol eens op het voedingscentrum.nl. Ik zou ontbijten met volkorenbrood, dan in de loop van de ochtend wat fruit, als lunch ook weer een paar bammetjes en heel belangrijk ergens in de loop van de middag nog wat eten, op die manier blijft je spijsvertering lekker draaien en kom je de hongerklap in de loop van de middag niet tegen.
Rond half 9 eet ik normaal nog iets, maar omdat ik nu ga dansen niet echtquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:32 schreef Klonk het volgende:
En dan krijg je geen trek later op de avond, respect want dat is mijn grote valkuil (en het moment waarop de rijstwafels zeer nuttig zijn)
Dat heb je wel vaker toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:14 schreef kwakveense het volgende:
ugh... ik voel me zielig en lamlendig.... en ik weet niet waar t van komt.
mn mond doet al geen zeer meer (jeej voor ibu's) ik heb goed gegeten vandaag, ik heb een klein extraatje gehad (een kindersoftijsje) en dat was calorietechnisch geheel verantwoord...
maar ik moest net bijna huilen toen mn moeder vanaf avkantie belde, geen idee waarom, en ik wil eigenlijk alleen maar heel hard geknuffeld worden vanavond, maar vriendje neemt zn telefoon niet op (is beetje standaard, hij is niet zo van de bereikbaarheid en dat vind ik op zich niet erg -- maar ik wil zo graag even kletsen met iemand nu, of een knuffel, en mn vriendinnetjes zijn allemaal druk of bij hun familie of aan t werk etc...)
beuhhhhhhh *steekt tong uit naar de wereld*
ik ga NU warm douchen, m'n nieuwe clinique spulletjes inwijden, m'n tanden poetsen zodat ik niks meer wil snoepen, en mn pootjes weer eens mishandelen met mn ped-egg
Wat is ped-eggquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:14 schreef kwakveense het volgende:
ik ga NU warm douchen, m'n nieuwe clinique spulletjes inwijden, m'n tanden poetsen zodat ik niks meer wil snoepen, en mn pootjes weer eens mishandelen met mn ped-egg
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:27 schreef ymme het volgende:
Hier ook een knuffel voor zwak.
Hopelijk voel je al wat beter
Gewoon lekker met allebei daten, zolang je niet in een relatie zit mag je toch gewoon leuke dingen doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:50 schreef jhvhprotocol het volgende:
22:42) hey 16 augustu: ohkej heb je miss keer om aftespreken in vakantie ofzo?
1 zin, zo dodelijk.. Oh god, oh god. In een periode van een 2 week willen 2 jongens met mij afspreken in de vakantie.. Niet met vermelde bedoelingen (liefde ofzo), maar ik heb ze wel allebei leren kennen via een profielsite voor holebi jongeren. Nja, vinden jullie dat ik gerust met allebei een keer naar de bioscoop kan gaan ofzo? Ik bedoel, het is zonder vermelde of merkbare bijbedoelingen, dus dan kan het.. Toch?
En mijn welgemeende excuses dat ik je alweer niet zag, dacht zelfs nog bij mezelf *he, faithy heeft ook zo'n motor volgens mij', maar er dan niet bij denken dat die toeterende en zwaaiende dame faithy herself wasquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
heb vandaag overigens miss_d gespot in Nijmegen![]()
![]()
Oke danquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:51 schreef Klonk het volgende:
Waarschuwing, het onderstaande bericht bevat een typisch mannelijke dieetervaring:
Onder de douche staan, naar beneden kijken en het puntje van iets zien wat je al een tijdje niet vanuit die hoek hebt kunnen zien
zo'n heel fout "bestofshopping" tell-sell product, een soort eivormige eelt-rasp (hmmm smakelijk) het lijkt wel een wortelrasp en dat is het ook ongeveerquote:
dank jequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:46 schreef freecell het volgende:
Klonk!
En beterschap Faithy!
Hier een typsich zwangere ervaring: ook als ik mijn buik probeer in te houden onder de douche, kan ik mijn tenen niet meer zienIk moet echt naar voren leunen. Oja, en ik weet dat Klonk het niet over zijn grote teen had
gewoon lekker doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:50 schreef jhvhprotocol het volgende:
22:42) hey 16 augustu: ohkej heb je miss keer om aftespreken in vakantie ofzo?
1 zin, zo dodelijk.. Oh god, oh god. In een periode van een 2 week willen 2 jongens met mij afspreken in de vakantie.. Niet met vermelde bedoelingen (liefde ofzo), maar ik heb ze wel allebei leren kennen via een profielsite voor holebi jongeren. Nja, vinden jullie dat ik gerust met allebei een keer naar de bioscoop kan gaan ofzo? Ik bedoel, het is zonder vermelde of merkbare bijbedoelingen, dus dan kan het.. Toch?
niet nodigquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:50 schreef YPPY het volgende:
Misschien kunnen jullie dit gedoe onderling oplossen?
dat is wat mij altijd tegenhoudt om te gaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:47 schreef teigan het volgende:
Ik ga morgenochtend lekker zwemmen heb ik afgesproken....
Moet ik alleen voor die tijd nog even een bikinilijn bijwerken en mijn benen epileren.... Gelukkig heb ik daar morgenochtend vast nog wel even tijd voor...
ja hoorquote:
Ja soms staat dat er inderdaad neit bij, vraag me af waarom?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja hoor
de ugh lamaar was een ge-editte reactie die ik toch maar weghaalde... gek genoieg staat er nu ineens niet "zoveel % ge-edit" bij....
Volgens mij is dat afhankelijk van hoe snel na het posten je edit. De eerste paar minuten komt er geen melding bij dat je geedit hebt. Althans, dat valt mij op.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja soms staat dat er inderdaad neit bij, vraag me af waarom?
dat is wel zo...Maar ik zou bv. graag ook eens een bikini aanwillen, en ik heb het vorig jaar wel eens gedaan, maar ik heb er nu om de een of andere reden veel meer moeite mee...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:51 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo teigan hand geeft
Zelfde verhaal hier, al realiseer ik me dat het véél erger had kunnen zijn natuurlijk na ruim 50 kilo... strepen en vellen, vooral mijn bovenarmen vind ik vervelend. De rest zit onder mijn kleren dus dat gaat dan nog wel.
De striae hier is ook duidelijker geworden lijkt wel, maar verder ben ik er alleen maar trots op hoe ik er nu uitziequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef teigan het volgende:
Ah, weer wat geleerd..
Wat ik me afvroeg... Ik ben nu in een traag tempo 21 kilo kwijt, maar het probleem de laatste tijd is dat ik eigenlijk erg verdrietig word van mijn lichaam zoals het nu is... Ik zit niet meer strak in mijn vel, en overal zie ik de streepjes van de striae die ik kreeg toen ik aankwam... het voelt heel rot, ik ben zoveel kwijt, maar mijn lichaam is er in dat opzicht niet mooier op geworden... Een mooie platte buik kan ik wel op mijn hangbuikje schrijven... Zijn er meer mensen die dat gevoel herkennen? ik denk dat het een mede reden is dat ik even wat dieetmoe ben de laatste tijd, als ik nog meer afval zal het nog wel meer gaan hangen... Sporten zal heus wel wat helpen, maar vel trekt natuurlijk niet zo erg meer bij...
Ik heb de eerste 3 jaar ook helemaal zonder gedaan, dus als dat beter voor je werkt zou ik gewoon dat proberenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:46 schreef jhvhprotocol het volgende:
Is striae van die lijnen of strepen?
Het 'beloningssysteem' werkt bij mij niet, ik had vorige week ofzo een chocoladereep gekocht. Een hele pure met in gedachte genomen dat ik dan na een klein beetje toch genoeg had. Het idee is heel goed, je ontneemt jezelf niet alles maar eens in de zoveel tijd een klein beetje van iets heel erg lekkers. Alleen bij mij werkt het niet, ik had in 1 avond die reep op.Dit kwam voornamelijk omdat mijn moeder niet heel veel thuis is en dan moet ik dat zelf aan mij 'geven' ofzo. Ik vind het echt jammer, dat ik mezelf alleen in controle heb door me alles te ontnemen, en als ik toegang heb tot lekkers dat het dan misgaat.
Hier heb ik nu ook last van. Het toevallig vandaag van die pleisters gehaalt, die de eelt van je voeten, zou doen verdwijnen. Erg veel vertrouwen heb ik d'r niet in, maar he, nooit geschoten is atijd mis.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
zo'n heel fout "bestofshopping" tell-sell product, een soort eivormige eelt-rasp (hmmm smakelijk) het lijkt wel een wortelrasp en dat is het ook ongeveermaar t is het eerste product dat de eelt-narigheid op mijn voeten aan kan, en geen zeer heeft gedaan of wondjes heeft veroorzaakt. ik heb nu voor het eerst sinds mijn puberteit zachte voetjes, min of meer
Altijd lekkerquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ik eet vanavond een lekkere maaltijdsalade.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef ymme het volgende:
[..]
Hier heb ik nu ook last van. Het toevallig vandaag van die pleisters gehaalt, die de eelt van je voeten, zou doen verdwijnen. Erg veel vertrouwen heb ik d'r niet in, maar he, nooit geschoten is atijd mis.
Is dat foute 'bestofshopping' tell-sell product van je nog te verkrijgen?
Ik wil ook zo graag mooie open schoenen aan, en heerlijke zachte voeten
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Pas wel op met die pleisters hoor, die zijn behoorlijk effectief, ook als ze verschuiven en dus op goede huis terecht komen
Er is een betrouwbare methode om het weg te krijgen: een kuur met lamicil. Mijn moeder kreeg zo'n kuur tegen kalknagels, maar het neveneffect was dat al haar eelt foetsie was. En bleef, ook nu na jaren nogquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef ymme het volgende:
Hier heb ik nu ook last van. Het toevallig vandaag van die pleisters gehaalt, die de eelt van je voeten, zou doen verdwijnen. Erg veel vertrouwen heb ik d'r niet in, maar he, nooit geschoten is atijd mis.
Is dat foute 'bestofshopping' tell-sell product van je nog te verkrijgen?
Ik wil ook zo graag mooie open schoenen aan, en heerlijke zachte voeten
Met avocado, een beetje mayo en slaquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:45 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb nog garnalen en zou die graag gebruiken voor een late night snack
Weet iemand nog een gezond lekker recept hier voor?
Volgens mij is lamicil wel vrij verkrijgbaar, maar alleen in zalf-vorm. Mijn moeder kreeg destijds tabletten via de huisartsquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:38 schreef ymme het volgende:
Hier ook een klein kalknageltje op mijn kleine teen.
Kun je z'n kuur bij de drogist kopen, of alleen op recept?
Volgens mij heb ik dat ooit op in het restaurant, heb alleen geen avocado in huisquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met avocado, een beetje mayo en sla
Avocado schillen en prakken, beetje mayo er doorheen mengen en roeren tot een gladde massa (lijkt erg op guacamole). Icm een beetje sla is het heerlijk
Misschien is dit iets? Eventueel kun je de sherry weglaten, lijkt me prima...quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ooit op in het restaurant, heb alleen geen avocado in huis
Anders dit: http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?rq=garnalen&slim=1&&protein_source=vis&id=383238quote:Garnalen Snacks
Catagorie : Borrelhapjes
Aantal personen : 4
Bereidingstijd : 00:10:00
Waardering :
Ingrediënten :
4 eetlepels mayonaise
2 eetlepels tomatenketchup
4 eetlepels zure room
1 theelepel citroensap
1 eetlepel sherry
0,5 theelepel paprikapoeder
peper
zout
200g gepelde Noorse garnalen
20 snackcups
--------------------------------------------------------------------------------
Bereidingswijze :
Roer in een kom de mayonaise, ketchup, zure room, het citroensap en sherry door elkaar. Meng dan het paprikapoeder erdoor en breng op smaak met peper en zout. Schep de garnalen door het sausje en bewaar de salade tot gebruik in de koelkast. Schep vlak voor het serveren de garnalensalade in de snackcups.
in de wok, met een klein beetje olie, een beetje sambal, een eetlepel sojasaus, en een teentje knoflook. bakken tot ze lekker plakkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:45 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb nog garnalen en zou die graag gebruiken voor een late night snack
Weet iemand nog een gezond lekker recept hier voor?
Nouja, zeer doet het niet, maar dan wordt de gezonde huid erg zacht en wit en dat kan erg vervelend zijn, want die huid wil je juist goed houdenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:33 schreef ymme het volgende:
[..]
klinkt naar.
Vooral omdat ik hele dagen op mijn voeten sta. En me dus geen zere voeten kan veroorloven...
Ervaring mee?
Dat klinkt eigenlijk wel erg lekkerquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
in de wok, met een klein beetje olie, een beetje sambal, een eetlepel sojasaus, en een teentje knoflook. bakken tot ze lekker plakkenhmmmmmmmm
thnxquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:28 schreef Miss_S het volgende:
Hey Kwak waar heb je dat rode jurkje vandaan? (zat in je fotoboek te kijken) Die is echt super
Lekker shoppen in het buitenland dusquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
thnxdie komt (helaas) uit Ierland (bij Penneys) al zul je m bij de Engelse variant daarvan, Primark ook wel kunnen kopen.
Het grappige is dat dat dus een soort hippe zeeman is, in engeland enzo kijken ze er wel een beetje op neer, maar ze hebben zulke leuke dingen. k heb t juurkje ook in t zwart, ze kostten namelijk 17 euro per stuk![]()
op de laatste dag van onze tournee in ierland zijn alle dames en heren hier als een gek gaan winkelende bus lag vol bruine tassen met kleding
Hoe lang heb je erover gedaan dan? 21 kilo is wel heel veel en misschien trekt het nog langzaam bij, geef het nog wat tijd... Veel biogarde eten schijnt goed te zijn voor je huid, ik weet alleen niet meer of het links- of rechtsdraaiend moest zijn. Mijn moeder moest dat 'verplicht' eten van de dermatoloog, wel voor hele andere zaken hoor, maar het schijnt de elasticiteit van je vel ten goede te komen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef teigan het volgende:
Ah, weer wat geleerd..
Wat ik me afvroeg... Ik ben nu in een traag tempo 21 kilo kwijt, maar het probleem de laatste tijd is dat ik eigenlijk erg verdrietig word van mijn lichaam zoals het nu is... Ik zit niet meer strak in mijn vel, en overal zie ik de streepjes van de striae die ik kreeg toen ik aankwam... het voelt heel rot, ik ben zoveel kwijt, maar mijn lichaam is er in dat opzicht niet mooier op geworden... Een mooie platte buik kan ik wel op mijn hangbuikje schrijven... Zijn er meer mensen die dat gevoel herkennen? ik denk dat het een mede reden is dat ik even wat dieetmoe ben de laatste tijd, als ik nog meer afval zal het nog wel meer gaan hangen... Sporten zal heus wel wat helpen, maar vel trekt natuurlijk niet zo erg meer bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |