Ja, ik heb mezelf voorgenomen ziek te blijven tot ik op de 25 zit en dan weer goed aan te komen zodat ik rond die 85 kilo zit.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:23 schreef kwakveense het volgende:
teeveepeeeeee
gefeli troel!!! wat goed!!
Even uit nieuwsgierigheid: hoezo is dat?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:40 schreef teigan het volgende:
Een mooi bmi Troel, maar niet helemaal de bedoeling toch?
is jarig!!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef Miss_S het volgende:
...... jojo.....
Dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling, is het al vaker gebeurt?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:30 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ik ehm.. Ik ben net nogal geschrokken van mezelf.. Ik kwam thuis bij mijn moeder ( ik was dit weekend bij mijn vader) en ik zag dat de hele voorraadkast rijkelijk gevuld was. Ik had mezelf niet goed in controle en heb erg veel zitten eten en alles. Dit is niet zozeer erg, maar dat ik daarna opzettelijk het ging uitkotsen vind ik verschrikkelijk.. Ik snap echt niet waar het vandaan kwam, jezus ik ben echt geschrokken van mezelf. Nu niet druk maken dat ik het vaker doe, dit was één keer maar echt nooit weer..
Verrek, dat had ik me niet beseft.. Gefeliciteerd meidquote:
Misschien is het toch slim om er met iemand over te gaan praten, zeker omdat je de komende tijd nog wel bezig zal zijn met etenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:36 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Miss_S: Nee het was de eerste keer, ik kon de verleiding gewoon niet meer weerstaan om al dat lekkere eten te laten staan ( was alleen thuis), en tja daarna voelde ik me heel schuldig en toen leek het heel logisch ofzo.. Ik weet dat dit een ziekte is als je het vaker doet, daarom schrik ik ook zo.. Ik hou dit echt bij 1 keer.
Gaat lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 03:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
24,01haha ik doe ook ff mee... morgen onder de 24???
Nee dank je.quote:Op maandag 16 juni 2008 03:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
24,01haha ik doe ook ff mee... morgen onder de 24???
Torenhoge bloeddruk én diabetes én een hoog cholesterol.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef freecell het volgende:
Misschien tijd voor een onderzoekje naar de relatie tussen lįge bloeddruk en overgewicht?
Ik dacht dat wij allemaal een torenhóge bloeddruk hoorden te hebben?
Toen ik over de 90 kilo was, was mijn bloeddruk ook al erg laag
Normaal (ideaal) is 120/80quote:Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef kwakveense het volgende:
hier nog een met lage bloeddruk...ten minste redelijk laag geloof ik... laatste twee keer dat t gemeten is was de onderdruk iets van 60 en de tweede keer normaler, iets van 70...
ik krijg vaak zwarte stippen als ik snel van de bank op sta, als ik ongetseld ben of moet worden is t helemaal dweilen met de kraan open, ging pas bijna om toen ik iets te lang onder een iets te warme douche stond...
val bijna nooit flauw, kan altijd op tijd mezelf tegen een muur dan wel aanrecht werpen terwijl de zwarte stipjes wegtrekken.
Ik had het idee dat het om de onderdruk ging?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:49 schreef Rewimo het volgende:
Lage onderdruk is volgens mij niet het probleem, je bovendruk is bepalender dacht ik.
Waar is Isa als je haar nodig hebt?
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:11 schreef Zeeltje het volgende:
ik schrok net.. kwam een eekhoorn in de deuropening![]()
maar goed ik ben weer terug.. durfde me niet meer te laten zien na vrijdag de 13de.. pff die overwinning.. haha..
ja op zich wel, maar volgens mij is onderdruk vaak bepalender omdat die minder fluctueert met het moment. je bovendruk kan bijvoorbveeld hoog zijn omdat je net met je slechte conditie een beetje te hard gefietst hebt naar de dokter, of omdat je nerveus bent.quote:
Jeps, dįt was het!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:44 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja op zich wel, maar volgens mij is onderdruk vaak bepalender omdat die minder fluctueert met het moment. je bovendruk kan bijvoorbveeld hoog zijn omdat je net met je slechte conditie een beetje te hard gefietst hebt naar de dokter, of omdat je nerveus bent.
tenimste, zo heb ik t ooit geleerd dacht ik...
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:44 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Levitation: Met out gaan bedoelde ik meer als in uitkomen voor mijn geaardheid.![]()
Ze zegt meisjes!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:08 schreef octopussy het volgende:
dit weekend een kilo afgevallenIk moet vaker zulke leuke weekendjes doen met zulke toffe meisjes
![]()
ik ook hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 08:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gaat lekker
Ik denk niet dat ik dat ooit nog haal maar goed van 35+ naar onder de 25 ben ik ook erg blij mee
Deze week wel weer een iets strengere week, heb minder tijd om te sporten dus dan maar op mijn eten letten
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Rewino Troel, sorry ik had niet door dat het geenwas..... dikke
van mij... en lukt het drinken je nu een beetje?
uh ja troel... mijn god, nachtdienst he? ben nog niet helemaal wakker.... (en maar 4 uurtjes geslapen, dus niet echt fit.....) sorrrrrrrrrrryyyyyquote:
Want? Je durft niet? Of gewoon omdat je er geen zin in had?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:29 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb al een week niet meer op de weegschaal gestaan...
Ik weet ook niet of ze zo strict was hoor, maar je kan beter iets hoger inzetten dan wat lager denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje raar om ineens 4 liter naar binnen te gaan werken.Ik heb er niet voor geleerd en de ha wel, dus die zal het wel weten, maar het lijkt mij eigenlijk een flinke overkill en qua hoeveelheid al bijna ondoenlijk...
Er is zoveel lekker én gezond! Lekker brood (met nootjes/pitjes/zaadjes) - dat eet je vers zonder boter in stukjes, lekkere groentes (paprika, cherrytomaatjes, champignons die je in de oven gooit met een ieniemieniedrupje olijfolie), lekkere salades, lekkere magere vleeswaren (ham/rookvlees/rosbief), lekkere soorten vis, lekkere soorten noten (hazelnoten, amandelen), lekkere magere yoghurt.. het hoeft echt niet alleen fruit te zijn als je tussendoor zin in iets hebtquote:Op maandag 16 juni 2008 17:01 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ik wil zo na sporten even wat fruit kopen, aardbeien ofzo. Maar dan moet ik de supermarkt in.De impuls resistentie zit wel goed, maar ik ga me wel ellendig voelen als ik daar naar buiten loop met me aardbeien.
Is er dan écht niks behalve fruit wat lekker is én gezond, ik bedoel, ze kunnen kalorie vrije cola maken dus waarom niet kalorie vrije chocoladekoekjes ofzo.
Volgens mij gebeurt dat automatisch en gaat het ding net zo lang door tot jij het hoogste bod hebt of je maximumbod is bereikt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:39 schreef Zeeltje het volgende:
even offtopic.. ik vind ebay niet leuk meer.. het is te spannend tot het laatste min om te bieden
Kleding kan ik me nog voorstellen, maar tweedehandsschoenen ben ik huiverig mee, daar kun je voeten behoorlijk mee verpestenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik koop vooral sportkleding en -schoenen voor Christan via eBay DLD. Daar vind je veel meer (en meestal goedkoper) dan in NL. Kind blijft maar overal uitgroeien, dus dan is eBay wel handig
Ik koop dan ook nieuwequote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:08 schreef Troel het volgende:
Kleding kan ik me nog voorstellen, maar tweedehandsschoenen ben ik huiverig mee, daar kun je voeten behoorlijk mee verpesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |