Wat is de reden van zo'n bank om zoveel rente te bieden?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:15 schreef SeLang het volgende:
Okee, het hoort eigenlijk niet in dit topic thuis (want rekening in £ = beleggen), maar ik heb zojuist een rekening geopend met 12% rente(en 100% UK bank garantie). Je moet elke maand £25-£500 storten en daar mag je pas over een jaar weer aan, maar toch...
. Ik ga natuurlijk voor het maximum van £500/maand. Voor mij telt het valutarisico niet, aangezien dit deel van mijn geld toch al £ zijn en iig dit jaar mijn uitgaven nog in £ zijn.
Ik hoop dat ze in de ¤-zone ook met dit soort belachelijke rentes gaan beginnen.
Even een moderator vragen.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Is er een mogelijkheid om de OP incl. code in een keer te copy/pasten uit het oude topic?
Dat valt wel mee, want het gaat maar om max £6000 en een dergelijk bedrag moet je sowieso achter de hand hebben (nieuwe auto, vakanties, etc)quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo zo, stel dat die aandelen die je zo graag wilt net binnen dat jaar beschikbaar komen, dan hang je mooi.
mooi woord !quote:
Ik las vorige week ook ''afspraak maken'', daar begin ik dus niet aanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:56 schreef MoneyTalks het volgende:
Die deposito van 2 jaar van Fortis van 5,6% is echt heel interessant. Waarom kan ik die niet online aanvragen?
Groot voordeel is dat het wel weer netjes op je bank staat met dezelfde rentedatum.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:15 schreef Furia het volgende:
Ik zit nu bij Credit Europe en The Economy Bank én ICESAVE, maar die laatste heeft een klein nadeel: je kunt alleen storten vanaf je tegenrekening
Waarschijnlijk kan dat wel, maar alleen via internetbankieren als je al klant bent.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:56 schreef MoneyTalks het volgende:
Die deposito van 2 jaar van Fortis van 5,6% is echt heel interessant. Waarom kan ik die niet online aanvragen?
Ik gok dat-ie niet kan rekenen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:13 schreef dyna18 het volgende:
In een reactie op een nieuwsartikel over Icesave schrijft iemand dat bij narekenen van de rente die hij tot nu toe heeft opgebouwd, hij te laag uitkwam. Ipv de 4,9xx% per kwartaal had hij een bedrag opgebouwd dat 26% lager lag.
Volgens mij klopt die van mij inderdaad ook niet helemaal, echter aangezien dat weekenden verhaal er ook tussen had moet ik het tzt nog even nakijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:13 schreef dyna18 het volgende:
In een reactie op een nieuwsartikel over Icesave schrijft iemand dat bij narekenen van de rente die hij tot nu toe heeft opgebouwd, hij te laag uitkwam. Ipv de 4,9xx% per kwartaal had hij een bedrag opgebouwd dat 26% lager lag.
Kan iemand hier met een icesave rekening ook eens narekenen of zijn opgebouwde rente klopt?
Yep kreeg die van de week ook in me mailboxquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:04 schreef Plant77 het volgende:
Geachte Relatie,
Via dit bericht willen wij u het goede nieuws melden dat de rente op uw Internetspaar- en Jongerenspaarrekening bij Argenta
vanaf 20 juni 2008 met 0,10% zal stijgen naar 4,35%. Dit geldt voor saldi t/m ¤ 250.000,--.
Voor een saldo boven ¤ 250.000,-- ontvangt u een rente van 4,10%.
zit je wel 2 jaar vastquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:29 schreef MoneyTalks het volgende:
Toch maar die afspraak met Fortis gemaaktWas toch al van plan een deposito voor 2 jaar te openen, en dan maar bij Fortis voor die 5,6%
Bankgarantie Ned Bank?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:41 schreef SeLang het volgende:
Zo, mijn ijsbankrekening is nu ook volledig actief.
Nu nog even volpompen
IceSave is opgekomen tijdens topic 6. Heeft een Ijslandse bankgarantie 100% tot 20880 euro oid. Daar boven val je onder DNB en krijg je dus 90% tm 40000.quote:
Heb ik naar gekeken, 4.55% eens in het kwartaal uitbetalen komt bij mijn berekening echter niet boven de 5% van CEB en IcaSave uit....quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:26 schreef EchtGaaf het volgende:
http://www.anadolubank.nl/content/index.php
Iemand ervaringen?
Banken adverteren altijd met het hoogst mogelijke percentage, dwz die 4,55% is per jaar inclusief rente-op-rente.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:36 schreef Wexy het volgende:
Heb ik naar gekeken, 4.55% eens in het kwartaal uitbetalen komt bij mijn berekening echter niet boven de 5% van CEB en IcaSave uit....
Ik had dat inderdaad ook gelezen, dacht dat ze dat stukje hadden staan dat je 4.55% krijgt en doordat ze per kwartaal uitbetalen dat ze dan op 5.1 uit willen komen. Fout gedacht van mij dus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:45 schreef SeLang het volgende:
Btw:ik zie net dit op hun website:
Anadolubank Alfa Spaarrekening:
4.55% Rente (effectief op jaarbasis)
5.10% eff.p.j. voor de nieuwe rekeningen vanaf 10/06/2008 geopend zijn
Ja, maar dat wil ik juist, er 2 jaar aan vast zitten. Dan kan ik er 2 jaar niet aanzitten en heb ik over 2 jaar weer een leuke extra. Ik ben overigens een student, dus ik heb niet veel inkomenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
zit je wel 2 jaar vast![]()
Wat is de boete? als je voortijdig wel wilt
En ze zijn erg langzaam met terugbellen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:11 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Ik las vorige week ook ''afspraak maken'', daar begin ik dus niet aan
Zo, aanvraag papieren zijn alweer op de bus gedaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:45 schreef SeLang het volgende:
Btw:ik zie net dit op hun website:
Anadolubank Alfa Spaarrekening:
4.55% Rente (effectief op jaarbasis)
5.10% eff.p.j. voor de nieuwe rekeningen vanaf 10/06/2008 geopend zijn
Een jongerenspaarrekening met een saldo boven de 250Kquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:04 schreef Plant77 het volgende:
Geachte Relatie,
Via dit bericht willen wij u het goede nieuws melden dat de rente op uw Internetspaar- en Jongerenspaarrekening bij Argenta
vanaf 20 juni 2008 met 0,10% zal stijgen naar 4,35%. Dit geldt voor saldi t/m ¤ 250.000,--.
Vanaf Rabo zit er 1 werkdag tussen. Maandagsmorgens storten dan staat het er dinsdags. Echter maandag na een uurtje of 3 dan staat het er woensdags.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:46 schreef FloggingMolly het volgende:
Weet iemand hier hoe lang het duurt om geld over te schrijven van de postbank (internetbankieren) naar CEB?
Dank je.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
Vanaf Rabo zit er 1 werkdag tussen. Maandagsmorgens storten dan staat het er dinsdags. Echter maandag na een uurtje of 3 dan staat het er woensdags.
Vanaf postbank weet ik niet, maar gok ik dat het hetzelfde is.
Het is in feite een gewone bankoverschrijving. Als jij vanaf postbank naar mijn Rabo-rekening over maakt dan zie ik het ook niet meteen in mijn internetbankieren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:00 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb net mijn eerste ¤ overgemaakt en had verwacht dat het er gelijk op zou staan.
We wachten af!
Is deze bank ook gedekt door De Nederlandse Bank?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:52 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zo, aanvraag papieren zijn alweer op de bus gedaan.
Je kunt nooit genoeg bankrekeningen hebben.
Ik ben er nu eentje aan het openen voor mijn dochter (Argenta is de enige bank waarbij je een redelijk hoge rente kunt krijgen voor een MINDERJARIGE)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:04 schreef Plant77 het volgende:
Geachte Relatie,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |