De vraag heeft behoorlijk betrekking op de vorige vraag....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:08 schreef Yurithemaster het volgende:
dat van de BBC?
Je zit toch ergens in friesland mark?
quote:
quote:
Ga je schamenquote:
Nee, dat was Divine Brown als ik het me goed herinner. Louise was zondevrij toen ze bekend werd (al denken sommige religieuze stromingen daar anders over)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:08 schreef Burnett het volgende:
Is dat die prostituee die betrapt werd met hugh grant
Louise was het eerste reageerbuiskindquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:13 schreef Mark het volgende:
Nee, dat was Divine Brown als ik het me goed herinner. Louise was zondevrij toen ze bekend werd (al denken sommige religieuze stromingen daar anders over)
Zo dacht ik ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Louise was het eerste reageerbuiskind(al bedoelde ik met die religieuze groep vooral dat die de mens als zondig zien vanaf de geboorte, niet zozeer vanwege de buis)
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:32 schreef ScottTracy het volgende:
Micha Wertheim?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef Mark het volgende:
Dakota Fanning?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:51 schreef Burnett het volgende:
maarten t hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hint: Johnny Depp speelt er de hoofdrol in, de film dan...
![]()
okquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Heb mezelf ook maar het punt gegeven voor Micha Wertheim.
Dat boek heb ik nog gelezen voor literatuur, beetje raar boekquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:49 schreef Mark het volgende:
Met die leeftijd konden het niet veel actrices zijn
Wie schreef Een vlucht regenwulpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |